Maak dat nou uit joh ik ga ook wel eens alleenquote:Op zondag 22 juni 2014 03:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik ging echt niet zeggen dat ik alleen was
Dit was de eerste keer.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maak dat nou uit joh ik ga ook wel eens alleen
wat is er nu weer mijn jongenquote:
Wat een fantastisch, wijs en ontroerend besluitquote:Op zondag 22 juni 2014 01:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb wel besloten dat ik mijn 3e zoon als tweede naam TARDIS. ga geven.
Ik ben druk aan het oefenen, moet natuurlijk wel goed lukken zo'n ding.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een fantastisch, wijs en ontroerend besluit![]()
![]()
Jij gaat voor een one hit wonder.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het oefenen, moet natuurlijk wel goed lukken zo'n ding.
Koop die paarse Air Jordan 1 Midquote:Op zondag 22 juni 2014 11:02 schreef BlauweTijger het volgende:
http://caliroots.com/shoes/s/51 Ik ga zo schoenen bestellen, iemand nog schoenen nodig? Hebben we geen verzendkosten
Mooie schoenen, bedankt voor de tipquote:Op zondag 22 juni 2014 11:02 schreef BlauweTijger het volgende:
http://caliroots.com/shoes/s/51 Ik ga zo schoenen bestellen, iemand nog schoenen nodig? Hebben we geen verzendkosten
Verdomme mijne ook zeg. Dat zijn geen leuke verrassingen.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hehe, liever niet, grootste angst.
Ik koop Air max Safari Elephant pack en een paartje ZX Flux. Jordans staan mij nietquote:
Ik rook daarom ook, soort tweede linie anti-conceptie.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verdomme mijne ook zeg. Dat zijn geen leuke verrassingen.
Een verstandige keus.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik rook daarom ook, soort tweede linie anti-conceptie.
Het is dat ik niet zo'n ding heb maar zou bijna zeggen een slimme meid is op de toekomst voorbereid, maar ondanks de ontstane verwarring snap je wel wat ik bedoel denk ik.quote:
Het was verwarrend, zeker zo op de vroege zondagochtend. Maar ik begrijp wat je bedoelt en heb ook respect voor je uitspraken. Dan nu ontbijt en koffie.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is dat ik niet zo'n ding heb maar zou bijna zeggen een slimme meid is op de toekomst voorbereid, maar ondanks de ontstane verwarring snap je wel wat ik bedoel denk ik.
Ik loop een drietal bakjes op je voor.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het was verwarrend, zeker zo op de vroege zondagochtend. Maar ik begrijp wat je bedoelt en heb ook respect voor je uitspraken. Dan nu ontbijt en koffie.
Ah, lekker bezig. Maar ik kom dan ook echt nét m'n nest uit.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik loop een drietal bakjes op je voor.
Vroeger kreeg ik nog wel eens een kopje koffie op bed, dat waren nog eens tijden.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah, lekker bezig. Maar ik kom dan ook echt nét m'n nest uit.
Wat een matig aanbod. Heb overigens woensdag m'n nieuwe sneakers binnen gekregen en ze lopen zo fucking lekker eh.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:02 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
Elke keer als ik bij mijn ouders ben, zoals nu, hoop ik er nog steeds op, maar eindig altijd een beetje teleurgesteld.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik nog wel eens een kopje koffie op bed, dat waren nog eens tijden.
Welke heb je?quote:Op zondag 22 juni 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een matig aanbod. Heb overigens woensdag m'n nieuwe sneakers binnen gekregen en ze lopen zo fucking lekker eh.
Eh, ja, ouders, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
Elke keer als ik bij mijn ouders ben, zoals nu, hoop ik er nog steeds op, maar eindig altijd een beetje teleurgesteld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ja, soms moet dat hè. Ik ben verder nog helemaal alleenquote:Op zondag 22 juni 2014 11:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, ja, ouders, dat kan natuurlijk ook.
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]Supra'tjes, echt kk lelijk imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mooi dat ze goed lopen
En altijd het laatste woord.
Ja, 80% procent is wel lelijk, maar was beetje verliefd geworden op deze.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Supra'tjes, echt kk lelijk imoMaar mooi dat ze goed lopen
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Post doorgestuurd naar FraudeMeldpunt.nl.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik snap ook geen jood van dat PayPal.Heb ik er ¤0.50 opstaan en koop ik voor ¤131 schoenen. Staat er dus -¤130 op. Krijg ik nergens een melding van jo je staat in de min ofzo. Staat er gewoon dat huidig saldo ¤0,- is.
Ik weer ¤130 overmaken naar mijn PayPal account omdat ik dus ¤-130 had en nu is mijn beschikbare saldo weer ¤131In plaats van ¤0 HOE DAN.
Haalt Paypal dat niet gewoon automatisch van jouw bankrekening? Zo gaat dat bij mij wel altijd. Heb maar 1 keer geld erop gezet, toen ik het net had. En daarna werd het bij een betaling via Paypal gewoon elke keer van m'n rekening gehaald door Paypal.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik snap ook geen jood van dat PayPal.Heb ik er ¤0.50 opstaan en koop ik voor ¤131 schoenen. Staat er dus -¤130 op. Krijg ik nergens een melding van jo je staat in de min ofzo. Staat er gewoon dat huidig saldo ¤0,- is.
Ik weer ¤130 overmaken naar mijn PayPal account omdat ik dus ¤-130 had en nu is mijn beschikbare saldo weer ¤131In plaats van ¤0 HOE DAN.
:squote:
jij draagt die?quote:
Ja.quote:
Van dat ik ze draag?quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van dat ik ze draag?
Ik ga dus echt niet jouw gekke fetisj voeden eh. :s
Ik ook niet meer.quote:
had je die wel?quote:
Als baby stak ik m'n voeten altijd in m'n mond ja. Daar ben ik wel snel van genezen want vind voeten ook vies. En vooral mensen die met hun eeltpoten op slippers lopen. En tenen. Bah.quote:
deze vrouw snapt hetquote:Op zondag 22 juni 2014 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als baby stak ik m'n voeten altijd in m'n mond ja. Daar ben ik wel snel van genezen want vind voeten ook vies. En vooral mensen die met hun eeltpoten op slippers lopen. En tenen. Bah.
Sowieso snap je het niet helemaal als je op Birkenstocks loopt.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze vrouw snapt het
mannen met birkenstocks snappen het niet
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso snap je het niet helemaal als je op Birkenstocks loopt.
Vooralsnog nietquote:Op zondag 22 juni 2014 11:33 schreef Chloroform het volgende:
Haalt Paypal dat niet gewoon automatisch van jouw bankrekening?
Ja, duurt sowieso altijd een of twee werkdagen dacht ik.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vooralsnog nietMisschien omdat het weekend is dat die transactie morgen plaatsvindt. Zien t wel.
juistquote:Op zondag 22 juni 2014 11:55 schreef Chloroform het volgende:
WGR / Fotograaf komt afspraken niet na.
Gvd.!
Hoi.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
Verder wel beetje saai hier, hè gianni.
Hey.quote:
i know right.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
Verder wel beetje saai hier, hè gianni.
Ik snap niet dat ze naar zoiets gaat voor een doorsnee fotoreeks van een kind?quote:Op zondag 22 juni 2014 11:55 schreef Chloroform het volgende:
WGR / Fotograaf komt afspraken niet na.
Gvd.!
Iets met ei.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know right.
zo maar eens lunch maken.
suggesties?
Sowieso voor dat soort dingen betalen slaat nergens opquote:Op zondag 22 juni 2014 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze naar zoiets gaat voor een doorsnee fotoreeks van een kind?
Ja maar haar zoon werd zelf benaderd eh!!!1!!quote:Op zondag 22 juni 2014 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige mensen...quote:Op zondag 22 juni 2014 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jmmr.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Moet hele dag leren dus we kunnen geen ruzie maken Chlor.
Deze man krijgt stacks als ze foto van hem maken.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Sowieso voor dat soort dingen betalen slaat nergens op.
Was het maar waar.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze man krijgt stacks als ze foto van hem maken.
Oh.quote:
Moeder worden maakt je ook gewoon dommer.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:13 schreef Chai het volgende:
Topic even gebookmarked voor als ik ooit last krijg van rammelende eierstokken.
Even een herinnering aan hoe moeder worden je gezond verstand onherstelbaar aantast.
Nee niemand. Ripquote:
Not this shit van die kinderdisco again.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb vrijdag met een lesbische gezoend.
Door die foto?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef Chai het volgende:
Lol die zoon is 16! Dacht dat het een basisschoolkindje was
quote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee niemand. Rip
inb4 "wat zinnings![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Het bestaat echtquote:
Heb de foto niet gezien, maar door het verhaal. Hij is trots op mama en gaat samen met haar naar de fotoshoots etc.quote:
Reboot? Niet een verneukte game driver die dat veranderd heeft oid?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:18 schreef Murdera het volgende:
Heb mn settings verneukt. De toetsen 1 2 3 enzo skippen nu door de programmas die aanstaan en elke toets doet wat raars.
Suggesties om het te fixen?
Chloro wat voor foto's waren het dan?quote:Het zijn nogal ehmm, aparte, foto's, die lichtelijk gay overkomen
Misschien dat ze die al weg heeft gehaald, maar hij was net niet te lelijk om gepest te worden.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb de foto niet gezien, maar door het verhaal. Hij is trots op mama en gaat samen met haar naar de fotoshoots etc.
Ja, van die slechte vriendinnenshootfoto's.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Chloro wat voor foto's waren het dan?Dacht gewoon van die clichéfotootjes.
En omdat hij een lelijke jongen is zien ze er apart en lichtelijk gay uit?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, van die slechte vriendinnenshootfoto's.
Weet ik veel.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
En omdat hij een lelijke jongen is zien ze er apart en lichtelijk gay uit?
durf ik niet want als het niet helpt kan ik mn pass niet meer intypenquote:Op zondag 22 juni 2014 12:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Reboot? Niet een verneukte game driver die dat veranderd heeft oid?
Sowieso, dat je je dan zo laat kennen en je verhaal op meerdere fora plaatst.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Dat hele verhaalen dan niet doorhebben dat het één grote scam is. Dan verdien je gewoon genaaid te worden.
Nou blijkbaar niet helemaal gerepareerd haha :P :Pquote:Op zondag 22 juni 2014 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
durf ik niet want als het niet helpt kan ik mn pass niet meer intypen
Geen driver. Heb mn toetsenbord gerepareerd en daarbij lag hij op zn kopdus allemaal random shir ingetoetst denk ik
wel bedanktquote:Op zondag 22 juni 2014 12:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet helemaal gerepareerd haha :P :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |