abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141426626
Laatste nieuws:

BREAKING:

Lisanne Froon (l) (22)

Politie bevestigt vondst resten Lisanne Froon
De donderdag in Panama gevonden resten zijn van de vermiste Nederlandse Lisanne Froon.

Dat meldt NOS.

Donderdag werden botten en schoenen gevonden in de buurt van de plaats waar eerder een rugzak met onder meer de telefoons van de vrouwen werd aangetroffen.

Kris Kremers en Lisanne Froon werden sinds april vermist.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op maandag 16 en woensdag 18 juni werden 2 schoenen, waarvan 1 met resten van voeten gevonden in de buurt van Alto Bocas del Toro, Panama, ten zuiden van een stuwdam in de Rio Changuinola (ook wel Rio Culebra genoemd).

Een deel van de resten is van de sinds 80 dagen vermiste Lisanne Froon uit Amersfoort zijn. Mogelijke sporen van haar vriendin Kris wordt nog onderzocht.

De rugzak van een van de meiden met daarin 2 zonnebrillen en 2 beha's, een telefoon en een camera, werd op zaterdag 14 juni gevonden nabij Los Romeros, en Valle del Risco, Bocas del Toro.

Maandag 23 juni volgt een persconferentie waarin de resultaten van het DNA-onderzoek worden gepresenteerd. De stoffelijke resten van de levenslustige Lisanne zijn zondag al bevestigd. Sympathieke Kris wordt nog gezocht.

Begin (vlakke gedeelte) El Pianista trail - foto's MeloD - 1,5 week voor de verdwijning van Lisanne en Kris:

'Ouders hebben schoenen herkend'
Ook al is er nog geen direct bewijs, alles wijst erop dat de gevonden resten in Panama afkomstig zijn van de vermiste Kris en Lisanne.

De resten die in de jungle gevonden zijn, worden op dit moment nog onderzocht door experts in Panama. Verslaggever Britta Sanders:"Ik hoor hier van de woordvoerder van de familie dat de ouders de gevonden schoenen herkend zouden hebben als de schoenen van Kris en Lisanne. En dat het dezelfde schoenen zouden zijn die ze gedragen hebben bij hun vertrek vanaf Schiphol."

Ook de politie in Nederland zegt het sterke vermoeden te hebben dat het om de vrouwen gaat. Het DNA-onderzoek dat uitsluitsel moet geven, kan nog een halve week duren.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Zolderkamerspeculaties FOK!:

• meiden zijn in de rivier de Chiangola (of Culebra) gevallen en verdronken, de rugzak lag nog op de kant
• de meiden zijn met rugzak en al in de rivier beland en de rugzak is ergens gestrand en daar gevonden

Nieuwslinks:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)t-meisjes-in-panama/
http://prensa.com/uhora/l(...)as-holandesas/345622
http://www.bbc.com/news/world-latin-america-27939119
http://www.elsevier.nl/Bu(...)en-Kremers-1545546W/
http://nos.nl/video/66379(...)onden-in-panama.html
http://www.hartvannederland.nl/tag/vermissing-panama/
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)melijke-resten.dhtml
http://www.panamaamerica.(...)cia-sobre-holandesas
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-met-kris-en-lisanne
http://www.blikopnieuws.n(...)eden-misdrijf-panama

===========================================================================

Ouder nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door El_Matador op 22-06-2014 23:19:06 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141426638
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hoe snel het afgebroken wordt en op welke manier hangt af van de temperatuur en of het lichaam in het water lag. Als het inderdaad in het water heeft gelegen gaat het veel sneller, dan is er na een paar weken al weinig meer over.
Die rivier stroomt vrij snel (zie de vorm, niet echt meanderend, maar braided). Het is geen stilstaand water vol bacterien.

Ik denk ergens gestrand en daar door aaseters -helaas, sorry voor de meelezers- aan stukken gescheurd.

Ik neem aan dat ze verdronken zijn en niet lang geleden hebben. O+
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 22 juni 2014 @ 21:55:37 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141426775
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef forzaudinese het volgende:
Ik hoop dat ze ook naar buiten komen met informatie over de spullen in de tas. Heel interresant om te weten of ze nog foto's ondeweg hebben gemaakt of geprobeert hebben om te bellen. Is dit niet het geval dan kan je verdwaling gewoon uitsluiten.
je zou toch denken dat ze dat snel naar buiten willen brengen om weer goed op de kaart te staan
pi_141426795
Het zat er aan te komen. Diep triest en verschrikkelijk nieuws :'( Enige is dat de ouders van Lisanne nu eindelijk zekerheid hebben en kunnen rouwen om hun dochter.
pi_141426814
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat hoop ik ook voor ze.
Al kunnen ze nog het meest met het weefsel denk ik. Kun je daar een verdrinking mee achterhalen?
Je kunt wel weten of het weefsel in het water heeft gelegen en door wat voor organismen het is gekoloniseerd. Maar om te weten of iemand verdronken is heb je voor zover ik weet wel de longen nodig.
Heb hier een vak over gevolgd voor mijn studie maar weet er verder weinig van.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 22 juni 2014 @ 21:57:35 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141426892
Wat twitterde die britta sanders nou? dat er meer was gevonden maar nog niet bevestigd, alleen kleding of nog meer...?
pi_141426918
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Je kunt wel weten of het weefsel in het water heeft gelegen en door wat voor organismen het is gekoloniseerd. Maar om te weten of iemand verdronken is heb je voor zover ik weet wel de longen nodig.
Vanaf de rugzak naar de eerste schoen is 15-25 km. Dat kan een combinatie van rivier en dieren zijn. In situ ontbinding zie ik bij een vrij snel stromende rivier niet echt gebeuren.

Met pollen kunnen ze ook veel zeggen.

pi_141426923
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:53 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Idd. Spookt door m'n hoofd nu.
Echt he. Wat een nachtmerrie. Ik hoop dat er inderdaad een ongeluk is gebeurd en dat ze niet weken in doodsangst hebben rondgezworven daar.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 22 juni 2014 @ 21:58:23 #9
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141426946
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dan gaat het dus moeilijk worden, als verdrinking de doodsoorzaak is.
pi_141427019
Verschrikkelijk dit.
pi_141427075
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:44 schreef El_Matador het volgende:

Als ze daar gestorven zijn, dat is helemaal niet logisch, 30 km van hun ongschonden rugzak vandaan.

Ik denk verdronken en de lichamen zijn idd door aaseters verspreid.
Zou heel goed kunnen inderdaad. Als er ten minste mogelijkheid is ergens in stroomversnelling terecht te komen. Dat 1 vd meiden de andere achterna sprong.
Wel opvallend in dat geval dat ze (mogelijk? Wel verschillende schoenen gevonden bij elkaar) bij elkaar weer uit het water kwamen (er vanuit gaande dat ze al verdronken waren).

quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:

Wat verrast je daar zo aan? Een lichaam blijft natuurlijk niet onaangeraakt liggen in de jungle..
In mijn reactie ging ik uit van aangevallen door wilde beesten en niet aaseters.

Ik zou de gedachte dat ze door mensen zijn vermoord gewoon niet ondersteunen.
pi_141427092
RIP
pi_141427100
quote:
15s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Echt he. Wat een nachtmerrie. Ik hoop dat er inderdaad een ongeluk is gebeurd en dat ze niet weken in doodsangst hebben rondgezworven daar.
Dat laatste lijkt me gezien de rugzak totaal niet logisch. Zelfs als je door de rivier wordt meegesleept en nog leeft, probeer je naar die rugzak terug te komen. Met doodsangst en wil red je dat, zou ik zeggen.

pi_141427238
quote:
15s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik heb er nu al last van in de zin van dat 't me afschuwelijk lijkt om dat mee te maken. Krijg rillingen bij het idee.
En daar zit je dan als ouders, verschrikkelijk.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:02:41 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_141427255
Ergens wel fijn, dat er zekerheid is voor de ouders van Lisanne. Wat ik toch zo gek blijf vinden is dat ze allebéi tegelijk dood zijn gegaan. Ik denk niet dat er ooit nog te reconstrueren valt wat er is gebeurd.
pi_141427280
Was er al bekend of er nog extra info op hun fotocamera's stonden?
pi_141427291
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me gezien de rugzak totaal niet logisch. Zelfs als je door de rivier wordt meegesleept en nog leeft, probeer je naar die rugzak terug te komen. Met doodsangst en wil red je dat, zou ik zeggen.
Maar die rugzak lag toch stroomopwaarts? Op twitter verduidelijk die britta sanders 't wat.
pi_141427348
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:02 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb er nu al last van in de zin van dat 't me afschuwelijk lijkt om dat mee te maken. Krijg rillingen bij het idee.
En daar zit je dan als ouders, verschrikkelijk.
Ja, idd, vreselijk, die onzekerheid, maar ook de dood.

Een goede vriendin is 20 meter naar beneden gevallen in Marokko, dood. Was echt een supermeid, reislustig en ondernemend. Zo oneerlijk. :(

pi_141427394
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Was er al bekend of er nog extra info op hun fotocamera's stonden?
Dat is wel apart, alles wordt gelekt en nog niks over de camera.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:05:40 #20
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141427458
Zijn ze verdronken of vermoord?
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_141427464
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:03 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Maar die rugzak lag toch stroomopwaarts? Op twitter verduidelijk die britta sanders 't wat.
Ooh nee. Stroomopwaarts vanaf de schoenen. Dus dan zou die rugZak mss eerder zijn blijven steken? Wat een puzzel.
pi_141427538
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:05 schreef silliegirl het volgende:Wat een puzzel.
Dat was het voor mij ook, vandaar dit kaartje:

zondag 22 juni 2014 @ 22:07:40 #23
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141427629
Vreselijk nieuws.. Al zat het er inmiddels in.. En heft geeft ook weinig hoop voor Kris.

Veel kracht gewenst aan de ouders, familie, vrienden en bekenden bij de verwerking van dit verlies.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141427642
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Ergens wel fijn, dat er zekerheid is voor de ouders van Lisanne. Wat ik toch zo gek blijf vinden is dat ze allebéi tegelijk dood zijn gegaan. Ik denk niet dat er ooit nog te reconstrueren valt wat er is gebeurd.
Dat is nog maar de vraag hè. We weten niet of ze tegelijkertijd zijn overleden. Misschien is één iemand gewond geraakt en is de ander hulp gaan zoeken. Misschien werden ze overvallen door wilde dieren, waarbij één op de vlucht slaat en later alsnog wordt gegrepen. Er zijn nog zoveel scenario's.

Op dit moment zit ik nog met het gezicht van Lisanne in me hoofd te bedenken dat van zo'n mooie, en vriendelijk ogende vrouw slechts vieze aangetaste botten overblijven en zij zo komt te overlijden :(
  zondag 22 juni 2014 @ 22:08:36 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141427704
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:57 schreef Marrije het volgende:
Wat twitterde die britta sanders nou? dat er meer was gevonden maar nog niet bevestigd, alleen kleding of nog meer...?
Is dat de dame van het account dat is verwijderd? Zou daar geen geloof aan hechten..
pi_141427741
RIP :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 22 juni 2014 @ 22:09:40 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141427794
quote:
14s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, idd, vreselijk, die onzekerheid, maar ook de dood.

Een goede vriendin is 20 meter naar beneden gevallen in Marokko, dood. Was echt een supermeid, reislustig en ondernemend. Zo oneerlijk. :(
Brrr, je zult het meemaken :X
  zondag 22 juni 2014 @ 22:09:55 #28
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141427812
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Is dat de dame van het account dat is verwijderd? Zou daar geen geloof aan hechten..
nee, dat was ene amber
Britta is journalist in panama dacht ik.
pi_141427832
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:07 schreef Jordony het volgende:

[..]

Op dit moment zit ik nog met het gezicht van Lisanne in me hoofd te bedenken dat van zo'n mooie, en vriendelijk ogende vrouw slechts vieze aangetaste botten overblijven en zij zo komt te overlijden :(
Dat is moeilijk voor te stellen ja.. dat ze gewoon zijn opgevreten ofzo
pi_141427847
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:02 schreef Aventura het volgende:
Hoe weet jij dat ze allebei tegelijk zijn dood zijn gegaan?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:10:21 #31
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141427851
quote:
5s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:05 schreef Leafeon672 het volgende:
Zijn ze verdronken of vermoord?
Dat is niet bekend vooralsnog (en dat wordt het wellicht nooit).
pi_141427853
quote:

[..]

Dat is nog maar de vraag hè. We weten niet of ze tegelijkertijd zijn overleden. Misschien is één iemand gewond geraakt en is de ander hulp gaan zoeken. Misschien werden ze overvallen door wilde dieren, waarbij één op de vlucht slaat en later alsnog wordt gegrepen. Er zijn nog zoveel scenario's.

Ik zie het gebeuren dat Lisanne in het water is gevallen en kris, in paniek, langs de oever geprobeerd heeft haar te vinden/volgen. In dat geval zal zij inmiddels ook niet meer leven, maarja, waar is ze dan..
pi_141427854
quote:
Ik ben blij voor je dat dit zover van je afstaat en je er zo erg van schrikt. Dat meen ik. :)

pi_141427892
Grote kans dat de jungle het heeft gedaan ;(
pi_141427906
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:10 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik zie het gebeuren dat Lisanne in het water is gevallen en kris, in paniek, langs de oever geprobeerd heeft haar te vinden/volgen. In dat geval zal zij inmiddels ook niet meer leven, maarja, waar is ze dan..
Die tweede schoen (die volgens mij de eerste was, S1) is toch bevestigd van Kris te zijn (ouders)?

zondag 22 juni 2014 @ 22:11:46 #36
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141427921
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:10 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Er zijn twee (verschillende) schoenen gevonden he? En meerdere botten. Vrees dat het er voor haar ook niet best uitziet -O-
  zondag 22 juni 2014 @ 22:12:43 #37
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141427972
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat is wel apart, alles wordt gelekt en nog niks over de camera.
Ja.
pi_141427979
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die tweede schoen (die volgens mij de eerste was, S1) is toch bevestigd van Kris te zijn (ouders)?
Geen idee, op 't zicht is ie wel herkend.. Maar die schoen bevatte dus geen weefsel (toch) dus wie zal 't zeggen?
pi_141428021
Rust zacht ;(

Bizar wel dat er morgen een persco is, maar die aasgieren van de pers de info toch maar vast hebben ontfutselt. Lekker respectvol wel.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_141428022
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:12 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Geen idee, op 't zicht is ie wel herkend.. Maar die schoen bevatte dus geen weefsel (toch) dus wie zal 't zeggen?
Hoe groot acht je de kans dat het een andere schoen is?

zondag 22 juni 2014 @ 22:13:34 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428037
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef k3vil het volgende:
Grote kans dat de jungle het heeft gedaan ;(
Het zou mij idd ook niet verbazen als er geen (menselijke) daders aan te wijzen zijn. Al zijn er uiteraard nog genoeg vragen over. Volgens mij is de vindplaats nu niet echt dicht bij waar ze voor het laatst gezien zijn.

Al kan ik dat mis hebben. Mata?
pi_141428050
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben blij voor je dat dit zover van je afstaat en je er zo erg van schrikt. Dat meen ik. :)
Mijn vriendin lijkt qua gezichttrekken (vooral de lach) erg op Lisanne. Misschien dat het daarom wat hard aankomt. Maar ook van de omstandigheden schrik ik gewoon.
pi_141428103
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef De_Pel het volgende:
Bizar wel dat er morgen een persco is, maar die aasgieren (dat is onze enige bron :') ) van de pers de info toch maar vast hebben ontfutselt. Lekker respectvol wel.
Hoe weet je dat nou? Misschien heeft de politie wel gelekt, de familie, wie dan ook...

zondag 22 juni 2014 @ 22:14:40 #44
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141428137
Ik heb het hele fiasco niet gevolgd, maar er is dus een grote kans dat ze beiden (gedeeltelijk) zijn opgegeten :{ ? Of begrijp ik het helemaal verkeerd?
pi_141428140
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef Jordony het volgende:

[..]

Mijn vriendin lijkt qua gezichttrekken (vooral de lach) erg op Lisanne. Misschien dat het daarom wat hard aankomt. Maar ook van de omstandigheden schrik ik gewoon.
:')
  zondag 22 juni 2014 @ 22:14:52 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428146
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef De_Pel het volgende:
Rust zacht ;(

Bizar wel dat er morgen een persco is, maar die aasgieren van de pers de info toch maar vast hebben ontfutselt. Lekker respectvol wel.
Ik lees overal dat de politie dat gemeld heeft.
  Miss 200.000.000! zondag 22 juni 2014 @ 22:14:55 #47
367000 roos94
pi_141428153
Diep triest..arme families. Wat een horror.
pi_141428179
-flauw-
pi_141428186
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het zou mij idd ook niet verbazen als er geen (menselijke) daders aan te wijzen zijn. Al zijn er uiteraard nog genoeg vragen over. Volgens mij is de vindplaats nu niet echt dicht bij waar ze voor het laatst gezien zijn.

Al kan ik dat mis hebben. Mata?
Zie kaartje. Megaver. 20-35 km vanaf hun rugzak, schattingen, niet precies natuurlijk.

Levend van je rugzak weggaan, je enige kans op redding (telefoon), dat wil er bij mij niet in.

pi_141428197
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Er zijn twee (verschillende) schoenen gevonden he? En meerdere botten. Vrees dat het er voor haar ook niet best uitziet -O-
Ja maar tot nu toe is er over kris geen uitsluitsel, stel dat alles van Lisanne blijkt; is dat dan niet nog veel gekker dan 1 iemand in stukjes door het gebied verspreid?
pi_141428242
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik lees overal dat de politie dat gemeld heeft.
Even schandalig. Geef die ouders even de tijd om de eerste klap te verwerken en de mensen die ze willen op de hoogte te stellen voor het overal wordt rondgestrooid. ;(
  zondag 22 juni 2014 @ 22:16:19 #52
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141428255
Ik kom er niet tussen ;(.
pi_141428258
quote:

[..]

Ok, snap ik goed idd.

Ja, de omstandigheden zijn vaag. Mijn vriendin gaat gelukkig niet alleen zo op pad, maar samen zouden we ook dat soort tripjes kunnen maken, al bereid ik me doorgaans wat beter (zo lijkt het, geen idee wat ze is overkomen) voor.

zondag 22 juni 2014 @ 22:16:26 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428268
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb het hele fiasco niet gevolgd, maar er is dus een grote kans dat ze beiden (gedeeltelijk) zijn opgegeten :{ ? Of begrijp ik het helemaal verkeerd?
Nee persé. Hoewel dat iig na hun dood wel waarschijnlijk lijkt. Aaseters )of deels aaseters, deels roofdieren) maken echt geen onderscheid tussen een dood lichaam van een dier of een dood lichaam van een mens. Overigens gaat de ontbinding in het oerwoud ook vele malen sneller dan hier.
pi_141428280
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Even schandalig. Geef die ouders even de tijd om de eerste klap te verwerken en de mensen die ze willen op de hoogte te stellen voor het overal wordt rondgestrooid. ;(
We leven in 2014.
pi_141428287
Vreselijk nieuws :( Wat moeten de nabestaanden door een hel gaan...
Ik heb 2 weken voor de meiden daar verdwenen een stuk van de Pianista trail gelopen. Alleen. Voel me daarom vanaf 't begin wel sterk betrokken bij hun vermissing. En erg onwerkelijk.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:16:44 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428294
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ik vind dat niet zo raar hoor :N
pi_141428337
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik kom er niet tussen ;(.
Hoe kom je dan ook bij "opgegeten"?

Zoek je dat extra drama ofzo? Daar is toch helemaal geen direct bewijs voor? :?

pi_141428358
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef Fierce. het volgende:

[..]

We leven in 2014.
Oh. Nee, dan is 't goed :{
  Forum Admin zondag 22 juni 2014 @ 22:17:36 #60
35723 crew  GGMM
pi_141428365
quote:
18s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welkom in NWS.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:17:38 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428370
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zie kaartje. Megaver. 20-35 km vanaf hun rugzak, schattingen, niet precies natuurlijk.

Levend van je rugzak weggaan, je enige kans op redding (telefoon), dat wil er bij mij niet in.
Ik heb het niet eens over waar de rugzak is gevonden, maar over waar ze het laatst (in levende lijve) gezien zijn. Dat was toch ook ver van het vindgebied vandaan?
pi_141428400
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Tsja, dat is de hoerrnalistiek van tegenwoordig.
#superniger2020
pi_141428408
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Laat me raden, forever alone?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:18:33 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428436
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die telefoon heb je denk ik niet veel aan in het oerwoud? Al ben ik daar niet bekend uiteraard.
pi_141428437
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Welkom in NWS.
I know, ik zit hier ook niet zo echt vragend achter de computer, GGMM. :*

zondag 22 juni 2014 @ 22:18:34 #66
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141428438
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef forzaudinese het volgende:
Ik hoop dat ze ook naar buiten komen met informatie over de spullen in de tas. Heel interresant om te weten of ze nog foto's ondeweg hebben gemaakt of geprobeert hebben om te bellen. Is dit niet het geval dan kan je verdwaling gewoon uitsluiten.
Ja.
En als ze een kleine tocht hebben gelopen en foto's hebben genomen, kunnen ze daarna ook nog een taxi hebben gepakt.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:18:37 #67
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141428443
quote:

[..]

Alsof de rest hier niet op zoek is naar sensatie :'). Ik kreeg die indruk uit de berichten die ik hier las.
pi_141428469
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb het niet eens over waar de rugzak is gevonden, maar over waar ze het laatst (in levende lijve) gezien zijn. Dat was toch ook ver van het vindgebied vandaan?
Aan de andere kant van de berg, bij het begin van de Pianista...

Nog voor vlaggetje 1, waar het flink steiler wordt, zie OP, dank StaceySinger.

pi_141428496
quote:

[..]

Je moet in de eerdere topics de postings van halcon eens lezen, zal je goed doen. Topic nr twee bijv :)
  zondag 22 juni 2014 @ 22:19:18 #70
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141428509
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Welkom in NWS.
Slijmbal.
pi_141428521
quote:
14s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:17 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Oh. Nee, dan is 't goed :{
Ja. Media tonen soms de gruwelijkste beelden, van lijken en al. Vanzelfsprekend dat alles wordt doorgelekt met details en foto's etc, dat is niet te stoppen. Ieder medium wil gewoon het snelste en 'heftigste' nieuws leveren.
  Forum Admin zondag 22 juni 2014 @ 22:19:50 #72
35723 crew  GGMM
pi_141428560
quote:
13s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:19 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Slijmbal.
:?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:20:01 #73
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141428586
quote:

[..]

Lijkt me voor de hand liggend. Vermoord, in stukken hakken en de overschotten kilometers het oerwoud in sleuren is minder realistisch. Ooh wacht misschien hebben ze die meisjes ontbeend en vanuit een helikopter of vliegtuig de botten in het oerwoud gegooid.
pi_141428589
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef MeloD het volgende:
Ik heb 2 weken voor de meiden daar verdwenen een stuk van de Pianista trail gelopen. Alleen. Voel me daarom vanaf 't begin wel sterk betrokken bij hun vermissing. En erg onwerkelijk.
Heb je al slachtofferhulp ingeschakeld? :{
#superniger2020
pi_141428634
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:18 schreef Jordony het volgende:

[..]

Laat me raden, forever alone?
_O_

Typisch een autisten-opmerking (echt).
  zondag 22 juni 2014 @ 22:20:37 #76
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428638
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:15 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ja maar tot nu toe is er over kris geen uitsluitsel, stel dat alles van Lisanne blijkt; is dat dan niet nog veel gekker dan 1 iemand in stukjes door het gebied verspreid?
Gezien de roofdieren/aaseters is het niet gek als de overblijfselen van iemand over een flink gebied verspreid liggen helaas.

Wat betreft "alleen Lisanne": daar kun je uren over speculeren. Dat ga ik echter niet doen.
pi_141428652
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe groot acht je de kans dat het een andere schoen is?
Nihiel, maar een schoen verliezen kan ook, dan hoef je nog niet dood te zijn. Uitsluitsel geeft enkel die schoen niet..
  zondag 22 juni 2014 @ 22:21:02 #78
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141428674
quote:
Ik dacht dat je al je info via de locals had.
Denk jij zelf verdwaald of ongeluk of...?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:21:26 #79
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428700
quote:
Kan het me voorstellen :Y :*
  zondag 22 juni 2014 @ 22:22:21 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428767
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:18 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Alsof de rest hier niet op zoek is naar sensatie :'). Ik kreeg die indruk uit de berichten die ik hier las.
Huh?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:22:50 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428805
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Aan de andere kant van de berg, bij het begin van de Pianista...

[ afbeelding ]

Nog voor vlaggetje 1, waar het flink steiler wordt, zie OP, dank StaceySinger.
Dank ^O^
pi_141428808
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:20 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nihiel, maar een schoen verliezen kan ook, dan hoef je nog niet dood te zijn. Uitsluitsel geeft enkel die schoen niet..
Die schoenen liggen in de rivierbedding. Na 2,5 maand regenseizoen is dat niet in situ.

Nee, een schoen verliezen is geen bewijs van overlijden. De foto's zouden iets kunnen zeggen.

Maar resten zullen sowieso flink verspreid zijn in zo'n lange tijd.

Wat heeft men slecht gezocht zeg, niet normaal. :r

zondag 22 juni 2014 @ 22:24:12 #83
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428892
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:20 schreef betyar het volgende:

[..]

Lijkt me voor de hand liggend. Vermoord, in stukken hakken en de overschotten kilometers het oerwoud in sleuren is minder realistisch. Ooh wacht misschien hebben ze die meisjes ontbeend en vanuit een helikopter of vliegtuig de botten in het oerwoud gegooid.
Ho, ff! Een ongeluk en daarna ten prooi gevallen aan roofdieren/aaseters is ook een logische en reële mogelijkheid.
pi_141428900
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik dacht dat je al je info via de locals had.
Denk jij zelf verdwaald of ongeluk of...?
Nee da's Stacey :)
Ik kan me niet voorstellen dat ze op dat eerste stuk verdwaald zijn. Ik ben ook een aantal keer van het pad afgeweken in de hoop dat mooiere vogels etc. te spotten, maar kon het pad altijd weer terug vinden. Verdwalen lijkt me daarom sterk. Een ongeval/verkeerde vrucht geplukt en daarna verdwalen zou ik nog wel een mogelijkheid vinden. Hoewel ongeval me ook sterk lijkt, toen ik er liep (1,5 week ervoor) was de rivier een laagje water waar je op je wandelschoenen zonder problemen doorheen kon waden.
pi_141428915
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:22 schreef El_Matador het volgende:
Wat hadden ze beter moeten doen?
#superniger2020
pi_141428922
Vreselijk.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:25:17 #87
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141428944
quote:

[..]

Die schoenen liggen in de rivierbedding. Na 2,5 maand regenseizoen is dat niet in situ.

Nee, een schoen verliezen is geen bewijs van overlijden. De foto's zouden iets kunnen zeggen.

Nou het ligt ook wel een eindje uit de buurt en die rugzak was eerst niet eens zichtbaar schijnt
  zondag 22 juni 2014 @ 22:25:34 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141428965
quote:

[..]

Slecht gezocht? Het is geen vinexwijk bij Den Haag ofzo he?

Ja, ik weet dat je zelf ook in Z-A woont of gewoond hebt
pi_141428966
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:20 schreef Fierce. het volgende:

[..]

_O_

Typisch een autisten-opmerking (echt).
Wat je zegt ben jezelf :')
pi_141428969
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dank ^O^
Ik heb aangenomen dat de resten van Lisanne (het heupbeen en de Wildebeastbergschoen met resten) het verst gevonden zijn, op de plek die RTL aanwees, in de bocht van de rivier.

De schoen van Kris is dan ~1-5 km stroomopwaarts gevonden. Daar nog eens 20-30 km stroomopwaarts van de rugzak (ongeschonden!) en dat is 8 uur lopen vanaf Boquete, dus 4 uur vanaf het einde van de trail, 7 uur na het begin van de trail en 1 uurtje van Bajo Mono terug naar Boquete.

Maar dat zijn tijden van een ervaren gids (Francisco?).

pi_141429001
quote:

[..]

Ja, maar, dan nog, stel dat ze op x plaatsen overblijfselen vinden en alles blijkt van lisanne.. Wat is die kans dan? Dat je van 1 iemand verschillende dingen vindt en van de ander niks? Dat lijkt me ook vreemd; dan zou je zeggen dat je op de verkeerde plaats zoekt..
pi_141429028
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:24 schreef MeloD het volgende:

[..]

Nee da's Stacey :)
Ik kan me niet voorstellen dat ze op dat eerste stuk verdwaald zijn. Ik ben ook een aantal keer van het pad afgeweken in de hoop dat mooiere vogels etc. te spotten, maar kon het pad altijd weer terug vinden. Verdwalen lijkt me daarom sterk. Een ongeval/verkeerde vrucht geplukt en daarna verdwalen zou ik nog wel een mogelijkheid vinden. Hoewel ongeval me ook sterk lijkt, toen ik er liep (1,5 week ervoor) was de rivier een laagje water waar je op je wandelschoenen zonder problemen doorheen kon waden.
De rivier die nu die lichamen en tas zou hebben moeten meesleuren :?
pi_141429044
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb aangenomen dat de resten van Lisanne (het heupbeen en de Wildebeastbergschoen met resten) het verst gevonden zijn, op de plek die RTL aanwees, in de bocht van de rivier.

De schoen van Kris is dan ~1-5 km stroomopwaarts gevonden. Daar nog eens 20-30 km stroomopwaarts van de rugzak (ongeschonden!) en dat is 8 uur lopen vanaf Boquete, dus 4 uur vanaf het einde van de trail, 7 uur na het begin van de trail en 1 uurtje van Bajo Mono terug naar Boquete.

Maar dat zijn tijden van een ervaren gids (Francisco?).
Dat heupbeen heeft nog geen match..
pi_141429074
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:24 schreef superniger het volgende:

[..]

Wat hadden ze beter moeten doen?
Het is 1 rechte lijn vanaf de Pianista trail. Onherbergzaam gebied maar mensen reizen langs de rivier (en hier moet je wel).

Met al die militairen, het imago van toeristisch Panama op het spel, de acties van de families en de paar inheemsen (die uiteindelijk de boel 'opgelost' hebben) die er wonen, en dan 2,5 maand, dat vind ik behoorlijk amateuristisch.

Als mijn zusje zo zou verdwijnen zou ik dan ook zelf gaan zoeken, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

pi_141429080
Hopelijk worden de daders gepakt.
pi_141429088
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:26 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat heupbeen heeft nog geen match..
Als dat ook bij de schoen is gevonden ga ik er stiekem van uit dat het ook van Lisanne is :( Ik denk dat Kris toch ergens anders ligt.
pi_141429103
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:27 schreef polderturk het volgende:
Hopelijk worden de daders gepakt.
Ja, die poema en giftige bes mogen levenslang krijgen...
Ja doei.
pi_141429150
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

De rivier die nu die lichamen en tas zou hebben moeten meesleuren :?
Nee daarbij wordt gedoeld op een rivier die hogerop stroomt geloof ik.
pi_141429161
Vreselijk nieuws!

Waren wordt gedacht aan aanval van roofdieren ipv moord?
Bv orgaan handel verhaal wat eens de doeken uit deed
pi_141429174
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:27 schreef Jordony het volgende:

[..]

Als dat ook bij de schoen is gevonden ga ik er stiekem van uit dat het ook van Lisanne is :( Ik denk dat Kris toch ergens anders ligt.
Exact.

Ik vrees dat Kris niet meer "ergens ligt". De Natuur is hard, Jordony.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')