Die 2 achterhoede teams rijden anders wel nog....quote:
Na de race in het hotel.quote:
Is wel eens anders geweest...quote:Op zondag 22 juni 2014 15:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die 2 achterhoede teams rijden anders wel nog....
ik had meer van hun verwacht hierquote:Op zondag 22 juni 2014 15:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Trouwens wel faal voor het merk Red Bull op hun eigen circuit. 3 uitvaller, 3 van hun
Ferrari ook niet, zelfs al is Alonso sneller hij kan Massa nooit voorbij op het rechte stuk helaas.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:23 schreef Maver24 het volgende:
Renault motor is gewoon niet krachtig genoeg
Voor de 1ste x dit seizoen is Magnussen duidelijk sneller...quote:Op zondag 22 juni 2014 15:23 schreef opreis het volgende:
Button is wel slecht vergeleken met Magnussen
Wishful thinkingquote:
Nope, die hebben gewoon wat gas bijgegeven.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso lijkt het gat met Massa toch niet te kunnen dichten
quote:
Volgens doet deze streamer vaker dat soort geintjes. Niet in de officiele feed dus.quote:
quote:
Zag het ook op Sport 1.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[..]
Volgens doet deze streamer vaker dat soort geintjes. Niet in de officiele feed dus.
Sport1?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[..]
Volgens doet deze streamer vaker dat soort geintjes. Niet in de officiele feed dus.
op de duitser ookquote:Op zondag 22 juni 2014 15:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[..]
Maar op tv heb ik het niet eerder gezien..quote:Op zondag 22 juni 2014 15:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[..]
Huh wat? Dat was ook gewoon bij mij op tv hoor.....quote:Op zondag 22 juni 2014 15:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[..]
Was ook gewoon op RTL D te zienquote:Op zondag 22 juni 2014 15:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[..]
Edit: never mind, het is echt.
Jawel. in China hadden ze ook CGI reclame.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar op tv heb ik het niet eerder gezien..
Dat hebben ze al jaren op elke baan.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jawel. in China hadden ze ook CGI reclame.
[ afbeelding ]
CGI's zijn het hele jaar door al te zien, vooral Emirates en Rolexquote:Op zondag 22 juni 2014 15:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jawel. in China hadden ze ook CGI reclame.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat hebben ze al jaren op elke baan.
Kweet het, maar dat was even een voorbeeld voor Heywoodu die ik snel even wist te vinden....quote:Op zondag 22 juni 2014 15:33 schreef Fiorano het volgende:
[..]
CGI's zijn het hele jaar door al te zien, vooral Emirates en Rolex
Waarom? Hebben het perfect gedaan.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Williams heeft echt een nieuwe man voor tactieken nodig
Nee, niet echt. Vooral met Massa hebben ze het weer compleet verklooid.quote:
Precies. Williams zit er op deze baan dichtbij, maar kon echt niet beterquote:
Massa had een trage pitstop, klopt. Heeft verder niets met de strategie te maken.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Vooral met Massa hebben ze het weer compleet verklooid.
Bij Sky deden ze inderdaad net of het spannend was.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik had het idee dat het wat spannender was voor de Hamiltonfanclub achter de microfoon dan voor de wat meer neutrale toeschouwer.
Mercedes heeft geen enkele keer op de baan een Williams gepakt, beide keren tijdens de stop.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Massa had een trage pitstop, klopt. Heeft verder niets met de strategie te maken.
Doen ze altijd. Voor ons zou het ook een stuk spannender zijn als Hamilton een Nederlander was.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij Sky deden ze inderdaad net of het spannend was.
Omdat ze simpelweg veel sneller zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes heeft geen enkele keer op de baan een Williams gepakt, beide keren tijdens de stop.
Spa achtig terreinquote:Op zondag 22 juni 2014 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
Wel een prachtige omgeving, jammer dat de baan een beetje saai is.
Dat vroeg ik me dus ook al af toen ie dat zei jaquote:Op zondag 22 juni 2014 15:38 schreef Googolplexian het volgende:
Austria national anthem? Waarom dan?
Maakt geen bal uit, dan loop je alleen maar het risico dat je op het eind geen band meer over hebt. Williams ging voor de derde plaats, omdat dat het maximaal haalbare was.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies, ze hadden gelijk mee moeten klappen.
Ik vond het gejodel al teveelquote:Op zondag 22 juni 2014 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af toen ie dat zei ja
-=edit=- en dan alsnog niet afspelen![]()
quote:
GMTAquote:
Vettel haterquote:
Nee, maar de verschillen bleven wel kleinquote:Op zondag 22 juni 2014 15:49 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik vond dit niet de beste race die we hebben gezien dit jaar.
Het hoogteverschil maakt het natuurlijk wel een moeilijke baan, en ook dat heeft het weekend wat boeiender gemaakt.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
Wel een prachtige omgeving, jammer dat de baan een beetje saai is.
Zap naar één van de andere Sport1 zenders ... daar gaan ze meestal door met de officiële F1 feed.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:54 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sport1 is al weer gestopt met uitzenden en hier betaal je voor. Ik vindt dat Sport1 niet echt waar voor je geld geeft.
Lol.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:54 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sport1 is al weer gestopt met uitzenden en hier betaal je voor. Ik vindt dat Sport1 niet echt waar voor je geld geeft.
Omdat ze nog 2 ronden op dezelfde pace door konden. Eerder pitten had ze gewoon later in de race nog meer tijd gekost.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:57 schreef Fer het volgende:
Waarom Williams niet gelijk meeging met pitten toen Rosberg binnenkwam is mij toch een raadsel, Bottas heeft nog een klein mazzeltje gehad met de 2.1s maar anders had ie tot het einde met Hamilton kunnen vechten.
Ook 3 TVs?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:58 schreef Googolplexian het volgende:
Sport1 Extra 1 geeft tijdens Q de pitlane en Sport1 Extra 2 geeft de onboards.
3 zenders F1 ... niet slecht.
Dat dus. Williams heeft het strategisch weer af laten weten.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:57 schreef Fer het volgende:
Waarom Williams niet gelijk meeging met pitten toen Rosberg binnenkwam is mij toch een raadsel, Bottas heeft nog een klein mazzeltje gehad met de 2.1s maar anders had ie tot het einde met Hamilton kunnen vechten.
Ja maar Mercedes pakt een undercut en gaan na de stops veel sneller.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat ze nog 2 ronden op dezelfde pace door konden. Eerder pitten had ze gewoon later in de race nog meer tijd gekost.
Nee want ze konden de mercs prima volgen. Misschien dan na de laatste stop tegen het einde niet meer, maar dan hadden ze wel voor de betere plekken kunnen verdedigen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat ze nog 2 ronden op dezelfde pace door konden. Eerder pitten had ze gewoon later in de race nog meer tijd gekost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |