quote:Op maandag 23 juni 2014 23:21 schreef Tally het volgende: [..] [..] Van zulke uitspraken komt alleen maar gezeik van. Prive dingen en zo.
Spannendquote:Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik ja
Straks als je weeen krijgt heb je weer zo'n gevoel. En dan zeggen ze: nee als je weeen krijgt weet je dat echt wel. Niet dus
24 november.quote:
Dat duurt nog langer dan ik dacht.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Spannendik heb geen idee hoe een wee kan voelen, maar als ik dat op tv zie
...
[..]
24 november.
Wat doe je 23 november?quote:
Ik had na de eerste nog steeds geen idee hoe een wee voelde. Hoe het voelde als je vliezen breken wist ik dan wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
...
[..]
24 november.
morgen 20 weken echoquote:
Een dag voor mijn verjaardagquote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
...
[..]
24 november.
hoe voelt datquote:Op maandag 23 juni 2014 23:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had na de eerste nog steeds geen idee hoe een wee voelde. Hoe het voelde als je vliezen breken wist ik dan wel.
Ik gok waterig en ranzigquote:
quote:
Dat heb jij toch niet in de handquote:Op maandag 23 juni 2014 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik zal proberen goed te mikken buiten andere hun verjaardag om. Maar dat houdt wel een keer op
Je hoort echt een keiharde KNAK en dan nattigheid. Wat niet meer stoptquote:
Geen idee hoe het voelt als je vliezen breken, maar die weeën vergeet ik nooit meerquote:Op maandag 23 juni 2014 23:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had na de eerste nog steeds geen idee hoe een wee voelde. Hoe het voelde als je vliezen breken wist ik dan wel.
ik zeg tegen mijn zus dat ze het terug moet duwen.quote:
nietquote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hoort echt een keiharde KNAK en dan nattigheid. Wat niet meer stopt
Drama vond ik het ook niet maar die kraan kreeg ik niet dichtquote:Op maandag 23 juni 2014 23:39 schreef JJH het volgende:
Bij ons waren die vliezen geen heel groot drama. Geen liters vocht in ieder geval.
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zeg tegen mijn zus dat ze het terug moet duwen.
Die kan ik me niet herinneren. Ik denk ook dat ik ze niet heb gehad.quote:
Ik ken er eentje die op het kraambed de boel terug wilde duwen.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zeg tegen mijn zus dat ze het terug moet duwen.
[..]
niet
Dat is per persoon toch verschillend, ik heb die gelukkig helemaal niet gehadquote:
ik denk dat ik mn zus kapot ga schelden.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken er eentje die op het kraambed de boel terug wilde duwen.
ik hoop niet dat ik ze krijgquote:Op maandag 23 juni 2014 23:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren. Ik denk ook dat ik ze niet heb gehad.
Ik iemand die riep: "snij het er maar uit.. deze weg doet teveel pijn"quote:Op maandag 23 juni 2014 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken er eentje die op het kraambed de boel terug wilde duwen.
Het doet vreemde dingen met je.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik iemand die riep: "snij het er maar uit.. deze weg doet teveel pijn"![]()
Jij zelf? Of zus?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik iemand die riep: "snij het er maar uit.. deze weg doet teveel pijn"![]()
Geen commentaarquote:
dat doet achteraf toch pijn, die wond?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:44 schreef Tally het volgende:
Ik heb 2 keizersnedes gehad. Bij de eerste kreeg ik geen tijd voor weeen want toen lag ik al te spacen op de OK.
Bij de tweede moest ik wachten tot de volgende ochtend. En dus alle tijd voor weeen. Die ik achteraf al vanaf vrijdag had en op dinsdagochtend lag ik pas op OK.
quote:
Ja je bent er ff mee bezig ja. Maar natuurlijk ging niet lukken.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat doet achteraf toch pijn, die wond?
ik denk dat ik te strak ben voor natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2014 23:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja je bent er ff mee bezig ja. Maar natuurlijk ging niet lukken.
Dat maakt heul niet uit...quote:Op maandag 23 juni 2014 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat ik te strak ben voor natuurlijk
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was het welquote:Op maandag 23 juni 2014 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:
nou ik weet het nietquote:
wauwquote:Op maandag 23 juni 2014 23:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was het wel![]()
En de kindjes lagen in stuit. Één beentje omhoog andere naar beneden
Acrobaatjes in spequote:Op maandag 23 juni 2014 23:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was het wel![]()
En de kindjes lagen in stuit. Één beentje omhoog andere naar beneden
Nogquote:
Spannend.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga maar eens slapen. als het luktik ben tering zenuwachtig.. ben zo benieuwd wat het is, jongen of meisje
En misschien belangrijker nog wel, of er geen andere gekke dingen zijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga maar eens slapen. als het luktik ben tering zenuwachtig.. ben zo benieuwd wat het is, jongen of meisje
succes morgenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
Slaap lekker! En succes, spannendquote:Op maandag 23 juni 2014 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 23 juni 2014 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohnoes.. Nederland moet tegen Mexico.. Als dat maar geen ongemakken geeft voor me
Waag het niet om je land te verraden.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohnoes.. Nederland moet tegen Mexico.. Als dat maar geen ongemakken geeft voor me
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
Klinkt vaag jaquote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog
De laatste presteerde het om een aantal dagen voor de bevalling te draaien. Hoofdje in mn linkerzij. Kont in mn rechterzij. En benen in mn maag. Nee dat kon ECHT niet
Dat had mijn zus ook inderdaad, ze lag altijd al verkeerd maar een paar weken voor de bevalling begon ze te draaien en een week voor de bevalling lag mevrouw gewoon weer overdwarsquote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog
De laatste presteerde het om een aantal dagen voor de bevalling te draaien. Hoofdje in mn linkerzij. Kont in mn rechterzij. En benen in mn maag. Nee dat kon ECHT niet
Tijdens de 4D echo kreeg ik te horen dat ze prachtig lag. En op dat termijn draaiden ze zelden. Ja hallo maar is mijn kind. En die hebben een eigen willetje. Die probeerde elke keer de bodem er onderuit te trappen hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 23:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat had mijn zus ook inderdaad, ze lag altijd al verkeerd maar een paar weken voor de bevalling begon ze te draaien en een week voor de bevalling lag mevrouw gewoon weer overdwars
als de oudste lief is mag ze mee de kroeg inquote:Op maandag 23 juni 2014 23:58 schreef JJH het volgende:
We zullen het gaan meemaken.
Ik ben allang blij dat ze eerste geworden zijn, moeten ze namelijk zondag spelen en dan ben ik vrij.
Was dat nog wat, zo'n 4d echo?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Tijdens de 4D echo kreeg ik te horen dat ze prachtig lag. En op dat termijn draaiden ze zelden. Ja hallo maar is mijn kind. En die hebben een eigen willetje. Die probeerde elke keer de bodem er onderuit te trappen hoor
Dat lijkt me bij ons niet echt een optie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef Tally het volgende:
[..]
als de oudste lief is mag ze mee de kroeg in
Ja die van mijn zus ook inderdaadquote:Op maandag 23 juni 2014 23:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Tijdens de 4D echo kreeg ik te horen dat ze prachtig lag. En op dat termijn draaiden ze zelden. Ja hallo maar is mijn kind. En die hebben een eigen willetje. Die probeerde elke keer de bodem er onderuit te trappen hoor
Bij mij niet. Ze wilde niet op de foto. Handjes er voor. Beentjes er voor. Rug naar ons toe draaien. Maar de foto's die ik van andere zag waren prachtigquote:
De mijne is oud genoeg!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt me bij ons niet echt een optie.
Wij hadden het niet. Op de gewone echo's wilde ze wel alle aandacht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ze wilde niet op de foto. Handjes er voor. Beentjes er voor. Rug naar ons toe draaien. Maar de foto's die ik van andere zag waren prachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Tot week 26 wist ik niet wat we kregen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij hadden het niet. Op de gewone echo's wilde ze wel alle aandacht.
Nee ik heb er tweequote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Tot week 26 wist ik niet wat we kregen.
Terwijl ik vanaf week 14 al geslachtsbepaling kreeg
Zo graag wilde ze op de foto
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Dan mag ik nu vast wel even mijn nieuwe nichtje showen
Lief! Ik zou er best nog een willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dabeloelik.:Dquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik heb er twee
Eentje van 3 en eentje van 1.
Ja ik ookquote:
Die heb ik 3 keer gehad. Want ze konden niet alles zien elke keer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook dat was gewoon heel duidelijk met de 20 weken echo.
Net er na. 3 weken geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dabeloelik.:D
Wij dus eentje van 1
(Die van jou was toch net voor die van ons?)
Ja ik heb al een jochie dus zou wel heel leuk vinden een meid erbijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook.
En dan toch stiekem wel een jongetje.
Oe.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik 3 keer gehad. Want ze konden niet alles zien elke keer.
Bij de eerste had ik maar 2 vaten in de navelstreng en daarom werd ik in de gaten gehouden.
Ik ook. En dan wel met pit anders redtie het nooit tussen zn zussen. Die hebben dat namelijk welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook.
En dan toch stiekem wel een jongetje.
Meisjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik heb al een jochie dus zou wel heel leuk vinden een meid erbij
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. En dan wel met pit anders redtie het nooit tussen zn zussen. Die hebben dat namelijk wel
Ja mijn zus heeft 2 prinsesjesquote:
Ja de bevalling was kut en ze was nagenoeg levenloos maar daar merk je nu niet van.quote:
Wel heftig zegquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja de bevalling was kut en ze was nagenoeg levenloos maar daar merk je nu niet van.
Dan schrik je je ook dood.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja de bevalling was kut en ze was nagenoeg levenloos maar daar merk je nu niet van.
Prinsesjesquote:
Ja dat is ook wel heel klein inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan schrik je je ook dood.
Bij ons was alles gewoon vooral heel klein. 2320 bij geboorte, dan gaan er ook wel wat belletjes rinkelen.
Het zijn echt 2 ontzettende kattenkoppen en gunnen elkaar niksquote:
Maar verder alles oke dus na een paar daagjes mochten de dames mee naar huis.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel heel klein inderdaad
Ik merkte het aan de paniek die er heerste. En dat ik dr niet meteen zag. De eerste zat onder het bloed en smeer en was vanuit de buik gewikkeld in een doek en bij me gehouden. Dat duurde bijd e tweede te langzaam vond ik. Ik heb pas de foto's gezien. En toen schrok ik meer. Helemaal grauw.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wel heftig zegMaar fijn dat daar niks van terug te zien is
Aaaww mijne was ook zo klein, maatje 50 was zelfs te grootquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar verder alles oke dus na een paar daagjes mochten de dames mee naar huis.
Kleinste luiermaat was gewoon te klein.
Wat is het allerkleinst? 44 ofzo?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Aaaww mijne was ook zo klein, maatje 50 was zelfs te groot
Dat is hier niet. Dat kan wel hoor. Ze hebben zo hun momenten. Maar de jongste heeft nu koorts en de oudste probeert haar dan te verzorgen. En toen ik het de oudste zei vanmiddag was het meteen: wat vervelend voor zusje zeg, ziek zijn is niet leuk hè klein meisje.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het zijn echt 2 ontzettende kattenkoppen en gunnen elkaar niks
jeetje zegquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik merkte het aan de paniek die er heerste. En dat ik dr niet meteen zag. De eerste zat onder het bloed en smeer en was vanuit de buik gewikkeld in een doek en bij me gehouden. Dat duurde bijd e tweede te langzaam vond ik. Ik heb pas de foto's gezien. En toen schrok ik meer. Helemaal grauw.
Ahw.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jeetje zegdat vergeet je ook nooit meer
![]()
Bij mij duurde het ook wat langer, maar die hebben ze gehaald met de zuignap dus die werd gelijk eerst nagekeken enzo, hij had ontlasting en ook behoorlijk wat vruchtwater binnen gehad.. zo sneu het jochie is dagen misselijk geweest
Aaaw dat is wel echt liefquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is hier niet. Dat kan wel hoor. Ze hebben zo hun momenten. Maar de jongste heeft nu koorts en de oudste probeert haar dan te verzorgen. En toen ik het de oudste zei vanmiddag was het meteen: wat vervelend voor zusje zeg, ziek zijn is niet leuk hè klein meisje.
Toen ze bij was ging ze meteen janken en stopte pas aan de tietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jeetje zegdat vergeet je ook nooit meer
![]()
Bij mij duurde het ook wat langer, maar die hebben ze gehaald met de zuignap dus die werd gelijk eerst nagekeken enzo, hij had ontlasting en ook behoorlijk wat vruchtwater binnen gehad.. zo sneu het jochie is dagen misselijk geweest
Ach ja het viel allemaal gelukkig heel erg meequote:
Aawquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen ze bij was ging ze meteen janken en stopte pas aan de tiet
Die van knetter zaten niet genoeg voedingsstoffen ofzo in.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Aaw![]()
Ik kon geen borstvoeding geven, ik had niet genoeg melk.. wat een drama was dat zegik wist het niet dus hij kreeg te weinig binnen en was de hele dag aan het huilen, en bij mij deed het zo ontzettend pijn
Dat was bij de eerste. Toch volgehouden tot 14 maanden (en toen was ik meteen zwanger). Bij de tweede had ik te veel. Dus zij spugen. Niet meer willen drinken. Dus weer afvallen. Gekapt dusquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Aaw![]()
Ik kon geen borstvoeding geven, ik had niet genoeg melk.. wat een drama was dat zegik wist het niet dus hij kreeg te weinig binnen en was de hele dag aan het huilen, en bij mij deed het zo ontzettend pijn
Ja ik ook dankzij mijn schoonmoeder toen, die zag mij huilend de borst geven en zei gelijk, nu is het klaar en heeft een flesje gemaakt, jochie heeft gelijk die nacht heerlijk doorgeslapen en was zo heerlijk zoetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van knetter zaten niet genoeg voedingsstoffen ofzo in.
We waren in ieder geval snel over op de fles.
Nou ik had zo ontzettende pijn in mijn tepels, de vellen hingen eraan, bij elke voeding moest ik huilen van de pijn, dus langer dan een week heb ik het echt niet vol gehoudenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat was bij de eerste. Toch volgehouden tot 14 maanden (en toen was ik meteen zwanger). Bij de tweede had ik te veel. Dus zij spugen. Niet meer willen drinken. Dus weer afvallen. Gekapt dus
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:19 schreef Tally het volgende:
En nu ga ik mijn man borstvoeding geven
En slapen
Dat klinkt als een fijne nachtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:19 schreef Tally het volgende:
En nu ga ik mijn man borstvoeding geven
En slapen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:21 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja ik duik er ook inmorgen weer een drukke dag
Trusten allemaal
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelpuber heeft zn eerste dag goed doorstaan![]()
Teamleider was onder de indruk van hem
Wat leukquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Hai Meneerquote:
Goeiemorgenquote:
waar werkt hij?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo denk ik nooit als ik de volgende morgen flessen wijn leeg zie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een avond weer gisteren![]()
Aan de krat te zien had ik het best naar mn zin
Hallo Jumboquote:
Beter, zal veel schelen per tankbeurt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mara, Als het goed is laatste keer voor de lpg installatie
Top!! Ik heb wel aan hem gedacht, met z'n bizar lange dag. Hoe doodop was ie, toen hij thuis kwam?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:28 schreef Moeraskat het volgende:
ja hoor, nachtmerries alles
ben blij dat dat nu pas kwam ipv een week eerder
Zn dag is pas net begonnen hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Top!! Ik heb wel aan hem gedacht, met z'n bizar lange dag. Hoe doodop was ie, toen hij thuis kwam?
En aan zn werkkleding te zien op de versafdelingquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En aan zn werkkleding te zien op de versafdeling
20wk echo vandaag.quote:
Oh ja!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
20wk echo vandaag.
Vannacht allemaal horror scenario's
Grappig die heeft ouder van de oppaskinderen ook vandaag. Maar die weet het geslacht al 2 wekenquote:
En dat natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja!
Spannend![]()
Is niet nodig joh, komt allemaal goed enz
Dat is snel.quote:
Gelukkig welquote:
ah! Toevalligquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grappig die heeft ouder van de oppaskinderen ook vandaag. Maar die weet het geslacht al 2 weken
ja dat zal ook vast wel maar je weet t nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja!
Spannend![]()
Is niet nodig joh, komt allemaal goed enz
Of ze wil er nog geen uitspraak over doen want stel je voor dat ze het mis hebt, ga je helemaal los op jongens kleren .. oh het was de navelstrengquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ah! Toevallig
Ik vroeg het de vorige keer maar toen zei de vk dat ze het nog niet kon zien...
Terwijl op YouTube mensen het al weten bij dertien weken. - oneerlijk
Ik wil je verder niet bang maken ofzo maar 20wken echo is geen garantie dat de rest ook goed gaatquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja dat zal ook vast wel maar je weet t niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2014 08:53:44 ]
Maar dit is een tijd waar je van moet genieten joh!!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja dat zal ook vast wel maar je weet t niet
ja daar had ik ook al aan gedacht ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of ze wil er nog geen uitspraak over doen want stel je voor dat ze het mis hebt, ga je helemaal los op jongens kleren .. oh het was de navelstrengja het is toch een meisje
Krijg je daar weer horrorstories van enzo
jawel, maar volgens mij heb je zodra je die test doet en het is positief de rest van je leven zorgen :pquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dit is een tijd waar je van moet genieten joh!!
Heb ik nooit kunnen doen, baal ik nog steeds van
Gas was nu 0,69 (geen grapquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter, zal veel schelen per tankbeurt.
Er is gelukkig maar een klein verschil tussen zorgen en horrorscenario'squote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jawel, maar volgens mij heb je zodra je die test doet en het is positief de rest van je leven zorgen :p
Ik vind het gewoon spannend. En als zo'n dag dichterbij komt vraag ik me altijd af of ie het nog wel doet
ga je dan niet meer wegenbelasting betalen ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gas was nu 0,69 (geen grap) scheelt dus meer dan een euro per liter, oftewel zo,n 60 euro per tankbeurt
klopt. Mijn zus beviel met 25 weken omdat haar baarmoedermond te zwak was... Kindje kon alleen blijven leven met een zuurstofpomp de rest van zijn leven... Dus hebben ze de keuze gemaakt om het aan te zien of hij zelf kon blijven ademenquote:
sorryquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij tankt eens in de 2 weken voor 5 euro ja
Klopt, maar het verschil per kwartaal heb je er met 2x tanken uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga je dan niet meer wegenbelasting betalen ?
jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is gelukkig maar een klein verschil tussen zorgen en horrorscenario's
Gekke katquote:
Niet teveel over nadenken inderdaad hoe moeilijk dat ook is, want eigenlijk zou je van een zwangerschap moeten genieten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
klopt. Mijn zus beviel met 25 weken omdat haar baarmoedermond te zwak was... Kindje kon alleen blijven leven met een zuurstofpomp de rest van zijn leven... Dus hebben ze de keuze gemaakt om het aan te zien of hij zelf kon blijven ademendat heeft hij 5u volgehouden en toen was s.ven overleden.
Maar dat kan altijd. Net als wiegendood..
Probeer er maar niet aan te denken
normaal tanken of gewoon tanken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar het verschil per kwartaal heb je er met 2x tanken uit.
doe ik ook wel, maar heb van die momenten dat ik denk: OOOH doet ie t nog wel, zijn alle organen wel compleet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet teveel over nadenken inderdaad hoe moeilijk dat ook is, want eigenlijk zou je van een zwangerschap moeten genieten.
Hormomen maken het erger
/slap excuus maar tis wel zo
Je gaat hier wel vertellen wat het is?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet teveel over nadenken inderdaad hoe moeilijk dat ook is, want eigenlijk zou je van een zwangerschap moeten genieten.
Hormomen maken het erger
/slap excuus maar tis wel zo
Ghehehequote:
Wat is het verschil tussen normaal en gewoon tanken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
normaal tanken of gewoon tanken?
hoeveel is het verschil dan?
Ja, groot verschil is dat. Steeg laatst wel het hardstquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gas was nu 0,69 (geen grap) scheelt dus meer dan een euro per liter, oftewel zo,n 60 euro per tankbeurt
Ja ik had het ook wel bewust er voor willen kiezen ipv te zeggen oeps ik ben zwangerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat is de enige reden waarom ik nog wel een keer zwanger zou willen zijn. Gewoon omdat ik het hele hoi-ik-ben-zwanger-en-ik-straal-en-kijk-mijn-buik-eens-groeien gevoel wil meemaken.
Klinkt stom he voor iemand die net een afspraak voor sterilisatie heeft gemaakt
Dat nog niet eens zozeer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik had het ook wel bewust er voor willen kiezen ipv te zeggen oeps ik ben zwanger
Dat die vent nog weer uit z'n coma is gekomen zegquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
50.000 euro voor het ziekenhuisdossier van Michael Schumacher
Ja bizar.. ik had dat echt niet verwacht.. ik vraag me af of hij 'normaal' zou kunnen functioneren. Of in hoeverre hij beperkt is enzo, maar ze laten nog niets weten aan de media...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat die vent nog weer uit z'n coma is gekomen zeg
Persoonlijke redenen.quote:
Okayquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja bizar.. ik had dat echt niet verwacht.. ik vraag me af of hij 'normaal' zou kunnen functioneren. Of in hoeverre hij beperkt is enzo, maar ze laten nog niets weten aan de media...
[..]
Persoonlijke redenen.
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
Mogen hier inmiddels al tieten gepost worden?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
Mogen hier inmiddels al tieten gepost worden?
Eens.quote:
In DM mag het welquote:
Tepels mogen nog niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik het wel doe, wat zijn de consequenties? krijg ik een note? word ik gebanned?
Dat zeker.quote:
Oh even in paint sterretjes op de tepels doen johquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tepels mogen nog niet.
Ik hoop dat dat wel snel hier mag.
Dat is geen antwoord op mijn vraag, waardeloze mod die je er bentquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tepels mogen nog niet.
Ik hoop dat dat wel snel hier mag.
Dit moest dus in de DMquote:
gaat ik regelenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh even in paint sterretjes op de tepels doen joh
Whehehequote:
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag, waardeloze mod die je er bent
Ik heb liever een tik ergens anders op.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:16 schreef muhahaha het volgende:
Ik denk dat je eerst een waarschuwing krijgt, een tik op de vingers.
Na die crewbash zou ik geen tepels plaatsen, banwaardige ochtend wel zoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag, waardeloze mod die je er bent
Lekker rustig toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na die crewbash zou ik geen tepels plaatsen, banwaardige ochtend wel zo
Komt nog wel.quote:
lolaaaaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
mag ik de link plaatsen dan?
NSFW!!!!
http://i.imgur.com/iYUTK.jpg
Die wrinkles en going greyquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
Nog eentje in het kader : would not bang
[ afbeelding ]
Dat maakt het niet minder belachelijk natuurlijk.quote:
10/10quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
Nog eentje in het kader : would not bang
[ afbeelding ]
Mee eens, het kan ook per forum. KPD staat wel uit bijvoorbeeld. Sowieso google die de dienst uitmaakt qua content.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder belachelijk natuurlijk.
quote:
quote:
Ja zo moeilijk lijkt het me niet om sommige (de wat serieuzere subfora) het aan te zetten en sommige gewoon aan....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mee eens, het kan ook per forum. KPD staat wel uit bijvoorbeeld. Sowieso google die de dienst uitmaakt qua content.
Top 500 van het foute uur op Qquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
or am I onlyyyyyyyyyyyyy dreaminggggggggggggggggg
is this burning an eternal flameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
* Huppelmuts zingt hard mee met The Bangles op VH-1
Ghehe nee VH-1quote:
Revalidatie zal wel even duren. Spieren zijn zo slap dat als ie zo proberen te staan, dat ie in elkaar flikkertquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja bizar.. ik had dat echt niet verwacht.. ik vraag me af of hij 'normaal' zou kunnen functioneren. Of in hoeverre hij beperkt is enzo, maar ze laten nog niets weten aan de media...
[..]
Persoonlijke redenen.
Voor KPD hebben users aparte rechten nodig. Niet iedereen kan daar kijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mee eens, het kan ook per forum. KPD staat wel uit bijvoorbeeld. Sowieso google die de dienst uitmaakt qua content.
Ja, dat weet ik. Tevens zijn de ads daar iets anders waardoor tieten wel mogen. Als het daar kan kan dat hier in principe ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor KPD hebben users aparte rechten nodig. Niet iedereen kan daar kijken.
Maar in ONZ en KLB mag het ook toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor KPD hebben users aparte rechten nodig. Niet iedereen kan daar kijken.
Dat kan zeker. Jaren geleden al. Maar dan ook alleen voor users met aparte rechten. Maar er is voor gekozen SEX openbaar te houden. Met de voorwaarden als gevolg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Tevens zijn de ads daar iets anders waardoor tieten wel mogen. Als het daar kan kan dat hier in principe ook.
Dat is pas recent. Ik gok dat SEX snel volgt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar in ONZ en KLB mag het ook toch?
Omdat ik over mijn datalimiet zit, kan ik m niet openenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
mag ik de link plaatsen dan?
NSFW!!!!
http://i.imgur.com/iYUTK.jpg
Waarom wat? Geen tepels in in KLB en ONZ of wel tepels?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:31 schreef muhahaha het volgende:
Waarom eigenlijk, KPD was daar eigenlijk toch voor?
Da's balen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik over mijn datalimiet zit, kan ik m niet openen
Rare volgorde welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is pas recent. Ik gok dat SEX snel volgt.
Zou niet meer dan logisch zijn.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet overal toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar in ONZ en KLB mag het ook toch?
Tepels, tieten en vagijnen buiten KPD.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom wat? Geen tepels in in KLB en ONZ of wel tepels?
Vagijnen mogen niet buiten KPD.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tepels, tieten en vagijnen buiten KPD.
Ohnoessquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet koud zo zonder top?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zou het ook wel in DEF willen. Kunnen er eindelijk foto's van o.a. Scandinavische vrouwen in het leger gepost worden.
Klassieke porno jonge...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:37 schreef Cobra4 het volgende:
In C&H hoeft het niet zo van mij. Naaktfoto's van mummies zit ik niet echt op te wachten.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spannend wel, langzaam dat verband verwijderen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:37 schreef Cobra4 het volgende:
In C&H hoeft het niet zo van mij. Naaktfoto's van mummies zit ik niet echt op te wachten.
Dat is weer voor KPD.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend wel, langzaam dat verband verwijderen.
Vuilakquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend wel, langzaam dat verband verwijderen.
Vraag dan ook gewoon toegangquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat ik veelste jong ben daarvoor
Foto's, pohi alles
Als er iets is dat noemenswaardig is in KPD, laat ik het weten. Dan kun je aanvraag doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat ik veelste jong ben daarvoor
Foto's, pohi alles
Wat een goede vrind ben je toch.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als er iets is dat noemenswaardig is in KPD, laat ik het weten. Dan kun je aanvraag doen.
Ik heb altijd slechts 1 account tegelijkertijd gebruikt. Ergens denk ik dat KPD wel meevalt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat Muahhahaha gewoon stiekem een KPD kloon heeft en elk uur even in KPD kijkt voor een fapje
Verbinding te langzaam en dan weigert safariquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je mag wel wat van mij lenen. ik heb 6 gig internet op mijn telefoon
Eerder tegenvaltquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een goede vrind ben je toch.
[..]
Ik heb altijd slechts 1 account tegelijkertijd gebruikt. Ergens denk ik dat KPD wel meevalt.
elk uur?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat Muahhahaha gewoon stiekem een KPD kloon heeft en elk uur even in KPD kijkt voor een fapje
Muhahaha welquote:
Snap nog steeds niet dat ze van Green Arrow een serie hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Elke keer als ik naar mijn slaapkamer loop hoop ik deze goddelijke man daar tegen te komen![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nog specifieke dames die ik voor jou in de gaten moet houden?quote:
Hm nee niemand eigenlijk. Zou bijna pics van jou vragen maar ja, dalijk krijg ik ze ook nog en dan gaat het weer te verquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog specifieke dames die ik voor jou in de gaten moet houden?
Heren misschien?
quote:
Zolang ik kan kwijlen op die kerel vind ik het wel best!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat ze van Green Arrow een serie hebben gemaakt.
[..]
Nog specifieke dames die ik voor jou in de gaten moet houden?
Heren misschien?
Vanwege werk of sowieso geen zin?quote:
Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang ik kan kwijlen op die kerel vind ik het wel best!
Nee, mijn foto's zijn te exclusief.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm nee niemand eigenlijk. Zou bijna pics van jou vragen maar ja, dalijk krijg ik ze ook nog en dan gaat het weer te ver
Werk. Anders was ik wel gegaan.quote:
Zo fijn dat je je vrije dagen ook echt kan opnemen hequote:
Hou op.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo fijn dat je je vrije dagen ook echt kan opnemen he
Vertel, wat zijn de laatste ontwikkelingen?quote:
Nee! Als ze dat willen doen neem ik ontslag.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze hebben toch niet je verlof voor het honkbal ingetrokken he
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee! Als ze dat willen doen neem ik ontslag.
Ik controleer toch maar even mijn online rooster.quote:
Whahahahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik controleer toch maar even mijn online rooster.
whehequote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verbinding te langzaam en dan weigert safari
Die dagen staan nog als verlof.quote:
Fijn welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die dagen staan nog als verlof.
En ik zie dat ik nu nog 525 uur verlof heb staan.
Ja, verlof opnemen is gezond. En de planning werkt daar volledig aan mee.
Dat is gewoon 72 dagen verlof.quote:
Leuke vakantie welquote:
Bijna 4 maanden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |