Nee niemand. Ripquote:
Not this shit van die kinderdisco again.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb vrijdag met een lesbische gezoend.
Door die foto?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef Chai het volgende:
Lol die zoon is 16! Dacht dat het een basisschoolkindje was
quote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee niemand. Rip
inb4 "wat zinnings![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Het bestaat echtquote:
Heb de foto niet gezien, maar door het verhaal. Hij is trots op mama en gaat samen met haar naar de fotoshoots etc.quote:
Reboot? Niet een verneukte game driver die dat veranderd heeft oid?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:18 schreef Murdera het volgende:
Heb mn settings verneukt. De toetsen 1 2 3 enzo skippen nu door de programmas die aanstaan en elke toets doet wat raars.
Suggesties om het te fixen?
Chloro wat voor foto's waren het dan?quote:Het zijn nogal ehmm, aparte, foto's, die lichtelijk gay overkomen
Misschien dat ze die al weg heeft gehaald, maar hij was net niet te lelijk om gepest te worden.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb de foto niet gezien, maar door het verhaal. Hij is trots op mama en gaat samen met haar naar de fotoshoots etc.
Ja, van die slechte vriendinnenshootfoto's.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Chloro wat voor foto's waren het dan?Dacht gewoon van die clichéfotootjes.
En omdat hij een lelijke jongen is zien ze er apart en lichtelijk gay uit?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, van die slechte vriendinnenshootfoto's.
Weet ik veel.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
En omdat hij een lelijke jongen is zien ze er apart en lichtelijk gay uit?
durf ik niet want als het niet helpt kan ik mn pass niet meer intypenquote:Op zondag 22 juni 2014 12:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Reboot? Niet een verneukte game driver die dat veranderd heeft oid?
Sowieso, dat je je dan zo laat kennen en je verhaal op meerdere fora plaatst.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Dat hele verhaalen dan niet doorhebben dat het één grote scam is. Dan verdien je gewoon genaaid te worden.
Nou blijkbaar niet helemaal gerepareerd haha :P :Pquote:Op zondag 22 juni 2014 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
durf ik niet want als het niet helpt kan ik mn pass niet meer intypen
Geen driver. Heb mn toetsenbord gerepareerd en daarbij lag hij op zn kopdus allemaal random shir ingetoetst denk ik
wel bedanktquote:Op zondag 22 juni 2014 12:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet helemaal gerepareerd haha :P :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |