SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
die hoop heb ik al lang laten varenquote:
Ik krijg nog een karma overkill zometeenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope, gaat niet gebeuren ook.
[..]Ik geef je gewoon de kans om een goede daad te verrichten joh
jaquote:Op maandag 23 juni 2014 14:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
heeft er iemand overigens zin om te gamen![]()
Wp wil vast wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik krijg nog een karma overkill zometeen
heeft er iemand overigens zin om te gamenik wil niet alleen spelen
Graag gedaan, beter goed gejat, dan slecht bedacht.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:22 schreef Rodawa het volgende:
Zieke retweet in het vorige topic Flips, bedankt.
doe ffe normaal jojquote:
WP is M.I.A. allesquote:Op maandag 23 juni 2014 14:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wp wil vast wel.
[..]
Graag gedaan, beter goed gejat, dan slecht bedacht.
[..]
doe ffe normaal joj
Platform? Ik moet leren dus ik heb tijd.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik krijg nog een karma overkill zometeen
heeft er iemand overigens zin om te gamenik wil niet alleen spelen
wp moet eerst douchen en aankleden wp is net wakker namelijkquote:Op maandag 23 juni 2014 14:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wp wil vast wel.
[..]
Graag gedaan, beter goed gejat, dan slecht bedacht.
[..]
doe ffe normaal joj
PC natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2014 14:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Platform? Ik moet leren dus ik heb tijd.
Ga leren.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Platform? Ik moet leren dus ik heb tijd.
de hoeveelheid "talkin' about the devil" in deze post is beangstigendquote:Op maandag 23 juni 2014 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wp moet eerst douchen en aankleden wp is net wakker namelijk
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
niks, maar er is vast wel iemand die wil.gamen
mia?quote:
Waarom spreek je in de derde persoon?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wp moet eerst douchen en aankleden wp is net wakker namelijk
Missing in actionquote:Op maandag 23 juni 2014 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mia?
[..]
Waarom spreek je in de derde persoon?
l4d2, payday 2?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Roep eens ietsik heb zoveel games
Wil je de hele lijst, want dan ben ik nog even bezigquote:Op maandag 23 juni 2014 14:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke nice (ik heb namelijk een pc).
Wat heb je?
[..]
Ik ga buiten leren, np.
Waarom nietquote:Op maandag 23 juni 2014 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mia?
[..]
Waarom spreek je in de derde persoon?
Ben een kind van satan :S :Squote:Op maandag 23 juni 2014 14:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
de hoeveelheid "talkin' about the devil" in deze post is beangstigend
Puik plan. Dat deed ik ook eerder met SC mensen, maar die zijn nu verdwenen.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:29 schreef Snowbells het volgende:
omg we kunnen met z'n allen straks wel l4d2 doen?
Ehrm, ff kijken welke het is.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:30 schreef Rodawa het volgende:
Kitkat en Surge, als jullie even jullie steamnamen DM'en kunnen we eens met een groepje FOK!kers L4D2 doen.
Gj!quote:Op maandag 23 juni 2014 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar ik heb ´maar´ 50 eu uitgegeven. Best netjes
Euh.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
okee
Neem wel je yu-gi-oh kaarten mee
Is final fantasy leuk????quote:Op maandag 23 juni 2014 14:31 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel zin om een keer FFXIV ARR weer te doen
jouw* Ik hoop niet dat je zulke fouten ook in je scriptie hebt gemaaktquote:Op maandag 23 juni 2014 14:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Is een beetje skeer, maar voor deze keer is het jou feestje
Neem je tijd, ik kan toch nog niet vandaag meedoen helaas, heb mijn computer nu niet hier. Vanaf morgen kan ik wel weer.quote:
Zegt de vrouw die fouten maakt die immigranten doenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jouw* Ik hoop niet dat je zulke fouten ook in je scriptie hebt gemaakt
dat zou het scriptie geen goed doenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind van wel. maar niet in je eentjequote:
vast welquote:Op maandag 23 juni 2014 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohquote:Op maandag 23 juni 2014 14:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zegt de vrouw die fouten maakt die immigranten doen
Same herequote:Op maandag 23 juni 2014 14:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neem je tijd, ik kan toch nog niet vandaag meedoen helaas, heb mijn computer nu niet hier. Vanaf morgen kan ik wel weer.
Anders mag je mag wel toevoegen, 'Roardawa' op Steam.
Fouten 'doen'.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
doenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je lijkt Typisch welquote:
Gisteren schreef ik in een niet nader te noemen topic zoals mij ipv zoals ikquote:Op maandag 23 juni 2014 14:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:
Was maar grapje. Ik maak ergere fouten.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik vind van wel. maar niet in je eentje
[..]
vast wel
Geeft niet, het is nog steeds jouw feestjequote:Op maandag 23 juni 2014 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisteren schreef ik in een niet nader te noemen topic zoals mij ipv zoals ik
[..]
[..]
Was maar grapje. Ik maak ergere fouten.
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Geeft niet, het is nog steeds jouw feestje
http://nos.nl/artikel/665(...)a-steekpartijen.htmlquote:Veel vet
Volgens eigenaar Frits Ruijters van het taxibedrijf heeft zijn chauffeur geluk gehad: "Hij heeft nogal een flinke buik. De dokter zei dat hij daar blij mee kan zijn. Er zat zoveel vet dat het mes niet verder door kon dringen".
Over het motief van de dader is nog niets bekend.
is te zienquote:Op maandag 23 juni 2014 14:38 schreef Flippiee het volgende:
Ik word dik
[..]
http://nos.nl/artikel/665(...)a-steekpartijen.html
Is dat wat? Doet me een beetje aan Turok denken met al die dino's.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:35 schreef Lt.Surge het volgende:
http://steamcommunity.com(...)/1388547564253319961
Ja, zo. Zou je ook eens moeten doen.quote:
Ik vind niet dat je Snow zo moet noemen.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou hem neersteken Flippiee. Al schijn je bij typisch ook een flink mes nodig te hebben
Vanmorgen gekocht voor 1,50. Fucking tof met friends.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:39 schreef Rodawa het volgende:
Is dat wat? Doet me een beetje aan Turok denken met al die dino's.
Ik heb je trouwens toegevoegd.
Valt wel meequote:Op maandag 23 juni 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou hem neersteken Flippiee. Al schijn je bij typisch ook een flink mes nodig te hebben
Hm nice, is die voor 24 uur in de aanbieding of de hele week?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vanmorgen gekocht voor 1,50. Fucking tof met friends.
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is dat wat? Doet me een beetje aan Turok denken met al die dino's.
Ik heb je trouwens toegevoegd.
[..]
Ja, zo. Zou je ook eens moeten doen. [ afbeelding ]
[..]
Ik vind niet dat je Snow zo moet noemen.
Geen idee, was een flash vanmorgen.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hm nice, is die voor 24 uur in de aanbieding of de hele week?
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Valt wel mee
typisch is niet zo groot
gr grquote:Op maandag 23 juni 2014 14:38 schreef Flippiee het volgende:
Ik word dik
[..]
http://nos.nl/artikel/665(...)a-steekpartijen.html
Sorry dat ik zo agressief uit de hoek kwam Typisch.quote:
neequote:Op maandag 23 juni 2014 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zeg dat je van black veil brides houdt
Nope. Al wil ik die wel voor Pixelmon.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:42 schreef KitKatChunky het volgende:
Wie hebben er allemaal minecraft, behalve wp natuurlijk
ik, maar al jaren niet aangeraaktquote:Op maandag 23 juni 2014 14:42 schreef KitKatChunky het volgende:
Wie hebben er allemaal minecraft, behalve wp natuurlijk
Autisme is een bitchquote:Op maandag 23 juni 2014 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze ging naast me zitten terwijl de bus leeg was
Gewoon doenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nope. Al wil ik die wel voor Pixelmon.
Ongewild toch chicks regelen, wat een kut leven.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze ging naast me zitten terwijl de bus leeg was
Volgens mij ga ik er geen reet van snappen.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon doen
is altijd gezellig op de server
ik heb vannacht in een stonede bui wat pizza's gemaakt
#strugglesquote:Op maandag 23 juni 2014 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ongewild toch chicks regelen, wat een kut leven.
we leren het je welquote:Op maandag 23 juni 2014 14:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik er geen reet van snappen.
Kost het veel tijd?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
we leren het je wel
is allemaal niet zo moeilijk
ja, lastig allemaalquote:Op maandag 23 juni 2014 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ongewild toch chicks regelen, wat een kut leven.
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze users doen mee aan de subleague 'ONZ SC'
Positie Naam Punten
1 Littlerabbit 705
2 Maringo 660
3 Moira. 650
Dit zijn tot nu toe de grote experts.
Dat ik 3x in m'n leven naar een voetbalwedstrijd ben geweest van een landelijk middenmootcluppie maakt mij natuurlijk een expert waardoor mijn nattevingerwerk bij de pool mij beloontquote:Op maandag 23 juni 2014 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Maar Moira. gaat ook naar voetbal wedstrijdenIk kijk maar eens in de 2 jaar
haha nattevingerwerkquote:Op maandag 23 juni 2014 14:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dat ik 3x in m'n leven naar een voetbalwedstrijd ben geweest van een landelijk middenmootcluppie maakt mij natuurlijk een expert waardoor mijn nattevingerwerk bij de pool mij beloont
Hoe kun je zo hoog staan? ;_;quote:Op maandag 23 juni 2014 14:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dat ik 3x in m'n leven naar een voetbalwedstrijd ben geweest van een landelijk middenmootcluppie maakt mij natuurlijk een expert waardoor mijn nattevingerwerk bij de pool mij beloont
Hoe duur is het?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij het koopt, dan overweeg ik het ook serieuzer..
Random toevalquote:Op maandag 23 juni 2014 14:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe kun je zo hoog staan? ;_;
Met mijn voorspellingen kan ik alleen nog maar verder zakken
Jullie mogen mijn account wel lenen om te kijken of je het wat vindt. Morgen als ik thuis ben even opzoeken.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij het koopt, dan overweeg ik het ook serieuzer..
Tof van je.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jullie mogen mijn account wel lenen om te kijken of je het wat vindt. Morgen als ik thuis ben even opzoeken.
Geef haar ook je gw2 accountquote:Op maandag 23 juni 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jullie mogen mijn account wel lenen om te kijken of je het wat vindt. Morgen als ik thuis ben even opzoeken.
Zitten best veel leuke mods tussenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap echt niet waarom je Minecraft zou spelen. Ik overweeg zelfs te stellen dat een dag FOK!ken dan nog meer diepgang heeft.
Totaal: 500quote:
Oh, ja. Dit ook graag.quote:
Ik bouw fabriekenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap echt niet waarom je Minecraft zou spelen. Ik overweeg zelfs te stellen dat een dag FOK!ken dan nog meer diepgang heeft.
Ja, bij mij zitten o.a Engeland en Portugal er nog inquote:Op maandag 23 juni 2014 14:52 schreef Flippiee het volgende:
Totaal: 500
Positie binnen Pool: 156
Doe ik het toch stukje beter met gokken.
iets met ze een vinger geven en hele hand pakkenquote:
Ja, ga dan gewoon naar huis in deze extra weekquote:Op maandag 23 juni 2014 14:52 schreef Flippiee het volgende:
AC spelen op stagebedrijf gaat wel erg ver he?
Totaal: 705quote:
Oh ik had ook Portugal door en Spanjequote:Op maandag 23 juni 2014 14:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, bij mij zitten o.a Engeland en Portugal er nog in
Uiteraard in bruikleen.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
iets met ze een vinger geven en hele hand pakken
Maar bruikleen kan wel, al verwacht ik dat ze na 5 minuten frustratie alweer stopt. Als je al moeite hebt met halo of gta gaat gw2 lastig worden.
Ik overweeg het wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, ga dan gewoon naar huis in deze extra week
http://sport.fok.nl/wkpool/puntenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, ga dan gewoon naar huis in deze extra week
[..]
Totaal: 705
Positie binnen Pool: 10
Het spelen van, of het naar huis gaan?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ik had ook Portugal door en Spanje
[..]
Uiteraard in bruikleen.
En halo heb ik nooit gespeeld. En GTA komt omdat controller, dus ik verwacht dat op een pc dit toch wel beter gaat.tot zover min zelfverdediging
[..]
Ik overweeg het wel.
guildwars 2 is wel echt de meest casual mmorpg ooit.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
iets met ze een vinger geven en hele hand pakken
Maar bruikleen kan wel, al verwacht ik dat ze na 5 minuten frustratie alweer stopt. Als je al moeite hebt met halo of gta gaat gw2 lastig worden.
Joh straks met die 1/8 dingen doen wij het fantastisch.quote:
Naar huis gaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het spelen van, of het naar huis gaan?
Je weet zelf het best of je op schema loopt in zoverre er een schema mogelijk is.
enige grootschalige fantasy mmo met bestaansrecht naast wow, doen ze toch iets goedquote:Op maandag 23 juni 2014 14:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
guildwars 2 is wel echt de meest casual mmorpg ooit.geen healers hebben
Dat was ook mijn verwachting!quote:Op maandag 23 juni 2014 14:58 schreef Flippiee het volgende:
Joh straks met die 1/8 dingen doen wij het fantastisch.
Ja als het goed is wel. Dan moet je gewoon (neem ik aan) weer opnieuw invoeren. Gezien het een gekke WK is, doe ik België - VS gewoon 4-1 ofzo. Je weet maar nooitquote:Op maandag 23 juni 2014 14:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat was ook mijn verwachting!
Hier krijgen we zeker geen punten voor?
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja als het goed is wel. Dan moet je gewoon (neem ik aan) weer opnieuw invoeren. Gezien het een gekke WK is, doe ik België - VS gewoon 4-1 ofzo. Je weet maar nooit
gekke wkquote:Op maandag 23 juni 2014 15:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja als het goed is wel. Dan moet je gewoon (neem ik aan) weer opnieuw invoeren. Gezien het een gekke WK is, doe ik België - VS gewoon 4-1 ofzo. Je weet maar nooit
Geen probleem.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Kun jij op dat moment alles even in DM zetten? Dan maak ik nog semi-kans om bij de 250 te komen.
Je bent zelf gek.quote:
Ik ga heel hard naar beneden donderen door de extra vragen. Daar heb ik er bij voorbaat geen enkele van goed.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat was ook mijn verwachting!
Hier krijgen we zeker geen punten voor?
Ah, niet dat het je probleem automatisch verhelpt om nu te stoppen, maar als je toch je concentratie volledig kwijt bent...quote:Op maandag 23 juni 2014 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joh straks met die 1/8 dingen doen wij het fantastisch.
[..]
Naar huis gaan.
En ach, ik ben nu al zeker een uur goed afgeleid. Komt voornamelijk omdat ik vastloop bij een theorie_! Dus betwijfel of ik nog veel nuttige dingen uitvoer vandaag.
Nee. Flippiee is al in dienst getreden als assistentcoachquote:Op maandag 23 juni 2014 15:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Kun jij op dat moment alles even in DM zetten? Dan maak ik nog semi-kans om bij de 250 te komen.
guildwars 1 was beter, daarnaast vind ik WoW nog steeds een uitermate slecht kutspelquote:Op maandag 23 juni 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
enige grootschalige fantasy mmo met bestaansrecht naast wow, doen ze toch iets goed
Duitsland niet als wereldkampioen hebben staan.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga heel hard naar beneden donderen door de extra vragen. Daar heb ik er bij voorbaat geen enkele van goed.
Goed weer? Ik zit dan overduidelijk in het verkeerde deel van Nederland.quote:[..]
Ah, niet dat het je probleem automatisch verhelpt om nu te stoppen, maar als je toch je concentratie volledig kwijt bent...
Het is te goed weer en een te drukke avond om nog 2 uur lang voor je uit te staren omdat het dan nou eenmaal 17:00 is.
Was getekend,quote:Op maandag 23 juni 2014 15:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
guildwars 1 was beter, daarnaast vind ik WoW nog steeds een uitermate slecht kutspel
Volle zon hier al de gehele dagquote:Op maandag 23 juni 2014 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duitsland niet als wereldkampioen hebben staan.
[..]
Goed weer? Ik zit dan overduidelijk in het verkeerde deel van Nederland.
Dat heb ik dan uiteraard weer welquote:Op maandag 23 juni 2014 15:05 schreef Flippiee het volgende:
Duitsland niet als wereldkampioen hebben staan.
Eventjes wel. Dan kom je erachter dat werkelijk geen enkel personage boeiend is en het enkel gejank is.quote:
(Grijze) Bewolking al zeker een uur of 2. Ach, zit toch binnenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was getekend,
Minecraft.
Ieder zijn ding hoor, maar een spel als WoW afkraken om zijn inhoud als je zelf dagelijks Minecraft speelt...
[..]
Volle zon hier al de gehele dag
quote:
Jeujquote:
inderdaad, deeltje 4 vond ik wel heel tofquote:Op maandag 23 juni 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eventjes wel. Dan kom je erachter dat werkelijk geen enkel personage boeiend is en het enkel gejank is.
Sorry maar minecraft en WoW zijn niet te vergelijken.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was getekend,
Minecraft.
Ieder zijn ding hoor, maar een spel als WoW afkraken om zijn inhoud als je zelf dagelijks Minecraft speelt...
[..]
Volle zon hier al de gehele dag
Bedankt voor alle clichés in één post.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Sorry maar minecraft en WoW zijn niet te vergelijken.
Minecraft is een sandbox game, die ik vanilla ook absoluut niet boeiend vind. Juist met mods is minecraft echt de shit.
Wow is overhypt en duur en ik kan genoeg gratis ripoffs spelen als ik persee wil grinden. Nee, voor echte goeie mmo's doe ik guildwars 1 of final fantasy XIV wel.
Sorry Johannes. Al jaren geen spel aangeraakt op AC na maar het zit toch in mij kennelijkquote:Op maandag 23 juni 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het lijkt weer GAM SC maar ga gerust door
Desmondquote:Op maandag 23 juni 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eventjes wel. Dan kom je erachter dat werkelijk geen enkel personage boeiend is en het enkel gejank is.
(In vergelijking met de overige delen dan)
Wat is dit nou weer voor kansloze reactie, onderbouw jezelf eens.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor alle clichés in één post.
Maar WoW en minecraft vergelijkenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het het enige spel is dat jij aan wil raken moet het wel heel goed zijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Sorry Johannes. Al jaren geen spel aangeraakt op AC na maar het zit toch in mij kennelijk
Ik heb nog nooit Minecraft, guildwars of Final Fantasy aangeraakt. Ik was gewoon weer vervelendquote:Op maandag 23 juni 2014 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar WoW en minecraft vergelijken![]()
Je daalt wel een beetje in mijn ranking lr
Lr stopquote:Op maandag 23 juni 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
(In vergelijking met de overige delen dan)
Bedankt voor deze subtiele waarschuwing.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het lijkt weer GAM SC maar ga gerust door
Subtiliteit is één van mijn positieve eigenschappen. Voor de andere verwijs ik je door naar het CV dat LR voor mij gemaakt heeft.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt voor deze subtiele waarschuwing.
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
jeej eindelijk van typisch af
dit wordt een fijne dag fokkertjes
Wellicht moet je er toch ruimte voor gaan maken in je FoBo. De vrouwen zullen aan je voeten liggen.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Subtiliteit is één van mijn positieve eigenschappen. Voor de andere verwijs ik je door naar het CV dat LR voor mij gemaakt heeft.
Ik weet niet of dat zou passen bij mijn imago als bescheiden bigstar.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet je er toch ruimte voor gaan maken in je FoBo. De vrouwen zullen aan je voeten liggen.
Ik vond het via spytool onder 'Piano'. Muzikaal wereldwonder dat je bent.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zou passen bij mijn imago als bescheiden bigstar.
Bovendien kan ik je post niet meer vinden.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens
-zijn bachelor al binnen.
-Spreekt Frans (Zelfs een halfjaar in Parijs gewoond),
-Speelt de piano
-Zijn gevoel voor humor is legendarisch
-Een respectvolle houding naar andere en vooral vrouwen moge wel duidelijk zijn aan de hand van zijn posts.
Nu ik dat lijstje nog eens doorlees snap ik opeens wat er mis is gegaan bij sof.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het via spytool onder 'Piano'. Muzikaal wereldwonder dat je bent.
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ik dat lijstje nog eens doorlees snap ik opeens wat er mis is gegaan bij sof.
Dat ook, en bovendien kent iedereen die zin wel dankzij een popliedje.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Je vergat haar in het Frans voor seksdate te vragen?
Ik wacht nog altijd op mijn Franse bijlessen van een niet nader te noemen Nickgod liefhebber buiten Groningen.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ook, en bovendien kent iedereen die zin wel dankzij een popliedje.
Misschien kan je wel van een duo bijles krijgen, dan kan je ook al wennen aan een ménage à trois.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op mijn Franse bijlessen van een niet nader te noemen Nickgod liefhebber buiten Groningen.
Ik geloof dat mijn getroll deze SC een beetje heeft doodgemaakt
ik moet ontbijtenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet douchen, naar de winkel, stofzuigen, EN studeren voor het ochtendtentamen.
Let's notquote:Op maandag 23 juni 2014 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we het weer over Minecraft en WoW gaan hebben.
Nickgod liefhebber buiten Grunnquote:Op maandag 23 juni 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op mijn Franse bijlessen van een niet nader te noemen Nickgod liefhebber buiten Groningen.
Ik geloof dat mijn getroll deze SC een beetje heeft doodgemaakt
Of over het weer. Of over chocolade of over hoe je marktaandeel van concurrenten achterhaalt.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat lijkt me heel makkelijk, gewoon de concurrenten zwart maken. Valse geruchten verspreiden over mogelijke hatecrimes jegens Nickgod.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nickgod liefhebber buiten Grunn
[..]
Of over het weer. Of over chocolade of over hoe je marktaandeel van concurrenten achterhaalt.
Ik mis WoWquote:Op maandag 23 juni 2014 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat valt alsnog binnen de provincie Groningen. Dubieus dit.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel makkelijk, gewoon de concurrenten zwart maken. Valse geruchten verspreiden over mogelijke hatecrimes jegens Nickgod.
De Nickgod liefhebber buiten Grunn kan mogelijk over Paxcon gaan trouwens.
Geweld is meestal de oplossing, of series kijken. Ik weet zeker dat er genoeg series uitkomst bieden voor dit probleem.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nickgod liefhebber buiten Grunn
[..]
Of over het weer. Of over chocolade of over hoe je marktaandeel van concurrenten achterhaalt.
Uh? Dat is geen WoWquote:Op maandag 23 juni 2014 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker je vijanden opwachten in de wild!
Of was dat runescape
Wij stadjers denken bij Grunn aan de stad Grunn, niet aan die gekke boertjes in Stadskanoalquote:Op maandag 23 juni 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat valt alsnog binnen de provincie Groningen. Dubieus dit.
[..]
Geweld is meestal de oplossing, of series kijken. Ik weet zeker dat er genoeg series uitkomst bieden voor dit probleem.
Weet ik veel, ik probeer mijn aan te passen aan het gespreksonderwerp waar ik geen verstand van heb.quote:
GTST is ook nog een optie overigens.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij stadjers denken bij Grunn aan de stad Grunn, niet aan die gekke boertjes in Stadskanoal
[..]
Weet ik veel, ik probeer mijn aan te passen aan het gespreksonderwerp waar ik geen verstand van heb.
Wie ben jijquote:
Leukquote:
Nu wij het gesprek verlaten hebben gaat het hier nergens meer over valt mij op.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GTST is ook nog een optie overigens.
[ afbeelding ]
Dit zal niemand verbazen. Wij zijn nou eenmaal twee zeer getalenteerde individuen die elkaar samen zelfs naar legendarische hoogtes stuwen.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu wij het gesprek verlaten hebben gaat het hier nergens meer over valt mij op.
Nu doe ik alsof ik vol ben van mezelf.
Alles wat rijmt hoeft niet per se waar te wezen, maar in dit geval wel en dat is nu bewezen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zal niemand verbazen. Wij zijn nou eenmaal twee zeer getalenteerde individuen die elkaar samen zelfs naar legendarische hoogtes stuwen.
Dit rijmt.
En dan ben ik nu richting Rotterdam.
Ik niet hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:57 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Wat een boel voetbalhaters hier.
0,99 cent zeg je... interresantquote:Op maandag 23 juni 2014 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zou met flips awesomenauts gaan spelen na de wedstrijd
Hierover gesproken, ik ben onderweg naar mijn random reader.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zou met flips awesomenauts gaan spelen na de wedstrijd
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hierover gesproken, ik ben onderweg naar mijn random reader.
Gedraag jequote:
Er stond geen vraagteken, dus vroeg je ook niks.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gedraag je
Ik kijk geen voetbal, snap er verder ook vrij weinig van dus ik vraag iets
reageer normaal
Ja ik las het net nog een keer en toen had ik hem doorquote:Op maandag 23 juni 2014 20:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het is meer steam die gewoon niet werkt
oepsquote:Op maandag 23 juni 2014 21:15 schreef Amoeba het volgende:
Flips is een sloerie die mij dumpt op Skype.
Snacken?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:38 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb honger maar geen zin om te koken en ook geen geld om wat te halen/bestellen, wat nu?
xDquote:Op maandag 23 juni 2014 21:04 schreef Casaa het volgende:
[..]
HIHAHAOHOHO JE BENT 14 UUR EN 56 MIN TE VROEG, WAT EEN GARPER DIT!
Wel lekker, daar?quote:
xDquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:15 schreef Amoeba het volgende:
Flips is een sloerie die mij dumpt op Skype.
Echt niks? Ik koop echt tevaak snoep enzquote:Op maandag 23 juni 2014 21:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
We hebben niks plus ik heb nog niet avond gegeten
Ik eet het nooit dus koop het ook niet, zelfde geld voor mijn maquote:Op maandag 23 juni 2014 21:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt niks? Ik koop echt tevaak snoep enzLeg ik het in de kast zodat ik op onverwachte momenten keus heb in snacks
Netjesquote:Op maandag 23 juni 2014 21:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik eet het nooit dus koop het ook niet, zelfde geld voor mijn ma
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gewoon even op standje maximaal en voluit meezingen.
Pics van je borsten in dat shirt.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zo'n fout (vind ik dan) tshirt gekocht om in te slapen
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Het zijn broodjes met chocolade pasta geworden
Ik ben een apart meisje. Ik vind hagelslag, chocopasta enz niet lekker op brood (sowieso niet). Ik lust alleen maar vleeswaren, salades of kaas op mijn broodquote:
Oh okequote:Op maandag 23 juni 2014 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben een apart meisje. Ik vind hagelslag, chocopasta enz niet lekker op brood (sowieso niet). Ik lust alleen maar vleeswaren, salades of kaas op mijn brood
Nee daar walg ik vanquote:Op maandag 23 juni 2014 22:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh okeAl die dingen eet ik niet meer dus dan blijft er niet veel over en ik hou wel van zoet broodbeleg
Amaquote:Op maandag 23 juni 2014 21:45 schreef Amarantha het volgende:
FLIPSHoe verdrietig ben je? Na de uitschakeling van gisteren
Vast net zo verdrietig als Ronaldoquote:
Ook lekker jaquote:Op maandag 23 juni 2014 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee daar walg ik vanIk heb het liefst salades. Tonijn salade, krab salade, gerookte zalm salade, kipsaté salade
Zou ik ook doen als ik zulke slechte teamgenoten hebquote:Op maandag 23 juni 2014 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vast net zo verdrietig als RonaldoNiet lullig bedoeld maar ik denk dat Ronaldo wel een beetje gehuild heeft na afloop
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik zulke slechte teamgenoten heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |