Ik wil best namens de Marokkaanse gemeenschap reageren maar dat is niet zo gebruikelijk.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ze zettende Nederlands-Marokkaanse gemeenschap wel eens in een kwaad daglicht in de media, maar ik heb persoonlijk nog geen negatieve ervaring gehad behalve met die jongen uit groep 3 die me een klap verkocht omdat ik een sukkeltje was met gym.
Heb wel de nodige ervaring jaquote:
Sta dan een droeftoeterSC toe waar die hele cluster-4-bende van hier dan heen kan.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:15 schreef Chai het volgende:
Ik ga toetreden tot het modteam van KLB.Haywood is nu al zo lang afwezig dat ze niet meer voldoen aan het vrouwenquotum.
Wow, kus op je boos, kk mad of zo :S:S:S::SSquote:Op zondag 22 juni 2014 16:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Sta dan een droeftoeterSC toe waar die hele cluster-4-bende van hier dan heen kan.
Wat zou je reageren als het wel gebruikelijk was?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wil best namens de Marokkaanse gemeenschap reageren maar dat is niet zo gebruikelijk.
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Sta dan een droeftoeterSC toe waar die hele cluster-4-bende van hier dan heen kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Wow Modus, is je strijd nog steeds niet voorbij?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Werkelijk perfecte intonatie, dat moet ik je nageven.
Welke users zou jij graag zien in deze SC als je het voor het zeggen had? En welke niet?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar gaan ze dan naartoe?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar vrouwelijke mods verdwijnen na een paar maanden en wil jou niet kwijt
Ik zal vanavond even een kopje thee schenken en er over nadenken.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat zou je reageren als het wel gebruikelijk was?
ahaha kk hysterisch helemaal overstuur ja tochquote:Op zondag 22 juni 2014 16:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wow, kus op je boos, kk mad of zo :S:S:S::SS
Het beleid rondom zwakbegaafde types is nog in ontwikkeling. Wanneer moet je ze tegen zichzelf beschermen? Waar ligt de grens?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Is er niet echt beter op geworden he?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow Modus, is je strijd nog steeds niet voorbij?
Hij zet zich wel erg af, maar ook Modus is zo een die volledig afhankelijk is van zichzelf boven een ander te kunnen plaatsen. Triest wel, want iets toevoegen doet 'ie verder nooit.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welke users zou jij graag zien in deze SC als je het voor het zeggen had? En welke niet?
grtoesj
Ik heb geen idee, weinig hier geweest afgelopen weken.quote:
Is maar een forum haha wat een nerdje zie 'em blazen hahah geen levenservaring die jongenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ahaha kk hysterisch helemaal overstuur ja toch
Dit. Precies dit.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is maar een forum haha wat een nerdje zie 'em blazen hahah geen levenservaring die jongen.
Ja en dadelijk is het helemaal niet leuk, zitten ze ergens in Hellendoorn ofzoquote:Op zondag 22 juni 2014 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mod worden en je gaat het allemaal meemaken
De KLB is natuurlijk een zuurpruim-verzamelplek, dat geeft het ook z'n charme, maar je kan ook MI KANKI LEIP worden om niets.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij zet zich wel erg af, maar ook Modus is zo een die volledig afhankelijk is van zichzelf boven een ander te kunnen plaatsen. Triest wel, want iets toevoegen doet 'ie verder nooit.
Voederbietel = Chloro.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wow, kus op je boos, kk mad of zo :S:S:S::SS
Nu plaats je jezelf weer boven Modus. HOUD HET DAN OOK NOOIT OP HIER.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij zet zich wel erg af, maar ook Modus is zo een die volledig afhankelijk is van zichzelf boven een ander te kunnen plaatsen. Triest wel, want iets toevoegen doet 'ie verder nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |