Als oefenbal?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom van Gaal ons Paultje niet heeft opgeroepen voor het Neerlandsch elftal
Nee als spits natuurlijkquote:
Dinamo Kievquote:Op maandag 23 juni 2014 16:51 schreef JenHermes het volgende:
Nederland gaat zo ontiegelijk hard afgestraft worden. Lens in de spitsWaar speelt die gast überhaupt?
Misprijzen van de tegenstander dit.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kuyt gaat op linksback
oh en Vidal speelt niet mee
In de spits.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:51 schreef JenHermes het volgende:
Nederland gaat zo ontiegelijk hard afgestraft worden. Lens in de spitsWaar speelt die gast überhaupt?
4 jaar geleden moest ik ook lachen toen Ooijer er in kwam voor Mathijssen op het laatste moment, Ooijer was wel toen de beste man aan Nederlandse kantquote:Op maandag 23 juni 2014 16:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Als Kuyt straks de sterren van de hemel speelt ga ik stiekem toch wel lachen..
Die gozer wordt aan alle kanten voorbij gelopen door Islaquote:Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef tompsv18 het volgende:
Lachwekkende beslissing zeg. Nu gaan we verliezen, zou ook terecht zijn. Wie stelt er nou in godsnaam Kuyt op. En dan ook nog als linksback. Dan ben je helemaal gek in je kop
Is dit waar ?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef tompsv18 het volgende:
Lachwekkende beslissing zeg. Nu gaan we verliezen, zou ook terecht zijn. Wie stelt er nou in godsnaam Kuyt op. En dan ook nog als linksback. Dan ben je helemaal gek in je kop
Maar natuurlijk, jij weet het beter dan de coach.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef tompsv18 het volgende:
Op opstellibgen zie ik hem in de spits staan. Ook belachelijk nayuurlijk met kjh lens depay op de bankquote:Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef tompsv18 het volgende:
Alleen Kuyt heeft nog nooit van zijn leven links-back gespeeld. Dit slaat echt helemaal nergens op.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef JenHermes het volgende:
[..]
4 jaar geleden moest ik ook lachen toen Ooijer er in kwam voor Mathijssen op het laatste moment, Ooijer was wel toen de beste man aan Nederlandse kant
Kuyt heeft daar nooit in een serieuze wedstrijd gespeeld, lekker oefenen op een WK in een wedstrijd om de groepswinstquote:Op maandag 23 juni 2014 16:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, jij weet het beter dan de coach.
Maar Kuyt is een spits toch? Dat zal wel niet gebeuren lijkt me.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef tompsv18 het volgende:
Nee, dat wordt vanavond pas bekend als Brazilië gespeeld heeft. Feit is wel dat het zeker is dat ze of op zaterdag of op zondag moeten. Allebei de wedstrijden om 18:00quote:Op maandag 23 juni 2014 16:58 schreef Vatta het volgende:
Is er al bekend welke dag Nederland zijn volgende wedstrijd speelt? Kan ik al beginnen met iets proberen te regelen op het werk.
stel je voor het gaat toevallig goed. dan speelt kuyt straks het hele wk nog linksback. dat moeten we niet hebben.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef tompsv18 het volgende:
Zaterdag of zondag.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:58 schreef Vatta het volgende:
Is er al bekend welke dag Nederland zijn volgende wedstrijd speelt? Kan ik al beginnen met iets proberen te regelen op het werk.
Je hebt nog nooit één van die spelers ontmoet, je zit nu op 10000 km afstand en je hebt geen enkele coach-ervaring. En dan denk je het beter te weten die iemand die al jaren met topspelers werkt, dag-in dag-uit met de huidige spelers bezig is en die als decennia lang een niet onverdienstelijk coach is. Je moet toch zelf ook wel aanvoelen dat dat niet kan.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
Kuyt heeft daar nooit in een serieuze wedstrijd gespeeld, lekker oefenen op een WK in een wedstrijd om de groepswinst
Uh, ja idd.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit één van die spelers ontmoet, je zit nu op 10000 km afstand en je hebt geen enkele coach-ervaring. En dan denk je het beter te weten die iemand die al jaren met topspelers werkt, dag-in dag-uit met de huidige spelers bezig is en die als decennia lang een niet onverdienstelijk coach is. Je moet toch zelf ook wel aanvoelen dat dat niet kan.
Ik vind t wel een mooie tijd. Lekker met het bord op schoot, heerlijkquote:Op maandag 23 juni 2014 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel kut dat Nederland altijd om 18.00 speelt
Veel te vroeg aan het bier.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:03 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik vind t wel een mooie tijd. Lekker met het bord op schoot, heerlijk
Ik kan niet rustig eten bij een spannende wedstrijd.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:03 schreef JenHermes het volgende:
Ik vind t wel een mooie tijd. Lekker met het bord op schoot, heerlijk
Gekke opstelling maar ben benieuwd, wie weet waar Van Gaal mee uitpakt.quote:
Staat back in een 5-3-2quote:Op maandag 23 juni 2014 17:05 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik zag net op de live stream van nos dat kuyt op links half stond, met een 4 3 3 opstelling
Zo spannend is het allemaal toch niet meer? Het gaat er alleen om wie 1ste wordt in de poule, als je WK wil worden moet je van al je tegenstanders kunnen winnen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kan niet rustig eten bij een spannende wedstrijd.Had 21 uur ook een fijnere tijd gevonden.
Cillessenquote:Op maandag 23 juni 2014 17:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat gaat nou de echte opstelling worden? Of weet je dat pas als ze op het veld staan?
Tis al bekend om 1945 hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:00 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nee, dat wordt vanavond pas bekend als Brazilië gespeeld heeft. Feit is wel dat het zeker is dat ze of op zaterdag of op zondag moeten. Allebei de wedstrijden om 18:00
Je kunt ook gewoon even bekijken hoe het uitpakt natuurlijk v Gaal zal niet helemaal debiel zijn lijkt me.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuyt linksbackBlind linkercentraleverdediger
Kwartfinale evt. Nietquote:Op maandag 23 juni 2014 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel kut dat Nederland altijd om 18.00 speelt
Ik vind het wel spannend. Wil altijd winnen namelijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:06 schreef JenHermes het volgende:
Zo spannend is het allemaal toch niet meer? Het gaat er alleen om wie 1ste wordt in de poule, als je WK wil worden moet je van al je tegenstanders kunnen winnen.
Ik denk dat er komend weekend een pallet meer lading en spanning op de wedstrijd staat
Menig voetballiefhebber/volger weet inmiddels wel dat Blind als linkercentraleverdediger een brok ergernis is. En ik kan het weten.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon even bekijken hoe het uitpakt natuurlijk v Gaal zal niet helemaal debiel zijn lijkt me.
Lowie zou dit ook kunnen zeggen.. maar dan iets minder vriendelijk en met stemverheffingquote:Op maandag 23 juni 2014 17:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit één van die spelers ontmoet, je zit nu op 10000 km afstand en je hebt geen enkele coach-ervaring. En dan denk je het beter te weten die iemand die al jaren met topspelers werkt, dag-in dag-uit met de huidige spelers bezig is en die als decennia lang een niet onverdienstelijk coach is. Je moet toch zelf ook wel aanvoelen dat dat niet kan.
Ja maar als Brazilie geen groepswinnaar wordt en Nederland wordt 2dequote:
Ben het dan ook vaak wel eens met wat hij zegt.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Lowie zou dit ook kunnen zeggen.. maar dan iets minder vriendelijk en met stemverheffing
Heb hem nog nooit als een van 3 centrale verdedigers zien spelen. Is wel een verschilletje,quote:Op maandag 23 juni 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Menig voetballiefhebber/volger weet inmiddels wel dat Blind als linkercentraleverdediger een brok ergernis is. En ik kan het weten.
Nee over 2 jaar pas weer.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:08 schreef roos94 het volgende:
van persie is er de volgende wedstrijd wel weer bij toch?
Waarom zou Chili dat doen?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk gooien ze het op een gelijkspel.
Ok, ik zet wel een DVD-tje van Allo Allo op i.p.v. deze wedstrijd.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:06 schreef JenHerpes het volgende:
[..]
Zo spannend is het allemaal toch niet meer? Het gaat er alleen om wie 1ste wordt in de poule, als je WK wil worden moet je van al je tegenstanders kunnen winnen.
Ik denk dat er komend weekend een pallet meer lading en spanning op de wedstrijd staat
ja dan heb je t over de tegenstander. De user wilde alleen weten wanneer t tijdstip vd wedstijd bekend is, das na deze wedstrijdquote:Op maandag 23 juni 2014 17:08 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja maar als Brazilie geen groepswinnaar wordt en Nederland wordt 2de
stijlquote:Op maandag 23 juni 2014 17:09 schreef inZanity het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn die tribunes vrij stijl in dat stadion?
Ja, is alleen deze wedstrijd geschorst vanwege twee gele kaarten. Als hij weer twee gele kaarten krijgt is hij wederom geschorst (geldt overigens voor alle spelers).quote:Op maandag 23 juni 2014 17:08 schreef roos94 het volgende:
van persie is er de volgende wedstrijd wel weer bij toch?
Ik hoop het niet. Altijd winnen moet het adagium zijn in de topsport.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk gooien ze het op een gelijkspel.
Je kent zijn trucs, met zijn luxe benen zo beneluxquote:Op maandag 23 juni 2014 17:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Kuyt is een luxe linksback.. zo had ik het nog niet bekeken
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:12 schreef Vatta het volgende:
[..]
Je kent zijn trucs, met zijn luxe benen zo benelux
Ik ook hoor en ik denk 90 procent van NL.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben misschien een ouderwetse Nederlander, maar ik zie liever actie dan reactie..
Hebben we de selectie niet voor dus er wordt terecht 5-3-2 gespeeld.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:14 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik ook hoor en ik denk 90 procent van NL.
Iedereen wel denk ik, maar ik denk dat v Gaal wel gelijk heeft dat we dat op dit niveau niet kunnen momenteel.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben misschien een ouderwetse Nederlander, maar ik zie liever actie dan reactie..
Ik laat het afhangen van Jessica.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:15 schreef Cavaliers het volgende:
Johannes en ik zijn voor Chili vandaag.
Dit keer wel terecht ja, ik hoop over 2 of 4 jaar niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben we de selectie niet voor dus er wordt terecht 5-3-2 gespeeld.
De vrouwelijke dramatisering over alles en niets begint weerquote:
3-1quote:
Hoezo, een slecht veld kan zeker wel invloed hebben op het spel.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:15 schreef Basxt het volgende:
[..]
De vrouwelijke dramatisering over alles en niets begint weer
Wil graag de NL-wedstrijd met Nederlands commentaar zien maar met Snoecks weet ik niet of ik dat wel zou doen.quote:
Is dat die zegt: En de goalquote:
Hmmm toch maar Sporza dan alweerquote:Op maandag 23 juni 2014 17:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dat die zegt: En de goal
Ik heb maar een wedstrijd op de NOS gezien, Nederland-Australië.
BBC_O_
Sporza
lijkt me geen kijkcijferkanon....quote:Op maandag 23 juni 2014 17:16 schreef Jason22 het volgende:
Gaat er nog iemand flitsen naar SPA-AUS op nederland 2?
En waarom heb jij geen vertrouwen in winst voor Nederland? Is Van Gaal nou zo slim of ben jij nou zo dom?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:17 schreef Uccie het volgende:
Ik ga vandaag lekker kijken, dus 1-2 Chili dus.
Ben jij nou zo dom?quote:
De tussenstand volgen lijkt me genoeg, even zappen bij een goal.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:16 schreef Jason22 het volgende:
Gaat er nog iemand flitsen naar SPA-AUS op nederland 2?
Ik heb alle vertrouwen in ze, maar steeds als ik kijk gaat het mis.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:18 schreef Nober het volgende:
[..]
En waarom heb jij geen vertrouwen in winst voor Nederland? Is Van Gaal nou zo slim of ben jij nou zo dom?
Ja die weet zijn plek weer inderdaad...quote:Op maandag 23 juni 2014 17:19 schreef Guanabana het volgende:
Zit Klaas-Jan al in de bus naar het vliegveld?
Misschien moet je wat oranje lippenstift op doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in ze, maar steeds als ik kijk gaat het mis.
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je wat oranje lippenstift op doen.
[ afbeelding ]
Heeft ze al een keuze gemaakt? Wellicht kan Melanie haar daar bij helpen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat het afhangen van Jessica.
Jessica draagt Oranje lippenstift, dus moet ik wel voor Oranje gaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft ze al een keuze gemaakt? Wellicht kan Melanie haar daar bij helpen.
Het is een feit dat Kuijt in de basis staat, dus ik vind dat we nu met zijn allen als 1 man achter Dirk moeten staan.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:22 schreef Vatta het volgende:
Kuyt de hielenlikker. Heeft Kuyt op welke vraag dan ook van ooit wel eens iets anders geantwoord dan: Dat is aan de bondskootsj en ik heb vertrouwen in de bondskootsj![]()
Volgens mij steeg de verbazing van Gijp.quote:
Vanaf nu hebben Melanie en Alba ruzie.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica draagt Oranje lippenstift, dus moet ik wel voor Oranje gaan.
Heb je de vorige twee wedstrijden niet gekeken?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in ze, maar steeds als ik kijk gaat het mis.
nee, ik denk het niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Over 4 jaar is Kuyt 37, zou ie dan nog bij de selectie zitten?
#durftevragen
Als assistent van Danny Blind.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
#durftevragen
Tegen Spanje helemaal niets en tegen Australië alleen de eerste helft.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je de vorige twee wedstrijden niet gekeken?![]()
4-3-3, voor wat meer vertrouwen...
[ afbeelding ]
Ik denk het niet neequote:Op maandag 23 juni 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
#durftevragen
Maar dan vraag ik mij af, of jij, de weg kwijt bent.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tegen Spanje helemaal niets en tegen Australië alleen de eerste helft.
Ik vraag me af wat Dirk daar allemaal voor heeft moeten doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een feit dat Kuijt in de basis staat, dus ik vind dat we nu met zijn allen als 1 man achter Dirk moeten staan.
Ja, de nieuwe linksback van Nederland.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
#durftevragen
Gottegot, landveradertje dat je er bent.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tegen Spanje helemaal niets en tegen Australië alleen de eerste helft.
Katwijkers zijn tot hele rare dingen in staat.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:27 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Dirk daar allemaal voor heeft moeten doen.
Het is niet alleen verse vis wat ze lekker vinden.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Katwijkers zijn tot hele rare dingen in staat.
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik mij af, of jij, de weg kwijt bent.
Donder jij eens op met die onzin van je.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vidal er niet bij. Ze laten het gewoon lopen.
yeah right....quote:Op maandag 23 juni 2014 17:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toen ik wegzapte...gingen ze anders wel beter spelen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gottegot, landveradertje dat je er bent.
Vidal heeft al geel en komt net terug van een blessure.. logisch dat hij er niet bij is.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Feiten, kerel.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Donder jij eens op met die onzin van je.
2quote:Op maandag 23 juni 2014 17:30 schreef Cavaliers het volgende:
Weet iemand waar het NOS Journaal te zien is?
Neen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
#durftevragen
Jij bent echt heel erg dom.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Feiten, kerel.
Nu zelfs al aan het indekken voor een potje tegen Chili B?
Ik snap het ook wel dat hij niet speelt. Conclusie is dat ze deze wedstrijd niet heel erg belangrijk vinden.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vidal heeft al geel en komt net terug van een blessure.. logisch dat hij er niet bij is.
Op RTL 7.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:30 schreef Cavaliers het volgende:
Zeker voor een belangrijke maar niet-essentiele wedstrijdquote:Op maandag 23 juni 2014 17:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vidal heeft al geel en komt net terug van een blessure.. logisch dat hij er niet bij is.
Journaal kijken en daarna genieten van Australië v Spanje.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:30 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:28 schreef Cavaliers het volgende:
Snoeks is echt lelijk, ik had er ook meer een Roemer hoofd bij verwacht.
Ik snap dat jij denkt dat je god bent maar de prestaties van onze jongens op een eindronde hangt niet af van of Uccie kijkt.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik wegzapte...gingen ze anders wel beter spelen.
Ze vinden hem net zo belangrijk als Nederland.. ze willen winnen maar geen schade oplopen voor de volgende wedstrijd die belangrijker isquote:Op maandag 23 juni 2014 17:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel dat hij niet speelt. Conclusie is dat ze deze wedstrijd niet heel erg belangrijk vinden.
Jammer van dit agnostische standpunt.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap dat jij denkt dat je god bent maar de prestaties van onze jongens op een eindronde hangt niet af van of Uccie kijkt.
En Emile!quote:Op maandag 23 juni 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ken jij dit filmpje nog niet met Frank, Evert en sterspeler Sierd.
Daarom. Ze nemen net even wat minder risico. Ze zijn ook niet echt bang voor Brazilië.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze vinden hem net zo belangrijk als Nederland.. ze willen winnen maar geen schade oplopen voor de volgende wedstrijd die belangrijker is
Laat mij nou even in die waan...kan ik daarna gewoon weer terug in standje minderwaardigheidscomplex.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap dat jij denkt dat je god bent maar de prestaties van onze jongens op een eindronde hangt niet af van of Uccie kijkt.
Je moet eens zien hoe ik voetbal als uccie niet kijktquote:Op maandag 23 juni 2014 17:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat Uccie gewoon kan kijken, die slechte eerste helft tegen Australië was niet omdat zij keek.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer van dit agnostische standpunt.
Geldt ook voor Nederland.. beiden hebben geen angst voor Brazilië maar beiden zullen liever een ander land treffen straks.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom. Ze nemen net even wat minder risico. Ze zijn ook niet echt bang voor Brazilië.
Dat is toch die met Wilfred Genee die van een stoeltje valt bij RTL Boulevard?quote:
Waardeer beiden voor het aandeel in de UEFA Cup, maar Pierre is wel wat in achting gedaald na dat geneuzel met die jongere spelers.quote:
Ik word altijd melig van dat slappe geouwehoer, vind het wel wat hebbenquote:
Dan hoop ik wel dat ze winnen, nu wil ik dat ook een keer meemaken.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat Uccie gewoon kan kijken, die slechte eerste helft tegen Australië was niet omdat zij keek.
Pi-air is qua prestaties voor eeuwig een held maar als persoon lijkt hij me niet zo.. beetje een wijsneusquote:Op maandag 23 juni 2014 17:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waardeer beiden voor het aandeel in de UEFA Cup, maar Pierre is wel wat in achting gedaald na dat geneuzel met die jongere spelers.
Ideaal moment nu ze beide al door zijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat ze winnen, nu wil ik dat ook een keer meemaken.
Och we hebben op het WK niet verloren van een Zuid-Amerikaans team sinds 1994quote:Op maandag 23 juni 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat ze winnen, nu wil ik dat ook een keer meemaken.
De een had het over Vidal de ander over Sánchezquote:Op maandag 23 juni 2014 17:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik word altijd melig van dat slappe geouwehoer, vind het wel wat hebben
Dat haar van Tomquote:
Clasie.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
Staat Clasie in de basis? Zo nee, dan snapt van Gaal er niks van.
Dat hangt vanzelfsprekend van de uitslag van vandaag af.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:58 schreef Vatta het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |