Dat is een truc die Banggood uit haalt, (ik weet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:48 schreef julius123 het volgende:
volgens mij was dat ding rond de 30 dollar bij BG hoor, maar ik weet het niet meer zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n FM transmitter doet het bijzonder goed. Alleen afstandsbediening nog niet aan de praat gekregen, maar dat zal vast aan de batterij liggen.
Nog onderweg: SJ4000, monopod, 2x XM-L T6(voor vrienden), USB pointer(voor powerpoints), Display to HDMI adapter
Laatste, bestel nu! Nog maar 1 beschikbaar. 8 geboekt het laatste uur.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:10 schreef shiznuts het volgende:
Ben ervan overtuigd dat het werkt. Zijn ook van die zogenaamde van/voor-prijzen op aanbiedingensites als Groupon.En lui massaal denk dat het een koopje is. Vooral als er bijstaat dat je snel moet zijn want op=op en actieperiode tot [..], waarna ze het uiteraard gewoon opnieuw als 'aanbieding' listen, vaak nog duurder dan eerst ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:31 schreef kweenie1 het volgende:
FM transmitter (Bangood) en zo'n tempered glass screenprotector(Ebay) vandaag geleverd:Had hier een heel verhaal, maar die is foetsie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n FM transmitter doet het bijzonder goed. Alleen afstandsbediening nog niet aan de praat gekregen, maar dat zal vast aan de batterij liggen.
Nog onderweg: SJ4000, monopod, 2x XM-L T6(voor vrienden), USB pointer(voor powerpoints), Display to HDMI adapter
Kwam neer op het de vraag, wat doet zo'n FM transmitter en dat ik geen zin had om te googlen aangezien noobvragen stellen de nieuwe trend is in dit topic.
[ Bericht 13% gewijzigd door ManageTheAnger op 24-06-2014 16:06:17 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Thanks!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:53 schreef RobertNL het volgende:
Je koppelt je telefoon aan de FM transmitter (via bluetooth/kabeltje) of je stopt er een USB / SD kaart in.
De transmitter zend dan het geluid uit via de FM band waarna je radio het weer op kan vangen.
Zo kan je een oude auto radio met alleen casette / CD mogelijkheid blijven gebruiken
Heb tot op heden nog totaal geen spijt gehad van de aanschaf van de Jiayu G4S 2gb.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef Downstar het volgende:
Ik mag mezelf ook even verwennen (oke klinkt fout, maargoed..)
Zojuist afgestudeerd, en had mezelf beloofd dat ik dan nog even wat mocht uitzoeken..
Leukste chinese gadget zal denk ik nu een Jiayu G4s zijn..
Tablets/quadcopters etc ben ik in voorzien dus, en de Neo n002 loopt wel een beetje op zijn eind nu.. die kan mooi naar vaders dan..
Jullie nog andere leuke tips?
Nonsen geschreven, weg dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef Downstar het volgende:
Zojuist afgestudeerd, en had mezelf beloofd dat ik dan nog even wat mocht uitzoeken..
Tablets/quadcopters etc ben ik in voorzien dus, en de Neo n002 loopt wel een beetje op zijn eind nu.. die kan mooi naar vaders dan..
Kijk, dat klopt ook, je hebt gelijk, het moet wel werken blijkbaar, anders zouden ze het ook niet blijven doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:10 schreef shiznuts het volgende:
Ben ervan overtuigd dat het werkt. Zijn ook van die zogenaamde van/voor-prijzen op aanbiedingensites als Groupon.En lui massaal denk dat het een koopje is. Vooral als er bijstaat dat je snel moet zijn want op=op en actieperiode tot [..], waarna ze het uiteraard gewoon opnieuw als 'aanbieding' listen, vaak nog duurder dan eerst ook.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:50 schreef RobertNL het volgende:
Laatste, bestel nu! Nog maar 1 beschikbaar. 8 geboekt het laatste uur.^^ wat hij zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ebay krijgt er ook steeds meer een handje vanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:27 schreef NX het volgende:
[..]
Kijk, dat klopt ook, je hebt gelijk, het moet wel werken blijkbaar, anders zouden ze het ook niet blijven doen.
[..]
^^ wat hij zegt
Echt, Hema :p? Zie niet waarom je die in China zou halenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:32 schreef bobbernaut het volgende:
http://detail.tmall.com/i(...)mkKzc&id=25417956041 Dit besteld, had nog 52Y staan op mn account
Zijn niet zomaar stiftjes enzoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ebay krijgt er ook steeds meer een handje van
[..]
Echt, Hema :p? Zie niet waarom je die in China zou halen?
Gefeliciflapstaart!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef Downstar het volgende:
Eigenlijk doe je dat ook gewoon. Het signaal is alleen niet zo heel sterk, bij de buurman zal het signaal al storen(of gewoon helemaal niet te ontvangen zijn).quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Thanks!
Theoretisch gezien kan je dus zo je eigen radio maken?
Ja inderdaad. Hoogstens in de file heb je er wellicht last van als buurman. En dan nog moet je je radio maar net op de zelfde frequentie hebben staanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:49 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Eigenlijk doe je dat ook gewoon. Het signaal is alleen niet zo heel sterk, bij de buurman zal het signaal al storen(of gewoon helemaal niet te ontvangen zijn).
Juist, en 2 klikken en je hebt een andere frequentie. En dat voor 6 euro. Daar kan je geen autoradio voor halenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hoogstens in de file heb je er wellicht last van als buurman. En dan nog moet je je radio maar net op de zelfde frequentie hebben staan
Track pack app op je mobiel, Google docs? Er is niet echt een site die dat voor je doet verder.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:30 schreef remcosw het volgende:
Is er trouwens een website waar je alle trackingnummers met omschrijving kan bijhouden?
Bij 17track kon ik hier niets over vinden.
Gewoon 17track link onder je bookmarks houden incl. de pakketjes die nog onderweg zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:30 schreef remcosw het volgende:
Is er trouwens een website waar je alle trackingnummers met omschrijving kan bijhouden?
Bij 17track kon ik hier niets over vinden.
Helaas kan je daar geen omschrijving bij zetten. Toch maar een app geïnstalleerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gewoon 17track link onder je bookmarks houden incl. de pakketjes die nog onderweg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |