Don't hassel the hoffquote:
Ewa dead, metalpoging niet gelukt weetje ik moet meer naar metal luisteren en meer creativiteit opdoen op die magische, met echte instrumenten gemaakte muziekgenre.quote:
Omdat ik het niet nodig vind om d'r steeds aan te halen hier.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom je naar je vriendin verwijst met 'haar', loop je al langer met je homoseksuele gevoelens rond?
Godkankiquote:Op zondag 22 juni 2014 02:15 schreef 0557 het volgende:
Maar heb wel een mellow hardstyle track. Ik gok dat ie binnen 5 minuten online is. Deze heb ik serieus gemaakt, ook toen ik een ban had van FOK! zat ik alleen maar hier aan te werken.
Moet ik je zo link sturen?
jaquote:Op zondag 22 juni 2014 02:15 schreef 0557 het volgende:
[..]
Ewa dead, metalpoging niet gelukt weetje ik moet meer naar metal luisteren en meer creativiteit opdoen op die magische, met echte instrumenten gemaakte muziekgenre.
Maar heb wel een mellow hardstyle track. Ik gok dat ie binnen 5 minuten online is. Deze heb ik serieus gemaakt, ook toen ik een ban had van FOK! zat ik alleen maar hier aan te werken.
misschien kan je hem ook gelijk wat naaktpics sturenquote:Op zondag 22 juni 2014 02:15 schreef 0557 het volgende:
[..]
Ewa dead, metalpoging niet gelukt weetje ik moet meer naar metal luisteren en meer creativiteit opdoen op die magische, met echte instrumenten gemaakte muziekgenre.
Die aanhalingstekens gaan vast helpen dan.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:15 schreef Zaktabak het volgende:
Omdat ik het niet nodig vind om d'r steeds aan te halen hier.
neequote:Op zondag 22 juni 2014 02:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
misschien kan je hem ook gelijk wat naaktpics sturen
Volgens mij vindt zij het wel prettig om an public aangehaald te worden anders.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:15 schreef Zaktabak het volgende:
Omdat ik het niet nodig vind om d'r steeds aan te halen hier.
Oh ok, dan snap ik volledig waarom je het tussen aanhalingstekens zet.quote:Denk dat als je er een analyse op los laat welk zelfstandig naamwoord ik het meest gebruik op forum.fok.nl, dat 'vriendin' wel in de top 3 valt.
Hihahoquote:Op zondag 22 juni 2014 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die aanhalingstekens gaan vast helpen dan.
Hehe.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die aanhalingstekens gaan vast helpen dan.
Omdat het dan wel duidelijk is wie ik bedoel.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens mij vindt zij het wel prettig om an public aangehaald te worden anders.
[..]
Oh ok, dan snap ik volledig waarom je het tussen aanhalingstekens zet.
Ik denk dat wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Omdat het dan wel duidelijk is wie ik bedoel.
Maar dacht je serieus dat ik seksuele frustratie's had?
Die trio heeft je wel veranderd vriend.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:19 schreef Zaktabak het volgende:
Maar dacht je serieus dat ik seksuele frustratie's had?
Waarom dat nou weer dan?quote:
Geloof ik weet je daar niks vanaf maarjaquote:Op zondag 22 juni 2014 02:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die trio heeft je wel veranderd vriend.
Daar heb je een topic over geopend.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geloof ik weet je daar niks vanaf maarja
Dat ging daar niet eens over. De eerste paar regels wel, verder had het betrekking op iets heel andersquote:
Oh, dan was er een andere user die daar zoveel details over deelde. Sorry dat ik je er mee lastig viel.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geloof ik weet je daar niks vanaf maarja
Denk dat ik ook wel heb gezegd dat trio's niet echt mijn ding zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |