52 toch?quote:
En dat omdat mijn planning niet meewerkt aan de briljante ideeën van P&O. En P&O dat niet in wil zien.quote:
quote:The conclusion of all this scientific endeavour is that about 60% of Indian men have penises which are between three and five centimetres shorter than international standards used in condom manufacture.
quote:The issue is serious because about one in every five times a condom is used in India it either falls off or tears, an extremely high failure rate.
Dat reisje is 52 dagen. Ik heb zelf nog 72 dagen staan. Met roostervrije dagen zo'n 4 maanden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
52 toch?
maar idd holy cow.. lijkt me echt mooi zeg
het prijsje wat er aan vast zit is vast minder tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat reisje is 52 dagen. Ik heb zelf nog 72 dagen staan. Met roostervrije dagen zo'n 4 maanden.
Lijkt me echt tof ja!Dus tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2014 10:16:19 ]
Inderdaad, zoveel mooie dingen om te zien en lekker relaxen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
52 toch?
maar idd holy cow.. lijkt me echt mooi zeg
het prijsje wat er aan vast zit is vast minder tof
Klote is dat. :Squote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:13 schreef Cobra4 het volgende:
En dat omdat mijn planning niet meewerkt aan de briljante ideeën van P&O. En P&O dat niet in wil zien.
Te slecht ditquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben er achter waarom India zoveel inwoners heeft.
Condooms zijn nutteloos voor ze.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/6161691.stm
Mja, kennelijk zijn kleine condooms niet goed beschikbaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hij glijdt af, laten we zonder verder gaan
Kun je nagaan, hier op FOK! is het probleem precies andersom. Daar rolt ie niet goed af en voelt het behoorlijk knellend aan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, kennelijk zijn kleine condooms niet goed beschikbaar.
Voldoende beschikbaar daar hoor. Een latex handschoen en een schaar is al genoeg voor 5 passende condooms.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, kennelijk zijn kleine condooms niet goed beschikbaar.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voldoende beschikbaar daar hoor. Een latex handschoen en een schaar is al genoeg voor 5 passende condooms.
Of bij het pompstation, kost nog minder.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voldoende beschikbaar daar hoor. Een latex handschoen en een schaar is al genoeg voor 5 passende condooms.
Hahaha, godver.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het is niet eerlijk. De ene heeft gemiddeld 10 cm, de andere heeft gemiddeld 30 cm met de omtrek van een colafles.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je nagaan, hier op FOK! is het probleem precies andersom. Daar rolt ie niet goed af en voelt het behoorlijk knellend aan.
Ik stel voor dat de mannelijke Indiers hier komen en dat wij daar heen gaan. Na een paar generaties zou het dan opgelost moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, het is niet eerlijk. De ene heeft gemiddeld 10 cm, de andere heeft gemiddeld 30 cm met de omtrek van een colafles.
Maar Indiase vrouwen zijn vaak niet mooi.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de mannelijke Indiers hier komen en dat wij daar heen gaan. Na een paar generaties zou het dan opgelost moeten zijn.
Seriously?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Indiase vrouwen zijn vaak niet mooi.
Beetje de vrouwen opschepen met immigranten die de taal niet spreken en ook niet vies zijn van verkrachting.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de mannelijke Indiers hier komen en dat wij daar heen gaan. Na een paar generaties zou het dan opgelost moeten zijn.
Dat moet dat edele Hollands zaad dan toch weg rechtzetten binnen die paar generaties?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zo een opzichtige moedervlek tussen de wenkbrouwen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet alle Indiase mannen zijn zo en de taal is te leren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:35 schreef Fera het volgende:
Beetje de vrouwen opschepen met immigranten die de taal niet spreken en ook niet vies zijn van verkrachting.
En dan te bedenken wat de Indiers met onze vrouwen doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje de vrouwen opschepen met immigranten die de taal niet spreken en ook niet vies zijn van verkrachting.
Het was ook niet heel erg serieus. Maar dan nog. Blijven jullie nou maar gewoon hier.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zo een opzichtige moedervlek tussen de wenkbrouwen.
[..]
Niet alle Indiase mannen zijn zo en de taal is te leren.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan te bedenken wat de Indiers met onze vrouwen doen.
Volgens mij doelt ze daar op.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
En dan te bedenken wat de Indiers met onze vrouwen doen.
Een uitwisselingsprojectquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:37 schreef Fera het volgende:
Het was ook niet heel erg serieus. Maar dan nog. Blijven jullie nou maar gewoon hier.
Dat meen je niet?quote:
quote:
quote:
Jep.quote:
Ja, maar daar schiet ik niks mee op.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet dat edele Hollands zaad dan toch weg rechtzetten binnen die paar generaties?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zo een opzichtige moedervlek tussen de wenkbrouwen.
Een enkelboei?quote:
Of zit je moeder voor je deur te posten om te zien bij wie jij op bezoek gaat.quote:
Nee, overijverige stratenmakers die hier in de straat en voor de deur bezig zijnquote:
Hehehe.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:43 schreef Fera het volgende:
Ik wou dat ik bedarrest had. Een excuus om me nog een keer om te draaien. Ik heb nauwelijks geslapen.
Ik voel je. Best lastig om alleen op de stoep te lopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, overijverige stratenmakers die hier in de straat en voor de deur bezig zijn
Wat?quote:
DE STOEP IS OOK WEG!! IK HERHAAL DE STOEP IS OOK WEG!!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik voel je. Best lastig om alleen op de stoep te lopen.
Mag ik dan met je mee?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:44 schreef muhahaha het volgende:
Doe mij maar vakantiearrest
Ik heb wel wat mooie oorden in gedachten.
Die is nog prima te zien op die foto.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DE STOEP IS OOK WEG!! IK HERHAAL DE STOEP IS OOK WEG!!
Nee, ik ga met mijn vriendinquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik dan met je mee?
Ik weet ook nog wel wat oorden
Oude foto jonguhquote:
Loop langs de snackbar dan.quote:
Na dat Panama gebeuren, ben ik bang dat het ook niet door iedereen in de directe omgeving gewaardeerd wordt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel eng, in je eentje reizen.
Ook stoeploos!!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Loop langs de snackbar dan.
Of is dat te ver om?
Mja, die waren samenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Na dat Panama gebeuren, ben ik bang dat het ook niet door iedereen in de directe omgeving gewaardeerd wordt.
Pffff, trek dan die 15cm hakken uit en loop lekker door het zand.quote:
Owquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zoek geen vrijwilligers, zo serieus was ik ook weer niet.
Kan ik me voorstellen. Maar sommige landen loop je nou eenmaal meer risico dan anderen. Daar kun je best op uitzoeken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Na dat Panama gebeuren, ben ik bang dat het ook niet door iedereen in de directe omgeving gewaardeerd wordt.
Hups zoekt nog een vrijwilliger.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat had ik dan nog wel door.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee? Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele avond vuig bezig geweest, of niet?
True, maar goed het blijft (voorlopig nog) giswerk wat er gebeurd is.quote:
Sorryquote:
Uiteraard, en aan de andere kant zijn er altijd overal wel risico's. Bepaalde zaken zijn niet te voorspellen.quote:[..]
Kan ik me voorstellen. Maar sommige landen loop je nou eenmaal meer risico dan anderen. Daar kun je best op uitzoeken.
Voor wat?quote:
Topperquote:
Que?quote:
Ik heb die 4 maanden vakantie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Voor vier maanden vakantie?
* Buurpoes meldt zich aan.
Was het dat maar.quote:
Facebookofficieel. Haha.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het dat maar.Dan slaap ik meestal een stuk beter.
Misschien kan ze helpen met het lokken van een "gewillige".quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat mijn experiment met flips te maken heeft hoor C4
Er zijn erg veel geruchten in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:53 schreef Flippiee het volgende:
True, maar goed het blijft (voorlopig nog) giswerk wat er gebeurd is.
Als het een gesprek met een man is, kan gewoon!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:15 schreef Myraela het volgende:
Licht oranje nagellak voor een sollicitatie. zou dat erg zijn?
Jammer dat het niet subtiel ging. Ik weet echt niet hoe dat moet.quote:
Update verwijderen van je timelinequote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat het niet subtiel ging. Ik weet echt niet hoe dat moet.
Als het netjes gelakt is, ziet er juist verzorgd uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:15 schreef Myraela het volgende:
Licht oranje nagellak voor een sollicitatie. zou dat erg zijn?
Waarvoor ga je solliciteren?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:02 schreef Myraela het volgende:
Toch voor een iets meer zalm kleurtje gegaan. Maar het is wel mooi en subtiel.
Online marketeer. Ben één van de drie kandidaten.quote:
Tof. Succes.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Online marketeer. Ben één van de drie kandidaten.![]()
Echte gesprek is morgen pas, vandaag krijg ik wat meer informatie over de werkgever bij het uitzendbureau.
Succesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Online marketeer. Ben één van de drie kandidaten.![]()
Echte gesprek is morgen pas, vandaag krijg ik wat meer informatie over de werkgever bij het uitzendbureau.
Leugens, wat deed jij dan bij het P.centrum net? hm hm? zomaar broodjes in de prullenbak gooien.quote:
Stalkeralertquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leugens, wat deed jij dan bij het P.centrum net? hm hm? zomaar broodjes in de prullenbak gooien.
ohhhhh betrapt...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leugens, wat deed jij dan bij het P.centrum net? hm hm? zomaar broodjes in de prullenbak gooien.
ik zat gewoon te lunchenquote:
jaquote:
Ik woon daar ook niet, ik was buiten brabant omdat daar het ziekenhuis staat waar ik onder controle loop voor mijn kittenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je ergens anders woonde.
Dan maar een stratenboek aanschaffen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ga straks keihard verdwalen in Dordrecht. Google maps wil het me niet laten zien.
Ooow ja kitten trouwens wat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik woon daar ook niet, ik was buiten brabant omdat daar het ziekenhuis staat waar ik onder controle loop voor mijn kitten
Dus jij zag mij maar zei gewoon niets?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waar moet je zijn dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ga straks keihard verdwalen in Dordrecht. Google maps wil het me niet laten zien.
we wisten het niet zekerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij zag mij maar zei gewoon niets?![]()
Zo lullig!
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
we wisten het niet zekeris ook zo rot, en ik weet je naam niet, en ik wilde ook niet "HUPPELMUTS" schreeuwen
We? Met wie was je dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
we wisten het niet zekeris ook zo rot, en ik weet je naam niet, en ik wilde ook niet "HUPPELMUTS" schreeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |