Don't hassel the hoffquote:
Ewa dead, metalpoging niet gelukt weetje ik moet meer naar metal luisteren en meer creativiteit opdoen op die magische, met echte instrumenten gemaakte muziekgenre.quote:
Omdat ik het niet nodig vind om d'r steeds aan te halen hier.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom je naar je vriendin verwijst met 'haar', loop je al langer met je homoseksuele gevoelens rond?
Godkankiquote:Op zondag 22 juni 2014 02:15 schreef 0557 het volgende:
Maar heb wel een mellow hardstyle track. Ik gok dat ie binnen 5 minuten online is. Deze heb ik serieus gemaakt, ook toen ik een ban had van FOK! zat ik alleen maar hier aan te werken.
Moet ik je zo link sturen?
jaquote:Op zondag 22 juni 2014 02:15 schreef 0557 het volgende:
[..]
Ewa dead, metalpoging niet gelukt weetje ik moet meer naar metal luisteren en meer creativiteit opdoen op die magische, met echte instrumenten gemaakte muziekgenre.
Maar heb wel een mellow hardstyle track. Ik gok dat ie binnen 5 minuten online is. Deze heb ik serieus gemaakt, ook toen ik een ban had van FOK! zat ik alleen maar hier aan te werken.
misschien kan je hem ook gelijk wat naaktpics sturenquote:Op zondag 22 juni 2014 02:15 schreef 0557 het volgende:
[..]
Ewa dead, metalpoging niet gelukt weetje ik moet meer naar metal luisteren en meer creativiteit opdoen op die magische, met echte instrumenten gemaakte muziekgenre.
Die aanhalingstekens gaan vast helpen dan.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:15 schreef Zaktabak het volgende:
Omdat ik het niet nodig vind om d'r steeds aan te halen hier.
neequote:Op zondag 22 juni 2014 02:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
misschien kan je hem ook gelijk wat naaktpics sturen
Volgens mij vindt zij het wel prettig om an public aangehaald te worden anders.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:15 schreef Zaktabak het volgende:
Omdat ik het niet nodig vind om d'r steeds aan te halen hier.
Oh ok, dan snap ik volledig waarom je het tussen aanhalingstekens zet.quote:Denk dat als je er een analyse op los laat welk zelfstandig naamwoord ik het meest gebruik op forum.fok.nl, dat 'vriendin' wel in de top 3 valt.
Hihahoquote:Op zondag 22 juni 2014 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die aanhalingstekens gaan vast helpen dan.
Hehe.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die aanhalingstekens gaan vast helpen dan.
Omdat het dan wel duidelijk is wie ik bedoel.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens mij vindt zij het wel prettig om an public aangehaald te worden anders.
[..]
Oh ok, dan snap ik volledig waarom je het tussen aanhalingstekens zet.
Ik denk dat wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Omdat het dan wel duidelijk is wie ik bedoel.
Maar dacht je serieus dat ik seksuele frustratie's had?
Die trio heeft je wel veranderd vriend.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:19 schreef Zaktabak het volgende:
Maar dacht je serieus dat ik seksuele frustratie's had?
Waarom dat nou weer dan?quote:
Geloof ik weet je daar niks vanaf maarjaquote:Op zondag 22 juni 2014 02:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die trio heeft je wel veranderd vriend.
Daar heb je een topic over geopend.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geloof ik weet je daar niks vanaf maarja
Dat ging daar niet eens over. De eerste paar regels wel, verder had het betrekking op iets heel andersquote:
Oh, dan was er een andere user die daar zoveel details over deelde. Sorry dat ik je er mee lastig viel.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geloof ik weet je daar niks vanaf maarja
Denk dat ik ook wel heb gezegd dat trio's niet echt mijn ding zijn.
Haha ja, die eerste 4 alinea's. De rest was een verzonnen kut klacht.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat ging daar niet eens over. De eerste paar regels wel, verder had het betrekking op iets heel anders
Ok gr grquote:Op zondag 22 juni 2014 02:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, dan was er een andere user die daar zoveel details over deelde. Sorry dat ik je er mee lastig viel.
plsquote:Op zondag 22 juni 2014 02:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat ging daar niet eens over. De eerste paar regels wel, verder had het betrekking op iets heel anders
Weet wel dat iedereen over de eerste alinea's viel ja. De rest ging zowat verlorenquote:Op zondag 22 juni 2014 02:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha ja, die eerste 4 alinea's. De rest was een verzonnen kut klacht.
Dat topic had ik aangemaakt na DM contact over wie het nou ging posten weet je nog? Ik had de OP wat gepersonaliseerd door de eerste alinea wat sappig te maken.quote:
Misschien lag dat in één lijn met de hoeveelheid tekst besteed aan je trio en de hoeveelheid tekst besteed aan je klacht. Kan het ook mis hebben hoor.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Weet wel dat iedereen over de eerste alinea's viel ja. De rest ging zowat verloren
Dan moet je niet zeggen dat mensen het niet konden weten allemaal.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat topic had ik aangemaakt na DM contact over wie het nou ging posten weet je nog? Ik had de OP wat gepersonaliseerd door de eerste alinea wat sappig te maken.
Dit behoeft iets meer uitleg want ik begrijp hier helemaal niks van.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:27 schreef Zaktabak het volgende:
Geloof ik was dat topic een mislukte poging om een fittie te veroorzaken geloof ik.
We hadden zin om te rellen, maar na dramatisch PM contact liep die hele poging in de soep
Denk dat je dat meer in de SC/nachtbagger heb gedaan, die hoeveelheid tekst over die trio.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien lag dat in één lijn met de hoeveelheid tekst besteed aan je trio en de hoeveelheid tekst besteed aan je klacht. Kan het ook mis hebben hoor.
houdoequote:
We had nogal en hoop nostalgische gevoelens over de grote zaterdagmiddag klb-rel van begin dit jaar. En ik zette een plan op om gezamenlijk een rel te veroorzaken doormiddel van meerdere users en een verzonnen meet. (Nogal lame ikweet)quote:Op zondag 22 juni 2014 02:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit behoeft iets meer uitleg want ik begrijp hier helemaal niks van.
En hoe precies valt het verhaal in geur en kleur over de trio met de Franse penvriendin van je relatie hier dan in?quote:Op zondag 22 juni 2014 02:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
We had nostalgische gevoelens van de grote zaterdagmiddag klb-rel van begin dit jaar ofzo. En ik zette een plan op om gezamenlijk een rel te veroorzaken doormiddel van meerdere users en een verzonnen meet.
Daarvoor ging het topic maar het plan liep, door belabberd contact achter de schermen, finaal de mist in
Omdat ik het topic wat er bij hoorde begon met een lullige opsomming van de afgelopen week in één alinea (zoals wel vaker). Helaas pikte iedereen toch het detail van de trio eruit en verwaterde het hoofdonderwerp van de klacht.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En hoe precies valt het verhaal in geur en kleur over de trio met de Franse penvriendin van je relatie hier dan in?
Met deze sterke uitleg welke ik nog steeds, in de kern, dat wel, niet begrijp, ga ik mijn bed opzoeken.quote:Op zondag 22 juni 2014 02:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Omdat ik het topic wat er bij hoorde begon met een lullige opsomming van de afgelopen week in één alinea (zoals wel vaker). Helaas pikte iedereen toch het detail van de trio eruit en verwaterde het hoofdonderwerp van de klacht.
"Het verhaal in geur en kleur" heeft meer in de SC en nachtbagger plaatst gevonden. Niet in een speciaal geopend topic erover zoals dp beweerde.![]()
Ik heb het ook over hetzelfde topic als jij, maar je hebt de alinea over je trio even later weggehaaldquote:Op zondag 22 juni 2014 02:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Omdat ik het topic wat er bij hoorde begon met een lullige opsomming van de afgelopen week in één alinea (zoals wel vaker). Helaas pikte iedereen toch het detail van de trio eruit en verwaterde het hoofdonderwerp van de klacht.
"Het verhaal in geur en kleur" heeft meer in de SC en nachtbagger plaatst gevonden. Niet in een speciaal geopend topic erover zoals dp beweerde.![]()
trustequote:Op zondag 22 juni 2014 02:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met deze sterke uitleg welke ik nog steeds, in de kern, dat wel, niet begrijp, ga ik mijn bed opzoeken.
Ok doei.
Klopt. Maar het ging er niet hoofdzakelijk overquote:Op zondag 22 juni 2014 02:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het ook over hetzelfde topic als jij, maar je hebt de alinea over je trio even later weggehaald
quote:Op zondag 22 juni 2014 02:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Klopt. Maar het ging er niet hoofdzakelijk over
Dit was waar ik op reageerde.quote:
welterusten dushiquote:Op zondag 22 juni 2014 02:40 schreef BlueMage het volgende:
Ik weet totaal niet waar jullie 't over hebben, ga dan ook maar eens slapen.
Wat het met mij en mijn relatie heeft gedaan bedoel ik.quote:
trustequote:
Jij ookquote:
Ait chilllquote:
alles naar de klote helemaal naar de kankerquote:Op zondag 22 juni 2014 02:52 schreef 0557 het volgende:
[..]
Heb je weer wat op?
Na gisteren met de truffels, kan ik even geen trips meer aan tijdelijk.
Bel het Mentrum in Amsterdam en zeg dat je bad gaat op je wiet. Ze zullen je direct opnemenquote:Op zondag 22 juni 2014 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
alles naar de klote helemaal naar de kanker
kkrsaaiquote:
Wie ben jij?quote:Op zondag 22 juni 2014 03:00 schreef 0557 het volgende:
[..]
Deadprez is opeens afwezig, misschien dat ie met zijn maatwerk bezig is.
trollquote:
quote:
quote:Heey fokkers, mijn naam is Karel.
samequote:
slaaplekkerquote:Op zondag 22 juni 2014 03:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar ik ga slapen. moet morgen hele dag leren
Echt?quote:Op zondag 22 juni 2014 03:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
same
ik ben gewoon alleen gegaan yolo
Jaquote:
Doen alsof iemand tegen je praat op de telefoon.. Ik haat zulke mensen want dan rijd er toch een geil wijf op de fiets kijkt ze wegquote:Op zondag 22 juni 2014 03:05 schreef anti-loper het volgende:
Was opzich wel gezellig beetje met die 2 klasgenoten gehangen en toen deed alsof ik werd geappt en zei van oh ze zijn blijkbaar al bij de andere club , ga nu daar heen
Ik ging echt niet zeggen dat ik alleen wasquote:Op zondag 22 juni 2014 03:26 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Doen alsof iemand tegen je praat op de telefoon.. Ik haat zulke mensen want dan rijd er toch een geil wijf op de fiets kijkt ze weg
Ging ook soms alleen uit dat waren mijn mooiste nachten, geen zeikende mensen om je heenquote:Op zondag 22 juni 2014 03:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik ging echt niet zeggen dat ik alleen was
Dit herken ik wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 04:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ging ook soms alleen uit dat waren mijn mooiste nachten, geen zeikende mensen om je heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |