Hoe langer hoe beterquote:Op zondag 22 juni 2014 16:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kai = DBZ alleen duurt het minder lang
Bedankt, net geschetst.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ja. maar die tekening van TARDIS. is wel geil.
Was hoax, gaat niet gebeuren. gr.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Er komen 200+ nieuwe episodes van DBZ he. Battle of the Gods
Dat is een film toch?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Er komen 200+ nieuwe episodes van DBZ he. Battle of the Gods
Is ook wel flink gecensureerd hier.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:48 schreef Zaktabak het volgende:
Dat was oorspronkelijk een Japanse soort South Park, maar wij Nederlanders hebben het opgevat als kindersserie
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dit is een soort fanfiction natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, cool.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja die is er al, maar er komen episodes van.
Nee manquote:
Grave of the Fireflies staat inderdaad heel goed bekend, niet alleen als anime. Maar ja, als je het niets vindt dan vind je het nietsquote:Op zondag 22 juni 2014 16:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De reis van Chihiro (2001) - IMDb
Hotaru no haka (1988) - IMDb
Waren deze 2 trouwens, niet de minste in de wereld van Anime maar ik vond het werkelijk waar echt een verschrikking.
zwembadafleveringen ging over tieten. en shin ging samen met opa blote meisjes kijken bij de meisjesuniversiteitquote:
Ik mocht maar 30 minuten TV per dagquote:Op zondag 22 juni 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Powerrangers mocht ik niet kijken. En pokemon ook niet.
http://www.dragonballinsi(...)s-was-not-announced/quote:Op zondag 22 juni 2014 16:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja die is er al, maar er komen episodes van.
Ja. Sommige dingen zijn beetje aangepast zodat het er beter uit zou zien, maar is eigenlijk echt lelijk en iets minder censuur geloof ik. En sneller. vooral dat.quote:
Oh dat weet ik niet. Heb dat sowieso niet echt gevolgd.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
zwembadafleveringen ging over tieten. en shin ging samen met opa blote meisjes kijken bij de meisjesuniversiteit
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Ik weet niet zeker waarom je dit met mij wilde delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Dat is helemaal vervelend.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:49 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik mocht maar 30 minuten TV per dag
ook fanfiction haha ahahquote:Op zondag 22 juni 2014 16:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker waarom je dit met mij wilde delen.
nee doe het niet a sahbiquote:Op zondag 22 juni 2014 16:50 schreef BlauweTijger het volgende:
* BlauweTijger pakt een stuk touw en een stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |