Alleen hiervoor moet het al gebeuren. Het gezicht van hoink zal helemaal prachtig zijn om te zienquote:Op zondag 22 juni 2014 16:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Undercovermod is oké, echt blauw worden zie ik 'em niet.
vieze lul ben je ook.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen hiervoor moet het al gebeuren. Het gezicht van hoink zal helemaal prachtig zijn om te zien
Heb jou nog nooit kunnen betrappen op van die nep-feministische uitspraken eigenlijk, tot mijn spijt wel ergens.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ergens ook waar, hoewel ik sommige aan mij gerichte feminazi-implicaties overdreven vind.
Opgegeven voor Jambersquote:Op zondag 22 juni 2014 16:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
's Nachts heeft dp modrechten omdat hij altijd wakker is, zo kan 'ie een oogje in het zeil houden.
Ik kan nu wel zeggen dat dit weer typisch mannelijke competitiedrang is, dan kun jij zeggen dat ik een generaliserende seksist ben.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou aanvoelen als overwinning denk ik.
Cool hou ons op de hoogte.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:11 schreef Zaktabak het volgende:
* Zaktabak schrijft ondertussen zijn sollicatie als mod. 4real
De val sluit te vroeg.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kan nu wel zeggen dat dit weer typisch mannelijke competitiedrang is, dan kun jij zeggen dat ik een generaliserende seksist ben.
Overdag controleert hij post in het licht, maar s'avonds, als hij zich achter zijn compoetur nestelt met een halve liter, opereert hij in de schaduwen van Fok! op zoek naar foute post!quote:
Zou denk ik wel kijkcijfers opleveren, zo'n aflevering.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Overdag controleert hij post in het licht, maar s'avonds, als hij zich achter zijn compoetur nestelt met een halve liter, opereert hij in de schaduwen van Fok! op zoek naar foute post!
Zal ik je nu alvast een voorproefje geven van je afwijzing, of denk je dat ze de moeite nemen om een persoonlijke weigering te schrijven.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:11 schreef Zaktabak het volgende:
* Zaktabak schrijft ondertussen zijn sollicatie voor mod. 4real
... terwijl hij zich als vrouw verkleed en zich begeeft... in het nachtléêven van het immer... roerige Maastrîîggggr.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Overdag controleert hij post in het licht, maar s'avonds, als hij zich achter zijn compoetur nestelt met een halve liter, opereert hij in de schaduwen van Fok! op zoek naar foute post!
We zijn allemaal oranje, kutje.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou denk ik wel kijkcijfers opleveren, zo'n aflevering.
wtf waarom ben ik nog oranje
Dat is redelijk seksistisch gezien vrouwen ook overal een competitie van maken.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kan nu wel zeggen dat dit weer typisch mannelijke competitiedrang is, dan kun jij zeggen dat ik een generaliserende seksist ben.
Autorefresh is nog oranjequote:Op zondag 22 juni 2014 16:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou denk ik wel kijkcijfers opleveren, zo'n aflevering.
wtf waarom ben ik nog oranje
Net was iedereen weer gewoon zwart en blauw, lulletjequote:
Ik heb ooit eens een jambersstem ingesproken voor een video. Even kijken of ik het kan vinden.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
... terwijl hij zich als vrouw verkleed en zich begeeft... in het nachtléêven van het immer... roerige Maastrîîggggr.
Bedankt voor de verduidelijking.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is redelijk seksistisch gezien vrouwen ook overal een competitie van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |