Gefeliciflapstaart!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef Downstar het volgende:
Ik mag mezelf ook even verwennen (oke klinkt fout, maargoed..)
Zojuist afgestudeerd, en had mezelf beloofd dat ik dan nog even wat mocht uitzoeken..
Leukste chinese gadget zal denk ik nu een Jiayu G4s zijn..
Tablets/quadcopters etc ben ik in voorzien dus, en de Neo n002 loopt wel een beetje op zijn eind nu.. die kan mooi naar vaders dan..
Jullie nog andere leuke tips?
Eigenlijk doe je dat ook gewoon. Het signaal is alleen niet zo heel sterk, bij de buurman zal het signaal al storen(of gewoon helemaal niet te ontvangen zijn).quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Thanks!
Theoretisch gezien kan je dus zo je eigen radio maken?
Ja inderdaad. Hoogstens in de file heb je er wellicht last van als buurman. En dan nog moet je je radio maar net op de zelfde frequentie hebben staanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:49 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Eigenlijk doe je dat ook gewoon. Het signaal is alleen niet zo heel sterk, bij de buurman zal het signaal al storen(of gewoon helemaal niet te ontvangen zijn).
Juist, en 2 klikken en je hebt een andere frequentie. En dat voor 6 euro. Daar kan je geen autoradio voor halenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hoogstens in de file heb je er wellicht last van als buurman. En dan nog moet je je radio maar net op de zelfde frequentie hebben staan
Track pack app op je mobiel, Google docs? Er is niet echt een site die dat voor je doet verder.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:30 schreef remcosw het volgende:
Is er trouwens een website waar je alle trackingnummers met omschrijving kan bijhouden?
Bij 17track kon ik hier niets over vinden.
Gewoon 17track link onder je bookmarks houden incl. de pakketjes die nog onderweg zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:30 schreef remcosw het volgende:
Is er trouwens een website waar je alle trackingnummers met omschrijving kan bijhouden?
Bij 17track kon ik hier niets over vinden.
Helaas kan je daar geen omschrijving bij zetten. Toch maar een app geïnstalleerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gewoon 17track link onder je bookmarks houden incl. de pakketjes die nog onderweg zijn.
Dit. Je trackno's ingeven, krijg je een lange url, die sla je op, verander je de naam van de link naar steekwoorden (modelnummer ofzo), zoals bijv. 'V911v2/SJ4000/M5/M2/MiKey'.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gewoon 17track link onder je bookmarks houden incl. de pakketjes die nog onderweg zijn.
Met 10 bestellingen is dat dan redelijk onoverzichtelijk, aangezien de naam niet naast de code komt..quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dit. Je trackno's ingeven, krijg je een lange url, die sla je op, verander je de naam van de link naar steekwoorden (modelnummer ofzo), zoals bijv. 'V911v2/SJ4000/M5/M2/MiKey'.
Die had ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:21 schreef BoyB het volgende:
Scheer me alweer weken met dit Chinese vlindermes van ongeveer ¤2,-:
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item3f34443d79
Bevalt uitstekend! Zeer aan te raden.
En natuurlijk veel goedkoper scheren dan met Gillette/Wilkinson-mesjes van ¤2,50 per stuk.
De DE-mesjes kosten immers ca 20 cent per stuk.
DE-mesjes overigens niet uit China!
Ja, die krijg je ook niet werkende met zo'n button.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:28 schreef Downstar het volgende:
Pressy app is alleen voor pressy buttons ofniet? Iemand nog andere aanraders qua apps?
Vandaag ook binnen gekregen en vroeg me 'tzelfde af. Hij kan wel leuk m'n camera starten maar had gehoopt er ook echt 'n foto mee te kunnen maken als ik erop druk. Dat doet 'ie bij mij dus niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:28 schreef Downstar het volgende:
Die Klick button dingen van Tinydeal binnen
werken wel redelijk op de Neo n002.. alleen lijkt hij bij mij
de 1 button en lonpress alleen te doen, 2 korte klikken wordt gewoon gezien als 1..
mogelijk doe ik het fout..
[ afbeelding ]
nu alleen nog even kijken naar een iets uitgebreidere app als Klick zelf.
Pressy app is alleen voor pressy buttons ofniet? Iemand nog andere aanraders qua apps(in het engels)
op tinydeal staan wel wat alternatieve apps, maar zijn dus alelmaal chinees
Ziet er gewoon prima uitquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:52 schreef zzzzud het volgende:
Ik ben een noob als het gaat om Chinense webshops. En ik vraag me af of ik dit gewoon kan bestellen? Of mis ik iets heel erg obvious wat jullie ervaren shoppers meteen opmerken?
http://www.aliexpress.com(...)card/1813076039.html
jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:03 schreef zzzzud het volgende:
Fijn bedankt! Bij State/Province/Region gewoon de provincie invullen? En telefoonnummer achterlaten is gewoon veilig?
http://www.ebay.nl/itm/201091033149 Heb m zelf ook. Klein ringetje erbij en hij zit stabiel!quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:14 schreef buishuis het volgende:
Maandag m'n SJ4000 binnen gekregen, heeft in totaal 'n weekje geduurd. Iemand tips voor 'n monopod voor het toestel?
Heb hem vandaag ook binnen gekregen! Ik kan wel foto's maken met het knopje. Als je camera selecteert in de klick app dan kan je ook de setting aanklikken van "fast capture' oid. Dan maakt hij ze wel als je erop klikt!quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Vandaag ook binnen gekregen en vroeg me 'tzelfde af. Hij kan wel leuk m'n camera starten maar had gehoopt er ook echt 'n foto mee te kunnen maken als ik erop druk. Dat doet 'ie bij mij dus niet.
Had eerst de Chinese versie gedownload, maar daar kon ik helemaal niet mee vooruit
Ja maar dan komt de camera app niet eerst tevoorschijn. Ik krijg dan 'n toastmelding dat de foto is opgeslagen in 'n bepaalde map.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:18 schreef igi0n het volgende:
[..]
Heb hem vandaag ook binnen gekregen! Ik kan wel foto's maken met het knopje. Als je camera selecteert in de klick app dan kan je ook de setting aanklikken van "fast capture' oid. Dan maakt hij ze wel als je erop klikt!
Misschien de verkeerde trace code ontvangen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:28 schreef kweenie1 het volgende:
Hmm, dit is weer vreemd.
Heb iets op aliexpress gekocht, met track en trace van china air mail. Gisteren via facebook een 3S code opgevraagd, waarop ze hem vandaag gaven en mij vertelden dat hij tussen half 11 en half 1 geleverd zou zijn. Pakket was echter niet te tracken op de Mijn Pakket app, hij was om 3 uur niet langs geweest, en er lag geen briefje in de bus.
Dus toen PostNL maar weer gebeld. Blijkt hij aan de andere kant van Nederland afgeleverd te zijn, want China zou dat adres erop gezet hebben. Inmiddels het adres, handtekening, facebook en telefoonnummer van de ontvanger al achterhaald, maar helaas nog geen contact.
I'll keep you posted.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |