SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Meow?!
Hmm. Ik geloof dat ik al geliefd was voor mijn modtagquote:Op zondag 22 juni 2014 15:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is hiermee ook de verklaring voor jouw modschap gevonden?
Dan moet je wel heel ijdel zijn als je zelfs dan nog moderator wil wordenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Ik geloof dat ik al geliefd was voor mijn modtag![]()
![]()
Ik werd gevraagd. Mijn valse bescheidenheid heeft ook zo zijn grenzen en ik doe mijn best er wat van te maken.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel ijdel zijn als je zelfs dan nog moderator wil worden
Oh ben je gevraagd?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd. Mijn valse bescheidenheid heeft ook zo zijn grenzen en ik doe mijn best er wat van te maken.
Al deze haat doet pijn...
Neeeeeeeeeeeeeeeeee en ik was het vergeten en nu weet ik weer dat ik het nog niet weet hoe het heetquote:Op zondag 22 juni 2014 16:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Heb je dat spelletje nou nog gevonden?
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee en ik was het vergeten en nu weet ik weer dat ik het nog niet weet hoe het heet
Dan moet je dat toch ook gewoon doen. Meets komen vanzelf wel weer, en moeten niet ten koste gaan van 'normale' dingen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Nu ga ik zeker weten niet naar de meetingIk vind meeten leuk maar ik besteed momenteel liever mijn geld aan dingen die ik wil hebben zoals een domein
Daarom en als het goed is gaan wij eind volgende maand ook meetenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet je dat toch ook gewoon doen. Meets komen vanzelf wel weer, en moeten niet ten koste gaan van 'normale' dingen.
wat moet je met een domein? Wat voor domein is het eigenlijk?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Nu ga ik zeker weten niet naar de meetingIk vind meeten leuk maar ik besteed momenteel liever mijn geld aan dingen die ik wil hebben zoals een domein
Na het is best wel kut dat ik gewoon lang moet reizen en dat is op een Zondag echt aids want dan moet ik 's avonds vet vroeg terug zodat ik de treinen haalquote:
Website.. Ik ga weer bloggen? Vind ik leukquote:Op zondag 22 juni 2014 16:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
wat moet je met een domein? Wat voor domein is het eigenlijk?
Oh aight, maar dat kan je toch ook gewoon gratis doen op blogger oid? of wil je echt persee je eigen site?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Website.. Ik ga weer bloggen? Vind ik leuk
Blogger is aids en ik vind een domein wel fijn en een .net link vind ik sowieso mooiquote:Op zondag 22 juni 2014 16:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh aight, maar dat kan je toch ook gewoon gratis doen op blogger oid? of wil je echt persee je eigen site?
Ik word 17 lulquote:Op zondag 22 juni 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt het een groot super sweet 16 feest?
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt het een groot super sweet 16 feest?
Hehehe, daarom gewoon niet naar de meet gaan dan. Duidelijk toch.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom en als het goed is gaan wij eind volgende maand ook meetenIk wil gewoon vet graag weer bloggen en omdat nou een maand uit te stellen voor een meeting.. Als het nou een meeting was met winkelen zoals wat wij doen ok maar in een park chillen kan een andere keer ook wel weer
Weet ik toch liefjequote:
Met een nieuwe BMW 5 serie als cadeautjequote:
Snow krijgt gewoon matzwarte BMW M5quote:Op zondag 22 juni 2014 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Met een nieuwe BMW 5 serie als cadeautje
En dan janken omdat het geen roze is
Geen Aston Martin krijgenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snow krijgt gewoon matzwarte BMW M5
Volwassen klinkt misschien toch beter, of doel je op je zwakke blaas want dat probleem deel ik.quote:
Of omdat ze hem 2 dagen eerder krijgtquote:Op zondag 22 juni 2014 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Met een nieuwe BMW 5 serie als cadeautje
En dan janken omdat het geen roze is
Ik ga tenminste niet over mijn nek, hè jessiequote:Op zondag 22 juni 2014 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Inderdaad
Is vooral zichtbaar wanneer je gedronken hebt
#thestruggleisrealquote:Op zondag 22 juni 2014 16:21 schreef Snowbells het volgende:
Net nagels gelakt, haar aan de kant duwen en opeens zo'n hele afdruk op je nagel
Terechte klacht welquote:Op zondag 22 juni 2014 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of omdat ze hem 2 dagen eerder krijgtHahahaha die aflevering staat me nog zo bij. Dat wijf werd helemaal leip en hysterisch omdat haar moeder haar auto 2 dagen voor het feest gaf 'OH MIJN GOD JE HEBT MIJN VERJAARDAG VERPEST, IK HAAT JE!'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zulke verwende kinderen moeten echt een nekschot krijgen
nee jij blijft gewoon op de bank zitten met alle gevolgen van dienquote:Op zondag 22 juni 2014 16:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga tenminste niet over mijn nek, hè jessie
Aston Martin > BMWquote:Op zondag 22 juni 2014 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geen BMW M5 krijgen![]()
duitsland uber alles
Ik heb ook echt met zo'n gezichtquote:Op zondag 22 juni 2014 16:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Terechte klacht wel
Verwende nesten![]()
Dat vrees ik welquote:Op zondag 22 juni 2014 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Dat kan ook gewoon niet echt zijn, zulke verwende kinderen kunnen er toch niet echt bestaan?
Gemiddeld persoon is allang blij als die een auto van 200 euro krijgt voor zijn 18de (in hun geval 16de) verjaardagquote:
Moest laatst een A3 bij de Audi dealer in Eindhoven afgooien, stond daar een R8 in de showroom. Toch even genieten.quote:
Zijn wel kekke dingen idd.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moest laatst een A3 bij de Audi dealer in Eindhoven afgooien, stond daar een R8 in de showroom. Toch even genieten.
R8's vind ik wel oprecht mooie auto's daar waar ik normaal weinig met supercars hebt. Nutteloos vooral.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moest laatst een A3 bij de Audi dealer in Eindhoven afgooien, stond daar een R8 in de showroom. Toch even genieten.
Hartstikke kekquote:
Geef mij deze maarquote:
Ik vind een Mini, en dan helemaal een roze, echt zo'n tutjesbakquote:Op zondag 22 juni 2014 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zojuist verliefd geworden. Mijn droomauto, sowieso
De Lt. Surge mobiel?quote:
Maar ik wil een tutjesbakquote:Op zondag 22 juni 2014 16:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vind een Mini, en dan helemaal een roze, echt zo'n tutjesbak![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
R8's vind ik wel oprecht mooie auto's daar waar ik normaal weinig met supercars hebt. Nutteloos vooral.
[..]
Hartstikke kek
Dat geloofi k best, niet mijn dingquote:
Maar jij bent geen barbiequote:Op zondag 22 juni 2014 16:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik wil een tutjesbakDit is net een real life barbie auto
![]()
![]()
Sowieso kutbakken.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vind een Mini, en dan helemaal een roze, echt zo'n tutjesbak![]()
Lolquote:Op zondag 22 juni 2014 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Nee maar ik ben wel obsessed door de kleur roze en roze auto's
Lang geroepen dat ik dat ook wil maar Ford Ka is echt een kut autoquote:Op zondag 22 juni 2014 16:35 schreef Flippiee het volgende:
Gewoon net als Britt Dekker een roze Ford Ka nemen
[ afbeelding ]
past bij je accentquote:Op zondag 22 juni 2014 16:35 schreef Flippiee het volgende:
Gewoon net als Britt Dekker een roze Ford Ka nemen
[ afbeelding ]
Ik had een poosje terug in het topic gezegd dat ik wel een keer een XJ wilde. Of een A7quote:Op zondag 22 juni 2014 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dat geloofi k best, niet mijn ding
Gewoon doenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou best over een paar maanden een autootje kunnen kopen. Hmm
Ga er eentje met mij halen in Dldquote:Op zondag 22 juni 2014 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou best over een paar maanden een autootje kunnen kopen. Hmm
Nee godverdommequote:Op zondag 22 juni 2014 16:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gewoon doen
Sgtpork, heb jij nou al een auto gekocht?
Hoezo?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lang geroepen dat ik dat ook wil maar Ford Ka is echt een kut auto
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had een poosje terug in het topic gezegd dat ik wel een keer een XJ wilde. Of een A7
A7
Even later kreeg ik er een.
Die bak stond echt hoog op mijn bucketlist.
skkls allemaal alle jongens zijn skklsquote:
Ah scheisse. Respect voor je geduldquote:Op zondag 22 juni 2014 16:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee godverdomme
maar over twee weken ga ik ook al op vakantie en zulks, dus het past gewoon allemaal niet
Ja ach, ik rijd nu gewoon in de auto van mijn moeder (Ford Focus , 1999) als zij hem niet nodig heeft.quote:
Het is werkelijk ongelooflijk. Goed geslapen of zo?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben erg scherp vandaag
het is te merken he
Die van mij is knaloranjequote:Op zondag 22 juni 2014 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik het dit keer echt doe. Eerst een laptop kopen in September en dan in November kijken naar een leuk beginners autootje. Ik wil alleen geen witte, zwarte, rode of blauwe autoEigenlijk wil ik een zilverkleurige
Ga dan voor een Fordquote:Op zondag 22 juni 2014 16:39 schreef Amarantha het volgende:
En ik wil sowieso Citroen want die auto's rijden fucking lekker
ik denk hetquote:Op zondag 22 juni 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is werkelijk ongelooflijk. Goed geslapen of zo?
Wat is je budget?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik het dit keer echt doe. Eerst een laptop kopen in September en dan in November kijken naar een leuk beginners autootje. Ik wil alleen geen witte, zwarte, rode of blauwe autoEigenlijk wil ik een zilverkleurige
Als ze rijden jaquote:Op zondag 22 juni 2014 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Neequote:Op zondag 22 juni 2014 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Denk 400 euro maar ik wil wel één die een beetje zuinig is qua kosten elke maand. Ik heb daar alleen totaal geen verstand vanquote:
Liever Frans dan Ford. Stroeve bakken zonder enig karakter.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga dan voor een Ford
Franse auto's
Wat een stereotypering zegquote:Op zondag 22 juni 2014 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
[..]Dat heb je wel goed op je afgeroepen dan
[..]
skkls allemaal alle jongens zijn skkls
Ik heb een vriend die helemaal geil van Citroen's is. Ik maak al maanden foto's van elke Citroen die ik zie om er een boek van te maken samen met een vriend voor zijn verjaardagquote:Op zondag 22 juni 2014 16:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft mijn vader in het zilver. Rijd zo lekkerIs de enige auto waar ik zo in weg durf te rijden van de mensen die ik ken
Ik rij nu Toyota. Dikke kans dat mijn volgende weer een Toyota wordt als deze het goed blijft doen . Wat een verschil met de BMW die ik hiervoor hadquote:
Ik vind dat best wel tof van jequote:Op zondag 22 juni 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een vriend die helemaal geil van Citroen's is. Ik maak al maanden foto's van elke Citroen die ik zie om er een boek van te maken samen met een vriend voor zijn verjaardag![]()
Hoe levenloos
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Liever Frans dan Ford. Stroeve bakken zonder enig karakter.
400 euro?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk 400 euro maar ik wil wel één die een beetje zuinig is qua kosten elke maand. Ik heb daar alleen totaal geen verstand vanTegen die tijd met paps internet maar even afstruinen. Hij wilt sowieso mee denk ik
Stoppen met blowen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Meetings worden ook beter te doen als ik een auto heb. Oh men ik MOET een auto kopen eind dit jaar, mijn leven wordt dan zoveel praktischerMweh ik wil teveel als ik straks meer geld heb. Moet het ook nog verstandig gaan besteden
Ik rijd zo ongeveer iedere kutbak op de weg, en alleen Audi en Mercedes rijdt echt lekker vind ik.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft mijn vader in het zilver. Rijd zo lekkerIs de enige auto waar ik zo in weg durf te rijden van de mensen die ik ken
Ik rijd ook Toyota. Voor mn vorige werk in veel verschillende auto's gereden. Daarbij heb ik echt het verschil geleerd tussen de verschillende landen en merken. Oosters staat bij mij ruim op 1, Frans gaat ook wel, maar verder niks.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik rij nu Toyota. Dikke kans dat mijn volgende weer een Toyota wordt als deze het goed blijft doen . Wat een verschil met de BMW die ik hiervoor had
Nou nee. Benzine is echt duurquote:Op zondag 22 juni 2014 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Meetings worden ook beter te doen als ik een auto heb. Oh men ik MOET een auto kopen eind dit jaar, mijn leven wordt dan zoveel praktischerMweh ik wil teveel als ik straks meer geld heb. Moet het ook nog verstandig gaan besteden
Flikker op man.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik rijd ook Toyota. Voor mn vorige werk in veel verschillende auto's gereden. Daarbij heb ik echt het verschil geleerd tussen de verschillende landen en merken. Oosters staat bij mij ruim op 1, Frans gaat ook wel, maar verder niks.
tuurlijk wel.quote:
Ja ik weet het niet. Daarom vraagteken, ik zie het op dat moment wel gewoonquote:Op zondag 22 juni 2014 16:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
400 euro?![]()
Dan kan je beter nog even geen auto kopen. Vooral niet als je lage onderhoudskosten en dergelijke wil.
Meningen verschillen, als je daar niet tegen kan flikker je zelf maar op.quote:
Oh ik ga straks al stukken minderen als ik weer naar school gaquote:
Nooit wat anders gereden zeker?quote:
Weet ik maar liever dat dan vroeg weg moeten omdat je in een kut gat woontquote:
Je kan beter met OV, is een stuk goedkoper.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Maar een Twingo en C3 zijn ook kleinere auto's dan de Fordjes, en die Espance is dan ook weer een slagschip. Appels en peren dit datquote:Op zondag 22 juni 2014 16:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
De Mondeo en Focus die ik mocht rijden, rijden lang niet zo lekker als de Twingo, Espace en c3.
Is voor mij soms niet te doen. Heel vroeg weg moeten.. Zolang het te doen is op zo'n moment ga ik wel met OV (tenzij veel spullen mee) want benzine is duur dat weet ikquote:Op zondag 22 juni 2014 16:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan beter met OV, is een stuk goedkoper.
Hertogquote:
Ik een Corolla 1.6. Laatst in de nieuwste Corolla gereden. Die rijd echt heerlijk.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
M'n pa heeft een Celica 1.8
[ afbeelding ]
incl. spoiler sideskirts etc
Ik nu ook niet maar ik moet straks stage lopen en in de winter is een auto hebben sowieso wel fijn, zolang mijn stage bedrijf met OV goed te doen is doe ik dat wel maar hier in Drenthe heb je snel het risico dat je 3 km van je stage bedrijf pas een bushalte hebtquote:
Focus heb je ook een normaal formaat in he. Die is best te vergelijken met een Twingo en C3 van hetzelfde bouwjaar.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar een Twingo en C3 zijn ook kleinere auto's dan de Fordjes, en die Espance is dan ook weer een slagschip. Appels en peren dit dat
SOONquote:Op zondag 22 juni 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon in de randstad wonen waar alles op fietsafstand is
Oh ja dat is kut dan wel ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nu ook niet maar ik moet straks stage lopen en in de winter is een auto hebben sowieso wel fijn, zolang mijn stage bedrijf met OV goed te doen is doe ik dat wel maar hier in Drenthe heb je snel het risico dat je 3 km van je stage bedrijf pas een bushalte hebt
Dit. En toch alles met de auto doen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon in de randstad wonen waar alles op fietsafstand is
Gezellig. Kunnen we samen fietsenquote:
Sinds 2009 een rijbewijs maar is mij wat te prijzig nogquote:
Corollaquote:Op zondag 22 juni 2014 16:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik een Corolla 1.6. Laatst in de nieuwste Corolla gereden. Die rijd echt heerlijk.
Ik heb ook een Corolla 1.6 , ik heb heb nog maar een paar weken.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik een Corolla 1.6. Laatst in de nieuwste Corolla gereden. Die rijd echt heerlijk.
Eigenlijk wel jaquote:
Ik heb echt helemaal niks met wiet.quote:
Tot je zusje klaar is met werkenquote:Op zondag 22 juni 2014 17:55 schreef Cosmo. het volgende:
Ik sta hier als Romeo te wachten bij het raam
Niet aan de oxycodon zittenquote:Op zondag 22 juni 2014 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kinderdrugs
Pep en dexadrientjes
iddquote:Op zondag 22 juni 2014 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weten jij en je gymbuddy's alles van
Joint halen?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:33 schreef Amoeba het volgende:
Beter ga ik zo even een joint halen tegen de zenuwen van het tentamen morgenvroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |