Sommigen staan nog op YouTube. Destijds had ik ze allemaal, inclusief die van Bassie en Reinout Oerlemans, op Napster. Kon ik lang naar luisteren...quote:
Ik zal geen ene fuck geven. Speelde gewoon erg matig, vrij weinig goeds zien doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
inb4 allemaal feyenoordertjes die frusti gaan doen
Ik ben ze hier aan het uploaden, alleen die van Bassie dan.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Sommigen staan nog op YouTube. Destijds had ik ze allemaal, inclusief die van Bassie en Reinout Oerlemans, op Napster. Kon ik lang naar luisteren...
de vakantie enquote:Op maandag 23 juni 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Clown Bassie en René waren daar altijd lekker uitgesproken.
?quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de vakantie en w /ek specials met maarten spanjer
Die kreeg wel een leuk pakket DVD's toegezonden van de Schippers van de Kameleon en Sneeuwwitje en de zeven geitjes.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de vakantie enek specials met maarten spanjer
Wel assistje. En volgens de statistieken-meters na Robben beste man.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal geen ene fuck geven. Speelde gewoon erg matig, vrij weinig goeds zien doen.
Gaf de voorzet waar de 1-0 uit voortkwam. Hij speelde heel aardig.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal geen ene fuck geven. Speelde gewoon erg matig, vrij weinig goeds zien doen.
Goede uploader is deze jongen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de vakantie enek specials met maarten spanjer
In mp3 formaat?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ze hier aan het uploaden, alleen die van Bassie dan.
Tralalala heeft die van René Froger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |