Is je tafel nu instabiel of te kort? Want dan moet je bijzagen! HAHAHAHAquote:Op zondag 22 juni 2014 16:30 schreef voederbietel het volgende:
Goed, ik ga nog even die klote poten zagen, ingekort, was te hoog ingekort, wat, nou ja, het moet maar.
Je houdt straks alleen het tafelblad over hahaquote:Op zondag 22 juni 2014 16:30 schreef voederbietel het volgende:
Goed, ik ga nog even die klote poten zagen, ingekort, was te hoog ingekort, wat, nou ja, het moet maar.
Voederbietel wil een zo'n Japanse om fatsoenlijk thee te kunnen drinken.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je houdt straks alleen het tafelblad over haha
KLB Japanse theemeet.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voederbietel wil een zo'n Japanse om fatsoenlijk thee te kunnen drinken.
Herkenbaar, dat moment wanneer je een topic hebt gevonden dat volledig uit de klauwen loopt en je er even lekker voor gaat zitten om er met volle teugen van te genieten.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ben ik de enige die à la v/d Gijp leest over die rare kronkels van FOK!kers altijd?
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens echt een kenserhekel aan mensen die anime luisteren met de originele stemmen zonder een koptelefoon of oortjes. Godsgruwelijk irritante keelgeluiden van die spleetogen van dat eiland.quote:
kawaii desu ne?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens echt een kenserhekel aan mensen die anime luisteren met de originele stemmen zonder een koptelefoon of oortjes. Godsgruwelijk irritante keelgeluiden van die spleetogen van dat eiland.
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die anime kijken.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens echt een kenserhekel aan mensen die anime luisteren met de originele stemmen zonder een koptelefoon of oortjes. Godsgruwelijk irritante keelgeluiden van die spleetogen van dat eiland.
hjb johquote:Op zondag 22 juni 2014 16:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die anime kijken.
Dat is express. Ik doe het op een ironische manier dus dan is het wel toegestaan. Een beetje zoals de "Ik ben geen racist, al zijn ze paars, maar..." kaart.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kawaii desu ne?![]()
Dat laatste komt overigens wel wat racistisch over, dat is wel laag van je.
Ga je lekker vingeren op tentakels ofzo.quote:
Eens.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:39 schreef hoink581 het volgende:
Maar mijn punt blijft. Japans is een irritante taal om aan te horen.
brbquote:Op zondag 22 juni 2014 16:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga je lekker vingeren op tentakels ofzo.
Dit is zelfs nog homofieler dan een man met de piemel van een andere man in zijn mond die het ook nog eens lekker vind.quote:
tentakels zitten in hentai omdat piemels weg moeten worden gecensureerdquote:Op zondag 22 juni 2014 16:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga je lekker vingeren op tentakels ofzo.
oquote:Op zondag 22 juni 2014 16:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
tentakels zitten in hentai omdat piemels weg moeten worden gecensureerd
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is zelfs nog homofieler dan een man met de piemel van een andere man in zijn mond die het ook nog eens lekker vind.
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
Deze SC de laatste dagenik heb al tijden geen contact met irl vrienden gehad, want waarom zou ik nog
![]()
![]()
eens welquote:Op zondag 22 juni 2014 16:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is zelfs nog homofieler dan een man met de piemel van een andere man in zijn mond die het ook nog eens lekker vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |