SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo juichen Feyenoorders ook als ze tweede wordenquote:
Mij ook.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het gaat me om dat zwarte balkje
http://nos.nl/wk2014/weds(...)ustralie-spanje.htmlquote:Op maandag 23 juni 2014 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
Is er al een samenvatting van de wedstrijd van Spanje? Wil de goals zien..
Ah, mercy!quote:Op maandag 23 juni 2014 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/weds(...)ustralie-spanje.html
Alsjeblieft.
We zien hetquote:
Hier ging het fout, je bent een vrouw, weet je nog?quote:
we zien tquote:Op maandag 23 juni 2014 21:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hier ging het fout, je bent een vrouw, weet je nog?
quote:
Goeien garp mangquote:
Groot gebracht door Theo.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:38 schreef Pascalus het volgende:
De koningin van België kan zwarten niet uit elkaar houden.
België is gewoon het lelijke broertje van Nederlandquote:Op maandag 23 juni 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ah, de koning van België imiteert die van ons.
Is er iets wat België niet van Nederland nadoet?
Neerknuppelen.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:40 schreef Zipportal het volgende:
Na 10 minuten alweer reclame.![]()
![]()
![]()
Eerst al om 20:40 beginnen. En deze bulshit. Schijt GTST schijt Sjenee.
Welke series moet ik kijken?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:40 schreef GGMM het volgende:
CSI New York was 10 jaar geleden cool, toen er nog maar 3 series waren.
Nu zijn er 120 betere series.
Voor meer ongenuanceerde meningen kan altijd gedmt worden.
Goede smaak heb je, allemaal al gezien.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Game of thrones, Fargo, Sherlock, House of cards en The Wire.
Zie DM.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:40 schreef GGMM het volgende:
CSI New York was 10 jaar geleden cool, toen er nog maar 3 series waren.
Nu zijn er 120 betere series.
Voor meer ongenuanceerde meningen kan altijd gedmt worden.
Ok, bedankt voor de suggestie.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee, maar de hoofdpersoon is wel een vrouw
Ja, het is veranderd.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
oh op nederland 1. net veranderd of wat?
goede UIquote:Op maandag 23 juni 2014 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Waar heeft die brilsmurf het nou weer over.
Wat een voetballer he. De prestaties van Memphis zorgde zelfs voor een ruzie tussen mij en Johannes, die ons bijna opbrak.quote:
Haha echt hequote:Op maandag 23 juni 2014 21:57 schreef JaneDoe het volgende:
de jong zag dat t lampje van de camera al aan stond en bleef toch maar staan
Dit valt me tegen van johannes. Ik dacht dat hij pro Depay was maar blijkbaar laat z'n voetbalverstand hem in de steek.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een voetballer he. De prestaties van Memphis zorgde zelfs voor een ruzie tussen mij en Johannes, die ons bijna opbrak.
Ik zei dat Depay beter was dan Nickgod.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit valt me tegen van johannes. Ik dacht dat hij pro Depay was maar blijkbaar laat z'n voetbalverstand hem in de steek.
Ohquote:Op maandag 23 juni 2014 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zei dat Depay beter was dan Nickgod.
This is my confession in de karaoke.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:59 schreef Paxcon het volgende:
Dit nummer heeft hij al eens eerder gedaan
Laat Danny gewoon 'for a friend' zingen
Prachtig nummertje, doet het erg goed in Turkijequote:Op maandag 23 juni 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
This is my confession in de karaoke.
ah klasse witte!quote:Op maandag 23 juni 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
De bestanden van JaneDoe zijn binnen gekomen![]()
Genieten.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Degene die dit filmpje heeft geupload is wel een held zeg.quote:
Heb je nog meer van deze grappige fragmentenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je nog meer van deze grappige fragmenten
ik heb johannes bijna 70 bestanden gestuurd, dus die is de komende tijd wel zoetquote:Op maandag 23 juni 2014 22:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je nog meer van deze grappige fragmenten
Zelf heb ik ook nog een stuk of twintig Bassie fragmenten die nog online moetenquote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb johannes bijna 70 bestanden gestuurd, dus die is de komende tijd wel zoet
Ja met Maarten, of Bassiequote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Puur bedrog.
Of bedoel je met Maarten er in?
Maarten en Janquote:Op maandag 23 juni 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb je nog meer bestanden van belletje trekken?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb johannes bijna 70 bestanden gestuurd, dus die is de komende tijd wel zoet
volgens mij niet, wel telefoonterreur, bejaarde vd week en afwimpellijnquote:Op maandag 23 juni 2014 22:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Heb je nog meer bestanden van belletje trekken?
Download gewoon de NoS-app, kun je alles direct terugzienquote:Op maandag 23 juni 2014 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/weds(...)ustralie-spanje.html
Alsjeblieft.
heb je ook nog fragmentjes van Reinout?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelf heb ik ook nog een stuk of twintig Bassie fragmenten die nog online moeten
Nee.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb je ook nog fragmentjes van Reinout?
Nog meer Maarten versus Jan fragmentjes?quote:
Niet vandaag, misschien komende week.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:16 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nog meer Maarten versus Jan fragmentjes?
Dit is puur goud. 24 karaats.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet vandaag, misschien komende week.
Minachting van de kijkerquote:
Fuck de Hollandse school.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 05:51 schreef Old_Pal het volgende:
Derksen is een romantische, seniele idioot. Hij wil liever in de pan worden gehakt met het Hollandse 4-3-3 systeem dan gewoon winnen met een verdedigend concept. Derksen leeft 40 jaar terug, hij snapt niks meer van deze wereld en zeker niet van het moderne voetbal.
Dijkshoornquote:Vanavond wordt er dus ook weer vrolijk op losgepraat en aangezien Jan Boskamp nog steeds niet beter is, krijgt Hans Kraaij Jr. alweer de kans om zichzelf te profileren. Naast Hans, Johan, Wilfred en Rene schuift vanavond Nico Dijkshoorn aan. De huisdichter van De Wereld Draait Door en onder andere columnist van VI heeft genoeg te zeggen normaal gesproken. Gerard Joling fungeert als bargast, om hier en daar zijn zegje te kunnen doen.
Moet nog een verrassing blijvenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:32 schreef Karina het volgende:
En nog steeds geen bericht over wie er morgen zitten
Dat laatste zou wel een topshow zijn jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Moet nog een verrassing blijven![]()
Dries komt zingen![]()
Wat doet dit in VI Oranje-topic? Waar gaat dit over?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat doet dit in VI Oranje-topic? Waar gaat dit over?
Zeg mij alsje alsjeblieft dat je de fragmenten van Reinout ook nog hebt.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Misschien heeft Gerard nog wat te zeggen over zijn concerten in de Ziggo Dome.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:32 schreef Karina het volgende:
De gasten van vanavond:
[..]
DijkshoornJoling is wel leuk als bargast, bij VI een tijdje terug wel in ieder geval.
En nog steeds geen bericht over wie er morgen zitten
DAT hoeft voor mij dan weer niet. Maar vorige keer bij VI had hij best wat zinnigs te vertellen al gaf hij zelf toe niet zoveel van voetbal te weten. Viel mij reuze mee in ieder geval.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien heeft Gerard nog wat te zeggen over zijn concerten in de Ziggo Dome.
is goed jongeeeeen!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zeg mij alsje alsjeblieft dat je de fragmenten van Reinout ook nog hebt.![]()
Nee, wel dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zeg mij alsje alsjeblieft dat je de fragmenten van Reinout ook nog hebt.![]()
ik vrees dat hij enkel en alleen hiervoor komt:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT hoeft voor mij dan weer niet. Maar vorige keer bij VI had hij best wat zinnigs te vertellen al gaf hij zelf toe niet zoveel van voetbal te weten. Viel mij reuze mee in ieder geval.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
is goed jongeeeeen!
nee sorry, heb ik niet
Ja denk het ook. AL vind ik dit dan nog wel een van de leukere WK songs. Beter goed gejat, dat welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik vrees dat hij enkel en alleen hiervoor komt:
Kijk nou even naar de grote Jensen in de middag Herfstpecial 2005, hebben bekende Nederlanders last van depressieve gevoelens als de blaadjes gaan vallen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:31 schreef tralalala het volgende:
[..]Echt klote, nergens te vinden terwijl ik dat nog wel de leukste imitatie vond.
En ik zoek ook nog Gordon, Froger & Joling in het NASA-space center bij Froger in de huiskamer.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT hoeft voor mij dan weer niet. Maar vorige keer bij VI had hij best wat zinnigs te vertellen al gaf hij zelf toe niet zoveel van voetbal te weten. Viel mij reuze mee in ieder geval.
Ja goeie vraag Mani, ik kan het nog steeds niet vindenquote:
Misschien wel Valentijn Driessen of Tijlquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja goeie vraag Mani, ik kan het nog steeds niet vindenWordt niet meer van te voren aangekondigd blijkbaar.
Ja leuk ben jij.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Misschien wel Valentijn Driessen of Tijl
Ik hoop het, ik word altijd vrolijk van die vent.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ja misschien is Boskamp morgen wel beter, zou mooi zijn.
Hij zei toch in dat filmpje gisteravond dat hij pas komend weekend weer zou komen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik word altijd vrolijk van die vent.
Ik kon gisteren niet kijken. Ah wel jammer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:58 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij zei toch in dat filmpje gisteravond dat hij pas komend weekend weer zou komen?
Zaterdag zei die volgens mijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:58 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij zei toch in dat filmpje gisteravond dat hij pas komend weekend weer zou komen?
Gisteren wist Hanneke nog van niets. Misschien is het een een hooggeëerde gast!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja goeie vraag Mani, ik kan het nog steeds niet vindenWordt niet meer van te voren aangekondigd blijkbaar.
Poeh de hoogste gast zou Cruijff zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gisteren wist Hanneke nog van niets. Misschien is het een een hooggeëerde gast!
Ja precies.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vond Been gisteren trouwens een goede toevoeging
Durft gewoon tegen Gijp en Johan in te gaan.
Lijkt net Victor Löw van o.a. Kees & Co.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:28 schreef DeTolk het volgende:
Hij zal vast wel langsgekomen zijn, maar hij blijft goed.
Jan Boskamp op het WK
[ afbeelding ]
http://sigaarsnor.blogspot.comquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:13 schreef Typisch het volgende:
Zijn er ook weer mp4tjes te downloaden ergens?
Wilde de aflevering van gisteren terug kijken maar de site werkt niet echt mee.
Iedereen wist het.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
en dan gaan we bijten , bijten langs de lijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |