De Merkel van KLBquote:
Dan krijg jij voorkeursbehandeling.quote:
Waren mooie tijdenquote:
quote:
andere klb chimis? :s wiequote:Op zondag 22 juni 2014 14:57 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dan krijg jij voorkeursbehandeling.
Maar die moet je wel delen met mijn KLB chimi`s en matties.
Sinds wanneer ben jij mod?quote:
Wel hoorquote:Op zondag 22 juni 2014 15:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Mag je niet eens lekker ongenuanceerd mensen uitschelden via het internet
Inderdaad, waar moeten we anders ons voldoening uit halenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Mag je niet eens lekker ongenuanceerd mensen uitschelden via het internet
Maand of twee volgens mij.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mod?
[..]
Wel hoor
Achterlijke tyfusmongool
Raarquote:
Waarom? Ben handgekozen door Yvonne zelf.quote:
Ja dan moet je vast buiten kontkussen om wel wat kunnenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom? Ben handgekozen door Yvonne zelf.
Zeg hallo, jij bent eerder mod geweest dan ik. Wie is hier nou de kontkusser?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan moet je vast buiten kontkussen om wel wat kunnen
Duurde wel lang deze opmerkingquote:Op zondag 22 juni 2014 15:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zeg hallo, jij bent eerder mod geweest dan ik. Wie is hier nou de kontkusser?
We hebben Mortaxx toch, 1 meter 64 dus het is beter dat je niet kom testenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:36 schreef hoas het volgende:
Tijd voor een zelfverzekerde mod, eentje met een stevig uiterlijk en hill-billy look
Klachten zijn te weinig typetjes, mod op FOK!
Jaloezië doet dat met mensen. Je druk maken om een kleurtje op een forum :';) Ik snap dat niet. Net als kinderen die opeens allemaal klusjes willen doen als de leerkracht het vraagt.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zeg hallo, jij bent eerder mod geweest dan ik. Wie is hier nou de kontkusser?
Ga weg Argoquote:Op zondag 22 juni 2014 15:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jaloezië doet dat met mensen. Je druk maken om een kleurtje op een forum :';) Ik snap dat niet. Net als kinderen die opeens allemaal klusjes willen doen als de leerkracht het vraagt.
Waarheen?quote:
Op de snelweg spelen met autootjesquote:
Dat is gevaarlijk, wil je me dood hebben?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op de snelweg spelen met autootjes
Dat wou je zelf toch eerst alquote:Op zondag 22 juni 2014 15:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is gevaarlijk, wil je me dood hebben?
Irrelevant ik vroeg wat jij wilde. Maar ik zie dat je bitter bent dat je je kleurtje kwijt ben, ik laat je in rouw. Sterkte hou je haaks!quote:
Zelf gestoptquote:Op zondag 22 juni 2014 15:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Irrelevant ik vroeg wat jij wilde. Maar ik zie dat je bitter bent dat je je kleurtje kwijt ben, ik laat je in rouw. Sterkte hou je haaks!
We kregen samen een ban, om dezelfde reden. Alleen zij ging klonenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet meer actief volgens mij. dat was vóór je ban
welke redenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:28 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
We kregen samen een ban, om dezelfde reden. Alleen zij ging klonen.
Ik niet hoor
Mod van VBL is dan ook gelijk aan het leiden van een peuterspeelzaal, hoop dat je er trots op bent teringlijerquote:
Origamiquote:Op zondag 22 juni 2014 15:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Inderdaad, waar moeten we anders ons voldoening uit halen
Was ook mod op KLBquote:Op zondag 22 juni 2014 15:41 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Mod van VBL is dan ook gelijk aan het leiden van een peuterspeelzaal, hoop dat je er trots op bent teringlijer
\Komt goed, nog 1,5 uur werkenquote:
Ja ik zet andere mensen aan het werk en ga zelf chillenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je reageert wel lekker snel, da's een pré
Delegeren of mandateren?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zet andere mensen aan het werk en ga zelf chillen
zonder grappen. ik ook.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zonder grappen. ik kan een aantal dingen vouwen
Delegerenquote:
Is het al 1 april ofzo?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:49 schreef Zaktabak het volgende:
deadprez4mod
hoink4mod
voederbietel4mod
tardis4mod
guusje4mod
bozehaas4mod
blauwetijger4
eend4mod
ik4mod
mortaxx4admin
twentyfourr4permaquote:
Gloriedagen voor de KLB zouden het zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:49 schreef Zaktabak het volgende:
deadprez4mod
hoink4mod
voederbietel4mod
tardis4mod
guusje4mod
bozehaas4mod
blauwetijger4
eend4mod
ik4mod
mortaxx4admin
ik kan de hond van je buren vouwenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja dat kan de hond van de buren ook vouwen
Ik wilde nu iets vervelends typen over Opa.Bakkebaard, maar voor je het weet zit hij weer in mijn DM box.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou wel mod willen zijn, maar ben gevoelig voor machtsmisbruik.
Dat was een nare maand. Voor iedereen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wilde nu iets vervelends typen over Opa.Bakkebaard, maar voor je het weet zit hij weer in mijn DM box.
Maak je DM stukquote:Op zondag 22 juni 2014 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wilde nu iets vervelends typen over Opa.Bakkebaard, maar voor je het weet zit hij weer in mijn DM box.
jaaaquote:Op zondag 22 juni 2014 15:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik kan de hond van je buren vouwen
Mensen rare DM's sturen en dan krijg je een DM/PM banquote:
ja maar hoe hossel ik dan via de dmquote:Op zondag 22 juni 2014 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen rare DM's sturen en dan krijg je een DM/PM ban
Fotoboekquote:
Dan gewoon een kloon gebruiken.quote:
dm mij maar dan.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan gewoon een kloon gebruiken.
Heb er nog wel een paar
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |