quote:Op zondag 22 juni 2014 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere posts in dit deel
Ik zeg nergens dat Betje dommer of slimmer is. Ik vind je "conclusie" gewoon bizar.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is er en hoezo is betyar slimmer dan deze dames, de dames die "naar we aannemen verdwaald zijn". Waarom had betyar niet kunnen verdwalen als we het wel logisch vinden bij deze twee dames?
Misschien Omdat betyar voor zijn huwelijksreis enkele malen beroepsmatig (lees trainingsdoeleinden) het oerwoud in is geweest.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is er en hoezo is betyar slimmer dan deze dames, de dames die "naar we aannemen verdwaald zijn". Waarom had betyar niet kunnen verdwalen als we het wel logisch vinden bij deze twee dames?
Misschien hadden ze wel sex met elkaar.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:22 schreef Xan21 het volgende:
Zijn dat hun B-H's? Uitgetrokken omdat ze gingen zwemmen misschien...
Ok, ik heb het niet op de voet gevolgd. Hoezo 's-nachts?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit dus.
Nog altijd geen plausibele verklaring voor gehoord.
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Misschien hadden ze wel sex met elkaar.![]()
Van plan om te gaan zwemmen, bikini aan en BH in de tas.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of meegenomen omdat ze verwachtten te gaan zweten en verschoning wilden..
Heteroquote:Op zondag 22 juni 2014 23:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Met een doodshoofdaapje die een virus bij zich droeg.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Mooi. Al is er uiteraard weinig journalistieks aan, zanikerdjequote:Op zondag 22 juni 2014 23:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal jullie je journalistieke werk laten doen
Check die tijden. Ze zijn ~13:30-14:00 ofwel te voet ofwel per taxi uit Boquete vertrokken naar Bajo Mono. Daar hebben ze de pianista trail gelopen, ManoD weet hoever dat lopen is. Daar zijn ze gezien dus dat is primaire data.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ik heb het niet op de voet gevolgd. Hoezo 's-nachts?
Ik ken dat filmpje niet. Linkje?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:23 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
In dat filmpje dat op internet rondgaat van de twee. Zo te zien liggen die riviertjes vol grote ronde keien. Misschien is Kris gevallen, op hoofd bijvoorbeeld en is het Lisanne niet gelukt haar uit de rivier te krijgen. Ondertussen was Lisanne ook gevallen en kon niet meer lopen. Zoiets.
Jeroen was je voor.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:25 schreef StaceySinger het volgende:
Het weefsel van de linkervoet die het forensisch instituut in Panama-stad heeft onderzocht, blijkt van LisanneFroon
Je was er gewoon bij hoorquote:
Het begint achter het restaurant, je moet er aan de linkerkant langs. Dan volgt na een meter of 200/300 een stukje rivier waar je overheen moet: http://www.boquetegardeni(...)e-e1392669080482.jpgquote:Op zondag 22 juni 2014 23:17 schreef DJ90 het volgende:
Naast dat er onduidelijkheid is over waar ze voor het laatst gezien zijn (niet bij/op het Pianista pad maar bij 'Casa Pedro' rond half 3 smiddags, zie uitzending P&W, Martijn Froon praat daar over vanaf 6:30 http://pauwenwitteman.vara.nl/media/313726). Is er wat mij betreft ook wat onduidelijkheid waar het Pianista pad begint. Volgens de recenties bij dit restaurantje ligt het bij het begin van het pad. Maar op de kaartjes in de OP begint het El Pianista pad weer wat westelijker, vlak bij 'Casa Pedro'... Ook als het Pianista pad bij het restaurantje begint ben ik benieuwd hoe het precies loopt, het eerste stuk van het pad is dan in het gebied wat wordt 'omringt' door de weg Ave. Bueno Aires.
Nee, echt???quote:Op zondag 22 juni 2014 23:25 schreef StaceySinger het volgende:
Het weefsel van de linkervoet die het forensisch instituut in Panama-stad heeft onderzocht, blijkt van LisanneFroon
Fappen op orgaanhandel, je moest je schamen.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Tsja, iedereen hier verzint zijn eigen scenario.
Lijkt me dat je dan ook een schoon t-shirt mee zou nemen.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of meegenomen omdat ze verwachtten te gaan zweten en verschoning wilden..
waarom omgedraaid?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:27 schreef MeloD het volgende:
[..]
Het begint achter het restaurant, je moet er aan de linkerkant langs. Dan volgt na een meter of 200/300 een stukje rivier waar je overheen moet: http://www.boquetegardeni(...)e-e1392669080482.jpg
Dan loop je ongeveer 600/700 meter over een semi-verhard pad, met aan de linkerkant "huizen" (eerder krotten) en aan de rechterkant weiland. Daarna kom je uit in het weiland, dat nog deels met prikkeldraad omringd is. Op een gegeven moment kun je links een rivier oversteken. Dat heb ik gedaan en nog een klein stukje doorgelopen, daarna weer omgedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |