quote:
quote:
Ron Jansquote:
Zeker een goedequote:
Trots isquote:Op maandag 23 juni 2014 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
InZanitytwitter:Catenaccio twitterde op maandag 23-06-2014 om 19:52:05Memphis Depay heeft nu net zoveel gescoord op WK's uit 3 schoten, als Cristiano Ronaldo heeft uit 62 schoten. #nedchi reageer retweet
quote:
Ja! Verkocht!quote:Op maandag 23 juni 2014 19:55 schreef wdn het volgende:
BRA-CAM 0-1
KRO-MEX 0-0
zou de grootste giller zijn van het WK
Als invaller bevalt hij me ook prima moet ik zeggen. Maar ik zie hem een stuk liever spelen dan Lens idd.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:56 schreef tompsv18 het volgende:
Depay maar eens in de basis laten starten in de volgende wedstrijd, lijkt me.
Alsof Brazilie zo goed is.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:56 schreef editoor het volgende:
Zul je zien straks, dat Brazillie gaat falen en we alsnog tegen ze moeten spelen. Al die moeite voor niks.
Ron Jans, dat vind ik nou eens echt een heldquote:
ditquote:
Ja en dan winnen van Nederlandquote:Op maandag 23 juni 2014 19:56 schreef editoor het volgende:
Zul je zien straks, dat Brazillie gaat falen en we alsnog tegen ze moeten spelen. Al die moeite voor niks.
Eens, die rush vanaf het midden in de eerste helft was ook belachelijkquote:Op maandag 23 juni 2014 19:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat is Robben toch ziekelijk goed dit toernooi.
Alsof die goed moeten zijn om door te komen.quote:
Tuurlijk. Brazilianen worden minstens de kwartfinale ingeBlatterd, omdat er anders burgeroorlog uitbreekt zo'n beetje daarquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:57 schreef Cubewood. het volgende:
UTV: "The Dutch will take it any way you like it, defending, attacking, pressure or tactical, Van Gaal has an answer for it all"
Dat is nog niet zeker. Brazilië moet eerst nog spelen..quote:Op maandag 23 juni 2014 19:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Leuk, we hebben gewonnen, maar snap nu wel dat ze tegen Brazilië moeten.
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
WE KOMEN ERAAN #TEAMJOHANNES
Perfecte wissel juist. Geen enkel team heeft zo'n kanon als troef bij wegvallen Robben of van Persie.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:56 schreef tompsv18 het volgende:
Depay maar eens in de basis laten starten in de volgende wedstrijd, lijkt me.
dit denkenquote:Op maandag 23 juni 2014 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Die gaan nu naar huis tegen Brazilië ...
Nou de 1-5 tegen Spanje is resultaat van 5 weken planningquote:Op maandag 23 juni 2014 19:57 schreef Cubewood. het volgende:
UTV: "The Dutch will take it any way you like it, defending, attacking, pressure or tactical, Van Gaal has an answer for it all"
Dat vat het wel goed samen. Eigenlijk 3 heel verschillende wedstrijden gezien van Oranje dit WK.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:57 schreef Cubewood. het volgende:
jaaaquote:Op maandag 23 juni 2014 19:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
WIJ ZIJN POULEWINAAR. Wij zijn puolewinnaar. Wij zijn poulewinnaar.![]()
![]()
Leuk toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:58 schreef Mani89 het volgende:
Huren ze bij Sporza nou elke keer buitenlandse supporters in?
Wat doet ie hier nouquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:58 schreef superworm het volgende:
[..]
Tuurlijk. Brazilianen worden minstens de kwartfinale ingeBlatterd, omdat er anders burgeroorlog uitbreekt zo'n beetje daar
FOK! Open van de eerste plekquote:Op maandag 23 juni 2014 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
laat ff zien hoe hoog het wel niet isquote:
y u mad?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:00 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wens jullie allemaal veel plezier met juichen voor Chelsea volgend seizoen.
Die Depay is toch wel een aardig spelertje.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:57 schreef Grifte het volgende:
King Kong MOTM
Verder maar een matig potje, maar soit. Chileentjes waren bijzonder matig, had wel wat meer verwacht na de eerste twee potjes.
Idd, ze kunnen alles aanquote:Op maandag 23 juni 2014 19:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat vat het wel goed samen. Eigenlijk 3 heel verschillende wedstrijden gezien van Oranje dit WK.
Had jij 2-0?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Die kan wel een beetje ballen ja, Rotterdamse genen he. Al is het geen Tjaronn Chery natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Depay is toch wel een aardig spelertje.
Dit denken.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Die gaan nu naar huis tegen Brazilië ...
Ging puur om de negatieve connotatie. Waarom jezelf Duivels noemen, dat begrijp ik gewoon nietquote:Op maandag 23 juni 2014 20:01 schreef Lothiriel het volgende:
[..]Waarom nou
Overigens bijna even grote zaadpot als gisteren hoor, met name de eerste helft... Maar dat mag uiteraard de pret niet drukken
Fluitslaafquote:Op maandag 23 juni 2014 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
Kunnen we die fluitneger niet kopen of zo.
Ik vind hem tof
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dit denken.
Als we tegen Brazilië moeten winnen we gewoon van ze.
Ach joh, volgend seizoen allemaal weer zeiken op Chelsea. Zo is de gemiddelde supporter nou eenmaal.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat Nederland grafvoetbal speelde?
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dit denken.
Als we tegen Brazilië moeten winnen we gewoon van ze.
Is gewoon een benaming die al stamt uit 1906. Dus zul je aan de mensen die al lang onder de grond liggen moeten vragen hoe ze bij die naam kwamenquote:Op maandag 23 juni 2014 20:02 schreef superworm het volgende:
[..]
Ging puur om de negatieve connotatie. Waarom jezelf Duivels noemen, dat begrijp ik gewoon nietAl juich ik van harte voor België wanneer ze spelen hoor
Het is ook nog geen Nickgodquote:Op maandag 23 juni 2014 20:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die kan wel een beetje ballen ja, Rotterdamse genen he. Al is het geen Tjaronn Chery natuurlijk.
als we wereldkampioen worden zit jij het hardst te juichenquote:Op maandag 23 juni 2014 20:03 schreef Cavaliers het volgende:
NAC onder Ernie Brandts was nog attractiever dan deze zooi.
Jouw gimmick is ook wel klaar. Depay is achttien klassen beter dan Nickgod. Beste speler ooit.quote:
Is ook gewoon cultuurverschil natuurlijk. Bij Katholieken wordt er vaak de draak gestoken met de duivel, veel grote werken zoals Faustus zijn Katholiek. Protestanten (Nederland) durfden dat doorgaans niet, zelfs in de ergste donderpreken spreekt men dan van 'de heer der duisternis'. Voldemorteffect.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:03 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Is gewoon een benaming die al stamt uit 1906. Dus zul je aan de mensen die al lang onder de grond liggen moeten vragen hoe ze bij die naam kwamen
Dit.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:04 schreef Rabieluh het volgende:
Dit was gewoon DE manier om deze tegenstander aan te pakken.
Als we "mooi" hadden gevoetbald waren we met 4-0 eraf gegaan tegen dit Chili.
o ja krijgen we dat weerquote:
Wat nou gimmick.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jouw gimmick is ook wel klaar. Depay is achttien klassen beter dan Nickgod. Beste speler ooit.
dan kijk je zondag niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:03 schreef Cavaliers het volgende:
NAC onder Ernie Brandts was nog attractiever dan deze zooi.
Mijn onvoorwaardelijke liefde voor Nick een gimmick noemen?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jouw gimmick is ook wel klaar. Depay is achttien klassen beter dan Nickgod. Beste speler ooit.
Dat waren we al toen jij verklaarde voor Oranje te zijn, en niet voor Chili.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn onvoorwaardelijke liefde voor Nick een gimmick noemen?
Vanaf nu zijn wij vijanden.
Niet zo politiek correct, geef die man gewoon een paar kraaltjes en die Gambiaan is zo van jou.quote:
Oké. Doei.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat waren we al toen jij verklaarde voor Oranje te zijn, en niet voor Chili.
inb4 de ferre hoekquote:Op maandag 23 juni 2014 20:05 schreef Evertjan het volgende:
zou Frans Hoek tegen Fer hebben gezegd hoe hij die bal er in moest koppen?
Kraaltjes geven zijn wij Nederlanders natuurlijk goed inquote:Op maandag 23 juni 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet zo politiek correct, geef die man gewoon een paar kraaltjes en die Gambiaan is zo van jou.
goed ideequote:Op maandag 23 juni 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet zo politiek correct, geef die man gewoon een paar kraaltjes en die Gambiaan is zo van jou.
En verloren twee keer achter elkaarquote:Op maandag 23 juni 2014 20:05 schreef TLC het volgende:
Vorige keer stond Nederland ook twee WK's achter elkaar in de finale..![]()
Hmmm ja, dat zou kunnen. Hoewel, katholieken waren ook niet helemaal goed in hun kopje volgens mij hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 20:04 schreef superworm het volgende:
[..]
Is ook gewoon cultuurverschil natuurlijk. Bij Katholieken wordt er vaak de draak gestoken met de duivel, veel grote werken zoals Faustus zijn Katholiek. Protestanten (Nederland) durfden dat doorgaans niet, zelfs in de ergste donderpreken spreekt men dan van 'de heer der duisternis'. Voldemorteffect.
Satire daar houd ik van, maar niet van minachting en jij minachtte Nickgod.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou nou, wist niet dat je kwaad werd. Was maar een grapje.
Ja er komen bij 'België' termen op als eloquent, terughoudend en beschaafd maar dat zijn toch geen termen voor in voetbalquote:Op maandag 23 juni 2014 20:06 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hmmm ja, dat zou kunnen. Hoewel, katholieken waren ook niet helemaal goed in hun kopje volgens mij hoor![]()
Maar goed, mocht je een goede naam hebben, laat het weten aan de KBVB zou ik zeggen
Bij dezen bied ik mijn excuses aan.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Satire daar houd ik van, maar niet van minachting en jij minachtte Nickgod.
Wil niet rot doen, maar zo goed speelden ze nu ook nietquote:
Zand er over, welkom terug.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bij dezen bied ik mijn excuses aan.
Ook toen de tweede keer in Zuid-Amerika waar het thuisland kampioen MOEST worden. Ik zie overeenkomsten. Helaas.quote:
Meer was er niet nodig.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wil niet rot doen, maar zo goed speelden ze nu ook niet
Klopt, maar ze speelden goed genoegquote:Op maandag 23 juni 2014 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb helaas moeten kiezen om voor Oranje te juichen omdat Jessica zo van oranje lippenstift houdt, maar dit viel niet helemaal in goede aarde.quote:
Hé daar, niet zo genuanceerd hè. Je moet gewoon alles afzeiken, dat gaat zo tegenwoordig. Jan Mulder geeft op het moment een gratis masterclass op de Belgquote:Op maandag 23 juni 2014 20:04 schreef Rabieluh het volgende:
Dit was gewoon DE manier om deze tegenstander aan te pakken.
Als we "mooi" hadden gevoetbald waren we met 4-0 eraf gegaan tegen dit Chili.
Hans Teeuwen vindt van wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zand er over zeggen op een begrafenis is nooit grappig
De scheids was wel een Dark Knightquote:Op maandag 23 juni 2014 20:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dark Knight muziek bij een Afrikaanse ploeg gebruiken
Een motherfucking baasquote:
tot we tegen Duitsland moeten. Dan gaan we voor gaas.quote:
4x is scheepsrechtquote:
Duitsland was ook niet geweldig tegen Ghana, er zijn kansen tegen elk land.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
tot we tegen Duitsland moeten. Dan gaan we voor gaas.
Duitsland kan Nederland ook pas in de finale treffen als ze eerste wordenquote:Op maandag 23 juni 2014 20:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
tot we tegen Duitsland moeten. Dan gaan we voor gaas.
Ron Beton deed het uitstekend IMHO.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Topscheids
Wel beetje jammer dat onze beste verdediger een aanvaller isDirk
Of aan de kapotte klompen!!quote:Op maandag 23 juni 2014 20:10 schreef Evertjan het volgende:
ik dank deze 3 overwinningen op aan Harry Vermeegen
duitsland is kut. Tegenstander waar ok het meest bang voor ben. Zij kennen Robben.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:10 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Duitsland was ook niet geweldig tegen Ghana, er zijn kansen tegen elk land.
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:11 schreef superniger het volgende:
FERGOD
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Eenschquote:Op maandag 23 juni 2014 20:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ron Beton deed het uitstekend IMHO.
Drie wedstrijden op rij al, baasquote:Op maandag 23 juni 2014 20:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
#Louisgod
#Leroygod
#Memphisgod
#HeelNederlandGod
Bazenwedstrijd, totaal niks weggegeven. Chili was nergens. Kuyt bazenzet, alles was top..
Nu lekker naar de volgende wedstrijd. Alles is dan weer op nul
Roncrete.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
RONCRETEquote:Op maandag 23 juni 2014 20:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Concrete Ron noemen ze hem in Engelandquote:Op maandag 23 juni 2014 20:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
3 goals tegen waarvan 2 pingelsquote:Op maandag 23 juni 2014 20:12 schreef TLC het volgende:
Oranje heeft gewoon alle wedstrijden in de poulefase gewonnen de laatste 2 WK's![]()
Inderdaad en ik vond de Vrij ook weer matig.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:13 schreef CANARIS het volgende:
Robben is en blijft natuurlijk wel onze absolute topper
Had als enige wereldklasse niveau
Sneijder was weeeeeer een teleurstelling
quote:
lolquote:
En een zondagsschotquote:Op maandag 23 juni 2014 20:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
2 onterechte pingels, dus maar 1 terechte tegengoal
En wat een goal, Cahillquote:Op maandag 23 juni 2014 20:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
2 onterechte pingels, dus maar 1 terechte tegengoal
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Klopt, maar ze speelden goed genoeg
quote:
Die zei gister voor de wedstrijd dat de Belgen veel beter dan Oranje waren.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:14 schreef Evertjan het volgende:
Jan Mulder is weer aan het dementeren op de Belgische TV
Depay moet je lekker gebruiken als invallerquote:Op maandag 23 juni 2014 20:15 schreef Cavaliers het volgende:
Het enige positieve aan deze park the bus is dat Lowie niet langer om Depay heenkan.
Jammer dat chilipepers niet in die molen passenquote:
quote:
Boeiend, die mensen gaan toch al hun geld met betten verliezen hopelijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:15 schreef KingRoland het volgende:
Oh en al die mensen die hun betjes hebben verloren en zich schamen om het te posten. Wanneer ze winnen posten ze erop los.
zielig maarja
echte mannen wedden nietquote:Op maandag 23 juni 2014 20:15 schreef KingRoland het volgende:
Oh en al die mensen die hun betjes hebben verloren en zich schamen om het te posten. Wanneer ze winnen posten ze erop los.
zielig maarja
heb tenminste nog wat doordat nederland er 2 scoorde, veel is het alleen niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:15 schreef KingRoland het volgende:
zielig maarja
Bij Youri ook....zelfde kapper.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Speelt Nederland nou eigenlijk niet zoals de Italianen dat altijd doen?
Lekker toch, mooi man als wisselquote:
was gewoon een uitstekende scheids die in de geest van de wedstrijd handeldequote:Op maandag 23 juni 2014 20:16 schreef marcodej het volgende:
Hoezo 'was hij niet tegen ons'? Hij beoordeelde gewoon die duikelpartijen van die Chilenen prima.
Die had vroeger toch niet zoveel haarquote:
Had vroeger een flinke 'froquote:
Chiliquote:Op maandag 23 juni 2014 20:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik irriteerde me hoe Robben steeds door 4-5 man gedekt werd.
tering hé
En ze dan nog allemaal doodleuk voorbij lopen, wat een God is het ook.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:17 schreef KingRoland het volgende:
tering hé
Ik zag het ja, gaan die Belskes ons spel bekritiseren. Wat een armoe...quote:Op maandag 23 juni 2014 20:14 schreef Evertjan het volgende:
Jan Mulder is weer aan het dementeren op de Belgische TV
sneijder is het hele WK al kutquote:Op maandag 23 juni 2014 20:18 schreef Kopsterk het volgende:
Lens, Wijnaldum en Sneijder waren slecht.
Bedankt Mart.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:19 schreef Evertjan het volgende:
JACK ZEI PIK OP TV ONTSLAAN DIE MAN!!!!!!
En nog geeft'ie een assistquote:Op maandag 23 juni 2014 20:17 schreef KingRoland het volgende:
tering hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |