En je Date?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:48 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen zonnestraaltjes! tijd voor mijn laatste dinsdag op deze bureaustoel![]()
Ik hoop dat je op je laatste dag een mooie afdruk achterlaatquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:48 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen zonnestraaltjes! tijd voor mijn laatste dinsdag op deze bureaustoel![]()
ik zit al jaren op deze stoel dus dat moet goedkomenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op je laatste dag een mooie afdruk achterlaat
nog 3 dagen de kans....of misschien 4.....dus wie weet.quote:
Wel een ideale reden om haar nummer enzo te vragen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit al jaren op deze stoel dus dat moet goedkomen
[..]
nog 3 dagen de kans....of misschien 4.....dus wie weet.
hoezo moet zij al iets nieuws gevonden hebben? ik ben degene die exit gaatquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel een ideale reden om haar nummer enzo te vragen.
"Heb je al wat nieuws gevonden? Zin om een keer wat te drinken?"
Nou, zet de shandy maar koud zeg ik
ohquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo moet zij al iets nieuws gevonden hebben? ik ben degene die exit gaat
....dan kan ik er daarna bij jou in gaan? dat we dan de hele nacht doorgaan en daarna naar het altaar gaan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ohik dacht dat zij er ook uit ging
Dan doe je het zo: "Nou, ik ben er uit gegaan... Zullen wij nu een keer uitgaan"
Don't push itquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
....dan kan ik er daarna bij jou in gaan? dat we dan de hele nacht doorgaan en daarna naar het altaar gaan?
en ook hier kan ik dubbelzinnige opmerkingen op maken...maar dat doe ik nietquote:
Daar mikte ik ook een beetje op (en weeeeeeeeer doe ik hetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ook hier kan ik dubbelzinnige opmerkingen op maken...maar dat doe ik niet
Iddquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:15 schreef Bronson het volgende:
VERDOMME, dit is al de derde keer deze ochtend dat ik die aids Dotan hoor.![]()
helaas doet ie het hier op dit brakke netwerk op brakke pc's het niet. zou leuk vermaak zijn geweestquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
Pareltjes zitten ertussen
http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/
Verdomme.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
Pareltjes zitten ertussen
http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/
quote:'Nu ik een tijdje samen ben met mijn vriendin, lijkt het ons een mooi moment om te gaan samenwonen. Alleen: zij wil dat pas als ik toesta dat de hond bij ons in bed slaapt. Nee, niet OP bed, IN bed: tussen ons in, onder de lakens. Anders zegt ze dat het hele samenwonen niet doorgaat. Overdrijf ik?’
quote:
Godverquote:'Hoi meiden!
Ik ben weliswaar een volwassen vrouw, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik zomaar woorden als “sperma” in de mond durf te nemen. Wat? Ja, de piemel van mijn vriend wel, daar gaat dit topic ook over. Zijn piemel hatjoe is namelijk zo plakkerig. Herkent iemand dit?’
Lieve Anoniempje,quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind deze ook wel mooi
'Ik ben nu al een hele tijd gelukkig met mijn vriend. Er zijn alleen momenten waarop we toch zeker 3 minuten niks met elkaar te bespreken hebben en zwijgend aan dezelfde tafel of naast elkaar op de bank zitten. Daar maak ik me toch wel zorgen over hoor: als er nu al zulke enorme stiltes vallen, hoe moet het dan over een paar jaar? Is deze relatie nog te redden?’
quote:'Ik ben zwanger en mijn oudste kind van 8 wil graag bij de bevalling aanwezig zijn. Lijkt me zelf wel gezellig, kan ze een beetje mijn hand vast houden terwijl ik m'n baarmoeder uit mijn lijf krijs. En het is natuurlijk ook super informatief, weet zo'n kind meteen hoe een uitgescheurde vagina eruit ziet. Heeft er toevallig iemand ervaring?’
quote:'Hallo,
Ik zit al een tijdje met een probleem en aangezien niemand in m’n omgeving (waarmee ik het kan bespreken) een ‘oplossing’ of antwoord voor me heeft probeer ik het nu hier. Of nu ja, eigenlijk heb ik 2 problemen die allemaal nogal kut zijn: m’n vriend wil altijd bepalen wat we op tv kijken EN hij wil me nooit beffen. Hier een poll zodat vreemden daar hun mening over kunnen geven. Bedankt!’
nee een tumblr óver het Viva forumquote:
Can't blame herquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vriendin die het Viva forum bekijkt, gewoon om de problemen van andere vrouwen te bekijken. Dan voelt zij zich naar afloop wat vrolijker en normaler enzo.
dat heb ik bij Fok!, maar dat werkt nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vriendin die het Viva forum bekijkt, gewoon om de problemen van andere vrouwen te bekijken. Dan voelt zij zich naar afloop wat vrolijker en normaler enzo.
Ik heb (lang geleden) wat gehad met een soortgelijke dame. Dat duurde niet lang.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind deze ook wel mooi
'Ik ben nu al een hele tijd gelukkig met mijn vriend. Er zijn alleen momenten waarop we toch zeker 3 minuten niks met elkaar te bespreken hebben en zwijgend aan dezelfde tafel of naast elkaar op de bank zitten. Daar maak ik me toch wel zorgen over hoor: als er nu al zulke enorme stiltes vallen, hoe moet het dan over een paar jaar? Is deze relatie nog te redden?’
Lijkt me zéér irritant als je steeds iets moet zeggen. Vriend en ik kunnen rustig samen zwijgenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb (lang geleden) wat gehad met een soortgelijke dame. Dat duurde niet lang.
Daarom moet je af en toe ook de R&P topics van Fok! bekijken... Ben je opeens de normaalste persoon op aardequote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vriendin die het Viva forum bekijkt, gewoon om de problemen van andere vrouwen te bekijken. Dan voelt zij zich naar afloop wat vrolijker en normaler enzo.
Preciesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is toch niets mooier dan in stilte van elkaars gezelschap te genieten?
Een goede relatie heeft stiltes nodig.
Dat komt omdat ze dan haar mond vol heeft met je slobberstok. Nietwaar?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
Precies
Ik vind het bij m'n vrienden al prettig als we soms naast elkaar zitten en er niks gezegd wordt, maar dat je het toch naar je zin hebt
Ik had het over m'n vriendenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze dan haar mond vol heeft met je slobberstok. Nietwaar?
al z'n vrienden delen z'n slobberstok jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze dan haar mond vol heeft met je slobberstok. Nietwaar?
Gebroederlijk toch.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al z'n vrienden delen z'n slobberstok jalezen
Vriend is meer aangetrokken tot jonge meidenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
Pareltjes zitten ertussen
http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/
foekie foekiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
Oh wauw
'Moeten jullie nu horen: heb ik foekie foekie gedaan met een man en hem daarna nog even laten weten via whatsapp dat ik een fijne nacht had gehad. Stuurt die kloteklapper gewoon terug: “mooi zo, geniet ervan.” Dat zeg je toch niet tegen iemand waarmee je hebt geneukt? Waar zit zijn fatsoen?’
Dankje sc
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
'Mijn wenkbrauwen waren altijd mijn lust en mijn leven. Alleen heb ik ze nu niet meer, want ik heb een vriendin die leert voor schoonheidsspecialiste laten oefenen op me en ze heeft ze per ongeluk weggeharst. Weet iemand manieren om de haartjes sneller te laten teruggroeien? Ze behandelt me nu steeds met een laser, maar dat lijkt niet op te schieten. Sorry, is zo'n laser voor permanente haarverwijdering? De hoer! Alleen omdat ik haar scharrel had ingepikt, zeker.’
Godverdomme
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
'Mijn wenkbrauwen waren altijd mijn lust en mijn leven. Alleen heb ik ze nu niet meer, want ik heb een vriendin die leert voor schoonheidsspecialiste laten oefenen op me en ze heeft ze per ongeluk weggeharst. Weet iemand manieren om de haartjes sneller te laten teruggroeien? Ze behandelt me nu steeds met een laser, maar dat lijkt niet op te schieten. Sorry, is zo'n laser voor permanente haarverwijdering? De hoer! Alleen omdat ik haar scharrel had ingepikt, zeker.’
Godverdomme
Er zitten wel heel veel nepperds tussen, als het niet alles is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
Pareltjes zitten ertussen
http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/
Als het maar humoristisch is, alorsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:02 schreef alors het volgende:
[..]
Er zitten wel heel veel nepperds tussen, als het niet alles is.
hoi <3quote:
Nee. Ik werd om 3 uur wakker doordat de bovenburen thuis kwamen en het nodig vonden om keihard met de voordeur te slaan. En daarna heb ik niet echt meer kunnen slapen.quote:
Hoi mede-oldbiequote:
Dat zuigt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Ik werd om 3 uur wakker doordat de bovenburen thuis kwamen en het nodig vonden om keihard met de voordeur te slaan. En daarna heb ik niet echt meer kunnen slapen.
quote:'Hoi Tinder-mannen! Stop het poseren met een vis. Houd tevens op met een dikke pul bier op de foto te gaan, in carnavalspakje, met je huisdier, of eigenlijk op elke manier die je kan bedenken die je persoonlijkheid weerspiegelt. Want dan willen we niet met jullie uit.’
mijn stofzuiger, die zuigt pas hardquote:
Je vergeet de bovenop-de-berg-zitten-met-je-rug-naar-de-camera foto.quote:
Hier: 104 pagina's met Tinder-gezeik http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/217816quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet de bovenop-de-berg-zitten-met-je-rug-naar-de-camera foto.
De stofzuiger slikt wel.quote:
Sorry ik heb betere dingen te doen...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier: 104 pagina's met Tinder-gezeik http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/217816
Tinderen zekerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry ik heb betere dingen te doen...
Niet te vergeten de vrouwen die:quote:
Ik heb geen van dit alles. Daarom heb ik zeker nooit matchesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet te vergeten de vrouwen die:
- hun vrijwilligerswerk op de foto zetten met zielige Afrikaanse kindjes
- foto's van hun verre reizen
- springend in de lucht op het strand een foto
etc. etc....
Op datingsites was helemaal genietenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen van dit alles. Daarom heb ik zeker nooit matches
Ik had laatst trouwens wel een match met een toffe Australiër. Prima gesprek enzo, maar toen Oranje vorige week van Australië won heeft hij mij geblokt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op datingsites was helemaal genieten
"Ik ben lekker gek"(lees: Ik ben een saaie huiskut)
"Ik dacht: ik schrijf me in, maar ben niet op zoek" (tuurlijk)
"Ik hou van leuke dingen doen" (wie niet?)
Terechtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had laatst trouwens wel een match met een toffe Australiër. Prima gesprek enzo, maar toen Oranje vorige week van Australië won heeft hij mij geblokt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had laatst trouwens wel een match met een toffe Australiër. Prima gesprek enzo, maar toen Oranje vorige week van Australië won heeft hij mij geblokt.
hou jij ook van lekker eten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op datingsites was helemaal genieten
"Ik ben lekker gek"(lees: Ik ben een saaie huiskut)
"Ik dacht: ik schrijf me in, maar ben niet op zoek" (tuurlijk)
"Ik hou van leuke dingen doen" (wie niet?)
Oh ja da's ook een goeiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hou jij ook van lekker eten?
nee, ik hou van smerig, bedorven, ondergekotst voer....
datingsites....3 maanden opgestaan, maar alle reacties die ik stuurde leverden niks op en ik kreeg van niemand een berichtje. paiq was ook al zo sneu en aan tinder ben ik niet begonnen....
Ja is van Gillettequote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoorde ik dat nou goed?
Een scheermesje speciaal om het lichaam van de man te scheren?
Mannen die hun borsthaar scheren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoorde ik dat nou goed?
Een scheermesje speciaal om het lichaam van de man te scheren?
mannen die borsthaar hebbenquote:
Opdonderen met die baardquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet de oerman in jezelf omarmen.
Tevens wel een baard laten staan en je borsthaar scheren![]()
Mannen met baardenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet de oerman in jezelf omarmen.
Tevens wel een baard laten staan en je borsthaar scheren![]()
Baarden moet je ook bijhoudenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet de oerman in jezelf omarmen.
Tevens wel een baard laten staan en je borsthaar scheren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |