Vertelquote:Op zondag 22 juni 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Je hebt een PM-bericht ontvangen"
Verdomme
Hoeft niet, het was duidelijk zat.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Weggetrapt![]()
![]()
Man man man, kijk het nog eens ofzo
Als het goed is, mag je hem doorsturen.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Je hebt een PM-bericht ontvangen"
Verdomme
Precies wat ik net zei.quote:
Hij raakt inderdaad zijn voet maar weggetraptquote:
Allemaal nog in de rij voor bier.quote:
Wat mopper je, is toch leuk. Ik heb al heel lang geen PM gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend hoor.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog niet bekeken wat erin staat, overigens
Brazilianen komen altijd te laatquote:
Ik ben ook benieuwdquote:
Hij raakt zijn voet niet, hij schopt zijn voet weg.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:06 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hij raakt inderdaad zijn voet maar weggetraptIn de verste verte niet. Heb het zelf teruggekeken en was penalty ja. Maar wegtrappen daar stel ik me toch wat anders bij voor.
Als in Duivels Slecht.quote:
Als hij hem binnen drie uur niet naar tien mensen doorstuurt zal hij aids krijgen.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als het goed is, mag je hem doorsturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben toch wel een klein beetje, heel klein beetje, jaloers op Boris.![]()
Maar ik moet toegeven, hij is goed en Zlata heeft smaak.
Dit was een beetje offtopic.★★★
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit boeit echt niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben toch wel een klein beetje, heel klein beetje, jaloers op Boris.![]()
Dit was een beetje offtopic.
Yeltsin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben toch wel een klein beetje, heel klein beetje, jaloers op Boris.![]()
Dit was een beetje offtopic.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Je mag ook jaloers zijn op mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben toch wel een klein beetje, heel klein beetje, jaloers op Boris.![]()
Jeroen Grueter heeft mij namelijk de groetjes gedaan.
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als hij hem binnen drie uur niet naar tien mensen doorstuurt zal hij aids krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben toch wel een klein beetje, heel klein beetje, jaloers op Boris.![]()
know'm sayin?
word? word.
Zlata1234quote:Op zondag 22 juni 2014 19:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel, alle Zlata fans.![]()
En dat zijn er een heleboel.
Pics.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag ook jaloers zijn op mij.
Jeroen Grueter heeft mij namelijk de groetjes gedaan.
Ah, je bekijkt het positief zie ik.quote:
En hoeveel mannen zijn in jouw tuin?quote:
Is dit de avondmaaltijd van het Ivoriaans nationaal elftal?quote:
Deel is nog steeds niet terug gaan zittenquote:
Jij bent toch ook dik? Of verwissel ik je nou met gua bnananana of ietsquote:Op zondag 22 juni 2014 19:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is voor viesdikke kinderen die elke dag naar de Mac gaan.
De russen die er zijn liggen al dronken ergens bij een bar in het stadion.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:09 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Deel is nog steeds niet terug gaan zitten
ze winnen vandaag en dan maakt ZK niet meer uit.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:10 schreef -Willempie- het volgende:
Belgen gaan het ook lastig krijgen tegen ZK als ze zo blijven ballen
Ik denk het. Ik ben niet dik.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent toch ook dik? Of verwissel ik je nou met gua bnananana of iets
Moet ik nog zien..quote:Op zondag 22 juni 2014 19:10 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
ze winnen vandaag en dan maakt ZK niet meer uit.
Pleur op met je light.quote:
Alsof dat helpt.. dikke mensen denkne dan toch meteen oh omdat het light is mag ik er wel 3 ipv 1quote:Op zondag 22 juni 2014 19:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Pleur op met je light.
dat is uitgevonden om vette dikke varkens uit te roeien.
Als je wilt afvallen, drink/eet geen light producten, maar koop het hele product gewoon niet.
Erg is dat jaquote:Op zondag 22 juni 2014 19:12 schreef OverRated het volgende:
Echt triest hoe weinig vlees Unox in die soep stoptIk moest er een biefstuk bij maken. Niks gemist zo te zien.
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:12 schreef OverRated het volgende:
Echt triest hoe weinig vlees Unox in die soep stoptIk moest er een biefstuk bij maken. Niks gemist zo te zien.
Je hebt wel snel een biefstuk gemaakt danquote:Op zondag 22 juni 2014 19:12 schreef OverRated het volgende:
jij houdt van doorbakken?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je hebt wel snel een biefstuk gemaakt dan
Wie heeft hem gewonnen?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We hebben je trouwens wel in het Tour de Suisse topic gemist...
Tom heerschte daar
is toch wat.. betaal je paar duizend euro om er te komen ga je voor 5 euro aan drinken en wat chips een kwartier van dr wedstrijd missenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:09 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Deel is nog steeds niet terug gaan zitten
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tom heerschte daar
Het begin van de rust is al 20 minuten geleden en een biefstuk hoeft niet helemaal doorgebakken.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zien jullie mijn subtiele woordgrap?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sterker nog, hij wist niet wat FOK! is.
Wat er aan vooraf ging:
[ afbeelding ]
Gelukkig was simwasse er nog om de situatie te redden.
Subtiel is jouw middle name.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zien jullie mijn subtiele woordgrap?
Jouw UI doet me aan die van Blondje_93 denken.quote:
Ik heb het gekeken op het bankje met broekje uit, zonder FOK! deze keer.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tom heerschte daar
Biefstuk langer dan 3 minuten in de panquote:Op zondag 22 juni 2014 19:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wie is dat? Een nobuddie zeker...quote:Op zondag 22 juni 2014 19:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jouw UI doet me aan die van Blondje_93 denken.
Goed he?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:14 schreef Confetti het volgende:
Achterlijke Lukaku. Debiel bakt er zelf niks van
Die was heel goed gevonden inderdaad.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zien jullie mijn subtiele woordgrap?
De pan moet nog eerst warm worden enzoquote:Op zondag 22 juni 2014 19:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Biefstuk langer dan 3 minuten in de pan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je maar niet van den dommequote:
Kom je wel laat mee aan dat je de eerste 10min gemist hebtquote:Op zondag 22 juni 2014 19:15 schreef El_Matador het volgende:
Stream werkt kudt. Eerste 10 min gemist, was het razendspannend?
Wuyts wel waarschijnlijk jaquote:Op zondag 22 juni 2014 19:14 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Tom Boonen deze wedstrijd gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |