quote:Op maandag 23 juni 2014 23:21 schreef Tally het volgende: [..] [..] Van zulke uitspraken komt alleen maar gezeik van. Prive dingen en zo.
Spannendquote:Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik ja
Straks als je weeen krijgt heb je weer zo'n gevoel. En dan zeggen ze: nee als je weeen krijgt weet je dat echt wel. Niet dus
24 november.quote:
Dat duurt nog langer dan ik dacht.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Spannendik heb geen idee hoe een wee kan voelen, maar als ik dat op tv zie
...
[..]
24 november.
Wat doe je 23 november?quote:
Ik had na de eerste nog steeds geen idee hoe een wee voelde. Hoe het voelde als je vliezen breken wist ik dan wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
...
[..]
24 november.
morgen 20 weken echoquote:
Een dag voor mijn verjaardagquote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
...
[..]
24 november.
hoe voelt datquote:Op maandag 23 juni 2014 23:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had na de eerste nog steeds geen idee hoe een wee voelde. Hoe het voelde als je vliezen breken wist ik dan wel.
Ik gok waterig en ranzigquote:
quote:
Dat heb jij toch niet in de handquote:Op maandag 23 juni 2014 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik zal proberen goed te mikken buiten andere hun verjaardag om. Maar dat houdt wel een keer op
Je hoort echt een keiharde KNAK en dan nattigheid. Wat niet meer stoptquote:
Geen idee hoe het voelt als je vliezen breken, maar die weeën vergeet ik nooit meerquote:Op maandag 23 juni 2014 23:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had na de eerste nog steeds geen idee hoe een wee voelde. Hoe het voelde als je vliezen breken wist ik dan wel.
ik zeg tegen mijn zus dat ze het terug moet duwen.quote:
nietquote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hoort echt een keiharde KNAK en dan nattigheid. Wat niet meer stopt
Drama vond ik het ook niet maar die kraan kreeg ik niet dichtquote:Op maandag 23 juni 2014 23:39 schreef JJH het volgende:
Bij ons waren die vliezen geen heel groot drama. Geen liters vocht in ieder geval.
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zeg tegen mijn zus dat ze het terug moet duwen.
Die kan ik me niet herinneren. Ik denk ook dat ik ze niet heb gehad.quote:
Ik ken er eentje die op het kraambed de boel terug wilde duwen.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zeg tegen mijn zus dat ze het terug moet duwen.
[..]
niet
Dat is per persoon toch verschillend, ik heb die gelukkig helemaal niet gehadquote:
ik denk dat ik mn zus kapot ga schelden.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken er eentje die op het kraambed de boel terug wilde duwen.
ik hoop niet dat ik ze krijgquote:Op maandag 23 juni 2014 23:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren. Ik denk ook dat ik ze niet heb gehad.
Ik iemand die riep: "snij het er maar uit.. deze weg doet teveel pijn"quote:Op maandag 23 juni 2014 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken er eentje die op het kraambed de boel terug wilde duwen.
Het doet vreemde dingen met je.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik iemand die riep: "snij het er maar uit.. deze weg doet teveel pijn"![]()
Jij zelf? Of zus?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik iemand die riep: "snij het er maar uit.. deze weg doet teveel pijn"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |