Wat een lapoquote:
Wat een userquote:Op zondag 22 juni 2014 15:49 schreef Zaktabak het volgende:
deadprez4mod
hoink4mod
voederbietel4mod
tardis4mod
guusje4mod
bozehaas4mod
blauwetijger4
eend4mod
ik4mod
mortaxx4admin
Na vorige wedstrijd is mijn vertrouwen in de ploeg weg. Maar dat kan teruggewonnen worden! Ik draai harder dan yellow claw.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb 4-2 voor België in de poule, dus dat zal wel loslopen.
Ben enkel #teamdeadprezquote:Op zondag 22 juni 2014 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een lapo
Wat een TT
[..]
Wat een user
Wat een dag
Deadprez als mod zou wel een belangenverstrengeling cluster fuck zijn ben ik bang.quote:
Waarom?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deadprez als mod zou wel een belangenverstrengeling cluster fuck zijn ben ik bang.
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Ik gun het deadprez, maar ik ben bang dat hij dan boven ons gaat staan.
Gun het jullie welquote:Op zondag 22 juni 2014 15:53 schreef fyah het volgende:
[..]
Na vorige wedstrijd is mijn vertrouwen in de ploeg weg. Maar dat kan teruggewonnen worden! Ik draai harder dan yellow claw.
hoe, wat en tevens waarquote:Op zondag 22 juni 2014 16:00 schreef voederbietel het volgende:
Sowieso domme discussie, dp heeft al maanden modrechten.
's Nachts heeft dp modrechten omdat hij altijd wakker is, zo kan 'ie een oogje in het zeil houden.quote:
Wat betekent oblomovesque, als ik het Google kom ik alleen maar in de fobo's van andere users die het ook aan je gevraagd hebben.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:59 schreef housesoftheholy het volgende:
ik zou me niet aan het gezag van dp kunnen onderwerpen als hij mod zou worden
Wat een regeling.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
's Nachts heeft dp modrechten omdat hij altijd wakker is, zo kan 'ie een oogje in het zeil houden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oblomovquote:Op zondag 22 juni 2014 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat betekent oblomovesque, als ik het Google kom ik alleen maar in de fobo's van andere users die het ook aan je gevraagd hebben.
Dat doe jij voor geen enkele man.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:59 schreef housesoftheholy het volgende:
ik zou me niet aan het gezag van dp kunnen onderwerpen als hij mod zou worden
Had het net gevondenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Oblomov
Goede synopsis.quote:De eerste 150 bladzijden van het boek kan hij zelfs niet uit zijn bed komen, en ook in de rest van het boek bevindt hij zich voornamelijk in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |