Groot gebracht door Theo.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:38 schreef Pascalus het volgende:
De koningin van België kan zwarten niet uit elkaar houden.
België is gewoon het lelijke broertje van Nederlandquote:Op maandag 23 juni 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ah, de koning van België imiteert die van ons.
Is er iets wat België niet van Nederland nadoet?
Neerknuppelen.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:40 schreef Zipportal het volgende:
Na 10 minuten alweer reclame.![]()
![]()
![]()
Eerst al om 20:40 beginnen. En deze bulshit. Schijt GTST schijt Sjenee.
Welke series moet ik kijken?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:40 schreef GGMM het volgende:
CSI New York was 10 jaar geleden cool, toen er nog maar 3 series waren.
Nu zijn er 120 betere series.
Voor meer ongenuanceerde meningen kan altijd gedmt worden.
Goede smaak heb je, allemaal al gezien.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Game of thrones, Fargo, Sherlock, House of cards en The Wire.
Zie DM.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:40 schreef GGMM het volgende:
CSI New York was 10 jaar geleden cool, toen er nog maar 3 series waren.
Nu zijn er 120 betere series.
Voor meer ongenuanceerde meningen kan altijd gedmt worden.
Ok, bedankt voor de suggestie.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee, maar de hoofdpersoon is wel een vrouw
Ja, het is veranderd.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
oh op nederland 1. net veranderd of wat?
goede UIquote:Op maandag 23 juni 2014 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Waar heeft die brilsmurf het nou weer over.
Wat een voetballer he. De prestaties van Memphis zorgde zelfs voor een ruzie tussen mij en Johannes, die ons bijna opbrak.quote:
Haha echt hequote:Op maandag 23 juni 2014 21:57 schreef JaneDoe het volgende:
de jong zag dat t lampje van de camera al aan stond en bleef toch maar staan
Dit valt me tegen van johannes. Ik dacht dat hij pro Depay was maar blijkbaar laat z'n voetbalverstand hem in de steek.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een voetballer he. De prestaties van Memphis zorgde zelfs voor een ruzie tussen mij en Johannes, die ons bijna opbrak.
Ik zei dat Depay beter was dan Nickgod.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit valt me tegen van johannes. Ik dacht dat hij pro Depay was maar blijkbaar laat z'n voetbalverstand hem in de steek.
Ohquote:Op maandag 23 juni 2014 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zei dat Depay beter was dan Nickgod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |