SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Dat dit kanquote:Op maandag 23 juni 2014 20:38 schreef Evertjan het volgende:
verdomme bijna 20.40 en VI Oranje gaat nu pas beginnen!!!
Handgeschreven hèquote:Op maandag 23 juni 2014 20:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ga een hele boze brief schrijven naar de RTL directie
Gewoon een paar tong80 topics en wij liggen helemaal dubbel.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef Evertjan het volgende:
woensdag zal de floormanager goed zijn best moeten doen om het publiek optewarmen
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Jongens, we staan in de finale JAAAAAAAA
Een hork zelfsquote:
Huilenquote:Op maandag 23 juni 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Kansloos antivoetbal van Nederland.
Iets mildere vorm van het voetbal wat Chelsea het liefst speelt.
Dan kijk je toch nietquote:Op maandag 23 juni 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geef alleen mijn mening.quote:
De coach van Gaal was niks mis mee hoor volgens Derksenquote:Op maandag 23 juni 2014 20:42 schreef Old_Pal het volgende:
Gatverdamme wat is Derksen toch een hypocriet. Nu steekt hij de loftrompet uit voor Van Gaal.
Het is nooit goed.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:42 schreef Old_Pal het volgende:
Gatverdamme wat is Derksen toch een hypocriet. Nu steekt hij de loftrompet uit voor Van Gaal.
Nooit geweest ook, alleen "de mens" van Gaal krijgt er heel soms van langs.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:43 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
De coach van Gaal was niks mis mee hoor volgens Derksen
Dat vakje linksonder met het hoofd van Gijp erinquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:42 schreef Old_Pal het volgende:
Ruud terzijde hooligansquote:Op maandag 23 juni 2014 20:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
spelen die in dezelfde competitie als Sunday United
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:44 schreef Confetti het volgende:
Flikker toch op Gijp. Nu is Chili opeens niks meer.
Hoort dit bij die Brabantse gezelligheid waar ik zo veel over hoor?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou Guus wel eens willen kopschoppen.
Geen idee, ik ben van boven de rivieren.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoort dit bij die Brabantse gezelligheid waar ik zo veel over hoor?
Leuke UI heb je. Dit hebben we niet afgesproken toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
WTFquote:Op maandag 23 juni 2014 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Hier, kick je van op:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hier, kick je van op:Ik begin zowaar een beetje fan te worden van deze jongen. Lichtpuntje in de baggertijden onder Loewie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihahoquote:Op maandag 23 juni 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik houd van Nederlandse muziek, als het maar niet Guus Meeuwis.
xd
Daar wordt wel eens lacherig over gedaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
René Froger speelt elke dag de Arena twintig keer vol, en verkoopt ook nog dertig miljoen DVD's.
Die van jou is ook niet verkeerd hoor pik.quote:
Haha, dat was schitterend bij Jensen. 'Een hele gewone jongen gebleven.'quote:Op maandag 23 juni 2014 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar wordt wel eens lacherig over gedaan.
Maar dat is beslist geen kattenpis.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar wordt wel eens lacherig over gedaan.
Jij hebt een goede smaak.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Haha, dat was schitterend bij Jensen. 'Een hele gewone jongen gebleven.'
Clown Bassie en René waren daar altijd lekker uitgesproken.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Haha, dat was schitterend bij Jensen. 'Een hele gewone jongen gebleven.'
Wat dat betreft doet hij het zelfs beter dan onze vriend Bassie.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
en verkoopt ook nog dertig miljoen DVD's.
Sommigen staan nog op YouTube. Destijds had ik ze allemaal, inclusief die van Bassie en Reinout Oerlemans, op Napster. Kon ik lang naar luisteren...quote:
Ik zal geen ene fuck geven. Speelde gewoon erg matig, vrij weinig goeds zien doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
inb4 allemaal feyenoordertjes die frusti gaan doen
Ik ben ze hier aan het uploaden, alleen die van Bassie dan.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Sommigen staan nog op YouTube. Destijds had ik ze allemaal, inclusief die van Bassie en Reinout Oerlemans, op Napster. Kon ik lang naar luisteren...
de vakantie enquote:Op maandag 23 juni 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Clown Bassie en René waren daar altijd lekker uitgesproken.
?quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de vakantie en w /ek specials met maarten spanjer
Die kreeg wel een leuk pakket DVD's toegezonden van de Schippers van de Kameleon en Sneeuwwitje en de zeven geitjes.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de vakantie enek specials met maarten spanjer
Wel assistje. En volgens de statistieken-meters na Robben beste man.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal geen ene fuck geven. Speelde gewoon erg matig, vrij weinig goeds zien doen.
Gaf de voorzet waar de 1-0 uit voortkwam. Hij speelde heel aardig.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal geen ene fuck geven. Speelde gewoon erg matig, vrij weinig goeds zien doen.
Goede uploader is deze jongen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de vakantie enek specials met maarten spanjer
In mp3 formaat?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ze hier aan het uploaden, alleen die van Bassie dan.
Tralalala heeft die van René Froger.
Ja die had hij nog niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kreeg wel een leuk pakket DVD's toegezonden van de Schippers van de Kameleon en Sneeuwwitje en de zeven geitjes.
Ik zal die van Bassie die de Honda Prelude wil kopen wel ff uploaden.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
In mp3 formaat?
Als je die van Bassie in mp3 formaat hebt, mag je me een PM sturen
Ik heb echt gehuild van het lachen om die aflevering waarin Bassie zo'n gast opbelde die een Honda Prelude te koop had staan...
En Nederland had het moeilijk tegen Australië.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:53 schreef Revanches het volgende:
Duitsland had het zeer moeilijk tegen Ghana
dikke janlulquote:Op maandag 23 juni 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kreeg wel een leuk pakket DVD's toegezonden van de Schippers van de Kameleon en Sneeuwwitje en de zeven geitjes.
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal die van Bassie die de Honda Prelude wil kopen wel ff uploaden.
twitter:MiguelDelaney twitterde op maandag 23-06-2014 om 20:34:57Sampaoli: "We wanted to play and they didn't."Van Gaal: "I'm not interested in what the coach of Chile says." reageer retweet
Top man! Ik moet nu weg...ik stuur je wel een PM...quote:Op maandag 23 juni 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat boekje van Lowietje kan je ook niet meer serieus nemenquote:Op maandag 23 juni 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MiguelDelaney twitterde op maandag 23-06-2014 om 20:34:57Sampaoli: "We wanted to play and they didn't."Van Gaal: "I'm not interested in what the coach of Chile says." reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja die naam hoor je overal, maar wat doet ze eigenlijk?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:55 schreef Pascalus het volgende:
Maar wie is nou Esmee de la Bretonniere?
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:55 schreef Pascalus het volgende:
Al sla je me dood.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:55 schreef Pascalus het volgende:
ik heb er ook nog een paar oa met maarten, bejaarde vd week etcquote:Op maandag 23 juni 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het staat je heel vrij om ze te uploaden.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb er ook nog een paar oa met maarten, bejaarde vd week etc
Ik heb de dvd boxquote:Op maandag 23 juni 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel jammer dat niet alles meer op youtube staat.
Gelukkig heb ik alles gedownload.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Top man! Ik moet nu weg...ik stuur je wel een PM...
quote:
Lelijke bananentekkel!quote:
als je me laat weten hoe doe ik t graagquote:Op maandag 23 juni 2014 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het staat je heel vrij om ze te uploaden.
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje chagerijnig om de oogaids van NEDvCHI
RT.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
Hier mijn zeer objectieve rapportcijfertjes over Nederland-Chili
[ afbeelding ]
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
Hier mijn zeer objectieve rapportcijfertjes over Nederland-Chili
[ afbeelding ]
Het komt wel goed.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje chagerijnig om de oogaids van NEDvCHI
Stuur ze anders naar johannes, die doet de rest wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als je me laat weten hoe doe ik t graag
Je kijkt nogal betreurd nu Boëtius een plek in Oranje wel kan vergeten.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.
Plaatje selecteren in windows movie maker, de mp3 toevoegen, opslaan en op youtube uploaden.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als je me laat weten hoe doe ik t graag
Wonderen bestaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb ik het nou goed dat er nog geen reclamemeuk is geweest?
heb geen youtube account, t zijn 64 items zie ik net...quote:Op maandag 23 juni 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plaatje selecteren in windows movie maker, de mp3 toevoegen, opslaan en op youtube uploaden.
komt nog wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
topsjowquote:Op maandag 23 juni 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Deja vu!quote:Op maandag 23 juni 2014 21:02 schreef Shreyas het volgende:
Johan Derksen is per aflevering minder geloofwaardig
Eensch.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:02 schreef plerda het volgende:
Het mooie voetbal hebben we al jaren gespeeld.
Nu maar smerig countervoetbal en een wereldbeker.
trollreactiequote:Op maandag 23 juni 2014 21:02 schreef Shreyas het volgende:
Johan Derksen is per aflevering minder geloofwaardig
Kijk hoe De Vrij vastgehouden wordtquote:
#FreeTheVrijquote:
Als je het op kan sturen kan ik het wel online zetten.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb geen youtube account, t zijn 64 items zie ik net...
heb je net een pm gestuurdquote:Op maandag 23 juni 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het op kan sturen kan ik het wel online zetten.
KVKquote:Op maandag 23 juni 2014 21:14 schreef wdn het volgende:
er is maar 1 vieze man in Nederland en dat is Kees van Kooten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |