Als oefenbal?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom van Gaal ons Paultje niet heeft opgeroepen voor het Neerlandsch elftal
Nee als spits natuurlijkquote:
Dinamo Kievquote:Op maandag 23 juni 2014 16:51 schreef JenHermes het volgende:
Nederland gaat zo ontiegelijk hard afgestraft worden. Lens in de spitsWaar speelt die gast überhaupt?
Misprijzen van de tegenstander dit.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kuyt gaat op linksback
oh en Vidal speelt niet mee
In de spits.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:51 schreef JenHermes het volgende:
Nederland gaat zo ontiegelijk hard afgestraft worden. Lens in de spitsWaar speelt die gast überhaupt?
4 jaar geleden moest ik ook lachen toen Ooijer er in kwam voor Mathijssen op het laatste moment, Ooijer was wel toen de beste man aan Nederlandse kantquote:Op maandag 23 juni 2014 16:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Als Kuyt straks de sterren van de hemel speelt ga ik stiekem toch wel lachen..
Die gozer wordt aan alle kanten voorbij gelopen door Islaquote:Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef tompsv18 het volgende:
Lachwekkende beslissing zeg. Nu gaan we verliezen, zou ook terecht zijn. Wie stelt er nou in godsnaam Kuyt op. En dan ook nog als linksback. Dan ben je helemaal gek in je kop
Is dit waar ?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef tompsv18 het volgende:
Lachwekkende beslissing zeg. Nu gaan we verliezen, zou ook terecht zijn. Wie stelt er nou in godsnaam Kuyt op. En dan ook nog als linksback. Dan ben je helemaal gek in je kop
Maar natuurlijk, jij weet het beter dan de coach.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef tompsv18 het volgende:
Op opstellibgen zie ik hem in de spits staan. Ook belachelijk nayuurlijk met kjh lens depay op de bankquote:Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef tompsv18 het volgende:
Alleen Kuyt heeft nog nooit van zijn leven links-back gespeeld. Dit slaat echt helemaal nergens op.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef JenHermes het volgende:
[..]
4 jaar geleden moest ik ook lachen toen Ooijer er in kwam voor Mathijssen op het laatste moment, Ooijer was wel toen de beste man aan Nederlandse kant
Kuyt heeft daar nooit in een serieuze wedstrijd gespeeld, lekker oefenen op een WK in een wedstrijd om de groepswinstquote:Op maandag 23 juni 2014 16:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, jij weet het beter dan de coach.
Maar Kuyt is een spits toch? Dat zal wel niet gebeuren lijkt me.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef tompsv18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |