quote:
GMTAquote:
Vettel haterquote:
Nee, maar de verschillen bleven wel kleinquote:Op zondag 22 juni 2014 15:49 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik vond dit niet de beste race die we hebben gezien dit jaar.
Het hoogteverschil maakt het natuurlijk wel een moeilijke baan, en ook dat heeft het weekend wat boeiender gemaakt.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
Wel een prachtige omgeving, jammer dat de baan een beetje saai is.
Zap naar één van de andere Sport1 zenders ... daar gaan ze meestal door met de officiële F1 feed.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:54 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sport1 is al weer gestopt met uitzenden en hier betaal je voor. Ik vindt dat Sport1 niet echt waar voor je geld geeft.
Lol.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:54 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sport1 is al weer gestopt met uitzenden en hier betaal je voor. Ik vindt dat Sport1 niet echt waar voor je geld geeft.
Omdat ze nog 2 ronden op dezelfde pace door konden. Eerder pitten had ze gewoon later in de race nog meer tijd gekost.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:57 schreef Fer het volgende:
Waarom Williams niet gelijk meeging met pitten toen Rosberg binnenkwam is mij toch een raadsel, Bottas heeft nog een klein mazzeltje gehad met de 2.1s maar anders had ie tot het einde met Hamilton kunnen vechten.
Ook 3 TVs?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:58 schreef Googolplexian het volgende:
Sport1 Extra 1 geeft tijdens Q de pitlane en Sport1 Extra 2 geeft de onboards.
3 zenders F1 ... niet slecht.
Dat dus. Williams heeft het strategisch weer af laten weten.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:57 schreef Fer het volgende:
Waarom Williams niet gelijk meeging met pitten toen Rosberg binnenkwam is mij toch een raadsel, Bottas heeft nog een klein mazzeltje gehad met de 2.1s maar anders had ie tot het einde met Hamilton kunnen vechten.
Ja maar Mercedes pakt een undercut en gaan na de stops veel sneller.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat ze nog 2 ronden op dezelfde pace door konden. Eerder pitten had ze gewoon later in de race nog meer tijd gekost.
Nee want ze konden de mercs prima volgen. Misschien dan na de laatste stop tegen het einde niet meer, maar dan hadden ze wel voor de betere plekken kunnen verdedigen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat ze nog 2 ronden op dezelfde pace door konden. Eerder pitten had ze gewoon later in de race nog meer tijd gekost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |