SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door El_Matador op 22-06-2014 23:19:06 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die rivier stroomt vrij snel (zie de vorm, niet echt meanderend, maar braided). Het is geen stilstaand water vol bacterien.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe snel het afgebroken wordt en op welke manier hangt af van de temperatuur en of het lichaam in het water lag. Als het inderdaad in het water heeft gelegen gaat het veel sneller, dan is er na een paar weken al weinig meer over.
je zou toch denken dat ze dat snel naar buiten willen brengen om weer goed op de kaart te staanquote:Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef forzaudinese het volgende:
Ik hoop dat ze ook naar buiten komen met informatie over de spullen in de tas. Heel interresant om te weten of ze nog foto's ondeweg hebben gemaakt of geprobeert hebben om te bellen. Is dit niet het geval dan kan je verdwaling gewoon uitsluiten.
Je kunt wel weten of het weefsel in het water heeft gelegen en door wat voor organismen het is gekoloniseerd. Maar om te weten of iemand verdronken is heb je voor zover ik weet wel de longen nodig.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hoop ik ook voor ze.
Al kunnen ze nog het meest met het weefsel denk ik. Kun je daar een verdrinking mee achterhalen?
Vanaf de rugzak naar de eerste schoen is 15-25 km. Dat kan een combinatie van rivier en dieren zijn. In situ ontbinding zie ik bij een vrij snel stromende rivier niet echt gebeuren.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je kunt wel weten of het weefsel in het water heeft gelegen en door wat voor organismen het is gekoloniseerd. Maar om te weten of iemand verdronken is heb je voor zover ik weet wel de longen nodig.
Heb hier een vak over gevolgd voor mijn studie maar weet er verder weinig van.
Echt he. Wat een nachtmerrie. Ik hoop dat er inderdaad een ongeluk is gebeurd en dat ze niet weken in doodsangst hebben rondgezworven daar.quote:
Dan gaat het dus moeilijk worden, als verdrinking de doodsoorzaak is.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je kunt wel weten of het weefsel in het water heeft gelegen en door wat voor organismen het is gekoloniseerd. Maar om te weten of iemand verdronken is heb je voor zover ik weet wel de longen nodig.
Heb hier een vak over gevolgd voor mijn studie maar weet er verder weinig van.
Zou heel goed kunnen inderdaad. Als er ten minste mogelijkheid is ergens in stroomversnelling terecht te komen. Dat 1 vd meiden de andere achterna sprong.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:44 schreef El_Matador het volgende:
Als ze daar gestorven zijn, dat is helemaal niet logisch, 30 km van hun ongschonden rugzak vandaan.
Ik denk verdronken en de lichamen zijn idd door aaseters verspreid.
In mijn reactie ging ik uit van aangevallen door wilde beesten en niet aaseters.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat verrast je daar zo aan? Een lichaam blijft natuurlijk niet onaangeraakt liggen in de jungle..
Dat laatste lijkt me gezien de rugzak totaal niet logisch. Zelfs als je door de rivier wordt meegesleept en nog leeft, probeer je naar die rugzak terug te komen. Met doodsangst en wil red je dat, zou ik zeggen.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt he. Wat een nachtmerrie. Ik hoop dat er inderdaad een ongeluk is gebeurd en dat ze niet weken in doodsangst hebben rondgezworven daar.
Ik heb er nu al last van in de zin van dat 't me afschuwelijk lijkt om dat mee te maken. Krijg rillingen bij het idee.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt he. Wat een nachtmerrie. Ik hoop dat er inderdaad een ongeluk is gebeurd en dat ze niet weken in doodsangst hebben rondgezworven daar.
Maar die rugzak lag toch stroomopwaarts? Op twitter verduidelijk die britta sanders 't wat.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me gezien de rugzak totaal niet logisch. Zelfs als je door de rivier wordt meegesleept en nog leeft, probeer je naar die rugzak terug te komen. Met doodsangst en wil red je dat, zou ik zeggen.
Ja, idd, vreselijk, die onzekerheid, maar ook de dood.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:02 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb er nu al last van in de zin van dat 't me afschuwelijk lijkt om dat mee te maken. Krijg rillingen bij het idee.
En daar zit je dan als ouders, verschrikkelijk.
Dat is wel apart, alles wordt gelekt en nog niks over de camera.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Was er al bekend of er nog extra info op hun fotocamera's stonden?
Ooh nee. Stroomopwaarts vanaf de schoenen. Dus dan zou die rugZak mss eerder zijn blijven steken? Wat een puzzel.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:03 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Maar die rugzak lag toch stroomopwaarts? Op twitter verduidelijk die britta sanders 't wat.
Dat was het voor mij ook, vandaar dit kaartje:quote:
Dat is nog maar de vraag hè. We weten niet of ze tegelijkertijd zijn overleden. Misschien is één iemand gewond geraakt en is de ander hulp gaan zoeken. Misschien werden ze overvallen door wilde dieren, waarbij één op de vlucht slaat en later alsnog wordt gegrepen. Er zijn nog zoveel scenario's.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Ergens wel fijn, dat er zekerheid is voor de ouders van Lisanne. Wat ik toch zo gek blijf vinden is dat ze allebéi tegelijk dood zijn gegaan. Ik denk niet dat er ooit nog te reconstrueren valt wat er is gebeurd.
Is dat de dame van het account dat is verwijderd? Zou daar geen geloof aan hechten..quote:Op zondag 22 juni 2014 21:57 schreef Marrije het volgende:
Wat twitterde die britta sanders nou? dat er meer was gevonden maar nog niet bevestigd, alleen kleding of nog meer...?
Brrr, je zult het meemakenquote:Op zondag 22 juni 2014 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, idd, vreselijk, die onzekerheid, maar ook de dood.
Een goede vriendin is 20 meter naar beneden gevallen in Marokko, dood. Was echt een supermeid, reislustig en ondernemend. Zo oneerlijk.
nee, dat was ene amberquote:Op zondag 22 juni 2014 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat de dame van het account dat is verwijderd? Zou daar geen geloof aan hechten..
Dat is moeilijk voor te stellen ja.. dat ze gewoon zijn opgevreten ofzoquote:Op zondag 22 juni 2014 22:07 schreef Jordony het volgende:
[..]
Op dit moment zit ik nog met het gezicht van Lisanne in me hoofd te bedenken dat van zo'n mooie, en vriendelijk ogende vrouw slechts vieze aangetaste botten overblijven en zij zo komt te overlijden
Hoe weet jij dat ze allebei tegelijk zijn dood zijn gegaan?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Ergens wel fijn, dat er zekerheid is voor de ouders van Lisanne. Wat ik toch zo gek blijf vinden is dat ze allebéi tegelijk dood zijn gegaan. Ik denk niet dat er ooit nog te reconstrueren valt wat er is gebeurd.
Dat is niet bekend vooralsnog (en dat wordt het wellicht nooit).quote:
Ik zie het gebeuren dat Lisanne in het water is gevallen en kris, in paniek, langs de oever geprobeerd heeft haar te vinden/volgen. In dat geval zal zij inmiddels ook niet meer leven, maarja, waar is ze dan..quote:Op zondag 22 juni 2014 22:07 schreef Jordony het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag hè. We weten niet of ze tegelijkertijd zijn overleden. Misschien is één iemand gewond geraakt en is de ander hulp gaan zoeken. Misschien werden ze overvallen door wilde dieren, waarbij één op de vlucht slaat en later alsnog wordt gegrepen. Er zijn nog zoveel scenario's.
Op dit moment zit ik nog met het gezicht van Lisanne in me hoofd te bedenken dat van zo'n mooie, en vriendelijk ogende vrouw slechts vieze aangetaste botten overblijven en zij zo komt te overlijden
Ik ben blij voor je dat dit zover van je afstaat en je er zo erg van schrikt. Dat meen ik.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:07 schreef Jordony het volgende:
Die tweede schoen (die volgens mij de eerste was, S1) is toch bevestigd van Kris te zijn (ouders)?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:10 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren dat Lisanne in het water is gevallen en kris, in paniek, langs de oever geprobeerd heeft haar te vinden/volgen. In dat geval zal zij inmiddels ook niet meer leven, maarja, waar is ze dan..
Er zijn twee (verschillende) schoenen gevonden he? En meerdere botten. Vrees dat het er voor haar ook niet best uitzietquote:Op zondag 22 juni 2014 22:10 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren dat Lisanne in het water is gevallen en kris, in paniek, langs de oever geprobeerd heeft haar te vinden/volgen. In dat geval zal zij inmiddels ook niet meer leven, maarja, waar is ze dan..
Ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is wel apart, alles wordt gelekt en nog niks over de camera.
Geen idee, op 't zicht is ie wel herkend.. Maar die schoen bevatte dus geen weefsel (toch) dus wie zal 't zeggen?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die tweede schoen (die volgens mij de eerste was, S1) is toch bevestigd van Kris te zijn (ouders)?
Hoe groot acht je de kans dat het een andere schoen is?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:12 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Geen idee, op 't zicht is ie wel herkend.. Maar die schoen bevatte dus geen weefsel (toch) dus wie zal 't zeggen?
Het zou mij idd ook niet verbazen als er geen (menselijke) daders aan te wijzen zijn. Al zijn er uiteraard nog genoeg vragen over. Volgens mij is de vindplaats nu niet echt dicht bij waar ze voor het laatst gezien zijn.quote:
Mijn vriendin lijkt qua gezichttrekken (vooral de lach) erg op Lisanne. Misschien dat het daarom wat hard aankomt. Maar ook van de omstandigheden schrik ik gewoon.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat dit zover van je afstaat en je er zo erg van schrikt. Dat meen ik.
Hoe weet je dat nou? Misschien heeft de politie wel gelekt, de familie, wie dan ook...quote:Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef De_Pel het volgende:
Bizar wel dat er morgen een persco is, maar die aasgieren (dat is onze enige bron) van de pers de info toch maar vast hebben ontfutselt. Lekker respectvol wel.
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef Jordony het volgende:
[..]
Mijn vriendin lijkt qua gezichttrekken (vooral de lach) erg op Lisanne. Misschien dat het daarom wat hard aankomt. Maar ook van de omstandigheden schrik ik gewoon.
Ik lees overal dat de politie dat gemeld heeft.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef De_Pel het volgende:
Rust zacht![]()
Bizar wel dat er morgen een persco is, maar die aasgieren van de pers de info toch maar vast hebben ontfutselt. Lekker respectvol wel.
Zie kaartje. Megaver. 20-35 km vanaf hun rugzak, schattingen, niet precies natuurlijk.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het zou mij idd ook niet verbazen als er geen (menselijke) daders aan te wijzen zijn. Al zijn er uiteraard nog genoeg vragen over. Volgens mij is de vindplaats nu niet echt dicht bij waar ze voor het laatst gezien zijn.
Al kan ik dat mis hebben. Mata?
Ja maar tot nu toe is er over kris geen uitsluitsel, stel dat alles van Lisanne blijkt; is dat dan niet nog veel gekker dan 1 iemand in stukjes door het gebied verspreid?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn twee (verschillende) schoenen gevonden he? En meerdere botten. Vrees dat het er voor haar ook niet best uitziet
Even schandalig. Geef die ouders even de tijd om de eerste klap te verwerken en de mensen die ze willen op de hoogte te stellen voor het overal wordt rondgestrooid.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik lees overal dat de politie dat gemeld heeft.
Ok, snap ik goed idd.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef Jordony het volgende:
[..]
Mijn vriendin lijkt qua gezichttrekken (vooral de lach) erg op Lisanne. Misschien dat het daarom wat hard aankomt. Maar ook van de omstandigheden schrik ik gewoon.
Nee persé. Hoewel dat iig na hun dood wel waarschijnlijk lijkt. Aaseters )of deels aaseters, deels roofdieren) maken echt geen onderscheid tussen een dood lichaam van een dier of een dood lichaam van een mens. Overigens gaat de ontbinding in het oerwoud ook vele malen sneller dan hier.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb het hele fiasco niet gevolgd, maar er is dus een grote kans dat ze beiden (gedeeltelijk) zijn opgegeten? Of begrijp ik het helemaal verkeerd?
We leven in 2014.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Even schandalig. Geef die ouders even de tijd om de eerste klap te verwerken en de mensen die ze willen op de hoogte te stellen voor het overal wordt rondgestrooid.
Ik vind dat niet zo raar hoorquote:
Hoe kom je dan ook bij "opgegeten"?quote:
Welkom in NWS.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kom je dan ook bij "opgegeten"?
Zoek je dat extra drama ofzo? Daar is toch helemaal geen direct bewijs voor?
Ik heb het niet eens over waar de rugzak is gevonden, maar over waar ze het laatst (in levende lijve) gezien zijn. Dat was toch ook ver van het vindgebied vandaan?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie kaartje. Megaver. 20-35 km vanaf hun rugzak, schattingen, niet precies natuurlijk.
Levend van je rugzak weggaan, je enige kans op redding (telefoon), dat wil er bij mij niet in.
Tsja, dat is de hoerrnalistiek van tegenwoordig.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Even schandalig. Geef die ouders even de tijd om de eerste klap te verwerken en de mensen die ze willen op de hoogte te stellen voor het overal wordt rondgestrooid.
Die telefoon heb je denk ik niet veel aan in het oerwoud? Al ben ik daar niet bekend uiteraard.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie kaartje. Megaver. 20-35 km vanaf hun rugzak, schattingen, niet precies natuurlijk.
Levend van je rugzak weggaan, je enige kans op redding (telefoon), dat wil er bij mij niet in.
I know, ik zit hier ook niet zo echt vragend achter de computer, GGMM.quote:
Ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef forzaudinese het volgende:
Ik hoop dat ze ook naar buiten komen met informatie over de spullen in de tas. Heel interresant om te weten of ze nog foto's ondeweg hebben gemaakt of geprobeert hebben om te bellen. Is dit niet het geval dan kan je verdwaling gewoon uitsluiten.
Alsof de rest hier niet op zoek is naar sensatiequote:Op zondag 22 juni 2014 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de berg, bij het begin van de Pianista...quote:Op zondag 22 juni 2014 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over waar de rugzak is gevonden, maar over waar ze het laatst (in levende lijve) gezien zijn. Dat was toch ook ver van het vindgebied vandaan?
Je moet in de eerdere topics de postings van halcon eens lezen, zal je goed doen. Topic nr twee bijvquote:Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef Jordony het volgende:
[..]
Slijmbal.quote:
Ja. Media tonen soms de gruwelijkste beelden, van lijken en al. Vanzelfsprekend dat alles wordt doorgelekt met details en foto's etc, dat is niet te stoppen. Ieder medium wil gewoon het snelste en 'heftigste' nieuws leveren.quote:
Lijkt me voor de hand liggend. Vermoord, in stukken hakken en de overschotten kilometers het oerwoud in sleuren is minder realistisch. Ooh wacht misschien hebben ze die meisjes ontbeend en vanuit een helikopter of vliegtuig de botten in het oerwoud gegooid.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je al slachtofferhulp ingeschakeld?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef MeloD het volgende:
Vreselijk nieuwsWat moeten de nabestaanden door een hel gaan...
Ik heb 2 weken voor de meiden daar verdwenen een stuk van de Pianista trail gelopen. Alleen. Voel me daarom vanaf 't begin wel sterk betrokken bij hun vermissing. En erg onwerkelijk.
Gezien de roofdieren/aaseters is het niet gek als de overblijfselen van iemand over een flink gebied verspreid liggen helaas.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:15 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ja maar tot nu toe is er over kris geen uitsluitsel, stel dat alles van Lisanne blijkt; is dat dan niet nog veel gekker dan 1 iemand in stukjes door het gebied verspreid?
Nihiel, maar een schoen verliezen kan ook, dan hoef je nog niet dood te zijn. Uitsluitsel geeft enkel die schoen niet..quote:Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat het een andere schoen is?
Ik dacht dat je al je info via de locals had.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef MeloD het volgende:
Ik heb 2 weken voor de meiden daar verdwenen een stuk van de Pianista trail gelopen. Alleen. Voel me daarom vanaf 't begin wel sterk betrokken bij hun vermissing. En erg onwerkelijk.
Kan het me voorstellenquote:Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef MeloD het volgende:
Huh?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:18 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Alsof de rest hier niet op zoek is naar sensatie. Ik kreeg die indruk uit de berichten die ik hier las.
Dankquote:Op zondag 22 juni 2014 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de berg, bij het begin van de Pianista...
[ afbeelding ]
Nog voor vlaggetje 1, waar het flink steiler wordt, zie OP, dank StaceySinger.
Die schoenen liggen in de rivierbedding. Na 2,5 maand regenseizoen is dat niet in situ.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:20 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nihiel, maar een schoen verliezen kan ook, dan hoef je nog niet dood te zijn. Uitsluitsel geeft enkel die schoen niet..
Ho, ff! Een ongeluk en daarna ten prooi gevallen aan roofdieren/aaseters is ook een logische en reële mogelijkheid.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Lijkt me voor de hand liggend. Vermoord, in stukken hakken en de overschotten kilometers het oerwoud in sleuren is minder realistisch. Ooh wacht misschien hebben ze die meisjes ontbeend en vanuit een helikopter of vliegtuig de botten in het oerwoud gegooid.
Nee da's Staceyquote:Op zondag 22 juni 2014 22:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al je info via de locals had.
Denk jij zelf verdwaald of ongeluk of...?
Wat hadden ze beter moeten doen?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:22 schreef El_Matador het volgende:
Wat heeft men slecht gezocht zeg, niet normaal.
Nou het ligt ook wel een eindje uit de buurt en die rugzak was eerst niet eens zichtbaar schijntquote:Op zondag 22 juni 2014 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die schoenen liggen in de rivierbedding. Na 2,5 maand regenseizoen is dat niet in situ.
Nee, een schoen verliezen is geen bewijs van overlijden. De foto's zouden iets kunnen zeggen.
Maar resten zullen sowieso flink verspreid zijn in zo'n lange tijd.
Slecht gezocht? Het is geen vinexwijk bij Den Haag ofzo he?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die schoenen liggen in de rivierbedding. Na 2,5 maand regenseizoen is dat niet in situ.
Nee, een schoen verliezen is geen bewijs van overlijden. De foto's zouden iets kunnen zeggen.
Wat je zegt ben jezelfquote:Op zondag 22 juni 2014 22:20 schreef Fierce. het volgende:
[..]![]()
Typisch een autisten-opmerking (echt).
Ik heb aangenomen dat de resten van Lisanne (het heupbeen en de Wildebeastbergschoen met resten) het verst gevonden zijn, op de plek die RTL aanwees, in de bocht van de rivier.quote:
Ja, maar, dan nog, stel dat ze op x plaatsen overblijfselen vinden en alles blijkt van lisanne.. Wat is die kans dan? Dat je van 1 iemand verschillende dingen vindt en van de ander niks? Dat lijkt me ook vreemd; dan zou je zeggen dat je op de verkeerde plaats zoekt..quote:Op zondag 22 juni 2014 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De rivier die nu die lichamen en tas zou hebben moeten meesleurenquote:Op zondag 22 juni 2014 22:24 schreef MeloD het volgende:
[..]
Nee da's Stacey
Ik kan me niet voorstellen dat ze op dat eerste stuk verdwaald zijn. Ik ben ook een aantal keer van het pad afgeweken in de hoop dat mooiere vogels etc. te spotten, maar kon het pad altijd weer terug vinden. Verdwalen lijkt me daarom sterk. Een ongeval/verkeerde vrucht geplukt en daarna verdwalen zou ik nog wel een mogelijkheid vinden. Hoewel ongeval me ook sterk lijkt, toen ik er liep (1,5 week ervoor) was de rivier een laagje water waar je op je wandelschoenen zonder problemen doorheen kon waden.
Dat heupbeen heeft nog geen match..quote:Op zondag 22 juni 2014 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb aangenomen dat de resten van Lisanne (het heupbeen en de Wildebeastbergschoen met resten) het verst gevonden zijn, op de plek die RTL aanwees, in de bocht van de rivier.
De schoen van Kris is dan ~1-5 km stroomopwaarts gevonden. Daar nog eens 20-30 km stroomopwaarts van de rugzak (ongeschonden!) en dat is 8 uur lopen vanaf Boquete, dus 4 uur vanaf het einde van de trail, 7 uur na het begin van de trail en 1 uurtje van Bajo Mono terug naar Boquete.
Maar dat zijn tijden van een ervaren gids (Francisco?).
Het is 1 rechte lijn vanaf de Pianista trail. Onherbergzaam gebied maar mensen reizen langs de rivier (en hier moet je wel).quote:
Als dat ook bij de schoen is gevonden ga ik er stiekem van uit dat het ook van Lisanne isquote:Op zondag 22 juni 2014 22:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat heupbeen heeft nog geen match..
Nee daarbij wordt gedoeld op een rivier die hogerop stroomt geloof ik.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De rivier die nu die lichamen en tas zou hebben moeten meesleuren
Exact.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:27 schreef Jordony het volgende:
[..]
Als dat ook bij de schoen is gevonden ga ik er stiekem van uit dat het ook van Lisanne isIk denk dat Kris toch ergens anders ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |