Ja die had hij nog niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kreeg wel een leuk pakket DVD's toegezonden van de Schippers van de Kameleon en Sneeuwwitje en de zeven geitjes.
Ik zal die van Bassie die de Honda Prelude wil kopen wel ff uploaden.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
In mp3 formaat?
Als je die van Bassie in mp3 formaat hebt, mag je me een PM sturen
Ik heb echt gehuild van het lachen om die aflevering waarin Bassie zo'n gast opbelde die een Honda Prelude te koop had staan...
En Nederland had het moeilijk tegen Australië.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:53 schreef Revanches het volgende:
Duitsland had het zeer moeilijk tegen Ghana
dikke janlulquote:Op maandag 23 juni 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kreeg wel een leuk pakket DVD's toegezonden van de Schippers van de Kameleon en Sneeuwwitje en de zeven geitjes.
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal die van Bassie die de Honda Prelude wil kopen wel ff uploaden.
twitter:MiguelDelaney twitterde op maandag 23-06-2014 om 20:34:57Sampaoli: "We wanted to play and they didn't."Van Gaal: "I'm not interested in what the coach of Chile says." reageer retweet
Top man! Ik moet nu weg...ik stuur je wel een PM...quote:Op maandag 23 juni 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat boekje van Lowietje kan je ook niet meer serieus nemenquote:Op maandag 23 juni 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MiguelDelaney twitterde op maandag 23-06-2014 om 20:34:57Sampaoli: "We wanted to play and they didn't."Van Gaal: "I'm not interested in what the coach of Chile says." reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja die naam hoor je overal, maar wat doet ze eigenlijk?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:55 schreef Pascalus het volgende:
Maar wie is nou Esmee de la Bretonniere?
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:55 schreef Pascalus het volgende:
Maar wie is nou Esmee de la Bretonniere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |