Inderdaad. Maar zelfs al zou het aanstellerij zijn, ik ken geen aanvaller in de World Cup die niet precies hetzelfde gedaan zou hebben. Inclusief het hele Mexicaanse team.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:37 schreef Yi-Long het volgende:
Zelfs het vallen van Robben begrijp ik: Wanneer iemand op je voet staat EN er staat nog een mexicaans been voor je, terwijl je naar voren gaat, dan MOET je wel iets omhoog springen zodat je knie daar niet achter blijft haken, want anders breek je je knie compleet...
Ik hou ook niet van die schwalbes en aanstellerij van Robben vaak, maar in dit geval gewoon een domme actie vand e verdediger, zuivere penalty, en het omhoog springen en dus vallen van Robben is begrijpelijk, anders breek je je been nog als je voorover gaat over die mexicaan zijn knie terwijl je voet nog in de grond staat...
Alleen de Amerikanen lijken niet echt aan dat soort onsportief gedrag te doen. Is toch anders in de USA.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar zelfs al zou het aanstellerij zijn, ik ken geen aanvaller in de World Cup die niet precies hetzelfde gedaan zou hebben. Inclusief het hele Mexicaanse team.
Joh, als het andersom was geweest en die mexicanen hadden een pingel gekregen in de 92e minuut met een 1-1 stand was er geen krant geweest die had gezegd dat er te makkelijk was gevallen hoor. Hypocriete media.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:33 schreef TC03 het volgende:
Het stoort me wel dat er ogenblikkelijk na de wedstrijd geschiedvervalsing optreedt.
Allereerst heerst er bij de Mexicanen het idee dat ze 'beter waren'. Feit: zelfs in de periode dat Mexico 'beter' was (eerste helft), had Nederland meer schoten op doel en meer balbezit. Over de gehele wedstrijd genomen had Nederlands zelf veeeeeeeeeel meer balbezit en schoten op doel. Hoe wil je dan concluderen dat Mexico beter was?
Ten tweede dat gejank over die penalty. Het is toch overduidelijk dat die Mexicaan op Robben z'n voet gaat staan? Probeer maar eens te blijven staan als iemand op je voet gaat staan terwijl je aanzet tot een sprint. Echt, hoe ongelofelijk dom ben je als je dat niet begrijpt?Of Robben dan wel of niet overdreven valt is een non-discussie.
Daar zou ik maar niet te hard op rekenen, die leren ook snel. Veel Amerikanen hebben hun opleiding genoten in het land waar de uitdrukking Schwalbe vandaan komt, plus hun huidige coach was daar zelf een meester in.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Alleen de Amerikanen lijken niet echt aan dat soort onsportief gedrag te doen. Is toch anders in de USA.
Die Latijns-Amerikaanse teams kunnen gewoon niet tegen hun verlies en gaan dan excuzen zoeken. Chili had toch precies hetzelfde. Die coach van hun zei ook dat ze veeel beter waren en dat ze verdienden te winnen. Terwijl ze maar 3 schoten in totaal hadden waarvan 1 op doel.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:33 schreef TC03 het volgende:
Het stoort me wel dat er ogenblikkelijk na de wedstrijd geschiedvervalsing optreedt.
Allereerst heerst er bij de Mexicanen het idee dat ze 'beter waren'. Feit: zelfs in de periode dat Mexico 'beter' was (eerste helft), had Nederland meer schoten op doel en meer balbezit. Over de gehele wedstrijd genomen had Nederlands zelf veeeeeeeeeel meer balbezit en schoten op doel. Hoe wil je dan concluderen dat Mexico beter was?
Ten tweede dat gejank over die penalty. Het is toch overduidelijk dat die Mexicaan op Robben z'n voet gaat staan? Probeer maar eens te blijven staan als iemand op je voet gaat staan terwijl je aanzet tot een sprint. Echt, hoe ongelofelijk dom ben je als je dat niet begrijpt?Of Robben dan wel of niet overdreven valt is een non-discussie.
Andersom natuurlijk ook. Als de Mexicanen in de laatste minuten zo'n penalty verdienen, exact dezelfde, dan zouden velen hier ook roepen dat het wel erg gemakkelijk gevallen was, en domme actie van de verdediger, maar geen penalty, etc etc...quote:Op maandag 30 juni 2014 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh, als het andersom was geweest en die mexicanen hadden een pingel gekregen in de 92e minuut met een 1-1 stand was er geen krant geweest die had gezegd dat er te makkelijk was gevallen hoor. Hypocriete media.
En dat is ergens op gebaseerd?quote:Op maandag 30 juni 2014 10:33 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik geloof dat als ze vanaf het begin 4-3-3 hadden gespeeld ze compleet kapot waren gegaan.
Cillessen heeft toch wel wat meer reddingen moeten maken...!?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:06 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Die Latijns-Amerikaanse teams kunnen gewoon niet tegen hun verlies en gaan dan excuzen zoeken. Chili had toch precies hetzelfde. Die coach van hun zei ook dat ze veeel beter waren en dat ze verdienden te winnen. Terwijl ze maar 3 schoten in totaal hadden waarvan 1 op doel.
Tegen Chili niet? Daar had ik het over in mijn post.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Cillessen heeft toch wel wat meer reddingen moeten maken...!?
Die 1-op-1 en nog 2 afstandsschoten die hij goed pakte...
Ik vond het juist geen penalty.. er was contact maar dat was onvoldoende om Robben te vloeren.. die val was 100% theater.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het ene terechte penaltyt, mede door de foto's waardoor je duidelijk ziet dat de verdediger op zijn voet staat, maar toen ik het alleen op video zag gisteravond, was mijn eerste gedachte ook "nou nou... ik weet het niet zo zeker..."
Oh, dit is mooi zeg, die geëmotioneerde, overslaande stem van de ITV-commentator na de penalty van Huntelaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)de_kwartfinale_.html
Je kunt het ook anders zien. Nederland begon pas met voetballen toen ze achterkwamen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:10 schreef Kreator het volgende:
http://www.reddit.com/r/s(...)therlands_21_mexico/
Veel mexicaanse en amerikaanse reacties. Leuk om te lezen wel. Ze vinden het vooral zuur dat ze zo lang voorstonden en ineens weggespeeld werden. De pingel lees ik maar weinig over. Er wordt veel meer geklaagd over het feit dat Mexico stopte met voetballen toen ze voorkwamen.
Goed, ik ga vol op jouw teen staan terwijl je weg wil lopen en dan gaan we kijken hoever je komt ok?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond het juist geen penalty.. er was contact maar dat was onvoldoende om Robben te vloeren.. die val was 100% theater.
Sporza is wisselend bij mij. Af en toe werkt het wel, maar ook af en toe een foutmelding.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Sporza niet. Nog nooit gelukt hier. Vinden de Belgen erg jammer
Ik denk ook dat het een soort optelsom was omdat er wel meer van dat soort acties voorkwamen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed, ik ga vol op jouw teen staan terwijl je weg wil lopen en dan gaan we kijken hoever je komt ok?
Bij die 2e kans waarbij de bal rakelings naast gaat ziet de verdediging er zo sloom uit, beetje bevangen door de hitte lijkt het.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)de_kwartfinale_.html
Deels ook, maar het was gewoon een overtreding in de 16, daar kan je gewoon een penalty voor geven, dat hij OOK nog extra duikt doet daar niets aan af.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een soort optelsom was omdat er wel meer van dat soort acties voorkwamen.
Hij stond niet op zijn teen. Zijn mensen blind of zo?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed, ik ga vol op jouw teen staan terwijl je weg wil lopen en dan gaan we kijken hoever je komt ok?
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij stond niet op zijn teen. Zijn mensen blind of zo?
Het filmpje van dat moment is waar het om gaat, niet een of andere poepfoto die een vertekend beeld geeftquote:
Je....zit...ernaast.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het filmpje van dat moment is waar het om gaat, niet een of andere poepfoto die een vertekend beeld geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |