SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
Op te zoeken ja, wat was ook al weer de sneltoets om naar je startpagina te gaan?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Op te zoeken'![]()
[..]
Helemaal lek gestoken 2 dagen terug. Ik wens je succes met de jacht.
Oh, heb jij zo 1 die je niet kan verstellen?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaaaaMijn mama wilde zelfs ook kijken, dus ik kan zelfs op de TV naar Portugal kijken
Al ga ik niet die pagina bezoeken, ik geloof dat ik dat niet direct als prettig ervaar.
[..]_!
Ga je de grap nou echt doorvoeren?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh, heb jij zo 1 die je niet kan verstellen?
Helemaal lek? Ben je een vampier nu?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Op te zoeken'![]()
[..]
Helemaal lek gestoken 2 dagen terug. Ik wens je succes met de jacht.
Maar dat snap ik dan ook wel, stiekemquote:Op zondag 22 juni 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ervaar het als woest wild aantrekkelijk.
Is dit nou vissen naar of ik er 1 heb?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh, heb jij zo 1 die je niet kan verstellen?
Ja. Al zou ik liever een teenwolf zijnquote:Op zondag 22 juni 2014 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helemaal lek? Ben je een vampier nu?![]()
Dankjewel
[..]
Maar dat snap ik dan ook wel, stiekem
[..]
Is dit nou vissen naar of ik er 1 heb?
Of weer rare humor wat ik niet snap.
Best onhandig in de bioscoop wel. Ik kan hier over meepraten.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij gifjes van J Alba kom ik spontaan klaar, geen attributen benodigd.
Ze controleren bij Pathé toch nooit wat je in je tas hebt, daarom ben ik ook van plan een reserve broekje mee te nemen wanneer ik weer een film met Jessica ga aanschouwen.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al zou ik liever een teenwolf zijn
En dat tweede. Fopje probeert zijn mislukte grap te laten slagen in de overtreffende trap. Tragisch.
[..]
Best onhandig in de bioscoop wel. Ik kan hier over meepraten.
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al zou ik liever een teenwolf zijn
En dat tweede. Fopje probeert zijn mislukte grap te laten slagen in de overtreffende trap. Tragisch.
Maandverband bij mannen is onderschat op dat soort momenten. Gat in de markt?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze controleren bij Pathé toch nooit wat je in je tas hebt, daarom ben ik ook van plan een reserve broekje mee te nemen wanneer ik weer een film met Jessica ga aanschouwen.
Jordi Alba.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij gifjes van J Alba kom ik spontaan klaar, geen attributen benodigd.
Ik zou het kopen want ik heb het nodig.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maandverband bij mannen is onderschat op dat soort momenten. Gat in de markt?
Een Jessica-strip
loeminadiquote:Op zondag 22 juni 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
J Alba kan Jessica Alba en Jordi Alba zijn![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 22 juni 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ronaldo speelt, Flips kan helemaal los.
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, dan ligt het toch niet aan mij.
Volgens mij moet ik nog ergens een verkapt Portugees shirt hebben liggen. Ik ga even zoeken hoorquote:Op zondag 22 juni 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ronaldo speelt, Flips kan helemaal los.
2-0 voor Portugalquote:
Zal een Real Madrid sjaal werken om Ronaldo aan te moedigen?quote:
Daar ben ik dan blij meequote:Op zondag 22 juni 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En nooit. Er is altijd een uitweg
Ik ga na VI-oranje naar de kapper heb ik besloten na het nemen van deze fotoquote:Op zondag 22 juni 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik mijn shirtje maar uittrek ten teken van mijn steun aan Cristiano, aangezien hij hier zelf ook niet vies van is.
Ik ga nu met fotoshop je facebook hoofd op dat witte vlak shoppen omdat ik anders niet weet hoe je er nu uit ziet.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga na VI-oranje naar de kapper heb ik besloten na het nemen van deze foto
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga na VI-oranje naar de kapper heb ik besloten na het nemen van deze foto
[ afbeelding ]
Leef je uitquote:Op maandag 23 juni 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nu met fotoshop je facebook hoofd op dat witte vlak shoppen omdat ik anders niet weet hoe je er nu uit ziet.
Houd je bek joh. Ik ben tenminste 10 kilo zwaarder.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest aan deze man denken door je haar
Wat een taalgebruik. Wordt dit geaccepteerd in ONZ?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je bek joh. Ik ben tenminste 10 kilo zwaarder.
Zo rollen wij.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik. Wordt dit geaccepteerd in ONZ?
Geen idee. Ik modereer eigenlijk zelden tot nooit inhoudelijk. Al is mij vergelijken met een junkie ook niet allesquote:Op maandag 23 juni 2014 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik. Wordt dit geaccepteerd in ONZ?
Oke in dat gevalquote:
Houd zelf je bek joh!quote:Op maandag 23 juni 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je bek joh. Ik ben tenminste 10 kilo zwaarder.
Hahahaquote:Op maandag 23 juni 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest aan deze man denken door je haar
Rook jij?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb weedz tipjez vloeiz allez maar geen peuken of shag. Ik moet pure gaan draaien.
Schande. Drugsquote:Op maandag 23 juni 2014 00:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ohh jullie bedoelen blowen. Ja nee dat wel soms.
Gewoon geen zin om m'n huis uit te gaan. Vrijdagavond neem ik een joint om de vakantie te vieren.quote:
Ik vind het echt niet kunnen. Coffeeshops zouden ze ook meteen moeten sluiten. Tuig wat daar komtquote:
Jullie doen wel lollig, maar als je uiteindelijk in de goot belandt heb ik je wel gewaarschuwd. Dan zul je hier met spijt aan terug denken!quote:
https://vine.co/v/MTLdMT3bizDquote:
Hoge boete invoeren op het bezit en gebruik van marihuanaquote:Op maandag 23 juni 2014 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet kunnen. Coffeeshops zouden ze ook meteen moeten sluiten. Tuig wat daar komt
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie doen wel lollig, maar als je uiteindelijk in de goot belandt heb ik je wel gewaarschuwd. Dan zul je hier met spijt aan terug denken!
Dat maakt me gewoon blij, het andere laat me dingen doen die ik niet wil doen.quote:
Ik kreeg hem al via DMquote:Op maandag 23 juni 2014 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie doen wel lollig, maar als je uiteindelijk in de goot belandt heb ik je wel gewaarschuwd. Dan zul je hier met spijt aan terug denken!
[..]
https://vine.co/v/MTLdMT3bizD
Pure nonsens. Dit maken jullie junks jezelf wijs. Als dit zo was zou alcohol wel verboden zijn en wiet nietquote:
Blowen met niet-ambitieus verwarrenquote:Op maandag 23 juni 2014 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wiet is niet verbodenquote:Op maandag 23 juni 2014 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pure nonsens. Dit maken jullie junks jezelf wijs. Als dit zo was zou alcohol wel verboden zijn en wiet niet
Junks? Ik heb dit jaar drie joints gerookt manquote:Op maandag 23 juni 2014 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pure nonsens. Dit maken jullie junks jezelf wijs. Als dit zo was zou alcohol wel verboden zijn en wiet niet
En van wiet krijg je geen (fysiek) schijtgevoel als 't uit begint te werkenquote:Op maandag 23 juni 2014 00:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat maakt me gewoon blij, het andere laat me dingen doen die ik niet wil doen.
Drie maar?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Junks? Ik heb dit jaar drie joints gerookt man.
Het begint altijd met 1quote:Op maandag 23 juni 2014 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Junks? Ik heb dit jaar drie joints gerookt man.
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk Rocknijntje, nog even en je bent net als dit figuur.
Ama is heel vrolijk altijdquote:Op maandag 23 juni 2014 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Joaa ben nog niet zo lang 18.quote:
Ja zag hem weer eens voorbij komen, dacht laat ik hem er eens afgooien. Mijn vriend vind het ook al een rare vogelquote:
wie nietquote:Op maandag 23 juni 2014 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zag hem weer eens voorbij komen, dacht laat ik hem er eens afgooien. Mijn vriend vind het ook al een rare vogel
Klopt, ik ben nu 24.. ik geef mezelf nog 2 jaar.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ze wordt nooit zo oud als ze eruit ziet
Mijn eerste joint had ik ruim drie jaar geleden, ok doei.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan zeker al 4 maanden ofzo niet geblowd daarvoor elke week wel komt nu effe niet uitquote:Op maandag 23 juni 2014 00:43 schreef voederbietel het volgende:
Altijd mooi die mensen die beweren dat je recreatief kunt blowen.
En nu je 18 bent denk je van laat ik mijn leven eens vergooien? Je kan nog zoveel mooie dingen meemaken zonder die troepquote:
Liet mijn vriend die mdmahoofd foto's zienquote:
Veel plezier met je ontgiften, reken maar dat je nog een jaar concentratieproblemen hebt.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:44 schreef klawie het volgende:
[..]
Kan zeker al 4 maanden ofzo niet geblowd daarvoor elke week wel komt nu effe niet uit
Wie zegt dat????quote:Op maandag 23 juni 2014 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ze wordt nooit zo oud als ze eruit ziet
ewaquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Veel plezier met je ontgiften, reken maar dat je nog een jaar concentratieproblemen hebt.
En met alcohol heb je dat niet?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Veel plezier met je ontgiften, reken maar dat je nog een jaar concentratieproblemen hebt.
Zie hier: zelf-reflectief vermogen is ook al aangetast.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blow veel en ik kan me prima concentreren als ik die dag niet een joint rook.
Dan liever blowen eigenlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als jij niet zou blowen was je nu mod geweest
Gelukkig was dat voor mij geen vereistequote:Op maandag 23 juni 2014 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als jij niet zou blowen was je nu mod geweest
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom we doen die drugs-alcohol discussie in ONZ SC
HAHA gast ik ga versneld een studie doen. Weet niet.. maar concentreren kan ik dus welquote:Op maandag 23 juni 2014 00:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie hier: zelf-reflectief vermogen is ook al aangetast.
Anders moet ik straks iedereen weer kalmeren. Ik ben al nerveus genoeg door Portugal.quote:
En toch bleven jullie reageren.quote:
quote:
Gaan, gaan, als ik gegaan was was ik nu astronaut.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HAHA gast ik ga versneld een studie doen. Weet niet.. maar concentreren kan ik dus wel
Juist leuk toch. Al vind ik het ook wel eens fijn om in een SC te komen waar niet heel veel bekenden postenquote:Op maandag 23 juni 2014 00:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Elke SC is zowat een halve crossbreed.
Doe volgende keer ff dm, dit is echt een beetje houtje touwtje tierippie werk Mortaxx. Niet best, niet best.quote:
GRTD == ONZ SC toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Elke SC is zowat een halve crossbreed.
Blow maar lekker hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:48 schreef Amarantha het volgende:
Er wordt de laatste tijd wel vaak gezeurd over blowen
Ik had net geblowed. Dan krijg je dit soort faalactiesquote:Op maandag 23 juni 2014 00:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe volgende keer ff dm, dit is echt een beetje houtje touwtje tierippie werk Mortaxx. Niet best, niet best.
Zeker wel leuk ja.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Juist leuk toch. Al vind ik het ook wel eens fijn om in een SC te komen waar niet heel veel bekenden posten
True true, maar om te reageren op iets wat dus totaal bedoeld is om te trollen vind ik dan weer een beetje onverstandig.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja je komt hier toch om te slowchatten?
Maar wou eigenlijk om 12u slapen
Hoezo? Soms is troll uitlokken toch leuk? Beide partijen vermaken zich, niks mis mee tochquote:Op maandag 23 juni 2014 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True true, maar om te reageren op iets wat dus totaal bedoeld is om te trollen vind ik dan weer een beetje onverstandig.
En het is in engeland nu bijna 12 uur
Hoorde het al ja. Echt naarquote:Op maandag 23 juni 2014 00:51 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Lisanne Froon gevonden, Panama #13 R.I.P Lisanne
oh gatsiequote:Op maandag 23 juni 2014 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Zat er al een tijdje in natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2014 00:51 schreef Amarantha het volgende:
In 't topic denken weinig mensen dat er een persoon achter zit maar meer dat het door de jungle/dieren komt. Ben wel benieuwd, vreselijk dit. Toen ik las dat Lisanne 'gevonden is' (haar volledige lichaam is er nog niet) kreeg ik echt kippenvelquote:Op maandag 23 juni 2014 00:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoorde het al ja. Echt naar![]()
Ben benieuwd of ze erachter kunnen komen wat er precies gebeurd is.
Ja, dat ben ik echt eensquote:Op maandag 23 juni 2014 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zat er al een tijdje in natuurlijk
De stoffelijke resten van de levenslustige Lisanne zijn zondag al bevestigd. Sympathieke Kris wordt nog gezocht.
Vind dit soort tekstentrouwens echt
Ja klopt, sowieso moet er een reden zijn dat haar voet los ligt van de rest van haar lichaam. Of het lichaam moet in stukjes zijn gehakt (onwaarschijnlijk), of het lichaam moet zijn losgereten en opgevreten door wilde dieren (waarschijnlijk).quote:Op maandag 23 juni 2014 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In 't topic denken weinig mensen dat er een persoon achter zit maar meer dat het door de jungle/dieren komt. Ben wel benieuwd, vreselijk dit. Toen ik las dat Lisanne 'gevonden is' (haar volledige lichaam is er nog niet) kreeg ik echt kippenvel
Ja lichaam in stukken gehakt vind ik ook een rare gedachte.. Ook omdat hun rugtassen intact waren met alle spullen (incl. telefoon) erinquote:Op maandag 23 juni 2014 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, sowieso moet er een reden zijn dat haar voet los ligt van de rest van haar lichaam. Of het lichaam moet in stukjes zijn gehakt (onwaarschijnlijk), of het lichaam moet zijn losgereten en opgevreten door wilde dieren (waarschijnlijk).
Hoezo denk je dat een moordenaar volgens Nederlands recht wordt veroordeeld?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
En als de moordenaar wordt berecht. Na 8 jaar goed gedrag weer naar huis.
Panama ligt niet in Nederland hequote:Op maandag 23 juni 2014 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
Excuses. Ik had mij er nog niet veel in verdiept.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat een moordenaar volgens Nederlands recht wordt veroordeeld?
Ja precies, ook met geld erin. Dat was sowieso gejat geweest anders. Maar ben benieuwd waar ze nog achter kunnen komen.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lichaam in stukken gehakt vind ik ook een rare gedachte.. Ook omdat hun rugtassen intact waren met alle spullen (incl. telefoon) erin
Lol, daar vast niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
Dit idd.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Daarbij is de kans best groot volgens mij dat de moordenaar in dat geval een wild dier is
Hallo Geert. Besef je je wel dat los van de inhoudelijke blunder de Nederlandse straffen helemaal niet zo laag zijn?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
Een wild dier dat 2 volwassen vrouwen aanvalt? Dat lijkt me best sterk.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Daarbij is de kans best groot volgens mij dat de moordenaar in dat geval een wild dier is
En dit ook, maar deze discussie wil ik niet aangaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Geert. Besef je je wel dat los van de inhoudelijke blunder de Nederlandse straffen helemaal niet zo laag zijn?
Ze zijn vast gaan zwemmen/lopen langs kant van water. Hebben hun schoenen aangehouden i.v.m niet weten wat er op bodem van rivier ligt. Mee gesleept door sterke stroming. Krokodillen of iets dergelijks..quote:
Genoeg dieren die in groepen levenquote:Op maandag 23 juni 2014 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een wild dier dat 2 volwassen vrouwen aanvalt? Dat lijkt me best sterk.
Zo vaak gevoerd ook al. Net als alle kortzichtige debielen die TBS zonder enige kennis van zaken afkraken/als iets debiels wegzetten. "Want op het nieuws zagen ze dat het een keer misging !11111!111!"quote:Op maandag 23 juni 2014 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dit ook, maar deze discussie wil ik niet aangaan.
Dit jaquote:Op maandag 23 juni 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo vaak gevoerd ook al. Net als alle kortzichtige debielen die TBS zonder enige kennis van zaken afkraken/als iets debiels wegzetten. "Want op het nieuws zagen ze dat het een keer misging !11111!111!"
Onwetendheid is een bitch. Of meepraten met de meerderheid van de bevolking.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo vaak gevoerd ook al. Net als alle kortzichtige debielen die TBS zonder enige kennis van zaken afkraken/als iets debiels wegzetten. "Want op het nieuws zagen ze dat het een keer misging !11111!111!"
Niet op de boze mensen letten hier. Zij hebben vast ook ooit hun juffrouw mama genoemd.quote:
Meegaan in het populisme als een stel makke schapen. Het maakt je leven zoveel makkelijker en rustigerquote:Op maandag 23 juni 2014 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onwetendheid is een bitch. Of meepraten met de meerderheid van de bevolking.
Of welk excuus je voor je onwetendheid wil gebruiken.
Kan mij er veelte erg aan storen ookquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet op de boze mensen letten hier. Zij hebben vast ook ooit hun juffrouw mama genoemd.
Ja, ze zijn ook met te veel, die mensen hebben ook stemrecht enzoquote:Op maandag 23 juni 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan mij er veelte erg aan storen ook
Dat kan natuurlijk altijd.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:03 schreef Fopje het volgende:
Toch zouden ze dat hele TBS gebeuren wel eens mogen aanpassen.
Dat geloof ik wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meegaan in het populisme als een stel makke schapen. Het maakt je leven zoveel makkelijker en rustiger
Succes met Portugal Flippiee
Het is veel erger. Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn haar te lang wordt en ga naar de kapperquote:Op maandag 23 juni 2014 01:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet op de boze mensen letten hier. Zij hebben vast ook ooit hun juffrouw mama genoemd.
Dit heb ik vroeger ooit echt eens gedaan. #durftezeggenquote:Op maandag 23 juni 2014 01:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit heb ik vroeger ooit echt eens gedaan. #durftezeggen
Iemand bij ons vorig jaar nogquote:Op maandag 23 juni 2014 01:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit heb ik vroeger ooit echt eens gedaan. #durftezeggen
Wauw watquote:Op maandag 23 juni 2014 01:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iemand bij ons vorig jaar nog. Lerares beviel bijna van het lachen.
(Ze was preggo en kreeg van die babywileruitkrampen van het lachen).
vs is zo'n saai land om te kijkenquote:
Maar die huilen niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
vs is zo'n saai land om te kijken
#teamteenmomevateendadmattyquote:
Wat er ook gebeurt het blijft lekker spul hé?quote:Op maandag 23 juni 2014 01:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ook maar weer een verse pilsener geopend.
Neequote:Op maandag 23 juni 2014 01:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt het blijft lekker spul hé?
Precies!quote:Op maandag 23 juni 2014 01:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt het blijft lekker spul hé?
Omg jijquote:Op maandag 23 juni 2014 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een jointje opgestoken. Zal je ook wel niet verbazen
Neequote:Op maandag 23 juni 2014 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een jointje opgestoken. Zal je ook wel niet verbazen
Oh ja hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 01:22 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, wordt je nog wel stoned dan, of is het meer het chill effect?
Amnesia?quote:Op maandag 23 juni 2014 01:23 schreef Amarantha het volgende:
Alleen crappy wiet merk ik niks meer van maar vind ik ook niet lekker, dat scheelt
Kun je beter shag roken en bier drinken danquote:Op maandag 23 juni 2014 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Crappy wiet bedoel ik thuisdealer wiet mee wat eigenlijk niet te roken is
Op zo'n moment wel jaquote:Op maandag 23 juni 2014 01:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Kun je beter shag roken en bier drinken dan.
420 blaze it, dis kush so dank.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:28 schreef Heatseeker het volgende:
Wat is de proost versie van blowen dan
Cheers en dan jointjes tegen elkaar aanquote:Op maandag 23 juni 2014 01:28 schreef Heatseeker het volgende:
Wat is de proost versie van blowen dan
Rookte ik altijd in mijn begintijd, tot ik er achter kwam dat je voor 1 euro meer betere wiet hebtquote:
Dat ging er in mijn gedachte ook rond.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cheers en dan jointjes tegen elkaar aan
Om 4:20 pm steken blowers samen een joint opquote:
Ik doe dat wel eens bij vriendenquote:Op maandag 23 juni 2014 01:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat ging er in mijn gedachte ook rond.
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:35 schreef Heatseeker het volgende:
Nee, blowen is verleden tijd voor mij. Ben al anderhalf jaar gestopt
.
Ik heb echt nog maar 4 wedstrijden echt gemist.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:43 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje jullie volgen echt elke wedstrijd he? Ik ben een slechte WK fan, ik kijk alleen naar NL(en de finale ongeacht welke landen)
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb echt nog maar 4 wedstrijden echt gemist.
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb echt nog maar 4 wedstrijden echt gemist.
Gaat het nog wel goed met je? Ik maak me zorgen.quote:
Wij nemen de ONZ Subpoule enorm serieus.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:43 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje jullie volgen echt elke wedstrijd he? Ik ben een slechte WK fan, ik kijk alleen naar NL(en de finale ongeacht welke landen)
Merk het, wat is de top 3 momenteel? Volgende keer doe ik ook wel meequote:Op maandag 23 juni 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij nemen de ONZ Subpoule enorm serieus.
Morgen voel ik mij wel weer beter. Als ik vannacht in slaap val in ieder geval.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat het nog wel goed met je? Ik maak me zorgen.
Ook een beetje om mezelf aangezien ik nu een trein moet koppen.
Deze users doen mee aan de subleague 'ONZ SC'quote:Op maandag 23 juni 2014 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Merk het, wat is de top 3 momenteel? Volgende keer doe ik ook wel meeIk vul gewoon random wat in (nadat ik dit wk de uitslagen eens bij ga houden) en zie het wel. Zit nu toe met mn voorspellingen voor NL wel aardig, had vorige keer 3-2 voorspeld. Ik had gewoon moeten wedden ergens dan had ik geld gewonnen lol
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze users doen mee aan de subleague 'ONZ SC'
Positie Naam Punten
1 Littlerabbit 705
2 Maringo 660
3 Moira. 650
Dit zijn tot nu toe de grote experts.
Ik denk eigenlijk ook dat ik van mijn plan af ga stappen, FOK! zonder mij, dat kan ik jullie niet aandoen.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgen voel ik mij wel weer beter. Als ik vannacht in slaap val in ieder geval.
Ik hoop nog steeds dat je van dat plan af zie
Littlerabbit staat ook op 1 en die snapt ook niks van voetbal, zo zei hij laatst dat Nickgod slecht was.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Maar Moira. gaat ook naar voetbal wedstrijdenIk kijk maar eens in de 2 jaar
Lach je nu omdat ik dit vraag of omdat ik het fout heb? In beide gevallen groot gelijk hoorquote:
DIT IS MOOI!quote:Op maandag 23 juni 2014 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het nog een minuut zo blijft is Portugal exit, en Spanje is ook er uit ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |