Die staatquote:Op zondag 22 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Hamilton het kampioenschap wint gooi ik mijn laptop uit het raam
Filmen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deal ... met foto's en alles, he.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar houden we je aan. Ook foto's na afloop?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoals elke keer dat je tv het raam uitging als Vettel een GP won...quote:Op zondag 22 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zoals elke keer dat je tv het raam uitging als Vettel een GP won...
Loze beloftes
Heeft 'm veel tv's gekostquote:Op zondag 22 juni 2014 15:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Loze beloftes
Nou ja, de tv verkopen in Nederland zijn wel achteruit gegaan ten op zichten van vorig jaar, dus ik zie toch een verband.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Loze beloftes
Ik heb speciaal daarvoor nog een kapotte TV staan.. die gooi ik elke keer uit het raam.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Gewoon telkens dezelfde tv uit het raam gooien
Felipe, Fernando is faster than youquote:Op zondag 22 juni 2014 15:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie Alonso nog wel een poging wagen bij Massa
Massa gaat echt niet Bottas achterhalen ookal komt ie langs Perezquote:Op zondag 22 juni 2014 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, vuurwerk van Massa kunnen we vergeten. Kutperez
Had gekund, nu wordt hij gewoon dik opgehouden.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:09 schreef opreis het volgende:
[..]
Massa gaat echt niet Bottas achterhalen ookal komt ie langs Perez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |