Klopt. Maar het ging er niet hoofdzakelijk overquote:Op zondag 22 juni 2014 02:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het ook over hetzelfde topic als jij, maar je hebt de alinea over je trio even later weggehaald
quote:Op zondag 22 juni 2014 02:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Klopt. Maar het ging er niet hoofdzakelijk over
Dit was waar ik op reageerde.quote:
welterusten dushiquote:Op zondag 22 juni 2014 02:40 schreef BlueMage het volgende:
Ik weet totaal niet waar jullie 't over hebben, ga dan ook maar eens slapen.
Wat het met mij en mijn relatie heeft gedaan bedoel ik.quote:
trustequote:
Jij ookquote:
Ait chilllquote:
alles naar de klote helemaal naar de kankerquote:Op zondag 22 juni 2014 02:52 schreef 0557 het volgende:
[..]
Heb je weer wat op?
Na gisteren met de truffels, kan ik even geen trips meer aan tijdelijk.
Bel het Mentrum in Amsterdam en zeg dat je bad gaat op je wiet. Ze zullen je direct opnemenquote:Op zondag 22 juni 2014 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
alles naar de klote helemaal naar de kanker
kkrsaaiquote:
Wie ben jij?quote:Op zondag 22 juni 2014 03:00 schreef 0557 het volgende:
[..]
Deadprez is opeens afwezig, misschien dat ie met zijn maatwerk bezig is.
trollquote:
quote:
quote:Heey fokkers, mijn naam is Karel.
samequote:
slaaplekkerquote:Op zondag 22 juni 2014 03:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar ik ga slapen. moet morgen hele dag leren
Echt?quote:Op zondag 22 juni 2014 03:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
same
ik ben gewoon alleen gegaan yolo
Jaquote:
Doen alsof iemand tegen je praat op de telefoon.. Ik haat zulke mensen want dan rijd er toch een geil wijf op de fiets kijkt ze wegquote:Op zondag 22 juni 2014 03:05 schreef anti-loper het volgende:
Was opzich wel gezellig beetje met die 2 klasgenoten gehangen en toen deed alsof ik werd geappt en zei van oh ze zijn blijkbaar al bij de andere club , ga nu daar heen
Ik ging echt niet zeggen dat ik alleen wasquote:Op zondag 22 juni 2014 03:26 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Doen alsof iemand tegen je praat op de telefoon.. Ik haat zulke mensen want dan rijd er toch een geil wijf op de fiets kijkt ze weg
Ging ook soms alleen uit dat waren mijn mooiste nachten, geen zeikende mensen om je heenquote:Op zondag 22 juni 2014 03:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik ging echt niet zeggen dat ik alleen was
Dit herken ik wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 04:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ging ook soms alleen uit dat waren mijn mooiste nachten, geen zeikende mensen om je heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |