Deelquote:Op zondag 22 juni 2014 14:51 schreef Smoofie het volgende:
Sorry, maar ik moet , zoals gewoonlijk, ff dit doen; "OlavMol
" .
Waren van Hamilton, niettemin gave beelden.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:54 schreef Googolplexian het volgende:
Gave beelden zeg, die fikkende remmen van Rosberg!!!
Massa is toch een beetje een lulletje rozenwater terwijl Alonso een echte coureur is. Zolang Bottas maar 3e wordt.quote:
Voor de stand in het WK hoop ik toch van niet.....quote:
Hamilton gaat er nog wel 5 winnenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Voor de stand in het WK hoop ik toch van niet.....
muah, dit is closer dan al die races daarvoor...quote:Op zondag 22 juni 2014 14:58 schreef Geralt het volgende:
En weer niet meeklappen met de mercs. Pannenkoeken bij williamszeg...
Dat heeft ie ook wel nodig om een gat van 22 punten te dichten als Rosberg er dicht bij blijft elke keer.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hamilton gaat er nog wel 5 winnen
5 winnen is minimaal 35 punten. Als Rosberg er nu een wint is dat verschil 29.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook wel nodig om een gat van 22 punten te dichten als Rosberg er dicht bij blijft elke keer.
Kan je inderdaad wel de snellere zijn maar Rosberg is dan toch de slimmerequote:Op zondag 22 juni 2014 14:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook wel nodig om een gat van 22 punten te dichten als Rosberg er dicht bij blijft elke keer.
Crap ja, zat met de oude puntentelling in m'n hoofdquote:Op zondag 22 juni 2014 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5 winnen is minimaal 35 punten. Als Rosberg er nu een wint is dat verschil 29.
No problem.
Ik hoop echt dat dat niet gebeurtquote:Op zondag 22 juni 2014 15:00 schreef opreis het volgende:
Als Rosberg de laatste race uitvalt en Hamilton wint hem loopt ie 50 punten in
niks mee te maken. Bij stop 1 doe je het fout. Je ziet dat je het fout doet. Dan komt stop 2 en dan doe je het weer fout. En dat zie je. Godverdomme wat een klojos daar. Die verprutsen het gewoon weerquote:Op zondag 22 juni 2014 14:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
muah, dit is closer dan al die races daarvoor...
snel circuit, veel op volle snelheid. Daarom is Williams hier ook sterk. Denk dat die ook wel goed zullen zijn in Monzaquote:Op zondag 22 juni 2014 15:00 schreef Maver24 het volgende:
wel een korte race eigenlijk. relatief korte rondetijden en maar 71 rondjes
zitten zoals elke andere gp (behalve Monaco) gewoon rond de 305kmquote:Op zondag 22 juni 2014 15:00 schreef Maver24 het volgende:
wel een korte race eigenlijk. relatief korte rondetijden en maar 71 rondjes
Die staatquote:Op zondag 22 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Hamilton het kampioenschap wint gooi ik mijn laptop uit het raam
Filmen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deal ... met foto's en alles, he.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar houden we je aan. Ook foto's na afloop?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoals elke keer dat je tv het raam uitging als Vettel een GP won...quote:Op zondag 22 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zoals elke keer dat je tv het raam uitging als Vettel een GP won...
Loze beloftes
Heeft 'm veel tv's gekostquote:Op zondag 22 juni 2014 15:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Loze beloftes
Nou ja, de tv verkopen in Nederland zijn wel achteruit gegaan ten op zichten van vorig jaar, dus ik zie toch een verband.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Loze beloftes
Ik heb speciaal daarvoor nog een kapotte TV staan.. die gooi ik elke keer uit het raam.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Gewoon telkens dezelfde tv uit het raam gooien
Felipe, Fernando is faster than youquote:Op zondag 22 juni 2014 15:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie Alonso nog wel een poging wagen bij Massa
Massa gaat echt niet Bottas achterhalen ookal komt ie langs Perezquote:Op zondag 22 juni 2014 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, vuurwerk van Massa kunnen we vergeten. Kutperez
Had gekund, nu wordt hij gewoon dik opgehouden.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:09 schreef opreis het volgende:
[..]
Massa gaat echt niet Bottas achterhalen ookal komt ie langs Perez
Goeie vraag jaquote:Op zondag 22 juni 2014 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
Ben benieuwd wat Ferrari kan doen op circuits waar motorvermogen minder belangrijk is. Ze lijken echt verbeterd.
valt weer meequote:Op zondag 22 juni 2014 15:11 schreef Googolplexian het volgende:
Massa gaat Perez er zo gewoon af beuken
Button niet vaak genoeg in beeld?quote:
Alle Renault-wagens zijn nergens deze race. Missen gewoon power.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:15 schreef Maver24 het volgende:
Ligt niet aan Ricciardo maar aan de Red Bull. die is gewoon nergens
Dat kan natuurlijk niet, Ricciardo is vele malen beter dan Vettel dus eigenlijk zou hij gewoon moeten winnen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:15 schreef Maver24 het volgende:
Ligt niet aan Ricciardo maar aan de Red Bull. die is gewoon nergens
Dorst gelest met deze pitstop?quote:
Jaquote:Op zondag 22 juni 2014 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Monza kunnen we dus ook de 8 Mercs en Alonso opschrijven
+Spaquote:Op zondag 22 juni 2014 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Monza kunnen we dus ook de 8 Mercs en Alonso opschrijven
Van de niet-Mercedessen kan alleen Alonso meekomenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Alle Renault-wagens zijn nergens deze race. Missen gewoon power.
Dat scheelt inderdaadquote:
Oké goed onderbouwd verder, danku voor de bijdrage.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |