Godver ja die Japanse Gokuquote:Op zondag 22 juni 2014 16:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik heb dat een paar jaar geleden gekeken en het viel eigenlijk helemaal niet tegen. Was er toen wel alleen in het Japans en die stem van Goku was echt niet om aan te horen. Volgens mij is die ook gewoon door een vrouw ingesproken.
Dat zeg ik er zelfs bijquote:Op zondag 22 juni 2014 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar Goku is een volwassen dude.
Maar ik denk dat de Japanse versie bedoeld wordt.
Klopt. Maar over het algemeen, welke taal ook, klinkt een opgezette vrouwenstem soms beter voor een mannelijke rol. Behalve in het Duits. Duitse nasychronisatie (of Nazichronisatie) is gewoon kut.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar Goku is een volwassen dude.
Maar ik denk dat de Japanse versie bedoeld wordt.
was ook sarcastischquote:Op zondag 22 juni 2014 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk uit hè, bevestiging leidt tot overmoed bij mij.
Als je hier vriendelijk tegen de users gaat doen escaleert het volledig uit de hand.quote:
Ja dat is echt om te jankenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Godver ja die Japanse GokuIk ga het binnenkort maar ff kijken heb het nog wel op mijn pc staan.
Moet haast welquote:Op zondag 22 juni 2014 16:56 schreef BozeHaas het volgende:
Frieza was toch ook door een vrouw ingesproken?
quote:
zaktabak&deadprez4mod.quote:
Dankje. Ik mag je nu al.quote:
Chroestjov is de KLB eindbaas die de rest van KLB over zijn sloppy seconds heen laat gaat.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo heb je wel weer genoeg voor vrouw gespeeld, 2Nutz.
alsof ik opletquote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Klopt. Maar over het algemeen, welke taal ook, klinkt een opgezette vrouwenstem soms beter voor een mannelijke rol. Behalve in het Duits. Duitse nasychronisatie (of Nazichronisatie) is gewoon kut.
Lieg nietquote:
Ik dacht vroeger ook lang dat Frieza een chick was. Kwam met terugwerkende kracht van een koude kermis thuis na mijn eerste pre-puberale orgasme.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:56 schreef BozeHaas het volgende:
Frieza was toch ook door een vrouw ingesproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |