quote:
quote:
Ron Jansquote:
Zeker een goedequote:
Trots isquote:Op maandag 23 juni 2014 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
InZanitytwitter:Catenaccio twitterde op maandag 23-06-2014 om 19:52:05Memphis Depay heeft nu net zoveel gescoord op WK's uit 3 schoten, als Cristiano Ronaldo heeft uit 62 schoten. #nedchi reageer retweet
quote:
Ja! Verkocht!quote:Op maandag 23 juni 2014 19:55 schreef wdn het volgende:
BRA-CAM 0-1
KRO-MEX 0-0
zou de grootste giller zijn van het WK
Als invaller bevalt hij me ook prima moet ik zeggen. Maar ik zie hem een stuk liever spelen dan Lens idd.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:56 schreef tompsv18 het volgende:
Depay maar eens in de basis laten starten in de volgende wedstrijd, lijkt me.
Alsof Brazilie zo goed is.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:56 schreef editoor het volgende:
Zul je zien straks, dat Brazillie gaat falen en we alsnog tegen ze moeten spelen. Al die moeite voor niks.
Ron Jans, dat vind ik nou eens echt een heldquote:
ditquote:
Ja en dan winnen van Nederlandquote:Op maandag 23 juni 2014 19:56 schreef editoor het volgende:
Zul je zien straks, dat Brazillie gaat falen en we alsnog tegen ze moeten spelen. Al die moeite voor niks.
Eens, die rush vanaf het midden in de eerste helft was ook belachelijkquote:Op maandag 23 juni 2014 19:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat is Robben toch ziekelijk goed dit toernooi.
Alsof die goed moeten zijn om door te komen.quote:
Tuurlijk. Brazilianen worden minstens de kwartfinale ingeBlatterd, omdat er anders burgeroorlog uitbreekt zo'n beetje daarquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:57 schreef Cubewood. het volgende:
UTV: "The Dutch will take it any way you like it, defending, attacking, pressure or tactical, Van Gaal has an answer for it all"
Dat is nog niet zeker. Brazilië moet eerst nog spelen..quote:Op maandag 23 juni 2014 19:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Leuk, we hebben gewonnen, maar snap nu wel dat ze tegen Brazilië moeten.
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
WE KOMEN ERAAN #TEAMJOHANNES
Perfecte wissel juist. Geen enkel team heeft zo'n kanon als troef bij wegvallen Robben of van Persie.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:56 schreef tompsv18 het volgende:
Depay maar eens in de basis laten starten in de volgende wedstrijd, lijkt me.
dit denkenquote:Op maandag 23 juni 2014 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Die gaan nu naar huis tegen Brazilië ...
Nou de 1-5 tegen Spanje is resultaat van 5 weken planningquote:Op maandag 23 juni 2014 19:57 schreef Cubewood. het volgende:
UTV: "The Dutch will take it any way you like it, defending, attacking, pressure or tactical, Van Gaal has an answer for it all"
Dat vat het wel goed samen. Eigenlijk 3 heel verschillende wedstrijden gezien van Oranje dit WK.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:57 schreef Cubewood. het volgende:
jaaaquote:Op maandag 23 juni 2014 19:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
WIJ ZIJN POULEWINAAR. Wij zijn puolewinnaar. Wij zijn poulewinnaar.![]()
![]()
Leuk toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:58 schreef Mani89 het volgende:
Huren ze bij Sporza nou elke keer buitenlandse supporters in?
Wat doet ie hier nouquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:58 schreef superworm het volgende:
[..]
Tuurlijk. Brazilianen worden minstens de kwartfinale ingeBlatterd, omdat er anders burgeroorlog uitbreekt zo'n beetje daar
FOK! Open van de eerste plekquote:Op maandag 23 juni 2014 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
WE KOMEN ERAAN #TEAMJOHANNES
laat ff zien hoe hoog het wel niet isquote:
y u mad?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:00 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wens jullie allemaal veel plezier met juichen voor Chelsea volgend seizoen.
Die Depay is toch wel een aardig spelertje.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:57 schreef Grifte het volgende:
King Kong MOTM
Verder maar een matig potje, maar soit. Chileentjes waren bijzonder matig, had wel wat meer verwacht na de eerste twee potjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |