SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede berichten van iedereen (en wat een vreselijke afstanden) !
Ik heb vandaag als afsluiting van het seizoen in Groningen aan de groepsrun meegedaan. 8,5 km, voor de lol want de competitie is afgelopen, samen met m'n vriendin en 2 vrienden van onze vereniging.
Het was een beetje een raar, rommelig loopje (2e editie, misschien ligt het daaraan). Het parcours was vrij smal, hindernissen hingen er niet echt in de juiste veelvouden. Daardoor redelijk wat oponthoud gehad van allerlei recreanten (sorry, is toch een kleine frustratie. Van die lui die ook wel eens een strongmanrun of mudmasters hebben gedaan en nu ook wel eens een survivalrun willen meedoen. En er helemaal niks van kunnen en alleen de boel op lopen te houden). Verder veel enorme moddersloten en water, en gladde touwen daardoor.
Maar goed, uiteindelijk kwamen we redelijk wat mensen voorbij, en toen was er eigenlijk ineens niemand meer. Ergens op 3/4 van de run zei iemand van de jury dat we het eerste team waren, dat verbaasde me wel redelijk want zo hard gingen we naar mijn idee niet. Uiteindelijk zijn we dus ook eerste geworden bij de groepen in iets minder dan 2 uur
Ik ga er nu denk ik ook maar mee stoppen, want normaal gesproken eindig ik bij de RUC niet eens in de top 100... Beter dan dit wordt het niet
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Guar, in dit geval vond ik het doorschijnende niet zo erg.maarja klagende mensen die in de weg lopen zijn wel lastig.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vanmiddag voor het eerst sinds de Ekiden van vorig jaar weer een 10 km gelopen. Het ging best aardig, geen last van mijn blessure en redelijk vlak gelopen. Alleen de snelheid is er nog niet helemaal, of beter: helemaal niet. (38.30) Anderhalve minuut boven mijn opgegeven tijd voor de Ekiden...![]()
De verwachtingen kunnen dus weer iets bijgesteld worden.Of misschien is dit een betere verklaring!quote:Op zondag 22 juni 2014 20:07 schreef Quoi het volgende:
Ah, vandaar dat ik mijn weekend niet heb. Het is trailweekend![]()
Volgens mij was ik, net als bij de Vooroeverloop, te laat voor de fotoquote:toen ik binnenkwam begonnen ze ook net met de prijsuitreiking. Als de meneer bij 15km een beetje goed z'n best heeft gedaan sta ik er daar wel redelijk op.
M'n Boosts lopen trouwens echt vreselijk op de baan.![]()
Demping op demping ja...da's niet heel fijnquote:Op zondag 22 juni 2014 20:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij was ik, net als bij de Vooroeverloop, te laat voor de fototoen ik binnenkwam begonnen ze ook net met de prijsuitreiking. Als de meneer bij 15km een beetje goed z'n best heeft gedaan sta ik er daar wel redelijk op.
M'n Boosts lopen trouwens echt vreselijk op de baan.F means you're fucked![]()
Dit is op zich ook wel een leuk trainingsrondje met een beetje lopen, fietsen en zwemmen.
http://urbannaturerun.nl/urbannaturerun-extreme
Ik wacht nog even met inschrijven totdat ik 5 juli overleeft heb. Maar het lijkt wel mij wel vet. Ik moet dan alleen nog ergens een MTB zien te regelen of huren.
![]()
Wat een mooie verslagen en tijden lees ik. Ik kan er helaas niet aan mee doen, ik ben nl. op de helft van mijn loopje uitgestapt. Blijkbaar kan ik prima om en nabij de 10km lopen in een training maar gaat mijn lijf bij een 10km wedstrijd op slot.
Het 5km punt was vlak bij het huis van mijn vader dus daarheen terug gelopen en man en kinderen gebeld dat ik niet over de finish zou komen en terwijl ik naar boven liep om me te douchen bedacht ik me dat ik nu die medaille had mis gelopenMaar toen ik beneden kwam waren manlief en de meiden ook net weer binnen en kreeg ik van 2 heel ondeugend kijkende meiden dit in mijn handen geduwd (Hadden ze met manlief samen geregeld
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Het viel me echt tegen! Alsof het opeens nog even 30000x zwaarder was en alle energie door de baan werd opgezogen, terwijl ik normaal de laatste 300 meter opeens wel weer een extra blikje tempo open weet te trekken. Op m'n Kinvara's heb ik het veel minder, en daar zit toch ook nog wel vrij veel demping in. Maar daar heb ik nog nooit een HM op gelopen, misschien dat dat scheelt.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Demping op demping ja...da's niet heel fijn![]()
Vuil vies cholera horloge !@I$&$# Vanmiddag nog 2 workouts gedownload, vanavond met horloge gelopen en krijg weer errors als ik de data op m`n computer wil zetten. Schijtziek word ik ervan.
Anywyay, weer 45 minuten in de benen. Het was warm en begon wat overmoedig (tikkeltje te snel). HR ging vrij vlot omhoog, terwijl het - zeker de eerste 3km - heel comfortabel ging. Toen begonnen de benen even wat tegen te sputteren, door een lang heuveltje.
De laatste 5 minuten kwam ik m`n buren tegen, die met het buurmeisje van een jaar of 9 hun hondje aan het uitlaten waren. "Kom op meid, ren met mij mee naar huis!", dus heb ik samen met haar de laatste 5 minuten naar huis gelopen![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 20:57 schreef Nanook24 het volgende:
Wat een mooie verslagen en tijden lees ik. Ik kan er helaas niet aan mee doen, ik ben nl. op de helft van mijn loopje uitgestapt. Blijkbaar kan ik prima om en nabij de 10km lopen in een training maar gaat mijn lijf bij een 10km wedstrijd op slot.
Het 5km punt was vlak bij het huis van mijn vader dus daarheen terug gelopen en man en kinderen gebeld dat ik niet over de finish zou komen en terwijl ik naar boven liep om me te douchen bedacht ik me dat ik nu die medaille had mis gelopenMaar toen ik beneden kwam waren manlief en de meiden ook net weer binnen en kreeg ik van 2 heel ondeugend kijkende meiden dit in mijn handen geduwd (Hadden ze met manlief samen geregeld
)
Waarom zou je die willen als je m niet hebt uitgelopen? Wel lief van je man en kinderen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn 'joy for ever' las: mijn boobs...quote:Op zondag 22 juni 2014 20:33 schreef hatsaflats het volgende:
M'n Boosts lopen trouwens echt vreselijk op de baan.![]()
![]()
![]()
Ik lijk weer uit de lappenmand. Keel is oke, net als de rechter hamstring/bilspier. Gisteren 5 km op tempo, en vandaag 17 km how-slow-can-you-go. Tempo's zijn niet helemaal wat ik gewend was, maar dat komt hopelijk wel weer.
Iets anders, en de reden om hier nu te reageren: ik ben het een beetje zat om op meerdere platforms mijn data te uploaden. Er zijn verschillende opties:
• Alleen nog Garmin (en SmashRun)
• www.tapiriik.com
• www.copymysports.com = www.garminsync.com
• ...
Wie roept?
[ Bericht 2% gewijzigd door Corniel op 22-06-2014 21:15:51 ]Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Zelf een tof script schrijven en dat hier delen!quote:Op zondag 22 juni 2014 21:08 schreef Corniel het volgende:
[..]
Mijn 'joy for ever' las: mijn boobs...![]()
![]()
![]()
Ik lijk weer uit de lappenmand. Keel is oke, net als de rechter hamstring/bilspier. Gisteren 5 km op tempo, en vandaag 17 km how-slow-can-you-go. Tempo's zijn niet helemaal wat ik gewend was, maar dat komt hopelijk wel weer.
Iets anders, en de reden om hier nu te reageren: ik ben het een beetje zat om op meerdere platforms mijn data te uploaden. Er zijn verschillende opties:
• Alleen nog Garmin (en SmashRun)
• www.tapiriik.com
• www.copymysports.com
• ...
Wie roept?![]()
Ik vond ook dat ik hem eigenlijk niet verdiend had hoor! Maar als ze dan ongevraagd toch met het ding thuis komen is dat wel weer heel lief natuurlijk.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Waarom zou je die willen als je m niet hebt uitgelopen? Wel lief van je man en kinderen natuurlijkWelkom terugquote:
Ik gebruik alleen Garmin, Endomondo (voor hier) en Smashrun (voor de leuke statistiekjes) En omdat de laatste 2 maar 1 klik vergen, anders zou ik ze denk ik niet gebruiken."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Het jammere is alleen dat het garmin-api niet meer gratis is.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zelf een tof script schrijven en dat hier delen!![]()
@Nanook24: Endomondo is met mijn 310XT af en toe best wat gezeik, net als Strava. Die eerste heb ik o.a. voor hier, en strava voor die leuke (en verslavende) KOM-tjes.
@Thom: www.copymysports.com = www.garminsync.comZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Vaag, hier nooit gezeik met mijn Garmin icm Endo en Runkeeper. Ik heb zelfs Garminlogs naar Nike+ geupload, totdat de importeersite er door Nike uitgemikt werd
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat is zeker jammer. Nog een reden om geen Garmin meer te kopen.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:17 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het jammere is alleen dat het garmin-api niet meer gratis is.![]()
Wat voor gezeik heb jij met endo? Hij pakt hem niet rechtstreeks van de garmin maar gewoon uit connect naar endo gaat wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:17 schreef Corniel het volgende:
@Nanook24: Endomondo is met mijn 310XT af en toe best wat gezeik, net als Strava. Die eerste heb ik o.a. voor hier, en strava voor die leuke (en verslavende) KOM-tjes.
@zwab: www.copymysports.com = www.garminsync.com
*haat aan draadloos*Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik gebruik gewoon Garmin, Smashrun, Strava en Endo gezamenlijk. Af en toe zelfs nog bij elke training een verhaaltje schrijven. Maakt mij niet zoveel uit dat het wat meer tijd kost, toch leuk om er mee bezig te zijn
.
En ik kom er net achter dat ik met mijn 28km loop gisteren over de 1000km ben gegaan dit jaar
Dit was trouwens de volledige run van gister, alleen geen foto's hierbij.
http://www.endomondo.com/workouts/361513202/2368823![]()
Wat een prestaties weer vandaag!Gefeliciteerd allen!
Telt zandtrappen in de duinen ook als trailen? Zo ja, dan past mijn training van gister bij de TT
Ik kwam vanmiddag nog een regelrechte loopverslaafde tegen. Hij loopt ook bij Haag, dus zag 'm gisterochtend aan het eind van de training. Daar hoorde ik dat hij de avond ervoor een erg succesvolle 10km gelopen had in Kwintsheul bij de Oranjeloop.
Vanmiddag liep hij hier dus door de wijk, met twee loopmaatjes.
Overigens had ik vandaag ook wel weer gewildZit nu al aan m'n hoogste maandtotaal sinds zomer 2012 (hoogste ooit) en ik denk dat die deze maand aan flarden gaat... Nog 3x Haag en 1x zelf LDL'en voor 1 juli
Dat 3x per week lopen bevalt goed!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Garmin is de laatste maanden de weg kwijt met buggy nieuwe horloges die een beroerde GPS-accuraatheid hebben. Het nieuwe Garmin Connect hoor ik ook veel klachten over.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer. Nog een reden om geen Garmin meer te kopen.
Maar ik zit al 4 jaar op Garmin Connect en wil dat blijven gebruiken. Al mijn loopjes staan daar, vanaf de eerste seconde. Het gaat om de statistieken hč. Ik blijf het dus maar trouw en hoop dat ze volgend haar met een nieuw horloge komen dat de kwaliteit heeft van hun 910XT en een optische HRM heeft. Voorlopig voldoet mijn 305 nog goed na al die jaren.
Ik load nu handmatig up naar Endomondo (ik zit daar alleen maar op vanwege hier, want ik vind het met afstand de minste site), Strava en Smashrun (al is die laatste heel makkelijk).![]()
En ik jompel ook even voor m'n vader, die "een best aardige HM" liep in 1:45 vandaag
Mafkees
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Da's best aardigquote:Op zondag 22 juni 2014 21:37 schreef Yuki het volgende:
En ik jompel ook even voor m'n vader, die "een best aardige HM" liep in 1:45 vandaag
Mafkees
F means you're fucked![]()
Gefeliciteerd voor je vaderquote:Op zondag 22 juni 2014 21:37 schreef Yuki het volgende:
Mafkees
Ik vind het elke keer zo leuk als je over hem schrijft
Oh en gaaf dat je lekker gaat met lopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het giet hier al 2 dagen onafgebroken en ik "moet" toch echt nog de deur uit vandaag. Wordt dan een mudrun geloof ik en daar hou ik eigenlijk niet zo vanMaar even kijken of het zo nog wat droger wordt en dan maar de stoute schoenen aantrekken. Hm, mis ik ook 2e helft VS-Portugal
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Gewoon expres alle modder die je tegenkomt induiken! Zo vies mogelijk thuis komen!quote:Op zondag 22 juni 2014 21:43 schreef flipsen het volgende:
Het giet hier al 2 dagen onafgebroken en ik "moet" toch echt nog de deur uit vandaag. Wordt dan een mudrun geloof ik en daar hou ik eigenlijk niet zo vanMaar even kijken of het zo nog wat droger wordt en dan maar de stoute schoenen aantrekken. Hm, mis ik ook 2e helft VS-Portugal
maak er een challenge van!
Ja doei.![]()
Die 5 graden buiten helpen ook niet echtquote:Op zondag 22 juni 2014 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon expres alle modder die je tegenkomt induiken! Zo vies mogelijk thuis komen!maak er een challenge van!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Moblo en wolve: mooi zegik ben soms zo jaloers op jullie
Verslag is ook leuk en dat genietende koppie van moblo met ijs is priceless
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zou, looptechnisch, zó met je ruilen. Doe mij voor rennen maar 5 gradenquote:Op zondag 22 juni 2014 21:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die 5 graden buiten helpen ook niet echt
Voor de rest mag 't wel die heerlijke 23 graden zijn
Ja doei.![]()
Hehehe.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon expres alle modder die je tegenkomt induiken! Zo vies mogelijk thuis komen!maak er een challenge van!
Ik vind modder ook vies.
Ik word nooit een echte trailert denk ik hahahaSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hij liep ook de Stoomtramloop vandaag en mopperde na z'n "best aardig" dat hij 2jr geleden 8min sneller wasquote:
Ik dacht gelijk aan z'n marathon van 2 maanden terug waarbij hij 3:55 liep. Dan ging dit toch erg goedApetrots op die ouwequote:Op zondag 22 juni 2014 21:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gefeliciteerd voor je vader
Ik vind het elke keer zo leuk als je over hem schrijft
Oh en gaaf dat je lekker gaat met lopen.en hij is nu eenmaal de aanstichter geweest van mijn loopplezier
Komend weekend ben ik weer daar en loop ik m'n LDL met m'n vader
Ohja, die foto's van jou...quote:Op zondag 22 juni 2014 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gelukkig vind ik dat echt geen reet aan, geef mij maar gewoon lekker de baan. Lekker verstand op nul en rondjes rennen.![]()
![]()
Heb nog wel aan je gedacht vandaagquote:Op zondag 22 juni 2014 21:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ohja, die foto's van jou...![]()
![]()
Gelukkig vind ik dat echt geen reet aan, geef mij maar gewoon lekker de baan. Lekker verstand op nul en rondjes rennen.Je had 't écht wel gaaf gevonden!
![]()
Maar, je weet 't, er staat een logeerbed klaar mocht je eens een weekendje willen komen trailen hier!Ja doei.![]()
Ja ik weet het, die lonkt naar mij!quote:Op zondag 22 juni 2014 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb nog wel aan je gedacht vandaagJe had 't écht wel gaaf gevonden!
![]()
Maar, je weet 't, er staat een logeerbed klaar mocht je eens een weekendje willen komen trailen hier!![]()
Mijn vriendin zag in een blad een 100mijler staan in Schotland, ze wou dat ik die eerst zou proberen voordat ik me naar de UTMB begaf. Dan wou ze wel met de boot naar Engeland, dan bij jullie slapen, ik lopen met jullie en dan daarna naar Schotland voor die race![]()
Leek haar wel een leuk idee, ik kon het niet tegenspreken![]()
![]()
Ik vind het een goede daad van je paps om je mee te sleuren in het loopplezier.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij liep ook de Stoomtramloop vandaag en mopperde na z'n "best aardig" dat hij 2jr geleden 8min sneller was
Ik dacht gelijk aan z'n marathon van 2 maanden terug waarbij hij 3:55 liep. Dan ging dit toch erg goed
[..]
Apetrots op die ouween hij is nu eenmaal de aanstichter geweest van mijn loopplezier
Komend weekend ben ik weer daar en loop ik m'n LDL met m'n vader
Gezellig volgend weekend
Roep ff wanneer je weer naar meyendel ofzo wil, dan kan ik wel mee
Ikke niet, ik hou het voor nu ff bij mietjesafstandenquote:Op zondag 22 juni 2014 21:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ok, als jij meeloopt dan volgend jaar.F means you're fucked![]()
Ah ja, jij hebt andere doelen...quote:Op zondag 22 juni 2014 21:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Ikke niet, ik hou het voor nu ff bij mietjesafstanden![]()
Ik kom de naam van die gast echt ineens overal tegen. Ik was net info aan het opzoeken over de hardloop4daagse, en 1x raden wie daar de 100km wonquote:
Ik ook, Stuwwaltrail, Koning van Spanjetrail en vele andere Nederlandse trails waar hij onoverwinnelijk isquote:Op zondag 22 juni 2014 22:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kom de naam van die gast echt ineens overal tegen. Ik was net info aan het opzoeken over de hardloop4daagse, en 1x raden wie daar de 100km won. Al kwam ik 1 minuutje na hem binnen bij de KvS, maar dat was omdat hij nogal verkeerd gelopen was
![]()
![]()
"waarschijnlijk begin november" volgens FB page.....quote:Op zondag 22 juni 2014 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
Is al bekend wanneer de Salland weer open gaat?trouwens?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben met het loopje vandaag over m'n jaartotaal van vorig jaar gegaan!
Ok, toen was ik pas in juni begonnen, maar toch!
Tevens zie ik erg mooie resultaten en verslagen!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Oh ja, scheelquote:Op zondag 22 juni 2014 22:32 schreef Guard het volgende:
[..]
"waarschijnlijk begin november" volgens FB page.....
Ja doei.![]()
Terug van vakantie. Benen hebben best wat te lijden gehad dus even kijken hoe het lopen gaat van de week.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Mja, voor mij 97 ongeveerquote:Op zondag 22 juni 2014 22:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
100 mijl, dat is me net een paar mijl te ver![]()
Bon, netjes wezen rennen, maar wat word ik SCHIJTZIEK van die GPS-glitches van mijn Garmin220Er klopt dus echt geen moer van rondetijden in Endomondo en het verdiende bekertje voor 5km in 30 minuten klopt ook niet. Ik heb 5km gerend, maar deed daar 32 minuten en 6 seconden over *zucht*. Ook prima, daar niet van, maar zeker het eerste rondje bleef de Garmin maar piepen dat ik óf te snel (sneller dan 6 min/km) óf te langzaam ging (langzamer dan 7:30 min/km), terwijl ik redelijk mijn tempo dacht vast te houden. Ik ga maar eens googlen of het een bekend probleem is met de 220, maar het verpest mijn statistiekplezier nogal.
En het boeit me niet dat ik in het bos loop en dat het kutweer was, ik betaal niet voor niets zoveel geld voor een GOED GPS horloge
Verslagje van de veluwezoomtrail. (excuses voor de gedraaide foto's, geen zin om het nu aan te passen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tarahumara op 23-06-2014 08:04:53 ]![]()
De 220 heeft volgens mij dezelfde chipset als de 620, en daarvan is bekend dat veel mensen klachten hebben over de nauwkeurigheid van de GPS.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mja, voor mij 97 ongeveer![]()
Bon, netjes wezen rennen, maar wat word ik SCHIJTZIEK van die GPS-glitches van mijn Garmin220Er klopt dus echt geen moer van rondetijden in Endomondo en het verdiende bekertje voor 5km in 30 minuten klopt ook niet. Ik heb 5km gerend, maar deed daar 32 minuten en 6 seconden over *zucht*. Ook prima, daar niet van, maar zeker het eerste rondje bleef de Garmin maar piepen dat ik óf te snel (sneller dan 6 min/km) óf te langzaam ging (langzamer dan 7:30 min/km), terwijl ik redelijk mijn tempo dacht vast te houden. Ik ga maar eens googlen of het een bekend probleem is met de 220, maar het verpest mijn statistiekplezier nogal.
En het boeit me niet dat ik in het bos loop en dat het kutweer was, ik betaal niet voor niets zoveel geld voor een GOED GPS horloge![]()
Ik kan er zelf niet over meepraten, want ik heb nog een horloge uit de tijd dat Garmin goed spul maakte.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:00 schreef Tarahumara het volgende:
Verslagje van de veluwezoomtrail. (excuses voor de gedraaide foto's, geen zin om het nu aan te passen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Die foto met je dochter![]()
Wat een ontzettend mooie prestatie heb je neergezet! En een erg leuk verslag geschreven ook nogNu lekker 'nagenieten' van je prestatie en je spierpijn
. Heb je verdiend!
![]()
![]()
Het was wel een beetje warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu heel snel klaarmaken en richting stage en hopen dat er vanmiddag meer foto's op staan![]()
![]()
Toffe foto's en verslagen
Ik heb in de laatste thread van het vorige topic deze gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 05:55 schreef SEMTEX het volgende:
Toffe foto's en verslagen
Ik heb in de laatste thread van het vorige topic deze gepostJij liep waarschijnlijk zo erg vooraan dat je vrij alleen op de foto staat, en ik liep zo erg achteraan dat ik zo alleen op de foto staSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel een leuke foto! Ziet er wel uit alsof je het een beetje zwaar hebt (heel gek, met zo'n tijd!)![]()
Was ook, in Eindhoven was het ook 21 of zelfs 23 graden, meen ikquote:Op maandag 23 juni 2014 06:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jij liep waarschijnlijk zo erg vooraan dat je vrij alleen op de foto staat, en ik liep zo erg achteraan dat ik zo alleen op de foto sta
Maar wel een leuke foto! Ziet er wel uit alsof je het een beetje zwaar hebt (heel gek, met zo'n tijd!)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Tarahumara6 uur gelopen, pfffff... Ik denk niet dat ik je dat ooit na doe
Gefeliciteerd met je eerste ultra!
Tara: geweldig verslag!! Gave foto met je dochtertje
Pijll:ik ben blij dat ik ook een oud model heb gekocht
Ik heb vanmiddag eindelijk tijd om een verslag te typen denk ik. Maar wel alvast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bij nadere inspectie is hij geloof ik niet zo zweef
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het lijkt me wel een uitdaging...quote:Op maandag 23 juni 2014 07:45 schreef Yuki het volgende:
Tarahumara6 uur gelopen, pfffff... Ik denk niet dat ik je dat ooit na doe
Gefeliciteerd met je eerste ultra!
Maar ik ga eerst eens voor 2 uur.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wauw, respect Tarahumara! Wat een prestatie! En leuke fotos, je ziet er nog vrolijk genoeg uit bij de finish
Gisteravond voor mezelf trouwens eens een coopertest gedaan en de (voor mij magische) 3000 meter gepasseerd! (3050 namelijk). Jeej. Nadeel is dat een ander persoonlijk doel van me nog een keer de 5km onder de 20 minuten lopen is, en dat betekent dat ik dat tempo nog 2km extra had moeten volhouden... Daar werd ik weer wat minder vrolijk van
Daarna nog een 5km rustig rondje naar huis gelopen, opeens was het niet zo moeilijk onder de 10km/u te blijven hehe.
Oh, en het lijkt erop dat ik mijn lengte al jaren 2 cm te laag inschat. Toch maar eens gemeten en zo ineens van 1.73 naar 1.75 meter gegaan... bam! Dat is pas goed voor je BMI![]()
![]()
Je klaagt nu na elk rondje. Stuur een mail naar Garmin. Naar de winkel of whatever. Maar hier klagen schiet niet op. Dat horloge is blijkbaar niet goed en moet je vervangen.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
En het boeit me niet dat ik in het bos loop en dat het kutweer was, ik betaal niet voor niets zoveel geld voor een GOED GPS horloge
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gister gelijk na de finish van de vzt trok het me best in de kuiten dus ik was vanmorgen al op het ergst voorbereid, maar ik moet zeggen dat het best ok voelt vandaag. Het zit me wat in de bovenbenen, dus ik ga vanavond een klein herstlerondje doen na het werk en voor de voetbal.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Verslagje van de veluwezoomtrail. (excuses voor de gedraaide foto's, geen zin om het nu aan te passen)Wat een prestatie, 52km over zwaar terreinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tarahumara, geweldig verslag van een meer dan geweldige prestatie![]()
Ik wil niet weten hoe die laatste klimmetjes voelden met 2x zoveel km's in de benen als ik had, en ik heb daar al rustig naar boven gewandeld
Het valt hier ook erg mee. Vanochtend wat gezeur van mijn quads bij het trap af lopen, maar gelukkig mocht ik vanochtend naar het lab op mijn werk, en dat is een paar trapjes op en af (en dat twee keer want noodzakelijk kabeltje vergetenquote:Op maandag 23 juni 2014 08:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Gister gelijk na de finish van de vzt trok het me best in de kuiten dus ik was vanmorgen al op het ergst voorbereid, maar ik moet zeggen dat het best ok voelt vandaag. Het zit me wat in de bovenbenen, dus ik ga vanavond een klein herstlerondje doen na het werk en voor de voetbal.) en dat helpt wel wat, traplopen.
Gisteren had ik helemaal geen behoefte aan een herstelrondje, maar straks maar even kijken of ik er toch 1 ga doen. Kan wel ten koste gaan van het voetbal, maar ach...
Hoe was de BBQ gisteren?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Alle clubtrainingen vanavond zijn er weer uitgegooid ivm voetbal. Dan maar creatief zijn, en na de wedstrijd vanaf het huis van vrienden lekker door de duinen naar huis hardlopen.
Op het programma staat 60 tot 75 minuten DL1 met 2x5 minuten DL2. Ideaal voor zoiets dus
Zat er aan te denken een Garmin te kopen, maar moet dan dus ook goed kijken welke gpschip erin zit?!quote:Op maandag 23 juni 2014 01:28 schreef pijll het volgende:
[..]
De 220 heeft volgens mij dezelfde chipset als de 620, en daarvan is bekend dat veel mensen klachten hebben over de nauwkeurigheid van de GPS.
Ik kan er zelf niet over meepraten, want ik heb nog een horloge uit de tijd dat Garmin goed spul maakte.
Het horloge dat ik nu heb heeft vaak pas na 3 tot 5 minuten genoeg satellieten gevonden, hoe is dat bij jullie?![]()
Verslagje van de veluwezoomtrail. (excuses voor de gedraaide foto's, geen zin om het nu aan te passen)Ben jij die in dat oranje shirt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Als ik dit zo hoor dan ben ik blij dat ik voor die 210 gegaan benquote:Op zondag 22 juni 2014 23:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
En het boeit me niet dat ik in het bos loop en dat het kutweer was, ik betaal niet voor niets zoveel geld voor een GOED GPS horloge![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 09:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ben jij die in dat oranje shirt?Whahahahaha!! Dat dacht ik de vorige keer ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tara is ons lekkere hapje
Al lopen er hier meer lekkere hapjes heb ik al gezien
quote:Op maandag 23 juni 2014 09:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Whahahahaha!! Dat dacht ik de vorige keer ook al![]()
Tara is ons lekkere hapje
Al lopen er hier meer lekkere hapjes heb ik al gezien![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ah dan pak ik ook de trap straks, ik zit 4 hoog te werken. BBQ smaakte goed. Nodige biertjes gehad maar daar weinig last van in de spierenquote:Op maandag 23 juni 2014 08:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Het valt hier ook erg mee. Vanochtend wat gezeur van mijn quads bij het trap af lopen, maar gelukkig mocht ik vanochtend naar het lab op mijn werk, en dat is een paar trapjes op en af (en dat twee keer want noodzakelijk kabeltje vergeten) en dat helpt wel wat, traplopen.
Gisteren had ik helemaal geen behoefte aan een herstelrondje, maar straks maar even kijken of ik er toch 1 ga doen. Kan wel ten koste gaan van het voetbal, maar ach...
Hoe was de BBQ gisteren?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die hele Garmin ellende, ik maak me er niet druk om. Gaat in eerste instantie om het lopen.
Tarahumara & Guard, superleuke verslagen!
Goed gedaanEn toen zei je niet "ga uit mijn ogen met je vuile vieze cholera hondje?"quote:Op zondag 22 juni 2014 21:00 schreef Levitas het volgende:
Vuil vies cholera horloge !@I$&$# Vanmiddag nog 2 workouts gedownload, vanavond met horloge gelopen en krijg weer errors als ik de data op m`n computer wil zetten. Schijtziek word ik ervan.
Anywyay, weer 45 minuten in de benen. Het was warm en begon wat overmoedig (tikkeltje te snel). HR ging vrij vlot omhoog, terwijl het - zeker de eerste 3km - heel comfortabel ging. Toen begonnen de benen even wat tegen te sputteren, door een lang heuveltje.
De laatste 5 minuten kwam ik m`n buren tegen, die met het buurmeisje van een jaar of 9 hun hondje aan het uitlaten waren. "Kom op meid, ren met mij mee naar huis!", dus heb ik samen met haar de laatste 5 minuten naar huis gelopenWat een contrast tussen het begin van je post en het einde.
![]()
O ja, haha, dat kan natuurlijk ook, nog geen idee of ik het ooit ga halenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:06 schreef Serinde het volgende:
[..]
Alles is relatief. Ik loop nu anderhalf jaar en vind 5 km onder de 30 minuten ondoenlijk
Maar ik vind iedereen die het hardlopen oppakt en naar eigen kunnen prestaties neerzet een kanjer
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
k kan niet hosselenquote:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
wat een weekend
@Tara, wat een afstand!!
@Semmie en La Tramposa, jeej nieuw PR!! bekertjes
@cynic, jammer dat het rommelig begon maar 1ste!!
@nanook, volgende keer beter
@moblo en wolve, nice pics, moet heerlijk zijn om daar te lopen
@DK, jammer en natuurlijk enorm balen maar soms wil het gewoon niet
@Guard, Hats en iedereen die ik vergeten ben![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij (zweef)ei
Speciaal voor Semmie:SPOILER: Click at own riskOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want het lopen was leuk. Het horloge (na het lopen) is 3 keer kaasquote:Op maandag 23 juni 2014 09:28 schreef Quoi het volgende:
En toen zei je niet "ga uit mijn ogen met je vuile vieze cholera hondje?" Wat een contrast tussen het begin van je post en het einde.![]()
![]()
Tijdens de laatste kilometers dacht ik gisteren, dit doe ik nooit meer! Maar nu denk ik er alweer anders over, nog geen concrete plannen, maar dit is zeker niet m'n laatste ultra.quote:
Dank voor alle leuke reacties verder!![]()
![]()
Uiteindelijk doe het allemaal voor maar één ding:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 10:00 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Tijdens de laatste kilometers dacht ik gisteren, dit doe ik nooit meer! Maar nu denk ik er alweer anders over, nog geen concrete plannen, maar dit is zeker niet m'n laatste ultra.
![]()
Uiteindelijk doe het allemaal voor maar één ding:Ik weet nog wel een leuke voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verslagje van de veluwezoomtrail. (excuses voor de gedraaide foto's, geen zin om het nu aan te passen)Tering wat een prestatie man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het goed is mag ik zelf morgen op de loopband bij de fysio ook weer stukje proberen. Hopelijk mag ik dan ook weer wat op gaan bouwen
Kan ik hier ook weer wat meer dan dan meelurken![]()
Goed te lezenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:19 schreef Arquero het volgende:
[..]
Tering wat een prestatie man!![]()
Als het goed is mag ik zelf morgen op de loopband bij de fysio ook weer stukje proberen. Hopelijk mag ik dan ook weer wat op gaan bouwen
Hey! Long time no see!quote:Op maandag 23 juni 2014 10:19 schreef Arquero het volgende:
[..]
Kan ik hier ook weer wat meer dan dan meelurken
Goed dat je weer terug bent en dat je weer íets mag gaan doen. Hoe lang (en waardoor ok alweer?) heb je nu stil gelegen?![]()
Yay! Fijn dat je weer terugbent!quote:Op maandag 23 juni 2014 10:19 schreef Arquero het volgende:
[..]
Kan ik hier ook weer wat meer dan dan meelurkenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat een mooie tijden weer allemaal. Ik had gisteren ook eindelijk weer eens een loopje, het lokale wedstrijdje in mijn dorpje. Was mijn eerste officiële 10 km, dus een PR ging het wel worden. Ondanks de temperatuur en het volledig schaduwloze parcours heb ik toch sneller kunnen lopen dan ik vooraf had gehoopt. Ik had niet verwacht onder de 52 minuten te eindigen, maar uiteindelijk in 51:21 de 10km volbracht. Mijn vriendin die net klaar is met Evy had haar eerste wedstrijdje en die haalde de 5 km in 33:55 wat voor haar een flinke verbetering is t.o.v. haar trainingstijden. Al met een al een geslaagde dag voor ons![]()
![]()
Ik kom er niet uit!
[lui]
Welke horloges hebben nu ook alweer de mogelijkheid om een route naartoe te laden om vervolgens je horloge min of meer als navigatie te gebruiken?
[/lui]F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 10:26 schreef CRX_master het volgende:
Wat een mooie tijden weer allemaal. Ik had gisteren ook eindelijk weer eens een loopje, het lokale wedstrijdje in mijn dorpje. Was mijn eerste officiële 10 km, dus een PR ging het wel worden. Ondanks de temperatuur en het volledig schaduwloze parcours heb ik toch sneller kunnen lopen dan ik vooraf had gehoopt. Ik had niet verwacht onder de 52 minuten te eindigen, maar uiteindelijk in 51:21 de 10km volbracht. Mijn vriendin die net klaar is met Evy had haar eerste wedstrijdje en die haalde de 5 km in 33:55 wat voor haar een flinke verbetering is t.o.v. haar trainingstijden. Al met een al een geslaagde dag voor ons
Gefeliciteerd met jullie PR's
O ik heb een heeeeeele leuke reactie van Runner's World![]()
![]()
Het stuk komt er niet in, maar wie weet wat het opbrengt. Heb iig een aantal veren in mijn reed zitten![]()
![]()
in ieder geval de 310 xtquote:Op maandag 23 juni 2014 10:26 schreef YUR het volgende:
Ik kom er niet uit!
[lui]
Welke horloges hebben nu ook alweer de mogelijkheid om een route naartoe te laden om vervolgens je horloge min of meer als navigatie te gebruiken?
[/lui]![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 10:00 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Tijdens de laatste kilometers dacht ik gisteren, dit doe ik nooit meer! Maar nu denk ik er alweer anders over, nog geen concrete plannen, maar dit is zeker niet m'n laatste ultra.
![]()
Uiteindelijk doe het allemaal voor maar één ding:Ik durf me pas op smashrun te melden als ik een ultra gedaan hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 10:27 schreef Quoi het volgende:
![]()
Het stuk komt er niet in, maar wie weet wat het opbrengt. Heb iig een aantal veren in mijn reed zitten![]()
![]()
Nee, de TdF natuurlijk...quote:Op maandag 23 juni 2014 10:30 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Die 100 mijler?Voorlopig sla ik ff over, misschien over 5 jaar.
![]()
![]()
Garmin Fenix en Sunto Ambit 2 ookquote:Op maandag 23 juni 2014 10:26 schreef YUR het volgende:
Ik kom er niet uit!
[lui]
[/lui]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ah die, ook mooiquote:Ik ga eerst even keihard herstellen van gisteren de komende dagen/weken, daarna ff kijken wat ik ga de rest van het jaar ga doen. Heb ook wel zin om me wat meer op de kortere afstanden te gaan richten.
![]()
Suunto Ambit2/2s kan het. Ik heb er een paar routes in zitten, maar heb de functie nog niet uitgeprobeerd.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:26 schreef YUR het volgende:
Ik kom er niet uit!
[lui]
[/lui]![]()
Leuk! Je mag het me binnenkort onder het genot van een biertje vertellenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:27 schreef Quoi het volgende:
![]()
![]()
Mooie tijden hier en wat een afstanden zeg!! Erg knap zo'n trail of ultra is toch wel cool.
Heb gisterochtend voor de warmte lekker gelopen was al best warm in de zon. Wilde 15km lopen in 1:30 en dat is gelukt.
Einde van de 10 km moest ik ff 'stoppen' omdat een hond mijn hond niet zo lief vondEn mijn hond 2 keer in een vijver gejaagd zodat ie kon afkoelen.
Al met al lekker gelopen deze week s'avonds eens wat korter en op tempo lopen.
Wil de HM toch wel in 2 uur en 10 min. lopen (of sneller natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loop zonder HRM maar denk dat dat om te trainen toch wel makkelijker is. Was aan het kijken voor een Garmin maar lees nu dat de nieuwe niet zo goed zijn.....hmmm Polar beter of niet? Wil eigenlijk een HRM en GPS ineen zodat ik gem. snelheid, afstand etc. met hartslag kan zien tijdens lopen.
Ga eens gaan zoeken wat er allemaal te vinden is
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
http://www.dcrainmaker.com/product-comparison-calculatorquote:Op maandag 23 juni 2014 10:26 schreef YUR het volgende:
Ik kom er niet uit!
[lui]
[/lui]
Klik de horloges aan waar je in geinteresseerd bent.
Kijk dan onder "Navigation" naar "Follow GPS Track (Courses/Waypoints)".
Wel: Garmin 305, 310XT, 910, de Suuntoo Aambiits.
Niet: Garmin 210, 220, 610, 620.
Verder mag je het zelf uitzoeken. Wat nou "lui"?!?![]()
Het is wel handig om voor je een nieuw horloge koopt, hier te vragen wat wij ervan vinden. Er zit lopen hier veel mensen rond met kennis en onkunde over dit onderwerp.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:03 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Zat er aan te denken een Garmin te kopen, maar moet dan dus ook goed kijken welke gpschip erin zit?!
Het horloge dat ik nu heb heeft vaak pas na 3 tot 5 minuten genoeg satellieten gevonden, hoe is dat bij jullie?
Mijn 305 doet er ook vaak een paar minuten over om de satellieten te vinden. Houd ik rekening mee. Horloge aanzetten voordat ik ga omkleden, vind ik minder erg dan dat mijn gpx niet klopt.![]()
Het is nooit tof om maar 1 persoon te quoten terwijl iedereen op zijn (of haar) manier een geweldige prestatie heeft gelopen. Voor ieder van jullie maak ik een diepe buiging.
![]()
Maar toch even deze man apart quoten...Van harte gefeliciteerd met je eerste ultra!!quote:
Een zeer nette prestatie heb je geleverd!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 09:54 schreef Guard het volgende:
Speciaal voor Semmie:SPOILER: Click at own riskOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat waren ze nog niet eens allemaal die aanwezig warenquote:
Mijn verslag over De Halve Marathon van Roosendaal.
En deze gaat niet eens over mijzelf
Voor een goed verslag over de race zelf, wacht maar op Guppy![]()
Er deed op het laatst een leerling mee die i.p.v. iemand anders zou lopen omdat die andere geblesseerd is.
Deze leerling zit onder kickboksen en hij jogt soms omdat dat goed zo zijn voor zijn conditie.
tenminste, dat zei hij afgelopen vrijdag tegen mij.
Hij deed mee voor de 10 km. Omdat ik nog even met Gup heb gepraat, heb ik hem niet in de startvak gezien.
Ikzelf heb hem niet meer gezien bij de finish en toen ik gisteren avond bij de uitslagen keek, zag ik dat hij er 1uur en 42 minuten er over gedaan heeft.
Dat vond ik erg vreemd want ik dacht dat hij veel sneller zou zijn dan mij. Maar de 10 km is best ver en ik wist niet zeker of hij dat ooit gelopen heeft. Hij zei van wel...
Vanochtend heb ik hem weer gesproken. Wat blijkt, hij heeft verkeerd gelopen en i.p.v. de 10 km heeft hij de HM gelopen![]()
Hij is dus inderdaad veel sneller
Dus net maar even naar de organisatie gemaild om te kijken of zijn gegevens nog aangepast kunnen worden zodat ik voor hem een certificaat kan printen.
Voor mijn andere leerlingen heb ik dat vanochtend al gedaan en als je wat dikker papier pakt, ziet dat er best wel tof uit.![]()
![]()
Ook lekker, een haas van Kipsang die er met de overwinning vandoor gaat
http://www.worldrunning.c(...)-kipsang-in-olomouc/![]()
Heb april t/m nu niet kunnen lopen door een blessure aan m'n achillespees. Had wat zeurende pijn tijdens een training op een donderdag, niet echt iets speciaals. In dat weekend had ik met mijn jongste dochter een klein rondje gedaan van paar kilometer. Voelde ook niet echt lekker, dus had besloten wat rustig aan te doen. Maar de dinsdag daarop zette ik 5 stappen en had ik een hele felle pijn precies achterop mijn hiel.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 23 juni 2014 10:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hey! Long time no see!
Goed dat je weer terug bent en dat je weer íets mag gaan doen. Hoe lang (en waardoor ok alweer?) heb je nu stil gelegen?
Volgende dag nog steeds veel pijn en toen heb ik bij de huisarts diclofenac gekregen omdat hij dacht dat het een ontsteking was. Kuur van 10 dagen afgemaakt, maar het had nou niet echt geholpen.
Dus toen maar naar de fysio gegaan en daar bleek dat het uit mijn kuit komt. Of in ieder geval toen ze ergens halverwege m'n kuit in de spieren zat te knijpen kon ik wel door de tafel heen kruipen van de pijn. Paar keer losgemaakt en stabiliteitsoefeningen gehad daar.
Gaat heel langzaam allemaal. Pas sinds vorige week heb ik overdag helemaal geen pijn meer, maar alleen nog een stijve hiel 's-morgens bij het opstaan.
Dus ik hoop nu wel weer langzaam op te mogen bouwen.
Had al een fiets gekocht om mezelf bezig te houden en sinds 2 weken ook abo op de sportschool. Wordt beetje duur zo
Kan me nu gelukkig wel uitleven op de crosstrainer, dat lijkt toch wel een beetje op hardlopen![]()
![]()
lolquote:Op maandag 23 juni 2014 11:54 schreef streamnl het volgende:
... hij heeft verkeerd gelopen en i.p.v. de 10 km heeft hij de HM gelopen![]()
![]()
![]()
Had je een stuk ingestuurd? Leukquote:Op maandag 23 juni 2014 10:27 schreef Quoi het volgende:
![]()
![]()
Leuk!quote:Op maandag 23 juni 2014 10:27 schreef Quoi het volgende:
![]()
Het stuk komt er niet in, maar wie weet wat het opbrengt. Heb iig een aantal veren in mijn reed zittenJa doei.![]()
Krijgt wel een punt aftrek vanwege verkeerd lopen, mag ik hopen?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:54 schreef streamnl het volgende:
Mijn verslag over De Halve Marathon van Roosendaal.
En deze gaat niet eens over mijzelf
Voor een goed verslag over de race zelf, wacht maar op Guppy![]()
Er deed op het laatst een leerling mee die i.p.v. iemand anders zou lopen omdat die andere geblesseerd is.
Deze leerling zit onder kickboksen en hij jogt soms omdat dat goed zo zijn voor zijn conditie.
tenminste, dat zei hij afgelopen vrijdag tegen mij.
Hij deed mee voor de 10 km. Omdat ik nog even met Gup heb gepraat, heb ik hem niet in de startvak gezien.
Ikzelf heb hem niet meer gezien bij de finish en toen ik gisteren avond bij de uitslagen keek, zag ik dat hij er 1uur en 42 minuten er over gedaan heeft.
Dat vond ik erg vreemd want ik dacht dat hij veel sneller zou zijn dan mij. Maar de 10 km is best ver en ik wist niet zeker of hij dat ooit gelopen heeft. Hij zei van wel...
Vanochtend heb ik hem weer gesproken. Wat blijkt, hij heeft verkeerd gelopen en i.p.v. de 10 km heeft hij de HM gelopen![]()
Hij is dus inderdaad veel sneller
Dus net maar even naar de organisatie gemaild om te kijken of zijn gegevens nog aangepast kunnen worden zodat ik voor hem een certificaat kan printen.
Voor mijn andere leerlingen heb ik dat vanochtend al gedaan en als je wat dikker papier pakt, ziet dat er best wel tof uit.
Gaaf dat je twee keer in de uitslagen staat!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 12:02 schreef Guard het volgende:
Krijgt wel een punt aftrek vanwege verkeerd lopen, mag ik hopen?
Gaaf dat je twee keer in de uitslagen staat!
De eerste keer ben ik bij mijn leerlingen gebleven.
Enne Quoi... Ze hebben NIET gewandeld!!!![]()
De tweede keer ben ik rustig begonnen en aangezien ik mijn 2 leerlingen niet zag, ben ik toch maar gaan versnellen om alsnog binnen de 50 minuten te blijven en hopen dat ik ze zou inhalen. Wat niet gebeurd is![]()
![]()
Yeps! hij staat ook op mijn blogje-in-wording (zie signature)quote:
Welkom terug. GezelligHopelijk ben je snel weer een beetje lekker aan het lopen.
Heeeeeel goed opgevoedquote:Op maandag 23 juni 2014 12:05 schreef streamnl het volgende:
[..]
De eerste keer ben ik bij mijn leerlingen gebleven.
Enne Quoi... Ze hebben NIET gewandeld!!!![]()
![]()
![]()
Ik denk lezen!!!quote:Op maandag 23 juni 2014 12:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yeps! hij staat ook op mijn blogje-in-wording (zie signature)
Welkom terug. GezelligHopelijk ben je snel weer een beetje lekker aan het lopen.
[..]
Heeeeeel goed opgevoedquote:Reserved Domain
This is the standard TransIP page for reserved domain names. No website has been published for this domain. Are you still seeing
this after publishing your website? Please make sure you upload your website to the /www directory and clear your browser cache before reloading this page.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Gewoon zelf even www. voor het domein typen en dan kan je 'm wel lezen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Achillespees, dat was het! Wat vervelend allemaal, en dan duurt wachten zó lang. Ik weet precies hoe je je voelt.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:58 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heb april t/m nu niet kunnen lopen door een blessure aan m'n achillespees. Had wat zeurende pijn tijdens een training op een donderdag, niet echt iets speciaals. In dat weekend had ik met mijn jongste dochter een klein rondje gedaan van paar kilometer. Voelde ook niet echt lekker, dus had besloten wat rustig aan te doen. Maar de dinsdag daarop zette ik 5 stappen en had ik een hele felle pijn precies achterop mijn hiel.
Volgende dag nog steeds veel pijn en toen heb ik bij de huisarts diclofenac gekregen omdat hij dacht dat het een ontsteking was. Kuur van 10 dagen afgemaakt, maar het had nou niet echt geholpen.
Dus toen maar naar de fysio gegaan en daar bleek dat het uit mijn kuit komt. Of in ieder geval toen ze ergens halverwege m'n kuit in de spieren zat te knijpen kon ik wel door de tafel heen kruipen van de pijn. Paar keer losgemaakt en stabiliteitsoefeningen gehad daar.
Gaat heel langzaam allemaal. Pas sinds vorige week heb ik overdag helemaal geen pijn meer, maar alleen nog een stijve hiel 's-morgens bij het opstaan.
Dus ik hoop nu wel weer langzaam op te mogen bouwen.
Had al een fiets gekocht om mezelf bezig te houden en sinds 2 weken ook abo op de sportschool. Wordt beetje duur zo
Kan me nu gelukkig wel uitleven op de crosstrainer, dat lijkt toch wel een beetje op hardlopen
Hopen dat je snel weer kunt gaan opbouwen, en hopen dat dat allemaal goed gaat!En nu ben ik dus benieuwd naar die reactie!quote:Op maandag 23 juni 2014 10:27 schreef Quoi het volgende:
![]()
![]()
Na een ochtendje lamballen kan ik concluderen dat het met de spierpijn goed meevalt, dat was na de KVS een stuk erger. M'n heupen en met name m'n knie voel ik nog wel.
Even kijken of ik vanavond een klein herstelloopje kan doen. Alleen al om die klote voetbal te ontlopen, maar misschien is even wandelen een beter idee.![]()
De tweede dag ... de tweede dag ...quote:Op maandag 23 juni 2014 13:04 schreef Tarahumara het volgende:
Na een ochtendje lamballen kan ik concluderen dat het met de spierpijn goed meevalt, dat was na de KVS een stuk erger. M'n heupen en met name m'n knie voel ik nog wel.![]()
![]()
Hmmmz..... Altijd leuk om ineens te ontdekken: Als ik voor Loch Ness hetzelfde trainingsschema gebruik als voor Rotterdam, begint vandaag mijn marathontraining
Laten we dat maar doen dan! Snel op zoek naar loopjes op geschikte data
Gewoon, complimenten voor schrijven. Leuk om te horenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:40 schreef Levitas het volgende:
En nu ben ik dus benieuwd naar die reactie!![]()
![]()
Verslag Marquetteloop met foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tl;dr:
Lekker gelopen met wederom negatief verval. Bijna alle dames ingehaald, helaas bleken de 2 die ik als laatste inhaalde iets later gestart dus 6e vrouw. 7,5 minuten van mijn PR af (01:47:11) maar had misschien nog wel iets harder gekund. HMs zijn een mentaal spelletje, en dat bevalt me wel!
Oh ja en linkje natuurlijk:
http://www.endomondo.com/workouts/361567597/11367364
[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 23-06-2014 15:17:07 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een vriend van mij had ook ooit zoiets. Complimenten voor zijn manier van schrijven. Toen is ie op basis van zijn eigen reisavonturen een boek gaan schrijven, en dat boek is uitgebracht en nu te koop bij bijvoorbeeld bolquote:Op maandag 23 juni 2014 15:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gewoon, complimenten voor schrijven. Leuk om te horen
Dus je weet wat je te doen staan
Heel erg graag. Dan ernaast part-time werken - iets niet te ingewikkelds. Ik ben op zoek, nog iemand nodig in de winkel?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ook ooit zoiets. Complimenten voor zijn manier van schrijven. Toen is ie op basis van zijn eigen reisavonturen een boek gaan schrijven, en dat boek is uitgebracht en nu te koop bij bijvoorbeeld bol
Dus je weet wat je te doen staan
LT, ik ga lezen!![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Verslag Marquetteloop met foto's!Goed gelopen zeg! Erg knap om zo'n negative split te lopen. De races waarin je achteraf denkt, ik had nog harder gekund, zijn vaak de beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tl;dr:
Lekker gelopen met wederom negatief verval. Bijna alle dames ingehaald, helaas bleken de 2 die ik als laatste inhaalde iets later gestart dus 6e vrouw. 7,5 minuten van mijn PR af (01:47:11) maar had misschien nog wel iets harder gekund. HMs zijn een mentaal spelletje, en dat bevalt me wel!
Ik vind de hardlooprokjes meestal prima staan, leuker dan een broekje. Gisteren ook een tijdlang achter een rokje gelopen, prettig uitzicht![]()
![]()
Leuk verslag L_T.
Goeie foto's ook, jij met een mooie glimlach en die kerel in het blauw achter je is behoorlijk aan het afzien (zo lijkt het).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Haha als je dan toch 52 km moet lopen, dan maar beter achter een prettig uitzicht! Jij ook heel knap gelopen!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:23 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Goed gelopen zeg! Erg knap om zo'n negative split te lopen. De races waarin je achteraf denkt, ik had nog harder gekund, zijn vaak de beste.
Ik vind de hardlooprokjes meestal prima staan, leuker dan een broekje. Gisteren ook een tijdlang achter een rokje gelopen, prettig uitzichtIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haha ja, al is het ook wel een beetje valsspelen want ik wist dat mijn oom daar stond (had hem de eerste ronde al gezien maar toen miste hij mij)..quote:Op maandag 23 juni 2014 15:24 schreef Guard het volgende:
Leuk verslag L_T.
Goeie foto's ook, jij met een mooie glimlach en die kerel in het blauw achter je is behoorlijk aan het afzien (zo lijkt het).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En daarom schrijft de atletiekunie dus voor dat de officiele uitslag op basis van de bruto-tijden wordt opgemaakt.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Bijna alle dames ingehaald, helaas bleken de 2 die ik als laatste inhaalde iets later gestart dus 6e vrouw.![]()
Rokjes! Gister ook in gelopen en vind het helemaal prima zitten
Leuk verslag LT. Heel knap gelopen. Snap de frustratie over 6e plek vs 4e plek, maar dat blijven luxe-dingetjes, want alles bij elkaar mag je gewoon heel tevreden zijn!![]()
![]()
En, ben je er inmiddels al uit na alle hulp?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:26 schreef YUR het volgende:
Ik kom er niet uit!
[lui]
[/lui]![]()
Negatief!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
En, ben je er inmiddels al uit na alle hulp?F means you're fucked![]()
Als je bij Garmin wilt blijven is eigenlijk alleen de 910XT een optie van de nieuwere modellen, dus veel keuzestress kan er niet zijn.quote:![]()
YUR, de 310x oid bevalt bij mijn meneer erg goed. Ook met navigeren
WOG:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:29 schreef Quoi het volgende:
YUR, de 310x oid bevalt bij mijn meneer erg goed. Ook met navigeren
WOG:Ik ben niet kapot van de navigatiefunctie op de 310 XT. Het werkt wel, maar in het bos loop je nog regelmatig te zoeken welk pad je nu moet hebben. Je ziet enkel je route, geen kaart van de ongeving, je mist dus wat referentiepunten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is in ieder geval stukken beter dan geen navigatiefunctie. Daar zijn ze bij Garmin alleen niet van overtuigd, blijkbaar.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:33 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ik ben niet kapot van de navigatiefunctie op de 310 XT. Het werkt wel, maar in het bos loop je nog regelmatig te zoeken welk pad je nu moet hebben. Je ziet enkel je route, geen kaart van de ongeving, je mist dus wat referentiepunten.![]()
Als we digitaal een route lopen (zoals gisteren), lopen we met twee apparaten. Het horloge voor het opnemen en de gemiddelden en dergelijken. En we hebben een aparte gps met kaarten en routes en dergelijken. En die is ligt genoeg om in je hand te houden zonder er tijdens het lopen last van te hebben.
Voordeel is dat we er (van de UK) ook gedetailleerde wandelkaarten op hebben staan met alle paden. Nadeel is dat je een extra apparaat moet meenemen.
Die andere gps kan natuurlijk ook gewoon de route en snelheid en dergelijk opnemen, maar het horloge is makkelijker te starten/stoppen/uploaden.
Het apparaat is verder vrij simpel, de Dakota 10 of 20 (weet even niet meer welke we hebben) en weegt zo'n 150g inclusief batterijen.
Nee OK, het blijft een horloge met een extra functie en is geen nav systeem.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:33 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ik ben niet kapot van de navigatiefunctie op de 310 XT. Het werkt wel, maar in het bos loop je nog regelmatig te zoeken welk pad je nu moet hebben. Je ziet enkel je route, geen kaart van de ongeving, je mist dus wat referentiepunten.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:29 schreef Quoi het volgende:
WOG:Een heel ander schema dan dat voor de CPC denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Langste afstand 15 km zo te zien.
Het moet kunnen, voor de Westland HM liep ik maximaal 17 km.
Persoonlijk zou ik de vrijdag in week 12 vervangen door de donderdag en dan zeker geen D1, maar een paar korte intervalletjes. Dit was een ongevraagde mening, ik weet het.![]()
Je kunt enkele punten toch namen geven?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:33 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Lijkt me niet gezien de lage resolutie van het scherm.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je kunt enkele punten toch namen geven?![]()
Dakota 20 hebben wequote:Op maandag 23 juni 2014 16:40 schreef Wolve000 het volgende:
Als we digitaal een route lopen (zoals gisteren), lopen we met twee apparaten. Het horloge voor het opnemen en de gemiddelden en dergelijken. En we hebben een aparte gps met kaarten en routes en dergelijken. En die is ligt genoeg om in je hand te houden zonder er tijdens het lopen last van te hebben.
Voordeel is dat we er (van de UK) ook gedetailleerde wandelkaarten op hebben staan met alle paden. Nadeel is dat je een extra apparaat moet meenemen.
Die andere gps kan natuurlijk ook gewoon de route en snelheid en dergelijk opnemen, maar het horloge is makkelijker te starten/stoppen/uploaden.
Het apparaat is verder vrij simpel, de Dakota 10 of 20 (weet even niet meer welke we hebben) en weegt zo'n 150g inclusief batterijen.
[ afbeelding ]![]()
Ideaal ding.Ja doei.![]()
Bertus vroeg me ook weer of ik meedeed. Hij vond wel dat ik de 50 als trainingsloop kan doen voor de M anderhalve maand later.quote:![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo'n apparaat lijkt me wel handig voor de wat ingewikkelde trails. Toen we laatst de Utrechtse heuvelrug trail liepen, deden we dat met een smartphone, gaat opzich ook wel goed, maar de accu trok het vrij slecht en houdt ook niet echt lekker vast.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:40 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Terecht advies hoor. Ik wou lekker een schema maken, maar eenmaal aan het overtikken vond ik die max 100 min lopen ook gek. In praktijk train ik dinsdag bij the Clubquote:Op maandag 23 juni 2014 17:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Een heel ander schema dan dat voor de CPC denk ik?
Langste afstand 15 km zo te zien.
Het moet kunnen, voor de Westland HM liep ik maximaal 17 km.
Persoonlijk zou ik de vrijdag in week 12 vervangen door de donderdag en dan zeker geen D1, maar een paar korte intervalletjes. Dit was een ongevraagde mening, ik weet het.en zondag bij lekkergelopen (die gewoon tot de 18 km gaan). En de week vooraf meer taperen lijkt me ook verstandiger. Ofwel: eens! Ik ga 'm nog eens wat aanpassen
![]()
![]()
Handig genoeg voor inderdaad de wat makkelijker trails/runs, maar in bijvoorbeeld de Dakota kun je wandelkaarten inladen. Dat was gisteren echt verdomd handig bij gebrek aan duidelijk pad. En hij is gewoon handzamer. Makkelijk in de hand te houden, navigeert met touch screen en bij een drinkvest met ruimte voorin om op te bergen ook makkelijk daarin te stoppen.Ja doei.![]()
Ik ben heel stiekem ook al aan dat soort afstanden aan het denken, maar eerst even Berlijn afwachten....quote:Op maandag 23 juni 2014 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb in m'n achterhoofd ook de 50 zitten. Ergens, ver wegMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het begint pas bij 51.88km (of wat was 't op je Endomondo?)
Zo maar 's naar de pub. Foebele. En bier.
In 't oranje.Ja doei.![]()
Brrrr lange afstanden. Zo'n HM op trainingstempo gaat me wel vrij gemakkelijk af, maar ik moet er niet aan denken dat op wedstrijdtempo te lopen. Zodra ik klaar ben met stage ga ik gericht trainen voor de 5 en 10km, zodat ik als ik naar Den Haag verhuis mooi kan instromen bij de MiLa's bij HaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op race-tempo ben je wel sneller klaar en kan je eerder aan het bier!quote:Op maandag 23 juni 2014 17:50 schreef hatsaflats het volgende:
Brrrr lange afstanden. Zo'n HM op trainingstempo gaat me wel vrij gemakkelijk af, maar ik moet er niet aan denken dat op wedstrijdtempo te lopen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Als ik 5 of 10k op race-tempo loop ben ik nog sneller klaar en kan ik nog eerder aan het bier. En val ik ook nog minder snel omquote:Op maandag 23 juni 2014 17:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Op race-tempo ben je wel sneller klaar en kan je eerder aan het bier!Vandaag trouwens wel bizar veel honger
![]()
![]()
Lijkt me voor trails met nauwelijks vindbare paadjes beter inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
Handig genoeg voor inderdaad de wat makkelijker trails/runs, maar in bijvoorbeeld de Dakota kun je wandelkaarten inladen. Dat was gisteren echt verdomd handig bij gebrek aan duidelijk pad. En hij is gewoon handzamer. Makkelijk in de hand te houden, navigeert met touch screen en bij een drinkvest met ruimte voorin om op te bergen ook makkelijk daarin te stoppen.
Ik heb de functie op de 310 pas een keer gebruikt en vond hem wel fijn. Je ziet ook gewoon waar de route die je moet lopen is, dus als je van het pad raakt vind je dat zo terug. Ik had een stuk nieuwbouw en ging daar van de route af maar was geen probleem. En dat voor iemand die nog verdwaalt in haar eigen straatSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
je vergeet de polar v800quote:Op maandag 23 juni 2014 11:18 schreef pijll het volgende:
[..]
http://www.dcrainmaker.com/product-comparison-calculator
Klik de horloges aan waar je in geinteresseerd bent.
Kijk dan onder "Navigation" naar "Follow GPS Track (Courses/Waypoints)".
Wel: Garmin 305, 310XT, 910, de Suuntoo Aambiits.
Niet: Garmin 210, 220, 610, 620.
Verder mag je het zelf uitzoeken. Wat nou "lui"?!?![]()
onder uitslagen op de site...quote:Op maandag 23 juni 2014 18:45 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Waar zie jij de uitslagen? Op de site staan ze nog niet (ondanks het bericht op facebook)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Verslag Marquetteloop met foto's!Vrolijke frisse foto's, en goeie armen op die 3e foto. Van t roeien neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tl;dr:
Werkt hier ook niet..quote:Op maandag 23 juni 2014 18:52 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Raar bij mij niet, die van 2013 is de laatste ( en geeft een foutmelding)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Op mijn bucketlist staat die ene van 270kmquote:Op maandag 23 juni 2014 17:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben heel stiekem ook al aan dat soort afstanden aan het denken, maar eerst even Berlijn afwachten....
Op m'n andere iPhone werkt het wel. Zal inderdaad iets met cache zijn.
http://www.veluwezoomtrail.nl/uitslagen/VT14_52KM_Heren.html
52 veranderen in 27?![]()
Andere browser helpt ook.quote:
3.07.38
jij spoort nietquote:Op maandag 23 juni 2014 18:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Op mijn bucketlist staat die ene van 270km
Als je die finisht ga ik een buff voor je rainbowloomen.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Op mijn bucketlist staat die ene van 270km![]()
Stiekem lijkt me dat ultrastoer (pun intended) maar aan de andere kant..... Jesus 270km...gekkenwerk
Poulewinnaar
Ik moet toch echt eens die sportzonnebril gaan kopendit was nog aardig in het begin, maar ik kijk echt onmogelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat cool trouwens. Als supporter kun je ook mee met de stoomtram, en terug met de bus. Maar die stopt dus ook nog, zodat je mensen kunt aanmoedigen. Ik dacht dat het gewoon een stel toeristen waren, maar er was dus een heuse supportersbus
http://goo.gl/2x8qA2
[ Bericht 39% gewijzigd door hatsaflats op 23-06-2014 20:36:58 ]![]()
In het klimaat van deathvalley hequote:Op maandag 23 juni 2014 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Stiekem lijkt me dat ultrastoer (pun intended) maar aan de andere kant..... Jesus 270km...gekkenwerk
Nou roeien is al lang geledenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vrolijke frisse foto's, en goeie armen op die 3e foto. Van t roeien neem ik aan?Van poweryoga denk ik! En zo af en toe een paar keer opdrukken
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gekkenwerk!quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hmmm net een ander tintje van mijn huidige hardloopslofjes erbij gescoord, voor maar 45 euro
Mag ik in de OP:
1
2[b]29 juni 2014 - [url=http://www.avmarvel.nl/site/evenement.asp?id=155]Kampinaloop(Boxtel)[/url][/b]
[*] Runninglinda - 17,1 km
Just for the fun, ga niet voor een snelle tijd.
Maar heb zo'n zin om te lopen en volgens de site:
"Het parcours is uitgezet in natuurgebied de Kampina en voert U over enkel onverharde wegen door bos, hei en langs vennen."![]()
![]()
Oranje aanmoedigen bij vrienden thuis en toch de hardlooptraining afwerken is prima te combineren. Gewoon in je oranje hardloopshirt daar naar voetbal kijken en terug heerlijk door de duinen de geplande training afwerken. Mooi weer 14km op de teller, in een fijn tempo met een paar versnellinkjes
Incourante afstanden, altijd leuk!
Morgen... eh... ongeveer 3,5 mijl lopen, zo iets minder dan 6km. Geen doel, kan het ook niet tegenvallen!
Hoi!
Ik heb jaren geleden wel wat gelopen, maar kreeg steeds last van mijn knie.
Nu wilde ik het weer proberen, dus nieuwe schoenen gekocht, nu twee keer gelopen, echt zo'n beginnersschema em ik ben weer bang voor mn knie... (Ze hebben bij runners world zo'n filmpje gemaakt en ik schijn recht neer te komen op mijn voeten, geen afwijkingen ofzo. Ze dachten dat ik last kreeg van mn knie omdat mn vorige schoenen misschien wel corrigerend waren geweest)
Hij doet geen pijn, maar ik voel hem wel.
Nu zit ik te denken om te gaan kijken bij de atletiekvereniging of ze me misschien wat tips kunnen geven voor hoe ik moet lopen ofzo.
Zou dat kunnen helpen, of kan t gewoon niks worden met die knie van mij?
Ik snap dat jullie dat niet weten btwben gewoon even gefrustreerd nu.
compact en kleverig.![]()
Je bent vast en zeker goed verzekerd dus als je twijfelt zou ik naar een fysio of dokter gaan, die kunnenn dat het best beoordelen.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoi!
Nu wilde ik het weer proberen, dus nieuwe schoenen gekocht, nu twee keer gelopen, echt zo'n beginnersschema em ik ben weer bang voor mn knie... (Ze hebben bij runners world zo'n filmpje gemaakt en ik schijn recht neer te komen op mijn voeten, geen afwijkingen ofzo. Ze dachten dat ik last kreeg van mn knie omdat mn vorige schoenen misschien wel corrigerend waren geweest)
Nu zit ik te denken om te gaan kijken bij de atletiekvereniging of ze me misschien wat tips kunnen geven voor hoe ik moet lopen ofzo.
kan het wel vragen als ik er weer ben de volgende keer... Ga regelmatig voor mn nek. Hij wil vast wel een keer naar mn knie kijken.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je bent vast en zeker goed verzekerd dus als je twijfelt zou ik naar een fysio of dokter gaan, die kunnenn dat het best beoordelen.
Nu even een paar dagen rust en dinderdag weer lopen, kijken hoe het gaat.compact en kleverig.![]()
Leuk Brabants loopje weerquote:Op maandag 23 juni 2014 21:58 schreef runninglinda het volgende:
Mag ik in de OP:
[ code verwijderd ]
Just for the fun, ga niet voor een snelle tijd.
Maar heb zo'n zin om te lopen en volgens de site:
"Het parcours is uitgezet in natuurgebied de Kampina en voert U over enkel onverharde wegen door bos, hei en langs vennen."
Ik heb ook zoiets gedaan. Ik had o.a. het dynamische duo pijll en Murmeli op bezoek. Voetbal kijken, maar vooral over hardlopen praten. Tot groot verdriet van een niet-hardlopende vriend die maar eerder vertrok.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:00 schreef YUR het volgende:
Oranje aanmoedigen bij vrienden thuis en toch de hardlooptraining afwerken is prima te combineren. Gewoon in je oranje hardloopshirt daar naar voetbal kijken en terug heerlijk door de duinen de geplande training afwerken. Mooi weer 14km op de teller, in een fijn tempo met een paar versnellinkjes![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Tot groot verdriet van een niet-hardlopende vriend die maar eerder vertrok.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Arme vriendquote:Op maandag 23 juni 2014 22:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets gedaan. Ik had o.a. het dynamische duo pijll en Murmeli op bezoek. Voetbal kijken, maar vooral over hardlopen praten. Tot groot verdriet van een niet-hardlopende vriend die maar eerder vertrok.
Wat is trouwens beginnerschema bij jou?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan het wel vragen als ik er weer ben de volgende keer... Ga regelmatig voor mn nek. Hij wil vast wel een keer naar mn knie kijken.
Nu even een paar dagen rust en dinderdag weer lopen, kijken hoe het gaat.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik voel me ook wel een beetje schuldig. Maar ja, het gesprek kwam automatisch steeds weer op hardlopen terecht. We waren hardloopfundamentalisten volgens hem en ik vrees dat hij gelijk heeft.quote:![]()
Inderdaad, wanneer gaan we de eerste colorrunbom opblazen?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik voel me ook wel een beetje schuldig. Maar ja, het gesprek kwam automatisch steeds weer op hardlopen terecht. We waren hardloopfundamentalisten volgens hem en ik vrees dat hij gelijk heeft.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Is hij hard weggerend?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik voel me ook wel een beetje schuldig. Maar ja, het gesprek kwam automatisch steeds weer op hardlopen terecht. We waren hardloopfundamentalisten volgens hem en ik vrees dat hij gelijk heeft.![]()
Jullie hadden gewoon nog ff door moeten gaan op de onderwerpen die ik niet begreep, dat was voor hem leuker geweestquote:Op maandag 23 juni 2014 22:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets gedaan. Ik had o.a. het dynamische duo pijll en Murmeli op bezoek. Voetbal kijken, maar vooral over hardlopen praten. Tot groot verdriet van een niet-hardlopende vriend die maar eerder vertrok.
Verslagje van mijn weekje Frankrijk, alleen over het lopen.
http://naturailrunner.blo(...)weekje-vakantie.html
Beetje onsamenhangend verhaal geworden, maar wou toch iets opschrijven.
![]()
Dat is nog eens een mooie deal! Leuke schoentjes!quote:Op maandag 23 juni 2014 21:31 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm net een ander tintje van mijn huidige hardloopslofjes erbij gescoord, voor maar 45 euro
[ afbeelding ]
Je zou kunnen proberen om kleinere pasjes te nemen. Geen idee of het voor jou werkt, maar haklanding is zwaarder voor je knieën. Als je kleine pasjes neemt land je meer onder je lichaam en heb je eerder een midvoetlanding. Maar het beste is om nog even te laten checken bij een fysio inderdaadquote:Op maandag 23 juni 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoi!
.
![]()
Voor het eerst in euh... Een half jaar ongeveer aangeschoten geraakt vanavond.
Benieuwd wat dat met m'n training doet morgen
Ik realiseer me nu dat ik, sinds ik weer regelmatig train, nooit meer dan 2 wijntjes op heb de avond voor ik ga lopen...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Heerlijk om zo'n mooie omgeving hard te lopen! Leuk om te lezen en je hebt een paar pittige trainingen gedaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:37 schreef Jero_nimo het volgende:
Verslagje van mijn weekje Frankrijk, alleen over het lopen.
http://naturailrunner.blo(...)weekje-vakantie.html
Beetje onsamenhangend verhaal geworden, maar wou toch iets opschrijven.
Nog één keer over de VZT, dan houd ik er over op. M'n finishfoto![]()
![]()
Nog nooit een foto besteld van een hardloopwedstrijd, ga ik nu wel doen.![]()
![]()
*smelt*quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:12 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Heerlijk om zo'n mooie omgeving hard te lopen! Leuk om te lezen en je hebt een paar pittige trainingen gedaan.
[ afbeelding ]
Nog nooit een foto besteld van een hardloopwedstrijd, ga ik nu wel doen.
Zou ik ook zeker doen, geweldige herinnering aan die mijlpaal!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Lief!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:12 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Heerlijk om zo'n mooie omgeving hard te lopen! Leuk om te lezen en je hebt een paar pittige trainingen gedaan.
[ afbeelding ]
![]()
Die is zeker het bestellen waard.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:12 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Is redelijk persoonlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:30 schreef RickoKun het volgende:
Hardlopers, wat is een comfortabele edoch goedkope hardloopschoen? Uiterlijk maakt niet uit.Het beste is denk ik om gewoon naar de winkel te gaan en wat te proberen?
![]()
Enorm leuke fotoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:12 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Toffe foto Tara! En ik moet nog steeds je verslag lezen(wil dat wel graag nl.)
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:12 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ben gisteren geen training/herstelloop gaan doen. De hele dag in de dierentuin wezen sjokken als begeleider van 6 kinderen, daarna waren niet alleen de benen vermoeid!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Today is life -
Dale Carnegie![]()
fysio, en misschien meedoenmet start to run in sept?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoi!
Daar letten ze ook op houding etc iig bij onsToday is life -
Dale Carnegie![]()
Oei, sterktequote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik drink nooit alcohol, maar patatje joppie chips voelt ook niet echt goed de volgende ochtend.
Geen kater, maar wel goed brak hier. Dat wordt liters water drinken vandaag...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wat een leuke foto Tara!
Vanavond kan ik helaas niet mee met de club. Eens kijken of ik in plaats daarvan vanmiddag een rondje N70 kan gaan doen.![]()
Ik heb me gisteren in weten te houden, itt de vorige Oranje pot.
Keurig op tijd thuis, met een bescheiden biertje achter de kiezen. En gewoon in de rust Kroatie - Mexico gaan slapen, want slaap is ook belangrijk.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Ik had je finishfilmpje ook al bekeken, echt leuk!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Leesvoer (en hopelijk validatie dat ik af en toe biertje drinkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:24 schreef Jero_nimo het volgende:
http://www.runnersworld.c(...)heme-_-BeerWeekIntro
)
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Twee runs verder een geen last van mijn knie meer. Hoera.
Ik ook, precies dat!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb cursus. Dan door de files naar huis. Dan eten. Dan hardlopenF means you're fucked![]()
[..]
[ afbeelding ]
Moet je ook zeker doen. Een mooie foto.![]()
Nergens last van hier...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik drink nooit alcohol, maar patatje joppie chips voelt ook niet echt goed de volgende ochtend.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ook....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:26 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb toch nog wel een beetje spierpijn van zondag. Heel flauw.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tuurlijk!! Ik ben knap en sexy. Met mooie benenF means you're fucked![]()
Dan loop je maar een rondje extra vandaag stream.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:18 schreef streamnl het volgende:
En dan wou ik net een ego post maken over hoe veel kg ik al kwijt ben
Hij ziet er wel heel gaaf uit
Plaatje is gewoon van internet gepikt.
Ik ben net terug van mijn rondjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:18 schreef Nanook24 het volgende:
Dan loop je maar een rondje extra vandaag stream.![]()
![]()
Mag nog steeds hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:18 schreef streamnl het volgende:
En dan wou ik net een ego post maken over hoe veel kg ik al kwijt ben
Hij ziet er wel heel gaaf uit![]()
![]()
quote:
Yeee
Vooruit dan
Sinds eeuwen ben ik weer lichter dan 77kg!!
Nog 2kg en ik zit op mijn streefgewicht. Dan weeg ik 75kg!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Yeee
Vooruit dan
Sinds eeuwen ben ik weer lichter dan 77kg!!
Nog 2kg en ik zit op mijn streefgewicht. Dan weeg ik 75kg!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En pindakaas
Zo, gisterenavond tot na middernacht lopen puzzelen met mijn vriend om een marathon schema te klussen.. en volgens mij is hij af! Al verwerk ik jullie feedback er ook nog zeker in als ik dat nuttig vind
Schema is wel heel zwaar, en maakt me aan de ene kant een beetje bang maar heb er ook heul veul zin in. mijn schema voor de afgelopen HM maakte me ook bang en dat viel achteraf alles mee en leidde tot top resultaten. Vooral heel goed rustpols bijhouden, en de zondagtraining zal ik ook vaak op de fiets doen. Opgedeeld in 4 blokken:
Algemene voorbereidingsperiode
Specifieke voorbereidingsperiode
Intensieve periode
En natuurlijk taperen en pieken!
Mijn grootste zorg is hoe die fietsvakantie erin hakt. Je krijgt natuurlijk wel conditie, maar of dat 2,5 week niet lopen goedmaakt.. Ik ga wel op mijn oude hardloopschoenen fietsen zodat ik altijd een rondje zou kunnen doen, maar met elke dag 80-90km fietsen moet ik me daar ook niet teveel illusies bij maken..
Schema is samengesteld met verschillende schema's van internet en mijn eigen kennis van de coachcursus. Ik was wel verbaasd hoeveel D2 erin voorkomt, maar dat is natuurlijk ook wel weer logisch. Een HM loop je misschien grotendeels in D3 en dan is D1 vooral conditietrainen, maar een M loop je natuurlijk vooral in D2 dus dan kun je ook maar zo specifiek mogelijk trainen.
Ik zoek nog wel leuke loopjes voor mijn lange duurlopen in D2 (een hatsie?), bijvoorbeeld op 20 of 26 juli (HM of langer). Tot nu toe nog niets gevonden in de hardloopkalender, zal eens in de OP kijken.
Op 20 september is er de halve van Hoogland, die wil ik sowieso wel gaan doen. En op 27 juli is er de devil's trail, 16,6 of 26,6km. Wie had die nou ook alweer gedaan? En is die trail van 26,6 km vergelijkbaar met een duurloop van 25-30km, als je het in D2 zone loopt?
Mijn vriend heeft overigens een snelheid genoemd die hij denkt dat ik voor de M kan halen die mij absurd veel te snel lijkt, maar tot nu toe heeft hij wel steeds gelijk gehadBen benieuwd.
O en dan nog iets....
Vanavond mijn laatste vakinhoudelijke tentamen en dan zit het vakinhoudelijk gedeelte erop.
Na 4 hele lange jaren ben ik weer op de dinsdagavond vrij![]()
Dan hoef ik volgend jaar alleen nog maar "even" af te studeren.
Kan ik voortaan ook op de dinsdag met de AV mee trainen.
Dus word ik NOG snellerIk zou je graag willen helpen met feedback maar na start to 10K heb ik maar wat gedaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Al verwerk ik jullie feedback er ook nog zeker in als ik dat nuttig vind
Voor mij ziet het er goed uit.
Waar wil jij je LDL gaan doen? Wil jij per se een wedstrijd lopen? Want mijn aanbod blijft staan voor iedereen. Als er ooit iemand een LDL van +- 25 km wilt lopen in de mooie bossen van Eersel, dan wil ik gerust als gids functioneren.![]()
Ik gok dat je dat verschil toch best wel zou moeten merken!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:25 schreef streamnl het volgende:
En dan ben ik supersnel met hardlopen want dan neem ik voortaan 7,5 kg minder mee![]()
Laten we het hopen. Want daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:53 schreef Wolve000 het volgende:
Ik gok dat je dat verschil toch best wel zou moeten merken!![]()
![]()
Die vakantie is best een uitdaging in het schema ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, gisterenavond tot na middernacht lopen puzzelen met mijn vriend om een marathon schema te klussen.. en volgens mij is hij af! Al verwerk ik jullie feedback er ook nog zeker in als ik dat nuttig vind
Schema is wel heel zwaar, en maakt me aan de ene kant een beetje bang maar heb er ook heul veul zin in. mijn schema voor de afgelopen HM maakte me ook bang en dat viel achteraf alles mee en leidde tot top resultaten. Vooral heel goed rustpols bijhouden, en de zondagtraining zal ik ook vaak op de fiets doen. Opgedeeld in 4 blokken:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Intensieve periode
[ link | afbeelding ]
Mijn grootste zorg is hoe die fietsvakantie erin hakt. Je krijgt natuurlijk wel conditie, maar of dat 2,5 week niet lopen goedmaakt.. Ik ga wel op mijn oude hardloopschoenen fietsen zodat ik altijd een rondje zou kunnen doen, maar met elke dag 80-90km fietsen moet ik me daar ook niet teveel illusies bij maken..
Schema is samengesteld met verschillende schema's van internet en mijn eigen kennis van de coachcursus. Ik was wel verbaasd hoeveel D2 erin voorkomt, maar dat is natuurlijk ook wel weer logisch. Een HM loop je misschien grotendeels in D3 en dan is D1 vooral conditietrainen, maar een M loop je natuurlijk vooral in D2 dus dan kun je ook maar zo specifiek mogelijk trainen.
Ik zoek nog wel leuke loopjes voor mijn lange duurlopen in D2 (een hatsie?), bijvoorbeeld op 20 of 26 juli (HM of langer). Tot nu toe nog niets gevonden in de hardloopkalender, zal eens in de OP kijken.
Op 20 september is er de halve van Hoogland, die wil ik sowieso wel gaan doen. En op 27 juli is er de devil's trail, 16,6 of 26,6km. Wie had die nou ook alweer gedaan? En is die trail van 26,6 km vergelijkbaar met een duurloop van 25-30km, als je het in D2 zone loopt?
Mijn vriend heeft overigens een snelheid genoemd die hij denkt dat ik voor de M kan halen die mij absurd veel te snel lijkt, maar tot nu toe heeft hij wel steeds gelijk gehadBen benieuwd.
Misschien dat je die rustweek voor de vakantie wel iets zwaarder kan maken, de weken daarna op de fiets is al relatieve (hardloop)rust.
Maar zoals altijd: zelf doen wat goed voelt.
Die tempo's voor de marathon vind ik ook wat eng, als ik hier en daar zie wat ik obv van eerder gelopen tijden zou moeten kunnen vind ik dat toch wel wat ambitieus.
Maar finishen is topprio, een streeftijd vind ik van veel minder belang.
Ik ga wel aan tijden denken bij een volgende marathon![]()
LDL's ga ik met maar gewoon met de loopgroep meedoen als mijn schema dat toelaat, vooral de 30+ "edities" want alleen wordt dat wel erg saai.
Wat trail betreft, is natuurlijk wat zwaarder als een duurloop op glad asfalt. Hoeveel zwaarder ligt eraan natuurlijk: hoeveel hoogtemeters, wat voor soort ondergrond etc etc.
Maar je maakt toch de kilometers, maar wees voorbereid op een wat grilliger verloop van je hartslag.
Ik vind persoonlijk dat je niet een superstrikte lineaire opbouw van je LDL's hoeft aan te houden.
Mijn LDL van deze week wordt 24 km, terwijl ik dus al eerder trails liep van 29 en 27 km.
Als ik maar flink wat LDL's tussen de 23 - 28 km in de benen heb voordat ik aan 30+ ldl's begin (stuk of 4 staan er daarvan op het programma) vind ik het prima.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zou persoonlijk nooit de 35km zo kort voor de marathon doen. Die doe ik 5 of 6 weken voor de marathonquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Intensieve periode
[ link | afbeelding ]
De 35 staat hier (voorlopig) 4 weken voor de wedstrijddag op het programmaMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
kekke sloffenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:17 schreef Nanook24 het volgende:
Goedemorgen allemaal ik trakteer opmet taart vandaag. Tast toe zou ik zeggen.
![]()
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:17 schreef Nanook24 het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Oh.![]()
Ben je jarig?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:17 schreef Nanook24 het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik dacht dat we dit zonder reden kregen
In dat geval.... Gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:01 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ben je jarig?
Ik dacht dat we dit zonder reden kregen
In dat geval.... Gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
Gefelicteerd en bedankt voor de lekkere taart
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2014 11:10:33 ]![]()
Wordt het je eerste marathon? Het is iig wel ambitieus om naar vijf keer per week te gaan of doe je dat nu ook al?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Intensieve periode
[ link | afbeelding ]
Ik mis eigenlijk twee dingen in dit schema: voorbereidingswedstrijdjes en interval- en tempotrainingen.
De eerste zijn belangrijk voor je tempohardheid en de tweede voor je snelheid en techniek.
Als je het grootste gedeelte van je trainingen in duurlooptempo loopt, loop je het risico dat je jezelf een 'luie' of inefficiënte loopstijl gaat aanmeten.
Twee weken voor de marathon zou ik geen 35 km doen (die kan beter 4 weken van tevoren) en dan drie weken voor de marathon nog een HM.
Just my 2 cents... Maar iig veel succes met de voorbereiding!![]()
Superfoto trouwens!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:12 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog nooit een foto besteld van een hardloopwedstrijd, ga ik nu wel doen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het wordt mijn eerste ja. Train nu 4x in de week, maar denk dat naar 5x gaan wel te doen is omdat ik nu ook nog 5x in de week coach, en dat is over 2 weken klaar. Dat valt lichamelijk wel mee, maar elke keer voor/na je training nog 2 uur op de stadsfiets fietsen haalt toch tijd van je herstel af.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:15 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Wordt het je eerste marathon? Het is iig wel ambitieus om naar vijf keer per week te gaan of doe je dat nu ook al?
Ik mis eigenlijk twee dingen in dit schema: voorbereidingswedstrijdjes en interval- en tempotrainingen.
De eerste zijn belangrijk voor je tempohardheid en de tweede voor je snelheid en techniek.
Als je het grootste gedeelte van je trainingen in duurlooptempo loopt, loop je het risico dat je jezelf een 'luie' of inefficiënte loopstijl gaat aanmeten.
Twee weken voor de marathon zou ik geen 35 km doen (die kan beter 4 weken van tevoren) en dan drie weken voor de marathon nog een HM.
Just my 2 cents... Maar iig veel succes met de voorbereiding!
Interval zit er toch best vaak in? Bijna elke dinsdag.
En voorbereidingswedstrijdjes ben ik inderdaad naar op zoek! Heb nu dus in September de Halve van Hoogland gevonden, en eventueel een week later nog die Devil's trail. Zoek eigenlijk ook nog wat voor 29 juli, maar blijkbaar is dat een nationaal loopvrij weekend.
Die 35km doe ik met AV Phanos, maar ik zie nu dat hij verkeerd in het schema staat, moet 28-09 zijn dus een week eerder. Dan valt die devil's trail dus sowieso af. Wat zou jij dan 2 weken van tevoren nog doen? Eventueel die 2x15 's ochtends en 's middags?
[ Bericht 1% gewijzigd door La_Tramposa op 24-06-2014 12:18:07 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik kan niet echt wat over je schema zeggen, maar wil je al wel alvast succes wensen. Lijkt me wel pittig zo'n marathonvoorbereiding.
Ik ga vanmiddag ook weer lopen, heb er al echt weer zin in.![]()
Leuk aanbod! Ik heb alleen geen auto dus ben wel op het OV aangewezen. Ik was van plan om de meeste LDL's gewoon hier in de omgeving Zeist/Bunnik te doen, en ik ga dus een paar keer naar het Amsterdamse Bos om met AV phanos die voorbereidingslopen te doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:40 schreef streamnl het volgende:
O en dan nog iets....
Vanavond mijn laatste vakinhoudelijke tentamen en dan zit het vakinhoudelijk gedeelte erop.
Na 4 hele lange jaren ben ik weer op de dinsdagavond vrij![]()
Dan hoef ik volgend jaar alleen nog maar "even" af te studeren.
Kan ik voortaan ook op de dinsdag met de AV mee trainen.
Dus word ik NOG sneller
[..]
Ik zou je graag willen helpen met feedback maar na start to 10K heb ik maar wat gedaan.
Voor mij ziet het er goed uit.
Waar wil jij je LDL gaan doen? Wil jij per se een wedstrijd lopen? Want mijn aanbod blijft staan voor iedereen. Als er ooit iemand een LDL van +- 25 km wilt lopen in de mooie bossen van Eersel, dan wil ik gerust als gids functioneren.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat bedoel je met 2x15's?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het wordt mijn eerste ja. Train nu 4x in de week, maar denk dat naar 5x gaan wel te doen is omdat ik nu ook nog 5x in de week coach, en dat is over 2 weken klaar. Dat valt lichamelijk wel mee, maar elke keer voor/na je training nog 2 uur op de stadsfiets fietsen haalt toch tijd van je herstel af.
En voorbereidingswedstrijdjes ben ik inderdaad naar op zoek! Heb nu dus in September de Halve van Hoogland gevonden, en eventueel een week later nog die Devil's trail. Zoek eigenlijk ook nog wat voor 29 juli, maar blijkbaar is dat een nationaal loopvrij weekend.
Die 35km doe ik met AV Phanos, maar ik zie nu dat hij verkeerd in het schema staat, moet 28-09 zijn dus een week eerder. Wat zou jij dan 2 weken van tevoren nog doen? Eventueel die 2x15 's ochtends en 's middags?
Ik liep mijn laatste 35'er vier weken van te voren en drie weken van tevoren een Halve. Vervolgens ben ik twee weken op vakantie geweest (daar vier keer rustig een duurloopje) zodat ik uitgerust aan de start verscheen.
Je echte voorbereiding heb je drie weken voor M-day erop zitten, het is dan alleen nog zaak uit te rusten en heel te blijven.![]()
Het schema wat ik als leidraad erbij had deed de week van tevoren nog een 25km. Ik wilde inderdaad niet meer zo'n lange afstand, en toen stelde mijn vriend voor om dan 2x op een zaterdag te lopen dus 's ochtends en 's middags 15km.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:26 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 2x15's?
Ik liep mijn laatste 35'er vier weken van te voren en drie weken van tevoren een Halve. Vervolgens ben ik twee weken op vakantie geweest (daar vier keer rustig een duurloopje) zodat ik uitgerust aan de start verscheen.
Je echte voorbereiding heb je drie weken voor M-day erop zitten, het is dan alleen nog zaak uit te rusten en heel te blijven.
Maar goed, die 35km is dus 3 weken van tevoren en geen 2. Daarna misschien iets meer focus op onderhouden inderdaad.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
2xper dag lopen zou ik alleen doen als je daar ervaring mee hebt, en daar zeker niet mee gaan experimenteren in de laatste weken van de voorbereiding. Die laatste weken hoef je eigenlijk alleen uit te rusten en je zenuwen in bedwang proberen te houdenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het schema wat ik als leidraad erbij had deed de week van tevoren nog een 25km. Ik wilde inderdaad niet meer zo'n lange afstand, en toen stelde mijn vriend voor om dan 2x op een zaterdag te lopen dus 's ochtends en 's middags 15km.
Maar goed, die 35km is dus 3 weken van tevoren en geen 2. Daarna misschien iets meer focus op onderhouden inderdaad.Het echte werk zit er dan op.
![]()
Taperen voor de marathon lijkt me bijna het zwaarste van de training
I'll just leave this here then.....
http://www.tourdetrails.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:59 schreef Guard het volgende:
I'll just leave this here then.....
http://www.tourdetrails.com/
Ik zie dat ze ook Bhutan aan doen. Eindelijk kans om iets recht te zetten !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ooit de HM van Boertange gelopen. Een loopmaatje had dat niet goed verstaan en dacht dat ik de HM van Bhutan ging doen. Ik wou dat het waar was
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2014 16:06:10 ]![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zie dat ze ook Bhutan aan doen. Eindelijk kans om iets recht te zetten !
Ik heb ooit de HM van Boertange gelopen. Een loopmaatje had dat niet goed verstaan en dacht dat ik de HM van Bhutan ging doen. Ik wou dat het waar was
Ik kan je geen advies geven maar goede voorbereiding tot nu toe!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het wordt mijn eerste ja. Train nu 4x in de week, maar denk dat naar 5x gaan wel te doen is omdat ik nu ook nog 5x in de week coach, en dat is over 2 weken klaar. Dat valt lichamelijk wel mee, maar elke keer voor/na je training nog 2 uur op de stadsfiets fietsen haalt toch tijd van je herstel af.
Die 35km doe ik met AV Phanos, maar ik zie nu dat hij verkeerd in het schema staat, moet 28-09 zijn dus een week eerder. Dan valt die devil's trail dus sowieso af. Wat zou jij dan 2 weken van tevoren nog doen? Eventueel die 2x15 's ochtends en 's middags?
Winterstorm heeft vorig jaar de devil's trail gedaan maar ik weet niet in hoeverre ze hier nog meeleest gezien haar langdurige blessure.![]()
Hier klagen lucht opquote:Op maandag 23 juni 2014 08:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je klaagt nu na elk rondje. Stuur een mail naar Garmin. Naar de winkel of whatever. Maar hier klagen schiet niet op. Dat horloge is blijkbaar niet goed en moet je vervangen.Heb zojuist een totale reset gedaan, eens kijken of dat wil helpen, heb goede hoop. Tijdje terug bij het ontkoppelen van de laptop deed hij namelijk nogal raar, wellicht dat dat ermee te maken heeft. Ligt nu netjes 20 minuten buiten onder een strakblauwe lucht, op aanraden van Garmin, om signaal te vinden. En dan over een uurtje of 2 ga ik een kort rondje hobbelen over de weg, dus niet het bos, kijken of hij dan weer netjes doet wat ie moet doen. Zo niet, dan ga ik er inderdaad mee terug, maar dat kan pas in september als ik weer in Peru ben
De andere 2 mogelijkheden zijn Santiago in Chili en Buenos Aires in Argentinie, maar daar kom ik voorlopig ook niet.
In Argentinië?quote:Dan kan ik hem net zo goed gelijk aan een vreemde geven
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:17 schreef Nanook24 het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Nanook!![]()
Ook alle lopers van afgelopen week nog de complimenten, ik zag weer veel mooie verhalen en goede prestaties voorbij komen. En natuurlijk de foto van Tara.![]()
![]()
Oei, vergeten! Gefeliciteerd Nanook en bedankt voor de taart! (al zal ook die niet aankomen met de post vrees ik)Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Nanook
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nanook gefeliciteerd!
Straks lekker 45 minuutjes hobbelen....ff de lange suffe dag eruit waaienF means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:26 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb toch nog wel een beetje spierpijn van zondag. Heel flauw.quote:Ai! (steekt hand op) Niet erger of minder erg dan gisteren.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Spierpijn valt mij erg goed mee, ook op de tweede dag. Wel last van m'n knie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ai! (steekt hand op) Niet erger of minder erg dan gisteren.![]()
Pas daar een beetje mee opquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:32 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Spierpijn valt mij erg goed mee, ook op de tweede dag. Wel last van m'n knie.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: