Gek genoeg begint 'ie z'n ochtendshow er nooit mee...quote:Op maandag 23 juni 2014 22:04 schreef MarijeH het volgende:
WeezerWas wel een beetje te verwachten dat dit de eerste plaat zou zijn die Michiel ging draaien.
Cheersquote:Op maandag 23 juni 2014 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb ook maar eens een Pilsener opengetrokken
Goed plan!quote:Op maandag 23 juni 2014 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb ook maar eens een Pilsener opengetrokken
Ik heb er twee.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Wij zitten op één lijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:47 schreef wolfrolf het volgende:
Dit topicdeel heeft wat extra glans, want EdvandeBerg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |