SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Meow?!
Hmm. Ik geloof dat ik al geliefd was voor mijn modtagquote:Op zondag 22 juni 2014 15:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is hiermee ook de verklaring voor jouw modschap gevonden?
Dan moet je wel heel ijdel zijn als je zelfs dan nog moderator wil wordenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Ik geloof dat ik al geliefd was voor mijn modtag![]()
![]()
Ik werd gevraagd. Mijn valse bescheidenheid heeft ook zo zijn grenzen en ik doe mijn best er wat van te maken.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel ijdel zijn als je zelfs dan nog moderator wil worden
Oh ben je gevraagd?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd. Mijn valse bescheidenheid heeft ook zo zijn grenzen en ik doe mijn best er wat van te maken.
Al deze haat doet pijn...
Neeeeeeeeeeeeeeeeee en ik was het vergeten en nu weet ik weer dat ik het nog niet weet hoe het heetquote:Op zondag 22 juni 2014 16:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Heb je dat spelletje nou nog gevonden?
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee en ik was het vergeten en nu weet ik weer dat ik het nog niet weet hoe het heet
Dan moet je dat toch ook gewoon doen. Meets komen vanzelf wel weer, en moeten niet ten koste gaan van 'normale' dingen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Nu ga ik zeker weten niet naar de meetingIk vind meeten leuk maar ik besteed momenteel liever mijn geld aan dingen die ik wil hebben zoals een domein
Daarom en als het goed is gaan wij eind volgende maand ook meetenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet je dat toch ook gewoon doen. Meets komen vanzelf wel weer, en moeten niet ten koste gaan van 'normale' dingen.
wat moet je met een domein? Wat voor domein is het eigenlijk?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Nu ga ik zeker weten niet naar de meetingIk vind meeten leuk maar ik besteed momenteel liever mijn geld aan dingen die ik wil hebben zoals een domein
Na het is best wel kut dat ik gewoon lang moet reizen en dat is op een Zondag echt aids want dan moet ik 's avonds vet vroeg terug zodat ik de treinen haalquote:
Website.. Ik ga weer bloggen? Vind ik leukquote:Op zondag 22 juni 2014 16:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
wat moet je met een domein? Wat voor domein is het eigenlijk?
Oh aight, maar dat kan je toch ook gewoon gratis doen op blogger oid? of wil je echt persee je eigen site?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Website.. Ik ga weer bloggen? Vind ik leuk
Blogger is aids en ik vind een domein wel fijn en een .net link vind ik sowieso mooiquote:Op zondag 22 juni 2014 16:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh aight, maar dat kan je toch ook gewoon gratis doen op blogger oid? of wil je echt persee je eigen site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |