abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141454941
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:57 schreef nikk het volgende:

Je gaat er vanuit dat je van zo'n man redelijkheid kan verwachten. Dat soort types zijn nooit tevreden.
Ik las ergens dat hij bordjes met "hier geen fietsen plaatsen" weer eigenhandig heeft verwijderd met foto van een half bordje erbij, dus kennelijk zijn er wel dat soort maatregelen genomen door de ondernemer en lijkt het erop dat hij dat ook geen goed idee vindt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_141454993
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik las ergens dat hij bordjes met "hier geen fietsen plaatsen" weer eigenhandig heeft verwijderd met foto van een half bordje erbij, dus kennelijk zijn er wel dat soort maatregelen genomen door de ondernemer en lijkt het erop dat hij dat ook geen goed idee vindt.
Natuurlijk niet. Want stel je voor dat de overlast minder wordt en de winkel kan blijven bestaan. Dat wil hij helemaal niet.
pi_141455134
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:31 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat dus ook rustig afkunt doen met 'zeiken door een zeiksnor'. Dat neemt niet weg dat ook een zeiksnor soms gewoon een terechte klacht heeft.

Bij zo'n muurtje kan ik het me helemaal voorstellen:
[ afbeelding ]
Maar dat bleek dus niet zo te zijn.

Ik vraag me ook af in hoeverre de ijssalon geprobeerd heeft om hem tegemoet te komen, bijvoorbeeld met een A4tje op de ingang met een tekst als:
"We willen de buurt graag voor iedereen leefbaar houden. Gooi uw afval daarom in een vuilnisbak en neem geen plaats op tuinafscheidingen van onze buren".

Soms kan het leven zo simpel zijn...
Precies.
  maandag 23 juni 2014 @ 17:04:59 #279
3542 Gia
User under construction
pi_141455147
Stond vandaag een interview met hem in het ED.

Zijn nachtrust heeft hieronder te lijden!
Want hij heeft al een nacht in zijn landrover geslapen om de boel in de gaten te houden, en toen hij die paaltjes had geplaatst heeft hij de nacht op het dak doorgebracht met een verrekijker, voor het geval iemand ze eruit zou willen halen.

Hé, en dat zijn zijn eigen woorden.
pi_141455720
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:04 schreef Gia het volgende:

Want hij heeft al een nacht in zijn landrover geslapen om de boel in de gaten te houden, en toen hij die paaltjes had geplaatst heeft hij de nacht op het dak doorgebracht met een verrekijker, voor het geval iemand ze eruit zou willen halen.

wut? :') _O-
compact en kleverig.
pi_141455831
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 14:52 schreef DS4 het volgende:

Vind je dat zelf niet ook een beetje belachelijk?

Nee, maar jij zult wel weer niet door hebben welke aannames allemaal besloten liggen in het tendentieuze stukje plattelandsjournalistiek wat je zo vrolijk meeblaat.

quote:
In plaats van dat je gewoon je raam dicht doet en zelf de muziek aan zet. Maar misschien kan die ouwe meuk, sorry, Vintage speakers niet daar bovenuit komen ofzo.
Ik dacht jij alleen maar een setje had gekocht om aan die zeldzame gast te laten zien hoeveel geld je kunt opmaken, maar vroeger had het dus een andere functie.

quote:
Maar zo loste ik het op als het draaiorgel bij mij onder het raam stond. Ook al heb ik een pestpokketeringhekel aan die muzak, pas nu jij er over aan het zeiken bent heb ik een "o ja, dat had ik ook wel eens"... je kan je ergens aan ergeren, je kan gewoon lekker je eigen leven leiden.
Daar hoort soms een beetje rust bij, en de muziek hard zetten om boven een ander uit te komen is voor de buren ook weer heel vervelend, maar ja, dat zal ook wel weer buiten jouw aandachtsgebied liggen.

quote:
Dus alle ondernemers in dat pand laten de regels voor wat ze zijn, net als die vrijwilligers met hun lawaaiige evenementen en de pastoor.

Het KAN NIET aan de buurman liggen, aldus WS... 8)7
Moet je weer zelf mijn argumenten gaan verzinnen om ze te kunnen weerleggen?

quote:
Jij bent eerder Vintage. En je weet hoe ik daar over denk. :*
Je gedachten over stijl veranderen nog wel eens nadat iemand je de ogen heeft geopend, maar het zal wel ongeschikt zijn om mee te pochen.

quote:
Jawel. Want nu is helemaal niet vast te stellen of die ondernemer regels heeft geschonden. Die man klaagt... dat is iets anders dan dat hij terecht klaagt.

Dat is ruimtelijk gezien vaak onwenselijk. Dat clusteren we graag in het centrum. Maar jij bent voorstander van malls zoals in de VS?
Nee, ik gaf even aan hoe dom je opmerking was. Ondernemers en bewoners hebben wel eens tegenstrijdige belangen, daarin moeten ze harmonie zoeken, zonder regels en de dreiging van handhaving lukt dat niet, en soms daarmee ook niet en dan blijft handhaving over.

quote:
O, jij had niet begrepen dat ik het gewoon heb over bij een vliegveld gaan wonen en dan klagen over dat daar ook vliegtuigen zijn en dacht dat ik daarmee bedoelde dat alles maar moet worden geduld inclusief het landen in de tuin.

Tsja, dat kan ook natuurlijk.
Nee, daarom was het kulargument. Heel veel mensen die daar zijn komen wonen, nog los van degenen die er geboren zijn, deden dat wellicht in de veronderstelling dat de wet ook voor Schiphol zou gelden. Dat was een misrekening, en nu zijn de regels aangepast aan de stelselmatige overtreding.

quote:
Ik kan prima voor mijzelf opkomen. Ik voel alleen bepaald niet de noodzaak om keer op keer op mijn strepen te gaan staan. Dat soort mensen (jij dus ook kennelijk) verzieken de sfeer.
Ik ga gewoon praten, mensen die de irritatie laten oplopen komen juist op hoge poten aanzetten. Ik regel het gewoon, en dan is het klaar en heb ik daar nog jaren plezier/ afwezigheid van overlast van.

quote:
Bedoel je daarmee een kroeg die muziek draait die jij wel leuk vindt? Want het beeld ontstaat dat jij echt werkelijk van alles en iedereen in jouw omgeving verlangt dat ze zich aanpassen aan jou. Beetje narcistisch...
Nee, eentje die het fatsoen heeft om de muziek zoveel mogelijk binnen te houden.

quote:
Heb je een nieuw woord geleerd en meen je daarmee enige autoriteit te hebben door dit te gebruiken ofzo?
Nee, hoezo? Kennelijk zit er een woord bij dat nieuw is voor jou, het zou niet de eerste keer zijn dat je van mij wat nieuwe woorden of taalbegrip leert.

quote:
Wat daarvan ook moge zijn: als het bestemmingsplan het toestond toen ik de grond kocht heb ik maar te dulden dat daar een motorcrossbaan komt. En dan ga ik niet zeiken als ze daar tot 22.00u mogen rijden dat ze het wel eens 5 minuutjes later maken.
Maar als ze daar 1 uurtje mogen crossen maar de hele dag crossen, dan draai jij je lekker nog een keer om of ga je dan bedenken hoe je stereo ook alweer aan moest?

quote:
Nee, niet alles. Maar regelneukerij is een keuze. Een keuze waarmee je een naar mens wordt als je het mij vraagt.
Het is dan ook niet meteen regelneukerij als je bij een gesprek laat vallen dat er regels zijn die strenger zijn dan je eigen voorstel, of als je je beroept op een regel die er niet voor niks is.

quote:
Een ambtenaar van de gemeente Helmond is mishandeld door woeste klanten van een getreiterde ijssalon.
De mishandeling gebeurde tijdens een controlebezoek door de ambtenaar. Mogelijk werd het slachtoffer aangezien voor een buurman, die jarenlang klaagde over overlast door de onderneming. Dat vermoedt althans de gemeente Helmond.
Door een conflict tussen de ijssalon en de buurman heeft de horecazaak zaterdag zijn deuren gesloten. De man klaagt over overlast, terwijl de buurt vindt dat hij zich aanstelt.
Kijk, dit zijn dus die fijne mensen die tegenover de buurman staan en met wie jij zo graag meehuilt. Allemaal redelijke mensen die de verschillende belangen willen zien en na afweging tot de conclusie zijn gekomen dat die buurman overdrijft......
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 23 juni 2014 @ 17:26:13 #282
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_141455853
quote:

Wat een kutdorp. Ze kiezen gewoon met z'n allen één iemand uit om te pesten.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  maandag 23 juni 2014 @ 17:41:49 #283
3542 Gia
User under construction
pi_141456338
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

wut? :') _O-
Yep! En als er koningsmarkt of braderie is, mag er bij hem voor het huis geen kraam staan. Gaat het om gemeentegrond, niet eens zijn grond.
En hij krijgt gewoon zijn zin.

Wat als alle bewoners van de straat dit eisen?
Kunnen er geen braderieën meer gehouden worden.

Ik snap echt niet waarom hij dit allemaal voor elkaar krijgt!

Oh ja, op het eind van dat interview spreekt hij de vrees uit doodgeschoten te worden.

Die man is paranoïde. Zou verplicht opgenomen moeten worden.
pi_141456590
Heeft die man vroeger in Westerbork in Drenthe gewoond?
pi_141456694
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:25 schreef Weltschmerz het volgende:

Nee, maar jij zult wel weer niet door hebben welke aannames allemaal besloten liggen in het tendentieuze stukje plattelandsjournalistiek wat je zo vrolijk meeblaat.
We hadden het over de aannames die jij doet.

En wat weet jij eigenlijk van de situatie? Om te beginnen dacht je dat het daar niet eens op een winkelstraat leek, je wist helemaal niets van wat de gemeente op had gelegd, enz.

Je blaat maar wat.

quote:
Ik dacht jij alleen maar een setje had gekocht om aan die zeldzame gast te laten zien hoeveel geld je kunt opmaken, maar vroeger had het dus een andere functie.
O jee, ga jij nu weer in de volgende post het "ik ben heul niet jaloers op jou hoor!"-toneelstukje opvoeren? Leuk!

quote:
Daar hoort soms een beetje rust bij, en de muziek hard zetten om boven een ander uit te komen is voor de buren ook weer heel vervelend, maar ja, dat zal ook wel weer buiten jouw aandachtsgebied liggen.
Ik gebruikte een hypermoderne vorm van glas... Dubbel. Bleek dat als je het raam dicht deed dat je al niet meer zoveel hoorde, waardoor je de muziek niet hard hoefde te zetten.

Ik snap dat een kraakpand waar je een paar latjes gebruikt ipv glas wat minder goed het geluid buiten houdt...

quote:
Moet je weer zelf mijn argumenten gaan verzinnen om ze te kunnen weerleggen?
O, jij bent niet steeds aan het wijzen op die ondernemer die alleen maar bezig is met zijn omzet? Dan zou ik een klacht overwegen, want iemand anders loopt jouw posts aan te vullen met die onzin.

quote:
Je gedachten over stijl veranderen nog wel eens nadat iemand je de ogen heeft geopend, maar het zal wel ongeschikt zijn om mee te pochen.
Uiteraard. Ik vernieuw wel. Anderen blijven hangen in het verleden. Maar als jij tevreden bent met een jarig 70 outfit, inrichting en installatie... gewoon doen. Al kan ik dubbel glas aanbevelen tegen "terreur".

quote:
Nee, ik gaf even aan hoe dom je opmerking was.
Well... it backfired.

quote:
Ondernemers en bewoners hebben wel eens tegenstrijdige belangen, daarin moeten ze harmonie zoeken, zonder regels en de dreiging van handhaving lukt dat niet, en soms daarmee ook niet en dan blijft handhaving over.
Ja, die buurman geeft inderdaad veel signalen af dat met hem op redelijke manier zaken te doen valt... :')

quote:
Nee, daarom was het kulargument. Heel veel mensen die daar zijn komen wonen, nog los van degenen die er geboren zijn, deden dat wellicht in de veronderstelling dat de wet ook voor Schiphol zou gelden. Dat was een misrekening, en nu zijn de regels aangepast aan de stelselmatige overtreding.
Probeer mijn opmerking eens te lezen en er dan op te reageren zonder net te doen alsof er iets anders staat dan er daadwerkelijk staat.

quote:
Ik ga gewoon praten, mensen die de irritatie laten oplopen komen juist op hoge poten aanzetten. Ik regel het gewoon, en dan is het klaar en heb ik daar nog jaren plezier/ afwezigheid van overlast van.
En net als bij die buurman vinden velen jou een zeiklul, maar dat ligt natuurlijk aan de anderen.

quote:
Nee, hoezo? Kennelijk zit er een woord bij dat nieuw is voor jou, het zou niet de eerste keer zijn dat je van mij wat nieuwe woorden of taalbegrip leert.
Je gebruikt een woord wat door zo goed als niemand word gebruikt terwijl er een veel gebruikt alternatief voor is. En niet één keer, maar je herhaalt het ook nog eens. En als je daar op gewezen wordt ga je de vermoorde onschuld spelen.

Maar je bent gewoon een poseur.

quote:
Maar als ze daar 1 uurtje mogen crossen maar de hele dag crossen, dan draai jij je lekker nog een keer om of ga je dan bedenken hoe je stereo ook alweer aan moest?
Nee, dan regel ik dat dat ophoudt, maar daar zit de crux: niet zeiken over iedere kleine overtreding. Als het te bont wordt is het wat anders, maar dan heb je ook je buren mee hoor. Als je dan optreedt zijn er niet meer dan 1.000 man die een petitie tekenen dat jij een zeikvent bent.

quote:
Kijk, dit zijn dus die fijne mensen die tegenover de buurman staan en met wie jij zo graag meehuilt. Allemaal redelijke mensen die de verschillende belangen willen zien en na afweging tot de conclusie zijn gekomen dat die buurman overdrijft......
Ja, want iedereen die tegen die buurman is, heeft die ambtenaar mishandeld.

Leeft die man nog, want hij is kennelijk door meer dan 1.000 man mishandeld!
pi_141456857
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er zijn gewoon heel veel mensen die zich liever jaren zitten te verbijten in de teringherrie dan dat ze op de veroorzaker afstappen om als twee redelijke mensen over redelijke belangen te praten. Het irritante is dan dat ze vinden dat een ander ook maar over zich heen moet laten lopen, omdat ze zich anders zo slecht voelen over hun eigen weekhartigheid.
Eerder postte je dit:
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:07 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik heb zelf ook wel eens zoiets bij de hand gehad, en dan hoeft het voor mij ook niet helemaal volgens de regels, als dan maar op een andere manier recht wordt gedaan aan mijn belangen. Maar die regels geven mij wel mijn onderhandelingspositie. Je doet het zo, of ik laat je terrasvergunning intrekken. Dan is zo'n horeca-uitbater heel redelijk. Maar als dat niet werkt door gebrek aan redelijkheid of overtuigingskracht van een van beide of allebei, dan loopt het uit de hand en komt het inderdaad op de regeltjes aan.
Met de wetgeving in de hand iets afdwingen kan ik toch moeilijk 'als redelijke mensen' praten noemen. Dus inderdaad, zoals Meike26 aangaf, DS4 had in deze gelijk.
pi_141458402
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Yep! En als er koningsmarkt of braderie is, mag er bij hem voor het huis geen kraam staan. Gaat het om gemeentegrond, niet eens zijn grond.
En hij krijgt gewoon zijn zin.

Wat als alle bewoners van de straat dit eisen?
Kunnen er geen braderieën meer gehouden worden.

Ik snap echt niet waarom hij dit allemaal voor elkaar krijgt!

Oh ja, op het eind van dat interview spreekt hij de vrees uit doodgeschoten te worden.

Die man is paranoïde. Zou verplicht opgenomen moeten worden.
Aangenomen dat je in Mierlo-Hout woont, aangezien je zo bekend bent met deze zaak, denk ik dat je best kan begrijpen dat meneer bang is om doodgeschoten te worden. Niet alleen klanten, maar ook de werknemers (lees: familie van de baas) van Nemanja spreken met elkaar af dat ze meneer op elk mogelijke manier lastig gaan/laten vallen, en dit gaat stukken verder dan ' oeh ik ga mijn ijsje in zijn tuin gooien'. Niet zo'n slimme zet om deze uitingen op Facebook te doen.

Meneer is geen makkelijke man, absoluut niet, maar hij is over het algemeen wel redelijk en wat dit betreft vind ik dat hij groot gelijk heeft. Natuurlijk jammer dat hij anderen het plezier van het terras ontneemt, maar er is daar ook een hoop lawaai en rommel (wij vinden ook regelmatig ijshoorntjes in onze brievenbus, genieten is dat). Daarnaast heeft hij de pech dat de ijssalon eigendom is van een in Helmond redelijk bekende familie met veel contacten, waardoor de berichtgeving rondom dit onderwerp tot een paar dagen geleden behoorlijk eenzijdig was en het grootste deel van de mensen daar hun oordeel op heeft gebaseerd. Jammer dat zowel de ijssalon, als meneer van Nuenen er de dupe van zijn dat mensen zich niet fatsoenlijk kunnen gedragen.
  maandag 23 juni 2014 @ 18:36:28 #288
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_141458499
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

En wat weet jij eigenlijk van de situatie? Om te beginnen dacht je dat het daar niet eens op een winkelstraat leek, je wist helemaal niets van wat de gemeente op had gelegd, enz.

Je blaat maar wat.

[..]

O jee, ga jij nu weer in de volgende post het "ik ben heul niet jaloers op jou hoor!"-toneelstukje opvoeren? Leuk!

[..]

Ik gebruikte een hypermoderne vorm van glas... Dubbel. Bleek dat als je het raam dicht deed dat je al niet meer zoveel hoorde, waardoor je de muziek niet hard hoefde te zetten.

Ik snap dat een kraakpand waar je een paar latjes gebruikt ipv glas wat minder goed het geluid buiten houdt...

[..]

O, jij bent niet steeds aan het wijzen op die ondernemer die alleen maar bezig is met zijn omzet? Dan zou ik een klacht overwegen, want iemand anders loopt jouw posts aan te vullen met die onzin.

[..]

Uiteraard. Ik vernieuw wel. Anderen blijven hangen in het verleden. Maar als jij tevreden bent met een jarig 70 outfit, inrichting en installatie... gewoon doen. Al kan ik dubbel glas aanbevelen tegen "terreur".

[..]

Well... it backfired.

[..]

Ja, die buurman geeft inderdaad veel signalen af dat met hem op redelijke manier zaken te doen valt... :')

[..]

Probeer mijn opmerking eens te lezen en er dan op te reageren zonder net te doen alsof er iets anders staat dan er daadwerkelijk staat.

[..]

En net als bij die buurman vinden velen jou een zeiklul, maar dat ligt natuurlijk aan de anderen.

[..]

Je gebruikt een woord wat door zo goed als niemand word gebruikt terwijl er een veel gebruikt alternatief voor is. En niet één keer, maar je herhaalt het ook nog eens. En als je daar op gewezen wordt ga je de vermoorde onschuld spelen.

[..]

Nee, dan regel ik dat dat ophoudt, maar daar zit de crux: niet zeiken over iedere kleine overtreding. Als het te bont wordt is het wat anders, maar dan heb je ook je buren mee hoor. Als je dan optreedt zijn er niet meer dan 1.000 man die een petitie tekenen dat jij een zeikvent bent.

[..]

Ik ben het op een aantal punten best met je eens, maar sjongejonge, normaal een discussie voeren kan je niet. Op de man spelen, mensen woorden in de mond leggen..
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_141458670
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:26 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Wat een kutdorp. Ze kiezen gewoon met z'n allen één iemand uit om te pesten.
Allemaal roddel en achterklap en ze hebben allemaal wat "horen zeggen" en als je ze dan vraagt van wie, dan weten ze het niet meer. Ondertussen wordt het leven van een eerzaam burger tot een hel gemaakt, terwijl de overlastgevers als een soort helden worden beschouwd.
pi_141458818
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Allemaal roddel en achterklap en ze hebben allemaal wat "horen zeggen" en als je ze dan vraagt van wie, dan weten ze het niet meer. Ondertussen wordt het leven van een eerzaam burger tot een hel gemaakt, terwijl de overlastgevers als een soort helden worden beschouwd.
:D :')
pi_141459222
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:41 schreef Gia het volgende:
Zo vreemd is zijn angst niet. Een ambtenaar die voor hem aangezien werd kreeg al klappen.
quote:
Een ambtenaar van de gemeente Helmond is mishandeld door woeste klanten van een getreiterde ijssalon.
De mishandeling gebeurde tijdens een controlebezoek door de ambtenaar. Mogelijk werd het slachtoffer aangezien voor een buurman, die jarenlang klaagde over overlast door de onderneming. Dat vermoedt althans de gemeente Helmond.
Door een conflict tussen de ijssalon en de buurman heeft de horecazaak zaterdag zijn deuren gesloten. De man klaagt over overlast, terwijl de buurt vindt dat hij zich aanstelt.
  maandag 23 juni 2014 @ 18:54:51 #292
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_141459345
quote:

Die is rijp voor het gesticht.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_141459677
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je blaat maar wat.

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Well... it backfired.

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

samme zeg, hou jij ook eens op met dat gezuig. :r

Wie heeft daar nou wat aan?
compact en kleverig.
  maandag 23 juni 2014 @ 20:16:57 #294
3542 Gia
User under construction
pi_141463694
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 18:34 schreef Escapist het volgende:

Aangenomen dat je in Mierlo-Hout woont, aangezien je zo bekend bent met deze zaak, denk ik dat je best kan begrijpen dat meneer bang is om doodgeschoten te worden. Niet alleen klanten, maar ook de werknemers (lees: familie van de baas) van Nemanja spreken met elkaar af dat ze meneer op elk mogelijke manier lastig gaan/laten vallen, en dit gaat stukken verder dan ' oeh ik ga mijn ijsje in zijn tuin gooien'. Niet zo'n slimme zet om deze uitingen op Facebook te doen.

Meneer is geen makkelijke man, absoluut niet, maar hij is over het algemeen wel redelijk en wat dit betreft vind ik dat hij groot gelijk heeft. Natuurlijk jammer dat hij anderen het plezier van het terras ontneemt, maar er is daar ook een hoop lawaai en rommel (wij vinden ook regelmatig ijshoorntjes in onze brievenbus, genieten is dat). Daarnaast heeft hij de pech dat de ijssalon eigendom is van een in Helmond redelijk bekende familie met veel contacten, waardoor de berichtgeving rondom dit onderwerp tot een paar dagen geleden behoorlijk eenzijdig was en het grootste deel van de mensen daar hun oordeel op heeft gebaseerd. Jammer dat zowel de ijssalon, als meneer van Nuenen er de dupe van zijn dat mensen zich niet fatsoenlijk kunnen gedragen.
Die mensen wonen in Lierop, of misschien net niet.

Ik ken hun kinderen en ook de neefjes en nichtjes en die ben ik niet tegen gekomen bij de reacties op facebook.

Er zijn raddraaiers op het hout die weleens voor wat overlast zullen zorgen door met hun auto's, radio hard, op de parkeerplaats van de AH, rondjes gaan rijden.
Valt niet goed te praten. En iemand die tegen zijn voorgevel aanzeikt ook niet.
Maar de eigenaren hebben steeds opgeroepen geen acties te voeren.
Zij staan hier buiten.

Overigens heb ik ook regelmatig snoeppapiertjes in mijn tuin van schoolgaande jeugd. Niet fijn, maar de praat niet waard.

En ik blijf erbij dat je wangedrag van klanten niet op de eigenaar kunt afwentelen, want dan halen ze hun ijsje bij de jumbo of ah en dumpen het afval alsnog in zijn tuin.
Moeten die dan ook sluiten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 23-06-2014 20:23:11 ]
  maandag 23 juni 2014 @ 20:21:41 #295
3542 Gia
User under construction
pi_141463940
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 18:51 schreef Ouder1 het volgende:

Zo vreemd is zijn angst niet. Een ambtenaar die voor hem aangezien werd kreeg al klappen.

Kinderen hadden blauwe plekken op hun armen waar de brave buurman ze vastgegrepen had om ze van zijn muurtje te sleuren.

Vind ik het niet gek dat een vader over de zeik gaat.

Wat betreft de auto die hem aangereden zou hebben, die stond al niet geparkeerd op zijn kruis, maar stond stil. Anders kon hij niet achteruit rijden.
Meneer is zelf gevallen en toen stopte de auto. Hij is dus niet overhoop gereden.
pi_141464455
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Kinderen hadden blauwe plekken op hun armen waar de brave buurman ze vastgegrepen had om ze van zijn muurtje te sleuren.

Vind ik het niet gek dat een vader over de zeik gaat.

Wat betreft de auto die hem aangereden zou hebben, die stond al niet geparkeerd op zijn kruis, maar stond stil. Anders kon hij niet achteruit rijden.
Meneer is zelf gevallen en toen stopte de auto. Hij is dus niet overhoop gereden.
Ga je nu echt goed praten dat iemand die voor die zeiksnor aan werd gezien mishandeld werd? Echt?
Is dat niet de omgeving waar die Tokkie Vanessa uit Utopia vandaan komt? Dat zou die roddel en achterklap waar ook jij duidelijk aan deelneemt wel goed verklaren. Bah! Jullie zijn minstens zo erg als die zeiksnor.
pi_141464679
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef Ouder1 het volgende:

Ga je nu echt goed praten dat iemand die voor die zeiksnor aan werd gezien mishandeld werd? Echt?
Is dat niet de omgeving waar die Tokkie Vanessa uit Utopia vandaan komt? Dat zou die roddel en achterklap waar ook jij duidelijk aan deelneemt wel goed verklaren. Bah! Jullie zijn minstens zo erg als die zeiksnor.
Ik weet nu ook weer niet of Utopia de maat der dingen is...
  maandag 23 juni 2014 @ 21:03:35 #298
3542 Gia
User under construction
pi_141465937
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef Ouder1 het volgende:

Ik praat niks goed, maar ik kan me voorstellen dat je als vader over de rooie gaat als ze aan je kind komen.
Maar dat vind jij natuurlijk normaal?
Jij knijpt kinderen ook blauw als ze op je stoepje zitten?

Volgens mij ben jij net zo onverdraagzaam als Jos van Nuenen.

En Vanessa komt niet van 't Hout, nog niet in de buurt!!
pi_141466353
Is buurman inmiddels op slot? :P
  maandag 23 juni 2014 @ 21:16:49 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141466508
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er zijn gewoon heel veel mensen die zich liever jaren zitten te verbijten in de teringherrie dan dat ze op de veroorzaker afstappen om als twee redelijke mensen over redelijke belangen te praten. Het irritante is dan dat ze vinden dat een ander ook maar over zich heen moet laten lopen, omdat ze zich anders zo slecht voelen over hun eigen weekhartigheid.

En DS4 is gewoon helemaal in beslag genomen door zichzelf, als hij een kwartiertje een ijsje eet en daarbij kinderen op een muurtje ziet zitten lawaaiig kind te wezen, dan denkt hij 'ach, het is maar een kwartiertj', want als hij het niet meer ziet, is het er ook niet meer natuurlijk... Hij komt de binnenstad bezoeken vanuit zijn negorij, dus is de binnenstad er uitsluitend voor bezoekers...
En wat als een ijssalon nou wat meer herrie oplevert dan een bloemenzaak, wat zal dan zijn probleem met de bloemenzaak zijn geweest? De geur van Lavendel?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')