Vettel haterquote:
Nee, maar de verschillen bleven wel kleinquote:Op zondag 22 juni 2014 15:49 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik vond dit niet de beste race die we hebben gezien dit jaar.
Het hoogteverschil maakt het natuurlijk wel een moeilijke baan, en ook dat heeft het weekend wat boeiender gemaakt.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
Wel een prachtige omgeving, jammer dat de baan een beetje saai is.
Zap naar één van de andere Sport1 zenders ... daar gaan ze meestal door met de officiële F1 feed.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:54 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sport1 is al weer gestopt met uitzenden en hier betaal je voor. Ik vindt dat Sport1 niet echt waar voor je geld geeft.
Lol.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:54 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sport1 is al weer gestopt met uitzenden en hier betaal je voor. Ik vindt dat Sport1 niet echt waar voor je geld geeft.
Omdat ze nog 2 ronden op dezelfde pace door konden. Eerder pitten had ze gewoon later in de race nog meer tijd gekost.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:57 schreef Fer het volgende:
Waarom Williams niet gelijk meeging met pitten toen Rosberg binnenkwam is mij toch een raadsel, Bottas heeft nog een klein mazzeltje gehad met de 2.1s maar anders had ie tot het einde met Hamilton kunnen vechten.
Ook 3 TVs?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:58 schreef Googolplexian het volgende:
Sport1 Extra 1 geeft tijdens Q de pitlane en Sport1 Extra 2 geeft de onboards.
3 zenders F1 ... niet slecht.
Dat dus. Williams heeft het strategisch weer af laten weten.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:57 schreef Fer het volgende:
Waarom Williams niet gelijk meeging met pitten toen Rosberg binnenkwam is mij toch een raadsel, Bottas heeft nog een klein mazzeltje gehad met de 2.1s maar anders had ie tot het einde met Hamilton kunnen vechten.
Ja maar Mercedes pakt een undercut en gaan na de stops veel sneller.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat ze nog 2 ronden op dezelfde pace door konden. Eerder pitten had ze gewoon later in de race nog meer tijd gekost.
Nee want ze konden de mercs prima volgen. Misschien dan na de laatste stop tegen het einde niet meer, maar dan hadden ze wel voor de betere plekken kunnen verdedigen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat ze nog 2 ronden op dezelfde pace door konden. Eerder pitten had ze gewoon later in de race nog meer tijd gekost.
Ze kunnen sowieso veel sneller. Iedereen die een beetje opgelet heeft kan dat zien. Mercedes had de hele race lang een extra paar tienden per rondje op Williams in schone lucht. Williams was simpelweg niet aan het vechten met Mercedes, maar meer tegen Ferrari. Massa kon Alonso nog net achter zich houden, als zijn banden nog wat ouder waren geweest was dat wellicht niet gelukt.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:00 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja maar Mercedes pakt een undercut en gaan na de stops veel sneller.
Nope.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee want ze konden de mercs prima volgen.
Volgens mij had Bottas slechts 7s op Hamilton. Als Bottas ervoor had gereden was dat verschil wellicht wel te overbruggen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze kunnen sowieso veel sneller. Iedereen die een beetje opgelet heeft kan dat zien. Mercedes had de hele race lang een extra paar tienden per rondje op Williams in schone lucht. Williams was simpelweg niet aan het vechten met Mercedes, maar meer tegen Ferrari. Massa kon Alonso nog net achter zich houden, als zijn banden nog wat ouder waren geweest was dat wellicht niet gelukt.
Nee, want dan had hij veel slechtere banden gehad. Bovendien was het verschil maar 4 seconden na de pitstop. Hij heeft dus nog eens 3 seconden extra verloren.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:04 schreef Fer het volgende:
[..]
Volgens mij had Bottas slechts 7s op Hamilton. Als Bottas ervoor had gereden was dat verschil wellicht wel te overbruggen.
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Je blijft volhouden he? Als Williams nooit in de pitstraat was ingehaald hadden ze makkelijk kunnen verdedigen tegen Mercedes (ze konden er niet voorbij) en hadden wij een mooiere race gehad. Nu hebben ze het gewoon weggegeven.
Op de EPG staat dat de uitzending tot 16:15 door gaat.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zap naar één van de andere Sport1 zenders ... daar gaan ze meestal door met de officiële F1 feed.
Was goed te zien in de eerste stint jaquote:Op zondag 22 juni 2014 16:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Let toch eens op. Mercedes is simpelweg veel sneller, vooral op nieuwe banden. Waren ze op hetzelfde moment de pits ingegaan dan waren beide Mercedessen er simpelweg voorbij en weg gereden.
Op oude supersofts.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was goed te zien in de eerste stint ja
Was ook goed te zien in de tweede stint danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |