trollquote:
quote:
quote:Heey fokkers, mijn naam is Karel.
samequote:
slaaplekkerquote:Op zondag 22 juni 2014 03:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar ik ga slapen. moet morgen hele dag leren
Echt?quote:Op zondag 22 juni 2014 03:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
same
ik ben gewoon alleen gegaan yolo
Jaquote:
Doen alsof iemand tegen je praat op de telefoon.. Ik haat zulke mensen want dan rijd er toch een geil wijf op de fiets kijkt ze wegquote:Op zondag 22 juni 2014 03:05 schreef anti-loper het volgende:
Was opzich wel gezellig beetje met die 2 klasgenoten gehangen en toen deed alsof ik werd geappt en zei van oh ze zijn blijkbaar al bij de andere club , ga nu daar heen
Ik ging echt niet zeggen dat ik alleen wasquote:Op zondag 22 juni 2014 03:26 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Doen alsof iemand tegen je praat op de telefoon.. Ik haat zulke mensen want dan rijd er toch een geil wijf op de fiets kijkt ze weg
Ging ook soms alleen uit dat waren mijn mooiste nachten, geen zeikende mensen om je heenquote:Op zondag 22 juni 2014 03:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik ging echt niet zeggen dat ik alleen was
Dit herken ik wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 04:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ging ook soms alleen uit dat waren mijn mooiste nachten, geen zeikende mensen om je heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |