abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141426626
Laatste nieuws:

BREAKING:

Lisanne Froon (l) (22)

Politie bevestigt vondst resten Lisanne Froon
De donderdag in Panama gevonden resten zijn van de vermiste Nederlandse Lisanne Froon.

Dat meldt NOS.

Donderdag werden botten en schoenen gevonden in de buurt van de plaats waar eerder een rugzak met onder meer de telefoons van de vrouwen werd aangetroffen.

Kris Kremers en Lisanne Froon werden sinds april vermist.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op maandag 16 en woensdag 18 juni werden 2 schoenen, waarvan 1 met resten van voeten gevonden in de buurt van Alto Bocas del Toro, Panama, ten zuiden van een stuwdam in de Rio Changuinola (ook wel Rio Culebra genoemd).

Een deel van de resten is van de sinds 80 dagen vermiste Lisanne Froon uit Amersfoort zijn. Mogelijke sporen van haar vriendin Kris wordt nog onderzocht.

De rugzak van een van de meiden met daarin 2 zonnebrillen en 2 beha's, een telefoon en een camera, werd op zaterdag 14 juni gevonden nabij Los Romeros, en Valle del Risco, Bocas del Toro.

Maandag 23 juni volgt een persconferentie waarin de resultaten van het DNA-onderzoek worden gepresenteerd. De stoffelijke resten van de levenslustige Lisanne zijn zondag al bevestigd. Sympathieke Kris wordt nog gezocht.

Begin (vlakke gedeelte) El Pianista trail - foto's MeloD - 1,5 week voor de verdwijning van Lisanne en Kris:

'Ouders hebben schoenen herkend'
Ook al is er nog geen direct bewijs, alles wijst erop dat de gevonden resten in Panama afkomstig zijn van de vermiste Kris en Lisanne.

De resten die in de jungle gevonden zijn, worden op dit moment nog onderzocht door experts in Panama. Verslaggever Britta Sanders:"Ik hoor hier van de woordvoerder van de familie dat de ouders de gevonden schoenen herkend zouden hebben als de schoenen van Kris en Lisanne. En dat het dezelfde schoenen zouden zijn die ze gedragen hebben bij hun vertrek vanaf Schiphol."

Ook de politie in Nederland zegt het sterke vermoeden te hebben dat het om de vrouwen gaat. Het DNA-onderzoek dat uitsluitsel moet geven, kan nog een halve week duren.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Zolderkamerspeculaties FOK!:

• meiden zijn in de rivier de Chiangola (of Culebra) gevallen en verdronken, de rugzak lag nog op de kant
• de meiden zijn met rugzak en al in de rivier beland en de rugzak is ergens gestrand en daar gevonden

Nieuwslinks:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)t-meisjes-in-panama/
http://prensa.com/uhora/l(...)as-holandesas/345622
http://www.bbc.com/news/world-latin-america-27939119
http://www.elsevier.nl/Bu(...)en-Kremers-1545546W/
http://nos.nl/video/66379(...)onden-in-panama.html
http://www.hartvannederland.nl/tag/vermissing-panama/
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)melijke-resten.dhtml
http://www.panamaamerica.(...)cia-sobre-holandesas
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-met-kris-en-lisanne
http://www.blikopnieuws.n(...)eden-misdrijf-panama

===========================================================================

Ouder nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door El_Matador op 22-06-2014 23:19:06 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141426638
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hoe snel het afgebroken wordt en op welke manier hangt af van de temperatuur en of het lichaam in het water lag. Als het inderdaad in het water heeft gelegen gaat het veel sneller, dan is er na een paar weken al weinig meer over.
Die rivier stroomt vrij snel (zie de vorm, niet echt meanderend, maar braided). Het is geen stilstaand water vol bacterien.

Ik denk ergens gestrand en daar door aaseters -helaas, sorry voor de meelezers- aan stukken gescheurd.

Ik neem aan dat ze verdronken zijn en niet lang geleden hebben. O+
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 22 juni 2014 @ 21:55:37 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141426775
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef forzaudinese het volgende:
Ik hoop dat ze ook naar buiten komen met informatie over de spullen in de tas. Heel interresant om te weten of ze nog foto's ondeweg hebben gemaakt of geprobeert hebben om te bellen. Is dit niet het geval dan kan je verdwaling gewoon uitsluiten.
je zou toch denken dat ze dat snel naar buiten willen brengen om weer goed op de kaart te staan
pi_141426795
Het zat er aan te komen. Diep triest en verschrikkelijk nieuws :'( Enige is dat de ouders van Lisanne nu eindelijk zekerheid hebben en kunnen rouwen om hun dochter.
pi_141426814
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat hoop ik ook voor ze.
Al kunnen ze nog het meest met het weefsel denk ik. Kun je daar een verdrinking mee achterhalen?
Je kunt wel weten of het weefsel in het water heeft gelegen en door wat voor organismen het is gekoloniseerd. Maar om te weten of iemand verdronken is heb je voor zover ik weet wel de longen nodig.
Heb hier een vak over gevolgd voor mijn studie maar weet er verder weinig van.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 22 juni 2014 @ 21:57:35 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141426892
Wat twitterde die britta sanders nou? dat er meer was gevonden maar nog niet bevestigd, alleen kleding of nog meer...?
pi_141426918
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Je kunt wel weten of het weefsel in het water heeft gelegen en door wat voor organismen het is gekoloniseerd. Maar om te weten of iemand verdronken is heb je voor zover ik weet wel de longen nodig.
Vanaf de rugzak naar de eerste schoen is 15-25 km. Dat kan een combinatie van rivier en dieren zijn. In situ ontbinding zie ik bij een vrij snel stromende rivier niet echt gebeuren.

Met pollen kunnen ze ook veel zeggen.

pi_141426923
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:53 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Idd. Spookt door m'n hoofd nu.
Echt he. Wat een nachtmerrie. Ik hoop dat er inderdaad een ongeluk is gebeurd en dat ze niet weken in doodsangst hebben rondgezworven daar.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 22 juni 2014 @ 21:58:23 #9
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141426946
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dan gaat het dus moeilijk worden, als verdrinking de doodsoorzaak is.
pi_141427019
Verschrikkelijk dit.
pi_141427075
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:44 schreef El_Matador het volgende:

Als ze daar gestorven zijn, dat is helemaal niet logisch, 30 km van hun ongschonden rugzak vandaan.

Ik denk verdronken en de lichamen zijn idd door aaseters verspreid.
Zou heel goed kunnen inderdaad. Als er ten minste mogelijkheid is ergens in stroomversnelling terecht te komen. Dat 1 vd meiden de andere achterna sprong.
Wel opvallend in dat geval dat ze (mogelijk? Wel verschillende schoenen gevonden bij elkaar) bij elkaar weer uit het water kwamen (er vanuit gaande dat ze al verdronken waren).

quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:

Wat verrast je daar zo aan? Een lichaam blijft natuurlijk niet onaangeraakt liggen in de jungle..
In mijn reactie ging ik uit van aangevallen door wilde beesten en niet aaseters.

Ik zou de gedachte dat ze door mensen zijn vermoord gewoon niet ondersteunen.
pi_141427092
RIP
pi_141427100
quote:
15s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Echt he. Wat een nachtmerrie. Ik hoop dat er inderdaad een ongeluk is gebeurd en dat ze niet weken in doodsangst hebben rondgezworven daar.
Dat laatste lijkt me gezien de rugzak totaal niet logisch. Zelfs als je door de rivier wordt meegesleept en nog leeft, probeer je naar die rugzak terug te komen. Met doodsangst en wil red je dat, zou ik zeggen.

pi_141427238
quote:
15s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik heb er nu al last van in de zin van dat 't me afschuwelijk lijkt om dat mee te maken. Krijg rillingen bij het idee.
En daar zit je dan als ouders, verschrikkelijk.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:02:41 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_141427255
Ergens wel fijn, dat er zekerheid is voor de ouders van Lisanne. Wat ik toch zo gek blijf vinden is dat ze allebéi tegelijk dood zijn gegaan. Ik denk niet dat er ooit nog te reconstrueren valt wat er is gebeurd.
pi_141427280
Was er al bekend of er nog extra info op hun fotocamera's stonden?
pi_141427291
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me gezien de rugzak totaal niet logisch. Zelfs als je door de rivier wordt meegesleept en nog leeft, probeer je naar die rugzak terug te komen. Met doodsangst en wil red je dat, zou ik zeggen.
Maar die rugzak lag toch stroomopwaarts? Op twitter verduidelijk die britta sanders 't wat.
pi_141427348
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:02 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb er nu al last van in de zin van dat 't me afschuwelijk lijkt om dat mee te maken. Krijg rillingen bij het idee.
En daar zit je dan als ouders, verschrikkelijk.
Ja, idd, vreselijk, die onzekerheid, maar ook de dood.

Een goede vriendin is 20 meter naar beneden gevallen in Marokko, dood. Was echt een supermeid, reislustig en ondernemend. Zo oneerlijk. :(

pi_141427394
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Was er al bekend of er nog extra info op hun fotocamera's stonden?
Dat is wel apart, alles wordt gelekt en nog niks over de camera.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:05:40 #20
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141427458
Zijn ze verdronken of vermoord?
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_141427464
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:03 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Maar die rugzak lag toch stroomopwaarts? Op twitter verduidelijk die britta sanders 't wat.
Ooh nee. Stroomopwaarts vanaf de schoenen. Dus dan zou die rugZak mss eerder zijn blijven steken? Wat een puzzel.
pi_141427538
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:05 schreef silliegirl het volgende:Wat een puzzel.
Dat was het voor mij ook, vandaar dit kaartje:

zondag 22 juni 2014 @ 22:07:40 #23
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141427629
Vreselijk nieuws.. Al zat het er inmiddels in.. En heft geeft ook weinig hoop voor Kris.

Veel kracht gewenst aan de ouders, familie, vrienden en bekenden bij de verwerking van dit verlies.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141427642
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Ergens wel fijn, dat er zekerheid is voor de ouders van Lisanne. Wat ik toch zo gek blijf vinden is dat ze allebéi tegelijk dood zijn gegaan. Ik denk niet dat er ooit nog te reconstrueren valt wat er is gebeurd.
Dat is nog maar de vraag hè. We weten niet of ze tegelijkertijd zijn overleden. Misschien is één iemand gewond geraakt en is de ander hulp gaan zoeken. Misschien werden ze overvallen door wilde dieren, waarbij één op de vlucht slaat en later alsnog wordt gegrepen. Er zijn nog zoveel scenario's.

Op dit moment zit ik nog met het gezicht van Lisanne in me hoofd te bedenken dat van zo'n mooie, en vriendelijk ogende vrouw slechts vieze aangetaste botten overblijven en zij zo komt te overlijden :(
  zondag 22 juni 2014 @ 22:08:36 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141427704
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:57 schreef Marrije het volgende:
Wat twitterde die britta sanders nou? dat er meer was gevonden maar nog niet bevestigd, alleen kleding of nog meer...?
Is dat de dame van het account dat is verwijderd? Zou daar geen geloof aan hechten..
pi_141427741
RIP :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 22 juni 2014 @ 22:09:40 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141427794
quote:
14s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, idd, vreselijk, die onzekerheid, maar ook de dood.

Een goede vriendin is 20 meter naar beneden gevallen in Marokko, dood. Was echt een supermeid, reislustig en ondernemend. Zo oneerlijk. :(
Brrr, je zult het meemaken :X
  zondag 22 juni 2014 @ 22:09:55 #28
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141427812
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Is dat de dame van het account dat is verwijderd? Zou daar geen geloof aan hechten..
nee, dat was ene amber
Britta is journalist in panama dacht ik.
pi_141427832
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:07 schreef Jordony het volgende:

[..]

Op dit moment zit ik nog met het gezicht van Lisanne in me hoofd te bedenken dat van zo'n mooie, en vriendelijk ogende vrouw slechts vieze aangetaste botten overblijven en zij zo komt te overlijden :(
Dat is moeilijk voor te stellen ja.. dat ze gewoon zijn opgevreten ofzo
pi_141427847
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Hoe weet jij dat ze allebei tegelijk zijn dood zijn gegaan?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:10:21 #31
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141427851
quote:
5s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:05 schreef Leafeon672 het volgende:
Zijn ze verdronken of vermoord?
Dat is niet bekend vooralsnog (en dat wordt het wellicht nooit).
pi_141427853
quote:

[..]

Dat is nog maar de vraag hè. We weten niet of ze tegelijkertijd zijn overleden. Misschien is één iemand gewond geraakt en is de ander hulp gaan zoeken. Misschien werden ze overvallen door wilde dieren, waarbij één op de vlucht slaat en later alsnog wordt gegrepen. Er zijn nog zoveel scenario's.

Ik zie het gebeuren dat Lisanne in het water is gevallen en kris, in paniek, langs de oever geprobeerd heeft haar te vinden/volgen. In dat geval zal zij inmiddels ook niet meer leven, maarja, waar is ze dan..
pi_141427854
quote:
Ik ben blij voor je dat dit zover van je afstaat en je er zo erg van schrikt. Dat meen ik. :)

pi_141427892
Grote kans dat de jungle het heeft gedaan ;(
pi_141427906
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:10 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik zie het gebeuren dat Lisanne in het water is gevallen en kris, in paniek, langs de oever geprobeerd heeft haar te vinden/volgen. In dat geval zal zij inmiddels ook niet meer leven, maarja, waar is ze dan..
Die tweede schoen (die volgens mij de eerste was, S1) is toch bevestigd van Kris te zijn (ouders)?

zondag 22 juni 2014 @ 22:11:46 #36
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141427921
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:10 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Er zijn twee (verschillende) schoenen gevonden he? En meerdere botten. Vrees dat het er voor haar ook niet best uitziet -O-
  zondag 22 juni 2014 @ 22:12:43 #37
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141427972
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat is wel apart, alles wordt gelekt en nog niks over de camera.
Ja.
pi_141427979
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die tweede schoen (die volgens mij de eerste was, S1) is toch bevestigd van Kris te zijn (ouders)?
Geen idee, op 't zicht is ie wel herkend.. Maar die schoen bevatte dus geen weefsel (toch) dus wie zal 't zeggen?
pi_141428021
Rust zacht ;(

Bizar wel dat er morgen een persco is, maar die aasgieren van de pers de info toch maar vast hebben ontfutselt. Lekker respectvol wel.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_141428022
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:12 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Geen idee, op 't zicht is ie wel herkend.. Maar die schoen bevatte dus geen weefsel (toch) dus wie zal 't zeggen?
Hoe groot acht je de kans dat het een andere schoen is?

zondag 22 juni 2014 @ 22:13:34 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428037
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef k3vil het volgende:
Grote kans dat de jungle het heeft gedaan ;(
Het zou mij idd ook niet verbazen als er geen (menselijke) daders aan te wijzen zijn. Al zijn er uiteraard nog genoeg vragen over. Volgens mij is de vindplaats nu niet echt dicht bij waar ze voor het laatst gezien zijn.

Al kan ik dat mis hebben. Mata?
pi_141428050
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben blij voor je dat dit zover van je afstaat en je er zo erg van schrikt. Dat meen ik. :)
Mijn vriendin lijkt qua gezichttrekken (vooral de lach) erg op Lisanne. Misschien dat het daarom wat hard aankomt. Maar ook van de omstandigheden schrik ik gewoon.
pi_141428103
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef De_Pel het volgende:
Bizar wel dat er morgen een persco is, maar die aasgieren (dat is onze enige bron :') ) van de pers de info toch maar vast hebben ontfutselt. Lekker respectvol wel.
Hoe weet je dat nou? Misschien heeft de politie wel gelekt, de familie, wie dan ook...

zondag 22 juni 2014 @ 22:14:40 #44
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141428137
Ik heb het hele fiasco niet gevolgd, maar er is dus een grote kans dat ze beiden (gedeeltelijk) zijn opgegeten :{ ? Of begrijp ik het helemaal verkeerd?
pi_141428140
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef Jordony het volgende:

[..]

Mijn vriendin lijkt qua gezichttrekken (vooral de lach) erg op Lisanne. Misschien dat het daarom wat hard aankomt. Maar ook van de omstandigheden schrik ik gewoon.
:')
  zondag 22 juni 2014 @ 22:14:52 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428146
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef De_Pel het volgende:
Rust zacht ;(

Bizar wel dat er morgen een persco is, maar die aasgieren van de pers de info toch maar vast hebben ontfutselt. Lekker respectvol wel.
Ik lees overal dat de politie dat gemeld heeft.
  Miss 200.000.000! zondag 22 juni 2014 @ 22:14:55 #47
367000 roos94
pi_141428153
Diep triest..arme families. Wat een horror.
pi_141428179
-flauw-
pi_141428186
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het zou mij idd ook niet verbazen als er geen (menselijke) daders aan te wijzen zijn. Al zijn er uiteraard nog genoeg vragen over. Volgens mij is de vindplaats nu niet echt dicht bij waar ze voor het laatst gezien zijn.

Al kan ik dat mis hebben. Mata?
Zie kaartje. Megaver. 20-35 km vanaf hun rugzak, schattingen, niet precies natuurlijk.

Levend van je rugzak weggaan, je enige kans op redding (telefoon), dat wil er bij mij niet in.

pi_141428197
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Er zijn twee (verschillende) schoenen gevonden he? En meerdere botten. Vrees dat het er voor haar ook niet best uitziet -O-
Ja maar tot nu toe is er over kris geen uitsluitsel, stel dat alles van Lisanne blijkt; is dat dan niet nog veel gekker dan 1 iemand in stukjes door het gebied verspreid?
pi_141428242
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik lees overal dat de politie dat gemeld heeft.
Even schandalig. Geef die ouders even de tijd om de eerste klap te verwerken en de mensen die ze willen op de hoogte te stellen voor het overal wordt rondgestrooid. ;(
  zondag 22 juni 2014 @ 22:16:19 #52
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141428255
Ik kom er niet tussen ;(.
pi_141428258
quote:

[..]

Ok, snap ik goed idd.

Ja, de omstandigheden zijn vaag. Mijn vriendin gaat gelukkig niet alleen zo op pad, maar samen zouden we ook dat soort tripjes kunnen maken, al bereid ik me doorgaans wat beter (zo lijkt het, geen idee wat ze is overkomen) voor.

zondag 22 juni 2014 @ 22:16:26 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428268
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb het hele fiasco niet gevolgd, maar er is dus een grote kans dat ze beiden (gedeeltelijk) zijn opgegeten :{ ? Of begrijp ik het helemaal verkeerd?
Nee persé. Hoewel dat iig na hun dood wel waarschijnlijk lijkt. Aaseters )of deels aaseters, deels roofdieren) maken echt geen onderscheid tussen een dood lichaam van een dier of een dood lichaam van een mens. Overigens gaat de ontbinding in het oerwoud ook vele malen sneller dan hier.
pi_141428280
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Even schandalig. Geef die ouders even de tijd om de eerste klap te verwerken en de mensen die ze willen op de hoogte te stellen voor het overal wordt rondgestrooid. ;(
We leven in 2014.
pi_141428287
Vreselijk nieuws :( Wat moeten de nabestaanden door een hel gaan...
Ik heb 2 weken voor de meiden daar verdwenen een stuk van de Pianista trail gelopen. Alleen. Voel me daarom vanaf 't begin wel sterk betrokken bij hun vermissing. En erg onwerkelijk.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:16:44 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428294
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ik vind dat niet zo raar hoor :N
pi_141428337
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik kom er niet tussen ;(.
Hoe kom je dan ook bij "opgegeten"?

Zoek je dat extra drama ofzo? Daar is toch helemaal geen direct bewijs voor? :?

pi_141428358
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef Fierce. het volgende:

[..]

We leven in 2014.
Oh. Nee, dan is 't goed :{
  Forum Admin zondag 22 juni 2014 @ 22:17:36 #60
35723 crew  GGMM
pi_141428365
quote:
18s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welkom in NWS.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:17:38 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428370
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zie kaartje. Megaver. 20-35 km vanaf hun rugzak, schattingen, niet precies natuurlijk.

Levend van je rugzak weggaan, je enige kans op redding (telefoon), dat wil er bij mij niet in.
Ik heb het niet eens over waar de rugzak is gevonden, maar over waar ze het laatst (in levende lijve) gezien zijn. Dat was toch ook ver van het vindgebied vandaan?
pi_141428400
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Tsja, dat is de hoerrnalistiek van tegenwoordig.
#superniger2020
pi_141428408
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Laat me raden, forever alone?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:18:33 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428436
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die telefoon heb je denk ik niet veel aan in het oerwoud? Al ben ik daar niet bekend uiteraard.
pi_141428437
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Welkom in NWS.
I know, ik zit hier ook niet zo echt vragend achter de computer, GGMM. :*

zondag 22 juni 2014 @ 22:18:34 #66
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141428438
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef forzaudinese het volgende:
Ik hoop dat ze ook naar buiten komen met informatie over de spullen in de tas. Heel interresant om te weten of ze nog foto's ondeweg hebben gemaakt of geprobeert hebben om te bellen. Is dit niet het geval dan kan je verdwaling gewoon uitsluiten.
Ja.
En als ze een kleine tocht hebben gelopen en foto's hebben genomen, kunnen ze daarna ook nog een taxi hebben gepakt.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:18:37 #67
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141428443
quote:

[..]

Alsof de rest hier niet op zoek is naar sensatie :'). Ik kreeg die indruk uit de berichten die ik hier las.
pi_141428469
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb het niet eens over waar de rugzak is gevonden, maar over waar ze het laatst (in levende lijve) gezien zijn. Dat was toch ook ver van het vindgebied vandaan?
Aan de andere kant van de berg, bij het begin van de Pianista...

Nog voor vlaggetje 1, waar het flink steiler wordt, zie OP, dank StaceySinger.

pi_141428496
quote:

[..]

Je moet in de eerdere topics de postings van halcon eens lezen, zal je goed doen. Topic nr twee bijv :)
  zondag 22 juni 2014 @ 22:19:18 #70
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141428509
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Welkom in NWS.
Slijmbal.
pi_141428521
quote:
14s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:17 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Oh. Nee, dan is 't goed :{
Ja. Media tonen soms de gruwelijkste beelden, van lijken en al. Vanzelfsprekend dat alles wordt doorgelekt met details en foto's etc, dat is niet te stoppen. Ieder medium wil gewoon het snelste en 'heftigste' nieuws leveren.
  Forum Admin zondag 22 juni 2014 @ 22:19:50 #72
35723 crew  GGMM
pi_141428560
quote:
13s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:19 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Slijmbal.
:?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:20:01 #73
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141428586
quote:

[..]

Lijkt me voor de hand liggend. Vermoord, in stukken hakken en de overschotten kilometers het oerwoud in sleuren is minder realistisch. Ooh wacht misschien hebben ze die meisjes ontbeend en vanuit een helikopter of vliegtuig de botten in het oerwoud gegooid.
pi_141428589
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef MeloD het volgende:
Ik heb 2 weken voor de meiden daar verdwenen een stuk van de Pianista trail gelopen. Alleen. Voel me daarom vanaf 't begin wel sterk betrokken bij hun vermissing. En erg onwerkelijk.
Heb je al slachtofferhulp ingeschakeld? :{
#superniger2020
pi_141428634
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:18 schreef Jordony het volgende:

[..]

Laat me raden, forever alone?
_O_

Typisch een autisten-opmerking (echt).
  zondag 22 juni 2014 @ 22:20:37 #76
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428638
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:15 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ja maar tot nu toe is er over kris geen uitsluitsel, stel dat alles van Lisanne blijkt; is dat dan niet nog veel gekker dan 1 iemand in stukjes door het gebied verspreid?
Gezien de roofdieren/aaseters is het niet gek als de overblijfselen van iemand over een flink gebied verspreid liggen helaas.

Wat betreft "alleen Lisanne": daar kun je uren over speculeren. Dat ga ik echter niet doen.
pi_141428652
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe groot acht je de kans dat het een andere schoen is?
Nihiel, maar een schoen verliezen kan ook, dan hoef je nog niet dood te zijn. Uitsluitsel geeft enkel die schoen niet..
  zondag 22 juni 2014 @ 22:21:02 #78
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141428674
quote:
Ik dacht dat je al je info via de locals had.
Denk jij zelf verdwaald of ongeluk of...?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:21:26 #79
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428700
quote:
Kan het me voorstellen :Y :*
  zondag 22 juni 2014 @ 22:22:21 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428767
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:18 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Alsof de rest hier niet op zoek is naar sensatie :'). Ik kreeg die indruk uit de berichten die ik hier las.
Huh?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:22:50 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428805
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Aan de andere kant van de berg, bij het begin van de Pianista...

[ afbeelding ]

Nog voor vlaggetje 1, waar het flink steiler wordt, zie OP, dank StaceySinger.
Dank ^O^
pi_141428808
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:20 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nihiel, maar een schoen verliezen kan ook, dan hoef je nog niet dood te zijn. Uitsluitsel geeft enkel die schoen niet..
Die schoenen liggen in de rivierbedding. Na 2,5 maand regenseizoen is dat niet in situ.

Nee, een schoen verliezen is geen bewijs van overlijden. De foto's zouden iets kunnen zeggen.

Maar resten zullen sowieso flink verspreid zijn in zo'n lange tijd.

Wat heeft men slecht gezocht zeg, niet normaal. :r

zondag 22 juni 2014 @ 22:24:12 #83
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428892
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:20 schreef betyar het volgende:

[..]

Lijkt me voor de hand liggend. Vermoord, in stukken hakken en de overschotten kilometers het oerwoud in sleuren is minder realistisch. Ooh wacht misschien hebben ze die meisjes ontbeend en vanuit een helikopter of vliegtuig de botten in het oerwoud gegooid.
Ho, ff! Een ongeluk en daarna ten prooi gevallen aan roofdieren/aaseters is ook een logische en reële mogelijkheid.
pi_141428900
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik dacht dat je al je info via de locals had.
Denk jij zelf verdwaald of ongeluk of...?
Nee da's Stacey :)
Ik kan me niet voorstellen dat ze op dat eerste stuk verdwaald zijn. Ik ben ook een aantal keer van het pad afgeweken in de hoop dat mooiere vogels etc. te spotten, maar kon het pad altijd weer terug vinden. Verdwalen lijkt me daarom sterk. Een ongeval/verkeerde vrucht geplukt en daarna verdwalen zou ik nog wel een mogelijkheid vinden. Hoewel ongeval me ook sterk lijkt, toen ik er liep (1,5 week ervoor) was de rivier een laagje water waar je op je wandelschoenen zonder problemen doorheen kon waden.
pi_141428915
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:22 schreef El_Matador het volgende:
Wat hadden ze beter moeten doen?
#superniger2020
pi_141428922
Vreselijk.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:25:17 #87
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141428944
quote:

[..]

Die schoenen liggen in de rivierbedding. Na 2,5 maand regenseizoen is dat niet in situ.

Nee, een schoen verliezen is geen bewijs van overlijden. De foto's zouden iets kunnen zeggen.

Nou het ligt ook wel een eindje uit de buurt en die rugzak was eerst niet eens zichtbaar schijnt
  zondag 22 juni 2014 @ 22:25:34 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428965
quote:

[..]

Slecht gezocht? Het is geen vinexwijk bij Den Haag ofzo he?

Ja, ik weet dat je zelf ook in Z-A woont of gewoond hebt
pi_141428966
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:20 schreef Fierce. het volgende:

[..]

_O_

Typisch een autisten-opmerking (echt).
Wat je zegt ben jezelf :')
pi_141428969
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dank ^O^
Ik heb aangenomen dat de resten van Lisanne (het heupbeen en de Wildebeastbergschoen met resten) het verst gevonden zijn, op de plek die RTL aanwees, in de bocht van de rivier.

De schoen van Kris is dan ~1-5 km stroomopwaarts gevonden. Daar nog eens 20-30 km stroomopwaarts van de rugzak (ongeschonden!) en dat is 8 uur lopen vanaf Boquete, dus 4 uur vanaf het einde van de trail, 7 uur na het begin van de trail en 1 uurtje van Bajo Mono terug naar Boquete.

Maar dat zijn tijden van een ervaren gids (Francisco?).

pi_141429001
quote:

[..]

Ja, maar, dan nog, stel dat ze op x plaatsen overblijfselen vinden en alles blijkt van lisanne.. Wat is die kans dan? Dat je van 1 iemand verschillende dingen vindt en van de ander niks? Dat lijkt me ook vreemd; dan zou je zeggen dat je op de verkeerde plaats zoekt..
pi_141429028
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:24 schreef MeloD het volgende:

[..]

Nee da's Stacey :)
Ik kan me niet voorstellen dat ze op dat eerste stuk verdwaald zijn. Ik ben ook een aantal keer van het pad afgeweken in de hoop dat mooiere vogels etc. te spotten, maar kon het pad altijd weer terug vinden. Verdwalen lijkt me daarom sterk. Een ongeval/verkeerde vrucht geplukt en daarna verdwalen zou ik nog wel een mogelijkheid vinden. Hoewel ongeval me ook sterk lijkt, toen ik er liep (1,5 week ervoor) was de rivier een laagje water waar je op je wandelschoenen zonder problemen doorheen kon waden.
De rivier die nu die lichamen en tas zou hebben moeten meesleuren :?
pi_141429044
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb aangenomen dat de resten van Lisanne (het heupbeen en de Wildebeastbergschoen met resten) het verst gevonden zijn, op de plek die RTL aanwees, in de bocht van de rivier.

De schoen van Kris is dan ~1-5 km stroomopwaarts gevonden. Daar nog eens 20-30 km stroomopwaarts van de rugzak (ongeschonden!) en dat is 8 uur lopen vanaf Boquete, dus 4 uur vanaf het einde van de trail, 7 uur na het begin van de trail en 1 uurtje van Bajo Mono terug naar Boquete.

Maar dat zijn tijden van een ervaren gids (Francisco?).
Dat heupbeen heeft nog geen match..
pi_141429074
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:24 schreef superniger het volgende:

[..]

Wat hadden ze beter moeten doen?
Het is 1 rechte lijn vanaf de Pianista trail. Onherbergzaam gebied maar mensen reizen langs de rivier (en hier moet je wel).

Met al die militairen, het imago van toeristisch Panama op het spel, de acties van de families en de paar inheemsen (die uiteindelijk de boel 'opgelost' hebben) die er wonen, en dan 2,5 maand, dat vind ik behoorlijk amateuristisch.

Als mijn zusje zo zou verdwijnen zou ik dan ook zelf gaan zoeken, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

pi_141429080
Hopelijk worden de daders gepakt.
pi_141429088
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:26 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat heupbeen heeft nog geen match..
Als dat ook bij de schoen is gevonden ga ik er stiekem van uit dat het ook van Lisanne is :( Ik denk dat Kris toch ergens anders ligt.
pi_141429103
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:27 schreef polderturk het volgende:
Ja, die poema en giftige bes mogen levenslang krijgen...
Ja doei.
pi_141429150
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

De rivier die nu die lichamen en tas zou hebben moeten meesleuren :?
Nee daarbij wordt gedoeld op een rivier die hogerop stroomt geloof ik.
pi_141429161
Vreselijk nieuws!

Waren wordt gedacht aan aanval van roofdieren ipv moord?
Bv orgaan handel verhaal wat eens de doeken uit deed
pi_141429174
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:27 schreef Jordony het volgende:

[..]

Als dat ook bij de schoen is gevonden ga ik er stiekem van uit dat het ook van Lisanne is :( Ik denk dat Kris toch ergens anders ligt.
Exact.

Ik vrees dat Kris niet meer "ergens ligt". De Natuur is hard, Jordony.

pi_141429196
quote:
Nee joh, gewoon verdwaald en poef dood.

Kan gebeuren hè :Y
pi_141429198
altijd leuk om te lezen hoe mensen vanachter hun PC het beter weten te denken dan internationale experts die daar in Panama aanwezig zijn.
pi_141429254
quote:
15s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:29 schreef Evertjan het volgende:
altijd leuk om te lezen hoe mensen vanachter hun PC het beter weten te denken dan internationale experts die daar in Panama aanwezig zijn.
Met paint en google maps kom je ver hoor! ;(
Ja doei.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:30:10 #104
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141429313
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:28 schreef Draailamp het volgende:
Vreselijk nieuws!

Orgaanhandel is een van de grootste hoax die in de wereld is gebracht.
pi_141429358
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Exact.

In ieder geval kun je er wel vanuit gaan dat Kris in ieder geval ook overleden is. Hoe is natuurlijk altijd de vraag en ik ben bang dat daar ook geen antwoord op gaat komen, tenzij foto's op de camera iets meer helderheid kan geven.
pi_141429386
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Slecht gezocht? Het is geen vinexwijk bij Den Haag ofzo he?

Ja, ik weet dat je zelf ook in Z-A woont of gewoond hebt
Daar gaat het niet om, wel om de lange tijd, de volgens de Panamezen "enorme" operaties (wat de inheemsen dus wel mee vonden vallen) en de aandacht tot zelfs het Nederlands elftal op het WK (!) aan toe.

Dan verwacht je wat meer, van zo'n "rechte lijn" en de ongschonden rugzak. De resten zijn veel moeilijker te vinden natuurlijk. Maar zo'n felle rugzak...

Ik heb ook op veldwerk dingen terug moeten vinden (hamers, veldboeken, je veldwerkgenoten, de weg, etc.). Leer je van. Wellicht hadden de meiden minder ervaring, maar gidsen hebben dat meer dan ik.

pi_141429389
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:28 schreef MeloD het volgende:

[..]

Nee daarbij wordt gedoeld op een rivier die hogerop stroomt geloof ik.
Hoger op, wat bedoel je daarmee. Is dat voorbij het einde van de trail of dat de dames halverwege de trail van het pad afgeweken zijn en bij die grote rivier aangekomen zijn?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:32:16 #108
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141429444
quote:
Er hoeven geen (menselijke) daders te zijn..
pi_141429445
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Met paint en google maps kom je ver hoor! ;(
Wel om de boel wat inzichtelijker te maken dan afgaan op losse nieuwsberichten. :)

zondag 22 juni 2014 @ 22:32:55 #110
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141429494
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:24 schreef MeloD het volgende:

[..]

Hoewel ongeval me ook sterk lijkt, toen ik er liep (1,5 week ervoor) was de rivier een laagje water waar je op je wandelschoenen zonder problemen doorheen kon waden.
Regenseizoen? Rivier komt hoog?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:33:11 #111
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141429513
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:30 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat is bizar idd
pi_141429515
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Er hoeven geen (menselijke) daders te zijn..
Gezien de ongeschonden rugzak zou dat ook heel raar zijn.

Wel de vraag waarom die meiden daar zo verzeild geraakt zijn. Ruzie? Iemand ontmoet?

De foto's moeten veel zeggen, lijkt me. En de telefoons.

pi_141429517
quote:

[..]

Oké. Dan lijkt het inderdaad meer op een ongeval icm met roofdieren dan een roofmoord oid
pi_141429525
video
'Lot van Kris nog onduidelijk'

'Het onderzoek zal zich nu moeten gaan richten op wat er precies is gebeurd. Is er sprake van een ongeluk, verdwalen of zijn ze toch slachtoffer van een misdrijf geworden?' Dat zegt misdaadverslaggever John van den Heuvel op het nieuws dat er weefsel van Lisanne is gevonden in Panama. http://www.telegraaf.nl/t(...)_onduidelijk___.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141429547
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Exact.

Er is nog geen uitsluitsel over Kris Kremers, die samen met Lisanne Froon verdween. Het DNA-onderzoek op het botmateriaal is nog niet klaar. Van drie monsters is het DNA onderzocht. Twee van de drie blijken DNA van Lisanne Froon te bevatten. Het onderzoek op het derde monster is nog niet klaar. De uitslag wordt niet voor maandagavond laat Nederlandse tijd verwacht.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141429556
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wel de vraag waarom die meiden daar zo verzeild geraakt zijn. Ruzie? Iemand ontmoet?

Van het pad afgeweken en verdwaald?
pi_141429585
quote:

[..]

Buiten het Westen is de wereld een beetje anders.

Veel verhalen zullen vals zijn, maar ze komen ergens vandaan. Het motief is er voor drugskartels die niet zomaar even naar het ziekenhuis kunnen zoals jij en ik en toch een dochter/vrouw/zichzelf hebben die een orgaan nodig heeft...

zondag 22 juni 2014 @ 22:34:34 #118
148471 DJ90
*Pluk de dag*
pi_141429589
De informatie omtrent ze voor het laatst nou gezien zijn is ook nog steeds erg verwarrend. Volgens mij zijn het voornamelijk 'geruchten' dat ze daadwerkelijk op het El Pianista pad gezien zijn. Volgens Martijn Froon (broer van Lisanne) bij P&W zijn ze ergens anders voor het laatst gezien, namelijk bij 'Casa Pedro' rond twee uur/half 3. Is welliswaar een uitzending van 2 maanden terug, maar toch. (zie http://pauwenwitteman.vara.nl/media/313726 vanaf 6:30)
  zondag 22 juni 2014 @ 22:34:36 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141429591
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waar? Op die trail?
pi_141429599
Het is vast al vaak voorbij gekomen maar ligt de gevonden rugzak nu stroomafwaarts ten opzichte van de gevonden schoenen of juist andersom?

En als het stroomafwaarts zou zijn, zou dat de verklaring alleen nog maar complexer maken omdat dat impliceert dat ze al vele kilometers (afstand schoenen) ver moesten zijn gekomen?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:35:15 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141429632
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:33 schreef StaceySinger het volgende:
video
'Lot van Kris nog onduidelijk'

'Het onderzoek zal zich nu moeten gaan richten op wat er precies is gebeurd. Is er sprake van een ongeluk, verdwalen of zijn ze toch slachtoffer van een misdrijf geworden?' Dat zegt misdaadverslaggever John van den Heuvel op het nieuws dat er weefsel van Lisanne is gevonden in Panama. http://www.telegraaf.nl/t(...)_onduidelijk___.html
Niet gekeken :@ Maar net of hij meer weet ;(
pi_141429638
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:28 schreef Draailamp het volgende:
Vreselijk nieuws!

Zoals eerder gezegd: als je per se een orgaan wilt, dan pak je toch een of andere indiaan die toch door niemand gemist zal worden. :')

2 vermiste leuke blanke meisjes trekken geheid de hele wereldpers
  zondag 22 juni 2014 @ 22:35:25 #123
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141429647
quote:
12s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Veel verhalen zullen vals zijn, maar ze komen ergens vandaan. Het motief is er voor drugskartels die niet zomaar even naar het ziekenhuis kunnen zoals jij en ik en toch een dochter/vrouw/zichzelf hebben die een orgaan nodig heeft...
http://www.moviemeter.nl/film/38562
pi_141429651
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:33 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

Er is nog geen uitsluitsel over Kris Kremers, die samen met Lisanne Froon verdween. Het DNA-onderzoek op het botmateriaal is nog niet klaar. Van drie monsters is het DNA onderzocht. Twee van de drie blijken DNA van Lisanne Froon te bevatten. Het onderzoek op het derde monster is nog niet klaar. De uitslag wordt niet voor maandagavond laat Nederlandse tijd verwacht.
Klopt maar speculeren is dit forum voor toch :)?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:35:35 #125
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_141429656
"The highlight of this trail is hiking to the Continental Divide (basically, a splitting point: on one side of the divide, rivers flow to the Caribbean, the other side, towards the Pacific).
The rest of the trail has been thoughtfully spray painted with orange arrows – so it really is difficult to lose your way. You know you’re at the divide when you’re at the highest point and the trail ahead of you starts to slope downward again. The views from here are incredible on a clear day."
http://www.boquetegardeninn.com/archives/1797

Dus toch naar de bergtop geweest, en toen aan de verkeerde kant naar beneden (route 1):

Op deze kaart is duidelijk te zien dat het river van de waterval en de rivier naar de andere kant van het berg vlak bij elkaar liggen. Ze moeten zich dus hebben vergist..
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  zondag 22 juni 2014 @ 22:35:50 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141429670
quote:

[..]

Lijkt me toch behoorlijk onwaarschijnlijk..
pi_141429679
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:33 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Van het pad afgeweken en verdwaald?
Er was daar allang geen pad meer. Klauteren langs een snelstromende (zeker het hoogste gedeelte, ~ 1400-1100 m (2 keer zo hoog als de Ardennen)) was het. Daar vallen en verdrinken lijkt me het meest logisch. De rugzak bleef helaas op de kant achter.

pi_141429700
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:34 schreef Allesreiniger het volgende:
Het is vast al vaak voorbij gekomen maar ligt de gevonden rugzak nu stroomafwaarts ten opzichte van de gevonden schoenen of juist andersom?

En als het stroomafwaarts zou zijn, zou dat de verklaring alleen nog maar complexer maken omdat dat impliceert dat ze al vele kilometers (afstand schoenen) ver moesten zijn gekomen?
Bekijk de kaart in de OP.

pi_141429709
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:33 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Oké. Dan lijkt het inderdaad meer op een ongeval icm met roofdieren dan een roofmoord oid
Het lijkt nog helemaal nergens op, want het enige dat nu bekend is, is dat er resten van het lichaam van 1 meisje zijn gevonden :')
pi_141429719
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:34 schreef DJ90 het volgende:
De informatie omtrent ze voor het laatst nou gezien zijn is ook nog steeds erg verwarrend. Volgens mij zijn het voornamelijk 'geruchten' dat ze daadwerkelijk op het El Pianista pad gezien zijn. Volgens Martijn Froon (broer van Lisanne) bij P&W zijn ze ergens anders voor het laatst gezien, namelijk bij 'Casa Pedro' rond twee uur/half 3. Is welliswaar 2 maanden terug, maar toch. (zie http://pauwenwitteman.vara.nl/media/313726 vanaf 6:30)
klopt ja
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141429746
quote:
Ja, vóór 2006 bestonden die verhalen niet. :D

Wat denk je, dat de verhalen op de film werden gebaseerd of toch echt andersom?

pi_141429800
quote:
12s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bekijk de kaart in de OP.
Die heb ik bekeken, kon alleen niet afleiden hoe de stroming loopt
  zondag 22 juni 2014 @ 22:38:38 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141429806
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Toch lijkt het me niet erg aannemelijk.. De dames zijn geen mensen die niet gemist worden.
pi_141429834
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lijkt me toch behoorlijk onwaarschijnlijk..
Jij denkt dat een drugsbaas in zeg Honduras zijn zieke dochtertje gewoon laat sterven of wordt er toch een simpele indiaan opengesneden om haar te redden.

Wat is logischer?

Ik zeg niet dat het dagelijks gebeurt, maar er vinden echt hele smerige dingen plaats in die inheemse gebieden. Geen lolletje en dik racisme en uitbuiting. Zeker in Centraal-Amerika.

pi_141429893
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:38 schreef Allesreiniger het volgende:

[..]

Die heb ik bekeken, kon alleen niet afleiden hoe de stroming loopt
Ah, de bergpas waar zo overheen gekomen moeten zijn (dezelfde als uit het plaatje route 1 uit Pwn_zoons plaatje) ligt op ~1500 m. De rugzak op iets van 450 m en de beenderen en schoenen op 180-165m hoogte.

zondag 22 juni 2014 @ 22:40:28 #136
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141429921
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me ja, in een al dan niet primitieve hut organen verwijderen en met spoed wegbrengen.......... :')

Nog nachtmerries over Blair Witch?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:40:35 #137
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141429923
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij denkt dat een drugsbaas in zeg Honduras zijn zieke dochtertje gewoon laat sterven of wordt er toch een simpele indiaan opengesneden om haar te redden.

Wat is logischer?

Ik zeg niet dat het dagelijks gebeurt, maar er vinden echt hele smerige dingen plaats in die inheemse gebieden. Geen lolletje en dik racisme en uitbuiting. Zeker in Centraal-Amerika.
Oh, ik geloof zéker dat het gebeurt. Maar dan met andere slachtoffers. Namelijk mensen die niet snel gemist worden en/of waar de wereld helaas een stuk minder om geeft. Die geen ophef veroorzaken zeg maar..
pi_141429934
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, de bergpas waar zo overheen gekomen moeten zijn (dezelfde als uit het plaatje route 1 uit Pwn_zoons plaatje) ligt op ~1500 m. De rugzak op iets van 450 m en de beenderen en schoenen op 180-165m hoogte.
Dank
pi_141429940
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Toch lijkt het me niet erg aannemelijk.. De dames zijn geen mensen die niet gemist worden.
Oh nee, hier in dit geval lijkt het me zelfs onmogelijk (want waarom zou je een stuk voet vinden, die hele lichamen worden meegenomen).

En dat veel verhalen opgeklopt zijn, ook.

Maar uitsluiten dat het gebeurt, nee, zeker niet.

zondag 22 juni 2014 @ 22:40:57 #140
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141429948
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, die poema en giftige bes mogen levenslang krijgen...
:D _O-
  zondag 22 juni 2014 @ 22:41:26 #141
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141429969
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:40 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me ja, in een al dan niet primitieve hut organen verwijderen en met spoed wegbrengen.......... :')

Dan zegt men uiteraard dat de meid(en) daar slechts gedumpt zijn ;)
pi_141429991
quote:

[..]

San Pedro Sula is geen stad vol primitieve hutjes. Althans, dat denk ik, ben er gelukkig niet geweest.

Je hebt een verouderd beeld van Midden-Amerika, vrees ik.

quote:
Kutfilm, waardeloos.

zondag 22 juni 2014 @ 22:41:51 #143
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_141430001
quote:
2s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:35 schreef Pwn_zoon het volgende:
Op deze kaart is duidelijk te zien dat het river van de waterval en de rivier naar de andere kant van het berg vlak bij elkaar liggen. Ze moeten zich dus hebben vergist..
Nu ik nog even verder kijk: op die plek waar het riviertje noordwaarts begint (dus boven aan de waterval), ligt volgens die kaart een open plek in het bos genaamd "Potrero".
Dit betekent "paddock", oftewel "omheind veld".
Volgens het woordenboek betekent dit meestal: "a small field or enclosure where horses are kept or exercised."

Je ziet hier ook een gebouwtje.
Misschien wilden ze naar de paarden kijken, en is er daarna iets bij het riviertje gebeurt?
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  zondag 22 juni 2014 @ 22:42:13 #144
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141430031
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Oh, ik geloof zéker dat het gebeurt. Maar dan met andere slachtoffers. Namelijk mensen die niety snel gemist worden en/of waar de wereld helaas een stuk minder om geeft. Die geen ophef veroorzaken zeg maar..
Onzin, er staat geen ziekenhuis in de jungle waar men even indianen openritsen en met een helikopter vlug de organen naar de drugsbaas brengt.
pi_141430050
quote:

[..]

Die verhalen over orgaanhandel zijn toch een gevolg van een Hollywoodfilm uit 2006?
Jij bent even een half uurtje af
pi_141430104
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:42 schreef betyar het volgende:

[..]

Onzin, er staat geen ziekenhuis in de jungle waar men even indianen openritsen en met een helikopter vlug de organen naar de drugsbaas brengt.
Het blijft knap om van de zolderkamer keihard te beweren dat iets niet bestaat.

Maar ja, GGMM heeft gelijk, het is NWS.

zondag 22 juni 2014 @ 22:44:16 #147
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141430145
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Die verhalen over orgaanhandel zijn toch een gevolg van een Hollywoodfilm uit 2006?
Jij bent even een half uurtje af
Voorbeeldje he, ik heb zo het vermoeden dat er meerdere (oudere) films over dit soort ideeën zijn.

Oost-Europa is gevaarlijk want Hostel :')
  zondag 22 juni 2014 @ 22:44:19 #148
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141430148
quote:
2s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:35 schreef Pwn_zoon het volgende:
"The highlight of this trail is hiking to the Continental Divide (basically, a splitting point: on one side of the divide, rivers flow to the Caribbean, the other side, towards the Pacific).

Klinkt goed :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141430200
Hoe kunnen twee slim ogende dames zoiets gebeuren vraag ik me dan af.
Ze lijken compleet verdwaald
pi_141430212
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:40 schreef Allesreiniger het volgende:

[..]

Dank
De grote vraag blijft waar die trail ophoudt. Ik heb aangenomen bij het derde vlaggetje, op de "top", maar het moet eerder zijn, gezien de tijden om dat stuk te klimmen.

zondag 22 juni 2014 @ 22:45:54 #151
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141430236
Dat er mensen zijn die hun eigen organen verkopen om vervolgens zielig te doen in de media geloof ik dan weer wel/
pi_141430245
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:44 schreef betyar het volgende:

[..]

Voorbeeldje he, ik heb zo het vermoeden dat er meerdere (oudere) films over dit soort ideeën zijn.

Oost-Europa is gevaarlijk want Hostel :')
Hotel Ruanda en Cidade de Deus waren slechts films, hebben NIETS met de werkelijkheid te maken.

pi_141430267
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:45 schreef Draailamp het volgende:
Exact, goeie vraag. Echt compleet de verkeerde kant op.

pi_141430273
quote:
3s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:41 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]

Nu ik nog even verder kijk: op die plek waar het riviertje noordwaarts begint (dus boven aan de waterval), ligt volgens die kaart een open plek in het bos genaamd "Potrero".
Dit betekent "paddock", oftewel "omheind veld".
Volgens het woordenboek betekent dit meestal: "a small field or enclosure where horses are kept or exercised."

Je ziet hier ook een gebouwtje.
Misschien wilden ze naar de paarden kijken, en is er daarna iets bij het riviertje gebeurt?
Dat zou betekenen dat dat gebeurde voordat ze verdwaalde/werden ontvoerd. Maar dat hutje is al langer lopen dan de Pianista route duurt volgens mij. Als ze verdwaald waren hadden ze om hun hulp kunnen vragen daar (Als er uberhaupt iemand woont) en anders beschutting kunnen zoeken.
pi_141430284
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hoger op, wat bedoel je daarmee. Is dat voorbij het einde van de trail of dat de dames halverwege de trail van het pad afgeweken zijn en bij die grote rivier aangekomen zijn?
Op het eerste stuk van de trail is geen rivier die de meiden meegesleurd kan hebben. Hoe het er verder op de trail uit ziet weet ik niet, daar ben ik niet geweest.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:46:54 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141430286
quote:
En waarom zou dat twee slim ogende dames niet kunnen gebeuren? Het zijn geen locals he?
pi_141430375
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En waarom zou dat twee slim ogende dames niet kunnen gebeuren? Het zijn geen locals he?
Van een stel ondernemende studentes in Panama verwacht je meer dan van een of andere Saloutoerist, niet?

zondag 22 juni 2014 @ 22:48:22 #158
368300 FredVleespet
Say my Name
pi_141430382
quote:
Er is nog niks helemaal bekend. Mensen trekken al gelijk conclussies met allerlei roofdieren :') en routes.
pi_141430389
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik zou denken dat ze op het pad blijven en niet zoveel af zouden wijken.
Maar je hebt gelijk, ze zijn daar ook niet bekend.
pi_141430419
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De grote vraag blijft waar die trail ophoudt. Ik heb aangenomen bij het derde vlaggetje, op de "top", maar het moet eerder zijn, gezien de tijden om dat stuk te klimmen.
trail houdt op tussen Finca Larida en vlag 1
pi_141430421
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:48 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Er is nog niks helemaal bekend. Mensen trekken al gelijk conclussies met allerlei roofdieren :') en routes.
Nee, geen conclusies, scenario's. Er is wel redelijk wat bekend, vandaar juist zo handig dat in kaart te brengen.

pi_141430433
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:48 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

De mensen die serieus deelnemen aan dit topic speculeren slechts.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:49:28 #163
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141430444
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:46 schreef MeloD het volgende:

[..]

Op het eerste stuk van de trail is geen rivier die de meiden meegesleurd kan hebben. Hoe het er verder op de trail uit ziet weet ik niet, daar ben ik niet geweest.
Ik ben er niet geweest en jij wel, maar is het niet gewoon mogelijk dat ze gevallen zijn oid?
En daarna dus gewoon ontbinding en al dan niet (logischerwijs wel) door roofdieren/aaseters verspreid (sorry voor de plastische omschrijving!!)
pi_141430447
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:48 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

trail houdt op tussen Finca Larida en vlag 1
Whut, zo snel al?? Dan klopt er helemaal niks meer van... :X

zondag 22 juni 2014 @ 22:49:47 #165
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141430456
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hotel Ruanda en Cidade de Deus waren slechts films, hebben NIETS met de werkelijkheid te maken.

Zo lust ik er ook nog wel honderd, Cidade de Deus is een verfilming van een boek, of het waar is weet ik niet.
  Miss 200.000.000! zondag 22 juni 2014 @ 22:49:57 #166
367000 roos94
pi_141430471
Toch vind ik het raar dat die zonnebrillen nog zo intact zijn , na zo lang in het water te hebben gelegen.
pi_141430477
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik ben er niet geweest en jij wel, maar is het niet gewoon mogelijk dat ze gevallen zijn oid?
En daarna dus gewoon ontbinding en al dan niet (logischerwijs wel) door roofdieren/aaseters verspreid (sorry voor de plastische omschrijving!!)
Hoe krijg je die rugzak dan ongeschonden helemaal aan de andere kan van de berg, ~15 km ver?

zondag 22 juni 2014 @ 22:50:17 #168
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141430490
quote:
11s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Van een stel ondernemende studentes in Panama verwacht je meer dan van een of andere Saloutoerist, niet?
Twee dames die niet bekend zijn met Z-A/M-A en nooit een oerwoud van dichtbij gezien hebben? Nee.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:51:25 #169
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141430548
quote:
11s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zijn geen militairen die een flinke training hebben gehad.
pi_141430580
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Twee dames die niet bekend zijn met Z-A/M-A en nooit een oerwoud van dichtbij gezien hebben? Nee.
Er is me hier al eens verteld dat ik wellicht te hoopvol ben idd.

Ik zou het iig wel zeggen. Een beetje scherpte. Daarom geloof ik ook niet in "zomaar verdwalen", zeker niet omdat die Pianista zo kort blijkt.

zondag 22 juni 2014 @ 22:52:02 #171
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141430591
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:49 schreef Jordony het volgende:

[..]

De mensen die serieus deelnemen aan dit topic speculeren slechts.
Of spreken verschillende opties tegen obv (on)waarschijnlijkheid. Veel meer kun je ook niet, en het is maar de vraag of de (volledige) toedracht ooit bekend zal worden.
pi_141430607
quote:
11s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Whut, zo snel al?? Dan klopt er helemaal niks meer van... :X
Daar begint het ook ineens heel stijl te worden en met regenachtig weer & mist is het daar
eng glibberig
pi_141430610
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:51 schreef betyar het volgende:

[..]

Het zijn geen militairen die een flinke training hebben gehad.
Dat zeg ik dan ook niet. :)

pi_141430620
Ik vraag me af of ze de werkelijke doodsoorzaak ooit nog kunnen vaststellen met slechts een paar botten.
pi_141430631
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe krijg je die rugzak dan ongeschonden helemaal aan de andere kan van de berg, ~15 km ver?
Ongeschonden? Wat bedoel je met continu deze opmerking, wat leid jij daar uit af en hoe zeker is het dat die tas puntgaaf gevonden is?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:52:44 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141430636
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:49 schreef roos94 het volgende:
Toch vind ik het raar dat die zonnebrillen nog zo intact zijn , na zo lang in het water te hebben gelegen.
Link?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:52:47 #177
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141430638
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zeg ik dan ook niet. :)
Mooi. Kom dan niet met die onzin aan.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:53:18 #178
181126 MouzurX
Misschien?
pi_141430670
Waarom worden ze toch telkens slim genoemd?
Waar is dit op gebaseerd?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_141430678
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:49 schreef roos94 het volgende:
Die glazen hadden compleet aan diggelen moeten zijn
pi_141430680
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:52 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Daar begint het ook ineens heel stijl te worden en met regenachtig weer & mist is het daar
eng glibberig
Alsjeblieft, het is "steil". ;)

Ja, ok, maar dan zouden ze daar naar beneden gegleden zijn. Dan kunnen ze onmogelijk aan de andere kant van de berg terechtkomen...

Redactie Frontpage zondag 22 juni 2014 @ 22:53:50 #181
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141430705
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me af of ze de werkelijke doodsoorzaak ooit nog kunnen vaststellen met slechts een paar botten.
Mocht het echt alleen om Lisanne gaan, dan is er een grotere waarschijnlijkheid dat het niet om vuil spel gaat. Maar goed, wellicht wordt het inderdaad heel erg moeilijk om de doodsoorzaak te achterhalen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 22 juni 2014 @ 22:54:16 #182
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141430730
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:53 schreef MouzurX het volgende:
Ondernemend en dus slim of zo.
pi_141430736
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ongeschonden? Wat bedoel je met continu deze opmerking, wat leid jij daar uit af en hoe zeker is het dat die tas puntgaaf gevonden is?
Kijk die zonnebrillen dan, die foto. Dat waterflesje met een klein deukje, niet meer.

We hebben dezelfde foto's voor onze ogen. Ik neem aan dat jij dat na 2,5 maand ook "ongeschonden" noemt. :)

zondag 22 juni 2014 @ 22:54:22 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141430737
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Iemand gevonden en weer weggegooid toen bleek van wie die was (angst voor verdenking)? Vergeten na een pauze? iets anders?
pi_141430743
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:53 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Die glazen hadden compleet aan diggelen moeten zijn
Die tas heeft misschien helemaal niet lang in het water gelegen. Hij is in een struik gevonden.
pi_141430748
quote:

[..]

Kletskoek. Ten eerste heb je niets aan een orgaan van een random persoon maar zoek je een match op o.a. bloed- en weefseltype. Ten tweede blijven uitgenomen organen zeer beperkt houdbaar. Zelfs als je iemand met het juiste weefseltype hebt gevonden zal je als beetje pientere drugsbaas niet ergens in de jungle de organen laten uitsnijden, maar ontvoer je de donor levend en wel naar de operatiekamer. En het lijkt me sterk dat je het lijk daarna terug naar de jungle gaat brengen. Veel te riskant en omslachtig, ook al omdat je dat deels te voet zou moeten doen. Hou toch op met die onsmakelijke sensatiezoekerij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2014 22:54:55 ]
pi_141430770
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gestruikeld over een boomstam ja, maar echt vallen als in van een steil stuk rots, nee... (althans, niet op dat eerste stuk dat ik gelopen heb dus)
pi_141430785
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alsjeblieft, het is "steil". ;)

Ja, ok, maar dan zouden ze daar naar beneden gegleden zijn. Dan kunnen ze onmogelijk aan de andere kant van de berg terechtkomen...
steil ja haha - ik was ff op geenstijl
pi_141430859
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kletskoek. Ten eerste heb je niets aan een orgaan van een random persoon maar zoek je een match op o.a. bloed- en weefseltype. Ten tweede blijven uitgenomen organen zeer beperkt houdbaar. Zelfs als je iemand met het juiste weefseltype hebt gevonden zal je als beetje pientere drugsbaas niet ergens in de jungle de organen laten uitsnijden, maar ontvoer je de donor levend en wel naar de operatiekamer. En het lijkt me sterk dat je het lijk daarna terug naar de jungle gaat brengen. Veel te riskant en omslachtig, ook al omdat je dat deels te voet zou moeten doen. Hou toch op met die onsmakelijke sensatiezoekerij.
Doe es normaal man. Ik heb het NIET over dit plan hier bij Kris en Lisanne. Lees dan wat ik schrijf; ik sluit niet uit dat het gebeurt.

En als je niet gelooft dat er in de jungles van deze landen vuile dingen gebeuren, zou ik er eens gaan kijken.

Jaula de Oro al gezien? Ik heb hem nog liggen.

zondag 22 juni 2014 @ 22:57:00 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141430872
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er is me hier al eens verteld dat ik wellicht te hoopvol ben idd.

Ik zou het iig wel zeggen. Een beetje scherpte. Daarom geloof ik ook niet in "zomaar verdwalen", zeker niet omdat die Pianista zo kort blijkt.
Ik weet uiteraard niet hoe ze zich voorbereid hebben, maar ik vrees dat het niet meer geweest zal zijn dan wat inlezen (op zijn best). Zo raar is dat overigens ook weer niet, Panama staat nou niet echt te boek als levensgevaarlijk en er komen elk jaar massa's mensen gewoon helemaal heel weer van terug ;)
pi_141430873
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kijk die zonnebrillen dan, die foto. Dat waterflesje met een klein deukje, niet meer.

We hebben dezelfde foto's voor onze ogen. Ik neem aan dat jij dat na 2,5 maand ook "ongeschonden" noemt. :)
Dus die tas ligt pas sinds kort daar? En aan wat denk je dan, sinds een week? Waar was die daarvoor.... In menselijk handen?

Ik zie het niet
pi_141430915
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Of spreken verschillende opties tegen obv (on)waarschijnlijkheid. Veel meer kun je ook niet, en het is maar de vraag of de (volledige) toedracht ooit bekend zal worden.
Ik ben bang dat we dat nooit zullen we weten, maar het is in ieder geval fijn om er over na te kunnen denken.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:59:00 #193
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141430976
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Uiteraard niet, tenzij ze op die botten iets vinden (messneden, kogelimpact). En (nergens op gebaseerd overigens): een ongeval lijkt mij vooralsnog de meest voor de hand liggende optie.
  Redactie Frontpage zondag 22 juni 2014 @ 22:59:05 #194
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141430979
quote:

[..]

Wat als die tas in het water is gevallen en direct in de struiken beland is? Dan hoeft er toch niets kapot te zijn? Ik snap echt niet welk punt je wilt maken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_141431014
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus die tas ligt pas sinds kort daar? En aan wat denk je dan, sinds een week? Waar was die daarvoor.... In menselijk handen?

Ik zie het niet
Ik heb geen idee hoe lang, maar hij ziet er zo puntgaaf uit, vind ik vaag.

Wat zou kunnen is dat de dames hem ergens beschut hebben gelegd, toen iets bij de rivier probeerden en daar samen invielen en daarom de rugzak niet meer konden bereiken.

Het lijkt me heel sterk dat een rugzak in een rivier die je van flinke hoogte op Google Earth ziet, dus vrij breed is, ongeschonden zonnebrillen kán opleveren.

Stel je de Ardennen voor, ongeveer die hoogte is die tas gevonden. Dat gaat er best wild aan toe, en in het regenachtige Panama nog meer.

zondag 22 juni 2014 @ 22:59:50 #196
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431029
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:53 schreef MouzurX het volgende:
Opleidingsniveau? Al zegt dat uiteraard niets over jezelf kunnen redden in een oerwoud..
  zondag 22 juni 2014 @ 23:00:33 #197
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431052
quote:

[..]

Linkje?
  Redactie Frontpage zondag 22 juni 2014 @ 23:00:57 #198
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141431073
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe lang, maar hij ziet er zo puntgaaf uit, vind ik vaag.

Wat zou kunnen is dat de dames hem ergens beschut hebben gelegd, toen iets bij de rivier probeerden en daar samen invielen en daarom de rugzak niet meer konden bereiken.

Het lijkt me heel sterk dat een rugzak in een rivier die je van flinke hoogte op Google Earth ziet, dus vrij breed is, ongeschonden zonnebrillen kán opleveren.

Stel je de Ardennen voor, ongeveer die hoogte is die tas gevonden. Dat gaat er best wild aan toe, en in het regenachtige Panama nog meer.
Er zit geen echt glas in zonnebrillen tegenwoordig.. dat is gewoon kunststof. Je redenatie raakt kant noch wal (no pun intended).
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage zondag 22 juni 2014 @ 23:01:10 #199
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141431084
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Linkje?
OP.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 22 juni 2014 @ 23:01:14 #200
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141431088
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Opleidingsniveau? Al zegt dat uiteraard niets over jezelf kunnen redden in een oerwoud..
Jawel joh, enkel mensen met een MSc kunnen zich redden in het oerwoud.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:01:27 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431103
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:54 schreef MeloD het volgende:

[..]

Gestruikeld over een boomstam ja, maar echt vallen als in van een steil stuk rots, nee... (althans, niet op dat eerste stuk dat ik gelopen heb dus)
Ok, dank ^O^
pi_141431105
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:59 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wat als die tas in het water is gevallen en direct in de struiken beland is? Dan hoeft er toch niets kapot te zijn? Ik snap echt niet welk punt je wilt maken.
Een ongeschonden tas 2,5 maand in de jungle is vreemd, dat vind jij ook neem ik aan?

Enige scenario's hoe de meiden van de tas gescheiden kunnen zijn is:
• tas valt in de rivier, meiden blijven op de kant - wat is er met de meiden gebeurd en hoe komt die tas zo puntgaaf?
• tas blijft juist op de kant, meiden vallen in de rivier - veel logischer gezien de vindplaatsen en staat van de rugzak

pi_141431127
quote:
13s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Doe es normaal man. Ik heb het NIET over dit plan hier bij Kris en Lisanne. Lees dan wat ik schrijf; ik sluit niet uit dat het gebeurt.

En als je niet gelooft dat er in de jungles van deze landen vuile dingen gebeuren, zou ik er eens gaan kijken.

Jaula de Oro al gezien? Ik heb hem nog liggen.
Rustig maar. Ik hou mijn mond wel.
pi_141431129
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Linkje?
OP. ;) Je kent mijn OPs onderhand. :*

zondag 22 juni 2014 @ 23:02:15 #205
181126 MouzurX
Misschien?
pi_141431145
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mensen met een master kunnen "in het algemeen" (richtingsgevoel, etc) oerdom zijn.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_141431148
Zo zag het eerste stuk van de Pianista trail er half maart uit
afbeelding
afbeelding
afbeelding
  Redactie Frontpage zondag 22 juni 2014 @ 23:02:57 #207
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141431183
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een ongeschonden tas 2,5 maand in de jungle is vreemd, dat vind jij ook neem ik aan?

• tas valt in de rivier, meiden blijven op de kant - wat is er met de meiden gebeurd en hoe komt die tas zo puntgaaf?
• tas blijft juist op de kant, meiden vallen in de rivier - veel logischer gezien de vindplaatsen en staat van de rugzak
Aangezien er geen voedingsmiddelen uitgestald liggen (behalve het water), is het helemaal niet raar dat een tas daar maanden ongeschonden kan liggen. Dieren zullen er niet bij komen, en als de tas beschut heeft gelegen dan zien mensen hem ook niet, pas als ze er dichtbij zijn, zoals de badende mevrouw die hem gevonden heeft.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 22 juni 2014 @ 23:02:59 #208
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431184
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:01 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

OP.
:@
  zondag 22 juni 2014 @ 23:03:46 #209
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431215
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:02 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Mensen met een master kunnen "in het algemeen" (richtingsgevoel, etc) oerdom zijn.
Ja, dat zeg ik dus ;) :*
pi_141431228
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:02 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Aangezien er geen voedingsmiddelen uitgestald liggen (behalve het water), is het helemaal niet raar dat een tas daar maanden ongeschonden kan liggen. Dieren zullen er niet bij komen, en als de tas beschut heeft gelegen dan zien mensen hem ook niet, pas als ze er dichtbij zijn, zoals de badende mevrouw die hem gevonden heeft.
Badende mevrouw?? :?

Nee joh, een gids vond hem. Op 8 uur lopen vanaf Boquete, dus ongeveer bij A, mogelijk wat dichterbij want die trail is veel korter.

zondag 22 juni 2014 @ 23:04:52 #211
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431256
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:02 schreef MeloD het volgende:
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Dank ^O^

Al kun je daar dus prima ongelukkig vallen -O-
  zondag 22 juni 2014 @ 23:04:53 #212
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141431258
quote:

[..]

Waarom zou die tas vies worden in een rivier? Het is geen modderpoel.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:05:31 #213
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141431279
quote:
afbeelding
afbeelding
afbeelding
O+ Mooi.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:06:19 #214
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431307
quote:

[..]

Waarom is dat vreemd? Mits er geen etenswaar in zit?
  Redactie Frontpage zondag 22 juni 2014 @ 23:06:21 #215
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141431309
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee joh, een gids vond hem. Op 8 uur lopen vanaf Boquete, dus ongeveer bij A, mogelijk wat dichterbij want die trail is veel korter.
Dat was wat ik hoorde de dag toen het nieuws bekend werd. Maar goed, een gids dus. Puur toeval, die tas is maanden niet gezien door mensen, er zat geen voedsel in... Ik zie niet waarom het raar is dat er een paar zonnebrillen onbeschadigd in die tas hebben gezeten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_141431323
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:04 schreef betyar het volgende:

[..]

Waarom zou die tas vies worden in een rivier? Het is geen modderpoel.
Hollywoodfilm als onderbouwing?
  zondag 22 juni 2014 @ 23:07:27 #217
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141431352
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:06 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat was wat ik hoorde de dag toen het nieuws bekend werd. Maar goed, een gids dus. Puur toeval, die tas is maanden niet gezien door mensen, er zat geen voedsel in... Ik zie niet waarom het raar is dat er een paar zonnebrillen onbeschadigd in die tas hebben gezeten.
De apen eisen minstens een Ray-Ban.
pi_141431363
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dank ^O^

Al kun je daar dus prima ongelukkig vallen -O-
Ja, maar niet zo dat je direct allebei meegesleurd wordt en het niet overleeft.. Het is echt een laagje water waar je op hoge wandelschoenen nog prima doorheen kon waden.
Foto's zijn trouwens wel expres vanuit "indrukwekkende hoek" gemaakt voor reisgenoot die ziek in het hotel achter was gebleven ;)
  Redactie Frontpage zondag 22 juni 2014 @ 23:08:00 #219
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141431368
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:07 schreef betyar het volgende:

[..]

De apen eisen minstens een Ray-Ban.
Volgens El_Matador wel ja.

quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Rambo 2 in Vietnam, hij zat helemaal onder de modder toen hij een rivier in ging.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 22 juni 2014 @ 23:08:04 #220
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141431371
quote:

[..]

Gezond verstand, iets wat er met sommige in dit topic schort.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:08:39 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431397
quote:

[..]

:?

En Mata is ook niet gek hoor.. Sommige dingen die ik hem hier zie posten ben ik het ook niet mee eens, maar dan nog..
pi_141431404
quote:
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Mooie omgeving en kabbelend riviertje, maar dat is voor het regenseizoen. Ik heb begrepen dat de rivier dan toch wat harder stroomt...
pi_141431444
quote:

[..]

Weet je wat ik denk, ze zijn door twee kleine jochies verleid, die hebben ze meegenomen in de jungle om een mooi uitzichtpunt te laten zien. Vervolgens hebben de jochies de meisjes achter gelaten en de rugtassen meegenomen. Toen het later in de media kwam zijn ze geschrokken en kwamen ze er achter dat de meisjes de weg niet terug hadden gevonden.

Toen heeft hun vader, ex-vietnam soldaat, met een gestolen helicopter de rugtas in de buurt van de plek teruggeplaatst en de botten daarbij gelegd(de jongens kenden het gebied op hun duimpje). Deze zijn vervolgens door een groep basisschool leerlingen gevonden en meegenomen naar een school. Daar kwam men erachter dat het om menselijke botten ging en heeft de leraar, samen met zijn neef, de lokale postbode, de spullen teruggelegd.

Dit kan de enige verklaring zijn waarom de spullen pas maanden later zijn gevonden. Stop dus maar met speculeren, case closed.
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:09:47 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431448
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:07 schreef MeloD het volgende:

[..]

Ja, maar niet zo dat je direct allebei meegesleurd wordt en het niet overleeft.. Het is echt een laagje water waar je op hoge wandelschoenen nog prima doorheen kon waden.
Foto's zijn trouwens wel expres vanuit "indrukwekkende hoek" gemaakt voor reisgenoot die ziek in het hotel achter was gebleven ;)
Nee, dat snap ik. En daar doelde ik ook nooit op. Maar een ongelukkige val is wel een optie (al kan dat uiteraard overal; ook thuis).
pi_141431452
quote:
14s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:05 schreef betyar het volgende:

[..]

O+ Mooi.
Dat wordt een Kris-en-Lisanne-trail voor backpackers en andere avonturiers.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2014 23:10:04 ]
  zondag 22 juni 2014 @ 23:09:49 #226
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_141431453
Het lijkt mij het meest plausibel dat ze slachtoffer zijn geworden van een roofdier. Maar wat weet ik ervan. Triets nieuws. Wat zou het mooi zijn geweest als ze levend gevonden werden.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  zondag 22 juni 2014 @ 23:10:23 #227
3542 Gia
User under construction
pi_141431473
Wellicht wilden ze even rusten, gooien hun rugzakken af en gaan zich even verfrissen bij de rivier. Als er één struikelt en meegesleurd wordt, kan de andere in het water terechtkomen in een poging de ander te redden.
Best mogelijk dat de overblijfselen van Kris stroomopwaarts of stroomafwaarts gevonden worden.

De kans dat zij nog leeft, lijkt me nihil.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:10:53 #228
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431485
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:09 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Het lijkt mij het meest plausibel dat ze slachtoffer zijn geworden van een roofdier. Maar wat weet ik ervan. Triets nieuws. Wat zou het mooi zijn geweest als ze levend gevonden werden.
Mij niet (tenzij ná hun overlijden).
pi_141431492
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:10 schreef Gia het volgende:
Wellicht wilden ze even rusten, gooien hun rugzakken af en gaan zich even verfrissen bij de rivier. Als er één struikelt en meegesleurd wordt, kan de andere in het water terechtkomen in een poging de ander te redden.
Best mogelijk dat de overblijfselen van Kris stroomopwaarts of stroomafwaarts gevonden worden.

Hamvraag is dan, kan de familie de fabrikant van de schoenveters waarover de ene is gestruikeld aansprakelijk stellen?
  zondag 22 juni 2014 @ 23:12:08 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431542
quote:

Behalve dat die rivier dus (kennelijk) helemaal niet vol was maar juist bijna leeg. Al vind ik een ongeval vooralsnog ook het meest waarschijnlijk.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:12:14 #231
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_141431545
Tjeetje. ;(
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:13:01 #232
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141431579
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat wordt een Kris-en-Lisanne-trail voor backpackers en andere avonturiers.
Wij zijn tijdens onze huwelijksreis vrij wezen hiken in Brazilië, was super. Oké, ik had wel iets meer bij dan dat rugzakje van die dames.
pi_141431580
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:08 schreef Jordony het volgende:

[..]

Mooie omgeving en kabbelend riviertje, maar dat is voor het regenseizoen. Ik heb begrepen dat de rivier dan toch wat harder stroomt...
Dit is 1,5 week voor hun vermissing. Dan zouden we dus meer duidelijkheid moeten hebben over de weersomstandigheden rond de vermissing. En ik denk dat heftige regenbuien wel in de media verschenen zouden zijn, als die mogelijk een gespeeld zouden kunnen hebben.
pi_141431590
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Behalve dat die rivier dus (kennelijk) helemaal niet vol was maar juist bijna leeg. Al vind ik een ongeval vooralsnog ook het meest waarschijnlijk.
Ergens stroomopwaarts was dat weekend ervoor een bekende stamoudste komen te overlijden, daar was veel verdriet van, kan dat de rivier doen hebben laten stijgen?
  Redactie Frontpage zondag 22 juni 2014 @ 23:13:51 #235
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141431617
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:13 schreef danos het volgende:

[..]

Ergens stroomopwaarts was dat weekend ervoor een bekende stamoudste komen te overlijden, daar was veel verdriet van, kan dat de rivier doen hebben laten stijgen?
Gast, rot nu eens op met je akelige getroll.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_141431646
quote:

Er is een filmbeeld waarin Kris met voeten in water staat, die heeft misschien verleiding niet kunnen weerstaan.
pi_141431679
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:13 schreef MeloD het volgende:

[..]

Dit is 1,5 week voor hun vermissing.
Toen was jij daar?

Dank voor je foto's, staan in de OP.

pi_141431683
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:14 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Er is een filmbeeld waarin Kris met voeten in water staat, die heeft misschien verleiding niet kunnen weerstaan.
pi_141431703
quote:
11s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Toen was jij daar?

Jup
  zondag 22 juni 2014 @ 23:16:20 #240
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431722
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:14 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Bron? Foto? En nogmaals: er was kennelijk amper water..
  zondag 22 juni 2014 @ 23:16:37 #241
28167 matthijst
pi_141431734
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

een Indiaan die met zo'n vrouw verkoeling zocht in het water?
  zondag 22 juni 2014 @ 23:17:13 #242
148471 DJ90
*Pluk de dag*
pi_141431755
Naast dat er onduidelijkheid is over waar ze voor het laatst gezien zijn (niet bij/op het Pianista pad maar bij 'Casa Pedro' rond half 3 smiddags, zie uitzending P&W, Martijn Froon praat daar over vanaf 6:30 http://pauwenwitteman.vara.nl/media/313726). Is er wat mij betreft ook wat onduidelijkheid waar het Pianista pad begint. Volgens de recenties bij dit restaurantje ligt het bij het begin van het pad. Maar op de kaartjes in de OP begint het El Pianista pad weer wat westelijker, vlak bij 'Casa Pedro'... Ook als het Pianista pad bij het restaurantje begint ben ik benieuwd hoe het precies loopt, het eerste stuk van het pad is dan in het gebied wat wordt 'omringt' door de weg Ave. Bueno Aires.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:17:16 #243
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141431757
Het is treurig dat het nu zeker is dat ze niet leven.
Vraag blijft.. zijn ze vermoord of verongelukt
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 22 juni 2014 @ 23:17:35 #244
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431767
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:15 schreef MeloD het volgende:

[..]

Jup
Overigens wel schitterend daar O+
pi_141431768
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom is dat vreemd? Mits er geen etenswaar in zit?
Als de tas de kant op gestroomd is moet ie toch veel viezer zijn? Die rivieren stromen snel, maar de oevers zijn modderig, zeker in het regenseizoen. Kan later weer wat afgespoeld zijn natuurlijk, maar die tas en inhoud zien er voor mij niet naar uit in een wilde rivier gelegen te hebben.

Als jij het anders ziet, zie ik graag waarom je wel voor dat scenario gaat?

pi_141431783
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:13 schreef betyar het volgende:

[..]

Wij zijn tijdens onze huwelijksreis vrij wezen hiken in Brazilië, was super. Oké, ik had wel iets meer bij dan dat rugzakje van die dames.
Dus we mogen wel concluderen dat het een wonder is dat jij het wel overleefd hebt itt deze twee dames?
  zondag 22 juni 2014 @ 23:18:06 #247
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141431797
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Toen wel hoogstwaarschijnlijk.

http://www.klimaatinfo.nl/panama/
  zondag 22 juni 2014 @ 23:18:27 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431815
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als de tas de kant op gestroomd is moet ie toch veel viezer zijn? Die rivieren stromen snel, maar de oevers zijn modderig, zeker in het regenseizoen. Kan later weer wat afgespoeld zijn natuurlijk, maar die tas en inhoud zien er voor mij niet naar uit in een wilde rivier gelegen te hebben.

Maar wie zegt dat dat ding in het water heeft gelegen? Of dat het extreem modderig was?
pi_141431820
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hebt toch van die tashoezen...
  zondag 22 juni 2014 @ 23:18:45 #250
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431825
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus we mogen wel concluderen dat het een wonder is dat jij het wel overleefd hebt itt deze twee dames?
8)7 8)7 8)7
  zondag 22 juni 2014 @ 23:18:48 #251
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141431826
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Uiteraard, ik was er immers met mijn vrouw.
pi_141431831
Scenario?:

Dames raken verdwaald. Hebben geen eten bij zich. Gaan zitten (waar rugzak ligt). Vallen uiteindelijk weg door de honger en worden dan aangevallen door roofdieren.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:19:15 #253
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431848
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:18 schreef danos het volgende:

[..]

Je hebt toch van die tashoezen...
Die zou dan ook wel gevonden zijn mag je aannemen..
pi_141431856
Ik stoor me al vanaf het begin aan de foto.

Deze is omgedraaid, waarom slordigheidje?

Zo moet hij!
  zondag 22 juni 2014 @ 23:19:48 #255
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431871
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:19 schreef Draailamp het volgende:
Scenario?:

Dames raken verdwaald. Hebben geen eten bij zich. Gaan zitten (waar rugzak ligt). Vallen uiteindelijk weg door de honger en worden dan aangevallen door roofdieren.
Of pas na hun overlijden (logischer).
  zondag 22 juni 2014 @ 23:19:53 #256
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_141431875
Tja, het enige wat dan nog relatief 'goed' nieuws is, is dat er geen sprake van vuil spel lijkt te zijn zoals sommigen hier graag wilden geloven.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zondag 22 juni 2014 @ 23:20:10 #257
28167 matthijst
pi_141431889
En zo zit er opeens ook geen water meer in dat flesje :)
pi_141431897
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat dat ding in het water heeft gelegen? Of dat het extreem modderig was?
Dat eerste; jij dacht ik? Je reageert op mijn scenario dat die rugzak juist op de kant is achtergebleven, dus dan denk ik dat je het anders ziet?

Extreem modderig heb ik niet gezegd. :*

pi_141431906
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Of pas na hun overlijden (logischer).
Klopt. Dat bedoelde ik ook
  zondag 22 juni 2014 @ 23:21:10 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431925
quote:
11s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat eerste; jij dacht ik? Je reageert op mijn scenario dat die rugzak juist op de kant is achtergebleven, dus dan denk ik dat je het anders ziet?

Extreem modderig heb ik niet gezegd. :*
Nee hoor, ik heb daar niks over gezegd bij mijn weten..
pi_141431934
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:19 schreef VeX- het volgende:
Tja, het enige wat dan nog relatief 'goed' nieuws is, is dat er geen sprake van vuil spel lijkt te zijn zoals sommigen hier graag wilden geloven.
Zonder data is het 'makkelijk' speculeren en kan in principe veel.

Nu zijn de mogelijkheden veel kleiner en nee, vuil spel lijkt niet logisch.

De vraag waarom die meiden 's nachts de bergen overgingen wel.

zondag 22 juni 2014 @ 23:21:29 #262
165633 eriksd
The grand facade...
pi_141431936
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:19 schreef Draailamp het volgende:
Scenario?:

Spannend. Wanneer verschijnt de eerste druk?

Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_141431948
Of de dames wilde gaan zwemmen gezien de BH's uit zijn.
Rugzak op de kant, BH uit, water in en toen ging het mis
  zondag 22 juni 2014 @ 23:22:03 #264
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431958
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:21 schreef eriksd het volgende:

[..]

Spannend. Wanneer verschijnt de eerste druk?

Owh leuk, neerbuigende erik is er
  zondag 22 juni 2014 @ 23:22:04 #265
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141431960
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:21 schreef Draailamp het volgende:
Of de dames wilde gaan zwemmen gezien de BH's uit zijn.
Rugzak op de kant, BH uit, water in en toen ging het mis
Pics!!!!!!
pi_141431962
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb daar niks over gezegd bij mijn weten..
Dus je bent het met me eens? Of hoe zie jij die rugzak dan voor je?

pi_141431963
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:19 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik stoor me al vanaf het begin aan de foto.
[ afbeelding ]

Deze is omgedraaid, waarom slordigheidje?

[ afbeelding ]

Zo moet hij!
daar ligt een geheugenkaartje
  zondag 22 juni 2014 @ 23:22:24 #268
28167 matthijst
pi_141431975
De tas werd gevonden bovenop stuiken bij de Rio Culubre in het noorden van Panama. Die rivier is door het slechte weer in het land vermoedelijk gezwollen, waarna de tas is meegevoerd. Toen het water weer daalde, is de tas in de struiken beland. Vandaar dat onderzoekers in nieuwe gebieden stroomopwaarts gaan speuren naar sporen van de meiden, de locatie waar de tas vandaan is gekomen en mensen die meer weten.
pi_141431977
Zijn dat hun B-H's? Uitgetrokken omdat ze gingen zwemmen misschien...
  zondag 22 juni 2014 @ 23:22:34 #270
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141431979
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus je bent het met me eens? Of hoe zij die rugzak dan voor je?
Zie mijn eerdere posts in dit deel ;)
pi_141431985
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

8)7 8)7 8)7
Wat is er en hoezo is betyar slimmer dan deze dames, de dames die "naar we aannemen verdwaald zijn". Waarom had betyar niet kunnen verdwalen als we het wel logisch vinden bij deze twee dames?
pi_141431999
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zonder data is het 'makkelijk' speculeren en kan in principe veel.

Nu zijn de mogelijkheden veel kleiner en nee, vuil spel lijkt niet logisch.

De vraag waarom die meiden 's nachts de bergen overgingen wel.
Dit dus.

Nog altijd geen plausibele verklaring voor gehoord.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:23:07 #273
165633 eriksd
The grand facade...
pi_141432000
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh leuk, neerbuigende erik is er
Het spijt me, ik zal jullie je journalistieke werk laten doen _O_
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:23:27 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141432024
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:22 schreef Xan21 het volgende:
Of meegenomen omdat ze verwachtten te gaan zweten en verschoning wilden..
pi_141432044
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

In dat filmpje dat op internet rondgaat van de twee. Zo te zien liggen die riviertjes vol grote ronde keien. Misschien is Kris gevallen, op hoofd bijvoorbeeld en is het Lisanne niet gelukt haar uit de rivier te krijgen. Ondertussen was Lisanne ook gevallen en kon niet meer lopen. Zoiets.
pi_141432057
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zie mijn eerdere posts in dit deel ;)
:? Dan moet ik gaan zoeken. Waarom?

zondag 22 juni 2014 @ 23:24:24 #277
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141432073
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat is er en hoezo is betyar slimmer dan deze dames, de dames die "naar we aannemen verdwaald zijn". Waarom had betyar niet kunnen verdwalen als we het wel logisch vinden bij deze twee dames?
Ik zeg nergens dat Betje dommer of slimmer is. Ik vind je "conclusie" gewoon bizar.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:24:35 #278
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141432078
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Misschien Omdat betyar voor zijn huwelijksreis enkele malen beroepsmatig (lees trainingsdoeleinden) het oerwoud in is geweest.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:24:42 #279
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_141432084
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:22 schreef Xan21 het volgende:
Misschien hadden ze wel sex met elkaar. :9~

#superniger2020
  roze zondag 22 juni 2014 @ 23:24:53 #280
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_141432096
Vreselijk dit, krijg er gewoon kippenvel van. Bah
Your beauty never ever scared me.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:25:12 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141432116
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit dus.

Nog altijd geen plausibele verklaring voor gehoord.
Ok, ik heb het niet op de voet gevolgd. Hoezo 's-nachts?
pi_141432131
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:24 schreef superniger het volgende:

[..]

_O-

Aap.

pi_141432135
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Van plan om te gaan zwemmen, bikini aan en BH in de tas.
pi_141432136
quote:

[..]

Hetero
  zondag 22 juni 2014 @ 23:25:47 #285
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141432145
quote:

[..]

Met een doodshoofdaapje die een virus bij zich droeg.
pi_141432151
Het weefsel van de linkervoet die het forensisch instituut in Panama-stad heeft onderzocht, blijkt van LisanneFroon
  zondag 22 juni 2014 @ 23:25:56 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141432153
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:23 schreef eriksd het volgende:

[..]

Het spijt me, ik zal jullie je journalistieke werk laten doen _O_
Mooi. Al is er uiteraard weinig journalistieks aan, zanikerdje
pi_141432177
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, ik heb het niet op de voet gevolgd. Hoezo 's-nachts?
Check die tijden. Ze zijn ~13:30-14:00 ofwel te voet ofwel per taxi uit Boquete vertrokken naar Bajo Mono. Daar hebben ze de pianista trail gelopen, ManoD weet hoever dat lopen is. Daar zijn ze gezien dus dat is primaire data.

pi_141432183
Ook is een deel van het gevonden bekken onderzocht. Onz: er is nog geen officieel rapport, maar zie geen tekenen van geweld.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:26:42 #290
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141432184
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:23 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

In dat filmpje dat op internet rondgaat van de twee. Zo te zien liggen die riviertjes vol grote ronde keien. Misschien is Kris gevallen, op hoofd bijvoorbeeld en is het Lisanne niet gelukt haar uit de rivier te krijgen. Ondertussen was Lisanne ook gevallen en kon niet meer lopen. Zoiets.
Ik ken dat filmpje niet. Linkje?
  zondag 22 juni 2014 @ 23:26:52 #291
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141432192
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:25 schreef StaceySinger het volgende:
Het weefsel van de linkervoet die het forensisch instituut in Panama-stad heeft onderzocht, blijkt van LisanneFroon
Jeroen was je voor.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:26:53 #292
28167 matthijst
pi_141432194
Filmpie, luie draken:
  zondag 22 juni 2014 @ 23:27:02 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141432203
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:? Dan moet ik gaan zoeken. Waarom?
Je was er gewoon bij hoor ;)
  zondag 22 juni 2014 @ 23:27:03 #294
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_141432204
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-

Aap.
Tsja, iedereen hier verzint zijn eigen scenario. :P
#superniger2020
pi_141432228
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:17 schreef DJ90 het volgende:
Naast dat er onduidelijkheid is over waar ze voor het laatst gezien zijn (niet bij/op het Pianista pad maar bij 'Casa Pedro' rond half 3 smiddags, zie uitzending P&W, Martijn Froon praat daar over vanaf 6:30 http://pauwenwitteman.vara.nl/media/313726). Is er wat mij betreft ook wat onduidelijkheid waar het Pianista pad begint. Volgens de recenties bij dit restaurantje ligt het bij het begin van het pad. Maar op de kaartjes in de OP begint het El Pianista pad weer wat westelijker, vlak bij 'Casa Pedro'... Ook als het Pianista pad bij het restaurantje begint ben ik benieuwd hoe het precies loopt, het eerste stuk van het pad is dan in het gebied wat wordt 'omringt' door de weg Ave. Bueno Aires.
Het begint achter het restaurant, je moet er aan de linkerkant langs. Dan volgt na een meter of 200/300 een stukje rivier waar je overheen moet: http://www.boquetegardeni(...)e-e1392669080482.jpg
Dan loop je ongeveer 600/700 meter over een semi-verhard pad, met aan de linkerkant "huizen" (eerder krotten) en aan de rechterkant weiland. Daarna kom je uit in het weiland, dat nog deels met prikkeldraad omringd is. Op een gegeven moment kun je links een rivier oversteken. Dat heb ik gedaan en nog een klein stukje doorgelopen, daarna weer omgedraaid.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:27:50 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141432237
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:25 schreef StaceySinger het volgende:
Nee, echt???
pi_141432243
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:27 schreef superniger het volgende:

[..]

Tsja, iedereen hier verzint zijn eigen scenario. :P
Fappen op orgaanhandel, je moest je schamen. :{w

pi_141432245
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lijkt me dat je dan ook een schoon t-shirt mee zou nemen.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:28:29 #299
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_141432259
Ik zit even die oude P&W aflevering te kijken.

Maar het is dus zo dat het een route is met huizen, kiosken en restaurants in de buurt? Mijn veronderstelling was dat ze midden in de rimboe zaten?
  zondag 22 juni 2014 @ 23:28:45 #300
28167 matthijst
pi_141432270
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:27 schreef MeloD het volgende:

[..]

Het begint achter het restaurant, je moet er aan de linkerkant langs. Dan volgt na een meter of 200/300 een stukje rivier waar je overheen moet: http://www.boquetegardeni(...)e-e1392669080482.jpg
Dan loop je ongeveer 600/700 meter over een semi-verhard pad, met aan de linkerkant "huizen" (eerder krotten) en aan de rechterkant weiland. Daarna kom je uit in het weiland, dat nog deels met prikkeldraad omringd is. Op een gegeven moment kun je links een rivier oversteken. Dat heb ik gedaan en nog een klein stukje doorgelopen, daarna weer omgedraaid.
waarom omgedraaid?
  zondag 22 juni 2014 @ 23:28:56 #301
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141432280
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 23:26 schreef matthijst het volgende:
Filmpie, luie draken:
Vlieland, altijd gevaarlijk tijdens het wadlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')