foekie foekiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
Oh wauw
'Moeten jullie nu horen: heb ik foekie foekie gedaan met een man en hem daarna nog even laten weten via whatsapp dat ik een fijne nacht had gehad. Stuurt die kloteklapper gewoon terug: “mooi zo, geniet ervan.” Dat zeg je toch niet tegen iemand waarmee je hebt geneukt? Waar zit zijn fatsoen?’
Dankje sc
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
'Mijn wenkbrauwen waren altijd mijn lust en mijn leven. Alleen heb ik ze nu niet meer, want ik heb een vriendin die leert voor schoonheidsspecialiste laten oefenen op me en ze heeft ze per ongeluk weggeharst. Weet iemand manieren om de haartjes sneller te laten teruggroeien? Ze behandelt me nu steeds met een laser, maar dat lijkt niet op te schieten. Sorry, is zo'n laser voor permanente haarverwijdering? De hoer! Alleen omdat ik haar scharrel had ingepikt, zeker.’
Godverdomme
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
'Mijn wenkbrauwen waren altijd mijn lust en mijn leven. Alleen heb ik ze nu niet meer, want ik heb een vriendin die leert voor schoonheidsspecialiste laten oefenen op me en ze heeft ze per ongeluk weggeharst. Weet iemand manieren om de haartjes sneller te laten teruggroeien? Ze behandelt me nu steeds met een laser, maar dat lijkt niet op te schieten. Sorry, is zo'n laser voor permanente haarverwijdering? De hoer! Alleen omdat ik haar scharrel had ingepikt, zeker.’
Godverdomme
Er zitten wel heel veel nepperds tussen, als het niet alles is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
Pareltjes zitten ertussen
http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/
Als het maar humoristisch is, alorsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:02 schreef alors het volgende:
[..]
Er zitten wel heel veel nepperds tussen, als het niet alles is.
hoi <3quote:
Nee. Ik werd om 3 uur wakker doordat de bovenburen thuis kwamen en het nodig vonden om keihard met de voordeur te slaan. En daarna heb ik niet echt meer kunnen slapen.quote:
Hoi mede-oldbiequote:
Dat zuigt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Ik werd om 3 uur wakker doordat de bovenburen thuis kwamen en het nodig vonden om keihard met de voordeur te slaan. En daarna heb ik niet echt meer kunnen slapen.
quote:'Hoi Tinder-mannen! Stop het poseren met een vis. Houd tevens op met een dikke pul bier op de foto te gaan, in carnavalspakje, met je huisdier, of eigenlijk op elke manier die je kan bedenken die je persoonlijkheid weerspiegelt. Want dan willen we niet met jullie uit.’
mijn stofzuiger, die zuigt pas hardquote:
Je vergeet de bovenop-de-berg-zitten-met-je-rug-naar-de-camera foto.quote:
Hier: 104 pagina's met Tinder-gezeik http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/217816quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet de bovenop-de-berg-zitten-met-je-rug-naar-de-camera foto.
De stofzuiger slikt wel.quote:
Sorry ik heb betere dingen te doen...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier: 104 pagina's met Tinder-gezeik http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/217816
Tinderen zekerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry ik heb betere dingen te doen...
Niet te vergeten de vrouwen die:quote:
Ik heb geen van dit alles. Daarom heb ik zeker nooit matchesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet te vergeten de vrouwen die:
- hun vrijwilligerswerk op de foto zetten met zielige Afrikaanse kindjes
- foto's van hun verre reizen
- springend in de lucht op het strand een foto
etc. etc....
Op datingsites was helemaal genietenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen van dit alles. Daarom heb ik zeker nooit matches
Ik had laatst trouwens wel een match met een toffe Australiër. Prima gesprek enzo, maar toen Oranje vorige week van Australië won heeft hij mij geblokt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op datingsites was helemaal genieten
"Ik ben lekker gek"(lees: Ik ben een saaie huiskut)
"Ik dacht: ik schrijf me in, maar ben niet op zoek" (tuurlijk)
"Ik hou van leuke dingen doen" (wie niet?)
Terechtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had laatst trouwens wel een match met een toffe Australiër. Prima gesprek enzo, maar toen Oranje vorige week van Australië won heeft hij mij geblokt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had laatst trouwens wel een match met een toffe Australiër. Prima gesprek enzo, maar toen Oranje vorige week van Australië won heeft hij mij geblokt.
hou jij ook van lekker eten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op datingsites was helemaal genieten
"Ik ben lekker gek"(lees: Ik ben een saaie huiskut)
"Ik dacht: ik schrijf me in, maar ben niet op zoek" (tuurlijk)
"Ik hou van leuke dingen doen" (wie niet?)
Oh ja da's ook een goeiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hou jij ook van lekker eten?
nee, ik hou van smerig, bedorven, ondergekotst voer....
datingsites....3 maanden opgestaan, maar alle reacties die ik stuurde leverden niks op en ik kreeg van niemand een berichtje. paiq was ook al zo sneu en aan tinder ben ik niet begonnen....
Ja is van Gillettequote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoorde ik dat nou goed?
Een scheermesje speciaal om het lichaam van de man te scheren?
Mannen die hun borsthaar scheren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoorde ik dat nou goed?
Een scheermesje speciaal om het lichaam van de man te scheren?
mannen die borsthaar hebbenquote:
Opdonderen met die baardquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet de oerman in jezelf omarmen.
Tevens wel een baard laten staan en je borsthaar scheren![]()
Mannen met baardenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet de oerman in jezelf omarmen.
Tevens wel een baard laten staan en je borsthaar scheren![]()
Baarden moet je ook bijhoudenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet de oerman in jezelf omarmen.
Tevens wel een baard laten staan en je borsthaar scheren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |