Niet spotten met mijn jeugd manquote:Op zondag 22 juni 2014 16:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en dadelijk is het helemaal niet leuk, zitten ze ergens in Hellendoorn ofzo![]()
Het hoeft voor jou ook niet leuk te zijnquote:Op zondag 22 juni 2014 16:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en dadelijk is het helemaal niet leuk, zitten ze ergens in Hellendoorn ofzo![]()
Ik heb geen idee. Als ik afwezig ben is het vanwegequote:
zijn tranen gaan overalquote:Op zondag 22 juni 2014 16:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is maar een forum haha wat een nerdje zie 'em blazen hahah geen levenservaring die jongen.
Kankerhard gelachenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Als ik afwezig ben is het vanwege
- mijn overlijden
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
- mijn overlijden
Samen verzuurd achter de geraniumsquote:
de ergste optiequote:Op zondag 22 juni 2014 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
- zwangerschap en baby uitpoepen en verzorgen
Niet vanzelf in ieder geval.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu plaats je jezelf weer boven Modus. HOUD HET DAN OOK NOOIT OP HIER.
Was dat je jeugd ja?quote:
Voor wie dan welquote:Op zondag 22 juni 2014 16:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het hoeft voor jou ook niet leuk te zijn
Laatste is wel oké in de meeste gevallen. Zou ik voor tekenen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
- mijn overlijden
- ziekte
- school/werk
- verhuizen/verbouwing
- zwangerschap en baby uitpoepen en verzorgen
- op reis
combinaties zijn mogelijk
Ik pas bij iedereen onderhand. Waarom moet ik dan nog iedere avond mezelf huilend in slaap masturberen, waarom?quote:
Niet zo aantrekkelijk? Stink je? Ben je een naar persoon in het echt? Slecht in bed?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik pas bij iedereen onderhand. Waarom moet ik dan nog iedere avond mezelf huilend in slaap masturberen, waarom?
Dat vind je gewoon lekkerquote:Op zondag 22 juni 2014 16:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik pas bij iedereen onderhand. Waarom moet ik dan nog iedere avond mezelf huilend in slaap masturberen, waarom?
Combinaties zijn mogelijk.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet zo aantrekkelijk? Stink je? Ben je een naar persoon in het echt? Slecht in bed?
Oke ik zal een tipje van de sluier oplichten. Het is een soort levend FOK!stokspelquote:Op zondag 22 juni 2014 16:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was dat je jeugd ja?
Godverdomme 3 uur met de trein gereisd toen ik een jaar of 14 was voor de teleurstelling van m'n leven
[..]
Voor wie dan wel
[..]
Laatste is wel oké in de meeste gevallen. Zou ik voor tekenen.
Het zout uit mijn tranen zijn een verrijking van mijn auto-liefdeslevens.quote:
Ik weet niet wat een stokspel is, maar ik denk niet dat ik mee wil doen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke ik zal een tipje van de sluier oplichten. Het is een soort levend FOK!stokspel
Tsja, dat verklaart het dan wel.quote:
Stinken is subjectief. Er zijn vast dames die zijn feromonen kunnen waarderen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet zo aantrekkelijk? Stink je? Ben je een naar persoon in het echt? Slecht in bed?
Ja tenzij hij gewoon graag in mest of erwtensoep of zoiets rolt.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Stinken is subjectief. Er zijn vast dames die zijn feromonen kunnen waarderen.
Ruik nu naar zaagsel, zweet en ijzerslijpsel, snap niet zo goed wat er ontbreekt.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij houdt er wel van als hij na het ter wereld brengen van een kalfje zonder te douchen bij je in bed duikt?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb niks met dieren.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij houdt er wel van als hij na het ter wereld brengen van een kalfje zonder te douchen bij je in bed duikt?
Dat is gebrekkige hygiëne, niet dat je onvoorwaardelijk stinkt.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij houdt er wel van als hij na het ter wereld brengen van een kalfje zonder te douchen bij je in bed duikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |