Nee in jouw stapelbed.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijf je bij LR slapen? Terug red je niet meer tot groningen lijkt me.
Eerder met de laatste trein naar Amsterdam. En de laatste bus naar mijn huis, die gaat om half 1.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We moeten ook rekening houden met de bedtijd van Karina.
Heb je al bedacht welke muziek je er onder wil monteren? Paxcon en ik dachten aan dat liedje over het noorderplantsoen, of eventueel een liedje van Leonard Cohen of Ronald Plasterk.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk het opgenomen materiaal analyseren en eventueel een tribute video maken.
In dat geval trek ik mijn marktkleding aan.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:28 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat Ferry Doedels woensdag te gast is.
Schijnt wel een geil bekkie te hebben die Esmée de la Bretonnière.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop op René Froger of Esmée de la Bretonnière.
Froger stopt met alle activiteiten tot augustus hij moet zich voorbereiden op z'n theatertourquote:Op maandag 23 juni 2014 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop op René Froger of Esmée de la Bretonnière.
Wie is dat?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Schijnt wel een geil bekkie te hebben die Esmée de la Bretonnière.
Is ook geen kattepis voor zo'n hele gewone volkse jongenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Froger stopt met alle activiteiten tot augustus hij moet zich voorbereiden op z'n theatertour
Hij voelde zich niet helemaal heppiequote:Op maandag 23 juni 2014 15:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is ook geen kattepis voor zo'n hele gewone volkse jongen
Ja, daar wordt nog wel eens lacherig over gedaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is ook geen kattepis voor zo'n hele gewone volkse jongen
Staat er nog meer interessants in die mail?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Weet niet of dat wel "casuel" genoeg is.
Ik denk dat Leonard Cohen ervoor kan zorgen dat het al met al een zeer smaakvol filmdocument wordtquote:Op maandag 23 juni 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je al bedacht welke muziek je er onder wil monteren? Paxcon en ik dachten aan dat liedje over het noorderplantsoen, of eventueel een liedje van Leonard Cohen of Ronald Plasterk.
Dit stond niet eens in die mail maar op de tickets site van RTL.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Staat er nog meer interessants in die mail?
Ik zal er voor zorgen dat je het ervaart als een warm bad.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben een beetje bang.
Is ook moeilijk, zo buiten mijn zolderkamer-comfortzone...
Oke... verder niks bijzonders waar ik nog aan moet voldoen?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit stond niet eens in die mail maar op de tickets site van RTL.
[..]
Ik zal er voor zorgen dat je het ervaart als een warm bad.
Het feit dat je je hebt opgegeven doet je hele zolderkamerimago al teniet!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben een beetje bang.
Is ook moeilijk, zo buiten mijn zolderkamer-comfortzone...
Goed naar de floormanager luisteren!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke... verder niks bijzonders waar ik nog aan moet voldoen?
Allemaal inhaken mensen! En als je dan blijft zitten vindt heel Nederland dat je een zure lul bentquote:Op maandag 23 juni 2014 15:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nee he, dan moeten we gaan hossen en gek doen
Gewoon blijven zitten en niet klappen. Dat zal ze leren.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En als je wel gaat juichen en raar doet word je in dit topic uitgemaakt voor ''kutpubliek''quote:Op maandag 23 juni 2014 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Allemaal inhaken mensen! En als je dan blijft zitten vindt heel Nederland dat je een zure lul bent
Waar zijn we aan begonnenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En als je wel gaat juichen en raar doet word je in dit topic uitgemaakt voor ''kutpubliek''
de humor ontgaat me en ik mag toch hopen dat hier geen tijd aan wordt verspiltquote:Op maandag 23 juni 2014 10:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
FOTO Bild zet Van Gaal te kijk
In Duitsland zijn ze de houding van bondscoach Louis van Gaal in zijn tijd bij Bayern München bepaald nog niet vergeten.
Boulevardblad Bild pakt in de zondagse editie uit met de foto van koning Willem-Alexander en koningin Maxima in de kleedkamer van Oranje na de 5-1 zege op Spanje.
De Duitsers laten Arjen Robben zeggen dat hij het leuk vindt dat Angela Merkel zich ook in de Nederlandse kleedkamer laat zien. De premier van Duitsland ging na de 4-0 zege van onze oosterburen op Portugal op de foto met 'haar' spelers.
"Onzin Arjen, dat is koningin Maxima", reageert Blind daarop.
Fysiek-trainer René Wormhoudt vraag zich af waarom 'die blonde naast haar' zo met zijn moeder bezig is.
De klap op de vuurpijl van de Duitse humor is echter de tekst van de bondscoach: "In deze kleedkamer is er maar één koning", laat Bild Van Gaal beweren. "En dat ben ik."![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)_Gaal_te_kijk__.html
Leuk voor vi straks![]()
Geen Heineken shirts. Dit zet de selfie actie wel in een heel ander daglicht.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
ok ik doe geen polonaise of wave hequote:Op maandag 23 juni 2014 15:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit wordt mijn wallpaper.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schitterend middenberm panorama
[ afbeelding ]
Ah fijn . Mis Boskamp.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:15 schreef Pranjicc het volgende:
Boskamp is weer beter en dus wordt Been vanavond gedumpt.
Oh, toch niet. Het Twitter-account van VI verbetert zichzelf.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:28 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Oh, toch niet. Het Twitter-account van VI verbetert zichzelf.twitter:
Ik ook nietquote:
Geef die floormanager een poffert op zijn neus!quote:Op maandag 23 juni 2014 16:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zodra voetbal 'zo gek mogelijk doen' wordt haak af
Dan haal ik helaas het einde van de uitzending nietquote:Op maandag 23 juni 2014 16:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Geef die floormanager een poffert op zijn neus!
Zit je daar als volwassen man een beetje mee te klappen op commando van de dirigent van de jostiband. Dat doe je jezelf toch niet aan maat?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je niet meeklapt word je er uit gezet.
Klappen is het enige wat ik wil doen meer nietquote:Op maandag 23 juni 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wordt dus klappen of linedancen.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe dat uit respect voor de broer van Emile. Jammer dat jij dit niet op kunt brengen.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit je daar als volwassen man een beetje mee te klappen op commando van de dirigent van de jostiband. Dat doe je jezelf toch niet aan maat?
Zet je je grote oranje bril ook op woensdag?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe dat uit respect voor de broer van Emile. Jammer dat jij dit niet op kunt brengen.
Natuurlijk. Verder ben ik bloot.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zet je je grote oranje bril ook op woensdag?
Met Dries wil je wel meer doenquote:Op maandag 23 juni 2014 16:56 schreef Karina het volgende:
Klappen is het enige wat ik wil doen meer niet
waarom geen Heineken? Dat is toch een sponsor?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
wat een kut tijd, om 21:00 volgende wedstrijd dus een half uur lullen.quote:
22:00quote:Op maandag 23 juni 2014 20:18 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
wat een kut tijd, om 21:00 volgende wedstrijd dus een half uur lullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
20:32 volgens EPGquote:Op maandag 23 juni 2014 20:35 schreef Evertjan het volgende:
het is verdomme al 20.35 en in de vara gids staat dat VI Oranje om 20.30 zou beginnen!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |