ik kan hooguit iets sikachtigs laten groeien.....jaar of 2-3 ook gehad. zag er achteraf gezien niet uit....:')quote:
bladgoud.quote:
Modetrendsquote:
Ik heb al drie jaar een baard.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Modetrends
Al die knuppeltjes (Uitgezonderd degenen die altijd al zo liepen) die hun baard gaan trimmen om aan dat mode ideaal te voldoen (Lees, chicks willen scoren)
Bitch, please. Alsof het zo fijn is voor een meisje om geprikt te worden door dat stugge baardhaar tijdens een innige kus.
Ik maakte toch een uitzonderingquote:
Ik bedoel dan ook niet zo'n hipsterbaardquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Modetrends
Al die knuppeltjes (Uitgezonderd degenen die altijd al zo liepen) die hun baard gaan trimmen om aan dat mode ideaal te voldoen (Lees, chicks willen scoren)
Bitch, please. Alsof het zo fijn is voor een meisje om geprikt te worden door dat stugge baardhaar tijdens een innige kus.
Is toch niet erg ideaal als hij jou wil uitlikken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook niet zo'n hipsterbaardmaar meer zoiets:
[ afbeelding ]
wolfrolf, de koning van subtiel taalgebruikquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is toch niet erg ideaal als hij jou wil uitlikken?
Als hij het niet doet, doet SC het wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wolfrolf, de koning van subtiel taalgebruik
What are brothers forquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als hij het niet doet, doet SC het wel.
Ik was altijd al van de stoppelbaardjes omdat ik een hekel heb aan scheren EN het staat me beter/ziet er mannelijker uitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Modetrends
en vergeet 3rdRock niet, die kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als hij het niet doet, doet SC het wel.
Toetertjes, belletjes, alles.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAA UITGEDRAAID RATATATATATATATATA
stage klaar. Genot.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
stage klaar. Genot.
goed bezig!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
stage klaar. Genot.
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
stage klaar. Genot.
JUICHEN!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
stage klaar. Genot.
je kunt best 3 tellen je mond houden hoor! en gelukkig ben je niet lekker gekquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:19 schreef minthy het volgende:
Hoi.
Ik heb teruggelezen. Ik ben niet lekker gek, kan nog niet twee tellen m'n bek houden en moet daardoor haast zwáár vermoeiend zijn in de omgang (voor mezelf iig wel) en ik heb geen baard, borsthaar en Tinder.
grgr
Nicequote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
stage klaar. Genot.
Zo zie je maar weer, ze zijn allemaal anders... het zijn net mensen, die vrouwenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:04 schreef wolfrolf het volgende:
Oke grappig.
Mijn lief vind dat baardhaaarprikken juist helemaal niks
Niet goed voor me, deze site...quote:Selena Gomez
American actress and singer
8,007 days old today
+
Maisie Williams
English actress (Arya Stark in Game of Thrones)
6,279 days old today
=
You
Person getting old
14,286 days old today
Bedankt hiervoorquote:
Zoiets krijg ik nietquote:
Zit je weer te kutten, kutjequote:
Nee.quote:
EEEEeeeeeeeeeeooooooooooOOOOOOOOOOOquote:
Ben ik éven de deur uit... Godgloeiendekut.quote:
100x ditquote:
Is dat al ZO lang geleden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme:
June 1st, 1999:
Napster, a revolutionary music downloading service, debuts
Over half your life ago!
Wachten tot 16:00quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
anderhalf uur geleden gesproken met de mevrouw waarbij ik morgen ga solliciteren. zou een vragenlijst gemaild krijgen maar die zie ik nog nergens....zelf achteraan gaan bellen/mailen? of is dat te snel?
zo'n idee had ik ook al.....quote:
Ik zou nog even wachten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
anderhalf uur geleden gesproken met de mevrouw waarbij ik morgen ga solliciteren. zou een vragenlijst gemaild krijgen maar die zie ik nog nergens....zelf achteraan gaan bellen/mailen? of is dat te snel?
mijn webmail heeft niet eens een spamfilterquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten.
Heb je je spam-filter gecheckt? Daar zitten bij mij soms ook mailtjes in (alleen maar afwijzingen, maar soit).
Mexicanopijper.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
FB / Incompetente kutmod in het WK forum.
Genot.
Moet je verdomme nog een brede bakkes voor hebben ook.quote:
Waarom pijp jij een Mexicano in vredesnaam dwars?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je verdomme nog een brede bakkes voor hebben ook.
Een mexicano deapthroaten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
hij moet er wel helemaal in, anders slaat het nergens op he.
Little Black Dress was een erg leuk nummer van ze hoorquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Little Black Dress was een erg leuk nummer van ze hoor
neuh, eigenlijk niet....ik had het net wel met iemand weer over de Rusty Trombonequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een mexicano deapthroaten?
3rdRock weet hier vast wel een mooie term voor weer
Eens!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Little Black Dress was een erg leuk nummer van ze hoor
NIET LIKKEN!quote:
quote:
Correct.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gravel Pit, Bronson vindt dit ongetwijfeld leuk
quote:
Eens.quote:
Godverdommequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |