Is dat al ZO lang geleden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme:
June 1st, 1999:
Napster, a revolutionary music downloading service, debuts
Over half your life ago!
Wachten tot 16:00quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
anderhalf uur geleden gesproken met de mevrouw waarbij ik morgen ga solliciteren. zou een vragenlijst gemaild krijgen maar die zie ik nog nergens....zelf achteraan gaan bellen/mailen? of is dat te snel?
zo'n idee had ik ook al.....quote:
Ik zou nog even wachten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
anderhalf uur geleden gesproken met de mevrouw waarbij ik morgen ga solliciteren. zou een vragenlijst gemaild krijgen maar die zie ik nog nergens....zelf achteraan gaan bellen/mailen? of is dat te snel?
mijn webmail heeft niet eens een spamfilterquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten.
Heb je je spam-filter gecheckt? Daar zitten bij mij soms ook mailtjes in (alleen maar afwijzingen, maar soit).
Mexicanopijper.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
FB / Incompetente kutmod in het WK forum.
Genot.
Moet je verdomme nog een brede bakkes voor hebben ook.quote:
Waarom pijp jij een Mexicano in vredesnaam dwars?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je verdomme nog een brede bakkes voor hebben ook.
Een mexicano deapthroaten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
hij moet er wel helemaal in, anders slaat het nergens op he.
Little Black Dress was een erg leuk nummer van ze hoorquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Little Black Dress was een erg leuk nummer van ze hoor
neuh, eigenlijk niet....ik had het net wel met iemand weer over de Rusty Trombonequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een mexicano deapthroaten?
3rdRock weet hier vast wel een mooie term voor weer
Eens!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Little Black Dress was een erg leuk nummer van ze hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |